Wat? Ik vind het tot nu toe een van de beste games die ik deze gen heb gespeeld.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:48 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat een bagger game is dit zeg. Had er echt zoveel meer van verwacht![]()
Nee deze gaat weer de verkoop in.
hoeveel moet je ervoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:48 schreef Vault-Boy het volgende:
welke? Nergens last van gehad. Idem met laadschermen, vallen ook mee.en ja, ik heb het helemaal uitgespeeldquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:29 schreef DownBusiness het volgende:
Damn die autosave glitch bug... Kan weer opnieuw beginnen..
Godver ik ook !!!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:29 schreef DownBusiness het volgende:
Damn die autosave glitch bug... Kan weer opnieuw beginnen..
¤49,95 (UK import) bij Bol.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:45 schreef Evi_90 het volgende:
'k Ben heel benieuwd wat de mensen hier van de game vinden. Heb 'm zelf nog niet besteld omdat ik er (nog) geen 60 euro voor wil betalen.
Waren je verwachtingen realistisch? Was het de hype van 'al die tienen'?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:48 schreef Vault-Boy het volgende:
Ben nu alweer waar ik gebleven was gelukkigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:00 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Godver ik ook !!!
http://www.ign.com/articl(...)lague-the-last-of-us
Vandaag was de release, maar bij sommige winkels kon je hem donderdag al halen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:07 schreef The_Substitute het volgende:
Volgens mij heb ik, door 'm te bestellen, dezelfde fout gemaakt als bij Uncharted 3. Die had ook al zo'n duidelijke lancering. Hoe lang ligt ie al in de winkel? Sinds vorige week al o.i.d.?
Nee, op de FrontPage las ik net, maar een paar dagen geleden ook al, dat mensen hem begin deze week al uitgespeeld hadden. Dus het lijkt me dat zij de game dan al vorige week vrijdag/zaterdag op hebben kunnen halen. Dat gebeurde namelijk ook met Uncharted 3, die ook een week voor de officiele release al te koop was. Vandaar mijn vraag...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:10 schreef Shygirl18 het volgende:
Vandaag was de release, maar bij sommige winkels kon je hem donderdag al halen.
De game was voor de release al gelekt dus dat zal waarschijnlijk wel de reden zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:14 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nee, op de FrontPage las ik net, maar een paar dagen geleden ook al, dat mensen hem begin deze week al uitgespeeld hadden. Dus het lijkt me dat zij de game dan al vorige week vrijdag/zaterdag op hebben kunnen halen. Dat gebeurde namelijk ook met Uncharted 3, die ook een week voor de officiele release al te koop was. Vandaar mijn vraag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |