Vakantie he, hele dag niks te doen, en heb niet heel erg onderzoekend/ontdekkend gespeeld, omdat ik gewoon echt wilde weten hoe het verhaal verder zou gaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe benauwd kreeg jij het bijquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:27 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Vakantie he, hele dag niks te doen, en heb niet heel erg onderzoekend/ontdekkend gespeeld, omdat ik gewoon echt wilde weten hoe het verhaal verder zou gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik trok dat echt niet destijds op de PS3
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:35 schreef Sodapoppin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:35 schreef Sodapoppin het volgende:
duurt nog ffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winter is coming
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe benauwd kreeg jij het bijJa dat was helemaal kut haha, ben toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik trok dat echt niet destijds op de PS3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:38 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:41 schreef Baghdaddy het volgende:
TLOU spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:38 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]Daar zit je op 2/3, moet zelf nog maar 1/4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moo
quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:46 schreef Cikx het volgende:
[..]Sowieso, heb eigenlijk het hele spel redelijk op 'het puntje van m'n stoel' gezeten, Hoewel ik het af en toe het leveldesign wel redelijk duidelijk/voorspelbaar vond als er weer wat ging gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gewoon die hele sfeer, en de graphics, Wow(vooral cutscenes, zelden zulke realistische ogen als die van Ellie gezien in een game)
kan je streamen ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:52 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme wat speelt die xim lekker
Einde bericht, ik ga weer verder spelen
Precies, sommige stukken hebben me echt geraakt en dat is toch erg zeldzaam in een game.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Sowieso, heb eigenlijk het hele spel redelijk op 'het puntje van m'n stoel' gezeten, Hoewel ik het af en toe het leveldesign wel redelijk duidelijk/voorspelbaar vond als er weer wat ging gebeuren.
Maar gewoon die hele sfeer, en de graphics, Wow(vooral cutscenes, zelden zulke realistische ogen als die van Ellie gezien in een game)
zal morgen ff kijken.quote:
Had op tegen de tijd dat de credits over het scherm rolden toch wel een licht brok in m'n keel om het zo even te zeggen, en dat heb ik eigenlijk alleen nog maar gehad bij de Mass Effect games.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:54 schreef Cikx het volgende:
[..]
Precies, sommige stukken hebben me echt geraakt en dat is toch erg zeldzaam in een game.
heb jij zelf je ondertitel daar neer gezet of is dit echt?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:01 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Had op tegen de tijd dat de credits over het scherm rolden toch wel een licht brok in m'n keel om het zo even te zeggen, en dat heb ik eigenlijk alleen nog maar gehad bij de Mass Effect games.
Nee dat is legitquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:02 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
heb jij zelf je ondertitel daar neer gezet of is dit echt?''Verwijderd door Admin''
Vond het einde ook echt raak.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:01 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Had op tegen de tijd dat de credits over het scherm rolden toch wel een licht brok in m'n keel om het zo even te zeggen, en dat heb ik eigenlijk alleen nog maar gehad bij de Mass Effect games.
hehequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:04 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nee dat is legitDaar stond ooit Oberstormbahnführer (Ja ik weet het
)
Ach kom op, daar was geen keus te maken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:04 schreef Cikx het volgende:
[..]
Vond het einde ook echt raak.Jammer dat veel mensen zeurden dat ze een keuze wilden.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:05 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ach kom op, daar was geen keus te maken.Precies. Ben ook wel benieuwd naar de DLC, die heb ik nog niet gespeeld, dus eerst nog genieten van mijn playthrough en toch nog iets om me op te verheugen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:07 schreef Sodapoppin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht er is DLC? Die verder gaat op het verhaalquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:07 schreef Cikx het volgende:
[..]
Precies. Ben ook wel benieuwd naar de DLC, die heb ik nog niet gespeeld, dus eerst nog genieten van mijn playthrough en toch nog iets om me op te verheugen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |