Ja, maar ben na een uurtje volledig afgehaakt, vond er weinig aan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:02 schreef maniack28 het volgende:
Iemand Mercenary Kings al gespeeld btw? Ziet er supertof uit
Ik weet niet of het jou wat uitmaakt, maar de goedkoopste is ¤ 39.99 op die website terwijl die op de playstation store als zomerdeal staat voor ¤34.99 (digitaal). Ik had 'm toentertijd voor de volle mep uit de store gekocht en ik vind het echt een tof spel. Voor 34.99 zou ik 'm zo opnieuw kopen als ik 'm al niet had.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:54 schreef Jimbo het volgende:
http://www.budgetgaming.n(...)eed:+rivals_PS4.html
of koop hem op disk, vind je em kut verkoop je em weer
Toen was ik 5quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:45 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
JEWEETZ||!!EINZ
[..]
Fifa 94 negert! dat waren nog eens tijden. Die heb ik echt helemaal het apenzuur gespeeld.
voor mij was t nietquote:
met bergkamp op de voorkantquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Toen was ik 5speelde meer de 98 versie op de PS One(niet zoals de Xbox One(3)
)
en direct in het goal koppen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:22 schreef Richie2000 het volgende:
met fifa 94 kon je gewoon voor de keeper staan, om de uittrap te blokken
Rondje op de playstation en dan dat mannetje lekker mank lopenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
met bergkamp op de voorkant
WAT EEN BAZENSPEL WAS DAT !
en dan op de Q (pc) drukken om iemand helemaal kapot te trappen
Dat zou ook nog kunnenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en direct in het goal koppen.
of wasd at 92 ?
je krijgt ook muziekjes van andere dingen die je moet doen in je progression lijst. Gewoon door blijven spelen en dan krijg je de trophy vanzelf welquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:47 schreef TARDIS. het volgende:
Hey wtf die muziek trophy in watch-dogs.
Daar begrijp ik echt niks van.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:01 schreef maniack28 het volgende:
De vraag is dan, wat ga ik wel spelenWatch Dogs ga ik iig verkopen, wat een brakke game. Die facial animations
(of het gebrek eraan
).
Infamous is trouwens wel super awesome!
Second Son hoop ik want 1/2 zijn erg goedquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar begrijp ik echt niks van.
WD is geen topper maar wel vermakelijk, InFamous is een van de allersaaiste games die ik ooit heb gespeeld.
Second Son ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Second Son hoop ik want 1/2 zijn erg goed
toen was ik -3quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:22 schreef Richie2000 het volgende:
met fifa 94 kon je gewoon voor de keeper staan, om de uittrap te blokken
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
WD is geen topper maar wel vermakelijk, InFamous is een van de allersaaiste games die ik ooit heb gespeeld.
Ik heb de game al paar keer uitgespeld maar voor die clickers ben ik nog altijd bangquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:30 schreef Roces18 het volgende:
Jezus. Die clickers zijn ook fucking creepyDat geluid zeg, net uit World War Z met die tanden op elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Cikx op 01-08-2014 20:00:31 ]
Dit soort games zou ik dus nooit verkopen. Dat zijn zulke mooie parelsquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:46 schreef Zuivelkoe het volgende:
TLOU is echt en bazenspel, heb hem nu bijna uit. Zou het verhaal echter niet nog eens spelen (echt geen zin om sommige delen weer opnieuw te doen) en verkopen is ook zo zonde. MP is ook mowahh
omg. ik besef me nu dat ik oud benquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:30 schreef RRuben het volgende:
[..]
toen was ik -3mn eerste was 2003! Edgar davids voorop dacht ik
Jij speelt aardig doorquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:20 schreef Verbodsbord het volgende:
Jezus The Last of Us, wat een game, credits rollen nu over m'n scherm
Geweldig verhaal, geweldige graphicsKippenvel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |