Second Son ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Second Son hoop ik want 1/2 zijn erg goed
toen was ik -3quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:22 schreef Richie2000 het volgende:
met fifa 94 kon je gewoon voor de keeper staan, om de uittrap te blokken
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
WD is geen topper maar wel vermakelijk, InFamous is een van de allersaaiste games die ik ooit heb gespeeld.
Ik heb de game al paar keer uitgespeld maar voor die clickers ben ik nog altijd bangquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:30 schreef Roces18 het volgende:
Jezus. Die clickers zijn ook fucking creepyDat geluid zeg, net uit World War Z met die tanden op elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Cikx op 01-08-2014 20:00:31 ]
Dit soort games zou ik dus nooit verkopen. Dat zijn zulke mooie parelsquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:46 schreef Zuivelkoe het volgende:
TLOU is echt en bazenspel, heb hem nu bijna uit. Zou het verhaal echter niet nog eens spelen (echt geen zin om sommige delen weer opnieuw te doen) en verkopen is ook zo zonde. MP is ook mowahh
omg. ik besef me nu dat ik oud benquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:30 schreef RRuben het volgende:
[..]
toen was ik -3mn eerste was 2003! Edgar davids voorop dacht ik
Jij speelt aardig doorquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:20 schreef Verbodsbord het volgende:
Jezus The Last of Us, wat een game, credits rollen nu over m'n scherm
Geweldig verhaal, geweldige graphicsKippenvel
Vakantie he, hele dag niks te doen, en heb niet heel erg onderzoekend/ontdekkend gespeeld, omdat ik gewoon echt wilde weten hoe het verhaal verder zou gaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe benauwd kreeg jij het bijquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:27 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Vakantie he, hele dag niks te doen, en heb niet heel erg onderzoekend/ontdekkend gespeeld, omdat ik gewoon echt wilde weten hoe het verhaal verder zou gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik trok dat echt niet destijds op de PS3
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:35 schreef Sodapoppin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:35 schreef Sodapoppin het volgende:
duurt nog ffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winter is coming
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe benauwd kreeg jij het bijJa dat was helemaal kut haha, ben toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik trok dat echt niet destijds op de PS3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:38 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:41 schreef Baghdaddy het volgende:
TLOU spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |