SPOILER: lijst met PS3 PS+ gamesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Online MP-games als BF4 en Fifa kan je op je buik schrijven want die blijven het hele jaar verkopen (en daarna gratis hakt in de verkoop van opvolgers). Verder is er momenteel nog niet zo veel aanbod. Tomb Raider, Killzone, NFS, verder nog early AAA games?“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Jackson is de enige die werkt hier, dus die heeft de discussie gemistquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Daar komt de PS+ discussie weer...
Ja, Fez is wel de moeite even te checken? Wat is er tof aan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:59 schreef Sodapoppin het volgende:
Outlast en Dead nation waren echt top PS+ spellen hooren Trine 2 vind ik ook geweldig. De rest is redelijk flut en waardeloos, daar ben ik het mee eens. Op Fez na (die komt volgende week. Maar had ik al gekocht
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we lekker linQ gaan doen!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:00 schreef LinQ het volgende:
Indies zijn voor hipsters!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ALLESquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, Fez is wel de moeite even te checken? Wat is er tof aan?“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Pixeljunk Shooter is geweldig. Waarschijnlijk de beste PS+ game voor de PS4 tot nog toe...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:59 schreef Sodapoppin het volgende:
Outlast en Dead nation waren echt top PS+ spellen hooren Trine 2 vind ik ook geweldig. De rest is redelijk flut en waardeloos, daar ben ik het mee eens. Op Fez na (die komt volgende week. Maar had ik al gekocht
)
![]()
Neequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Pixeljunk Shooter is geweldig. Waarschijnlijk de beste PS+ game voor de PS4 tot nog toe...
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Hopelijk is dat gerucht over PS4 Journey waar en kunnen we die binnenkort gratis downloaden als we de PS3 versie al hebben....![]()
Veel snipers hebben allemaal full damage bij BF4, maar het lijkt wel of sommige snipers toch meer schade aanrichten/vaker met 1 schot dood.![]()
Ik kan dat echt niet top-down navigeren met de linker pook en richten met de rechter. Wordt leuk straks met Hotline Miami 2quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Pixeljunk Shooter is geweldig. Waarschijnlijk de beste PS+ game voor de PS4 tot nog toe...
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Misschien dat je met de een wat vaker headshots maakt?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:02 schreef Che_ het volgende:
Veel snipers hebben allemaal full damage bij BF4, maar het lijkt wel of sommige snipers toch meer schade aanrichten/vaker met 1 schot dood.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Hotline Miami op PS3 gespeeld, maar vond ik geen reet aan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:03 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet top-down navigeren met de linker pook en richten met de rechter. Wordt leuk straks met Hotline Miami 2
Maar ik heb geen moeite met die navigatie met die twee pookjes. Vind dat wel lekker werken eigenlijk.![]()
tlou kon je ook niet upgraden voor een tientje, haters bij playstation. Kondigen ze eerst een upgrade plan aan om remastered games goedkoper aan te schaffen als je het origineel hebt, geldt het niet voor een game uit een eigen studioquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:02 schreef Yi-Long het volgende:
Hopelijk is dat gerucht over PS4 Journey waar en kunnen we die binnenkort gratis downloaden als we de PS3 versie al hebben....
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Hotline Miami heb ik nog op mijn PS3 staan maar ik kwam verdomme niet eens door de eerste kamer heen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ik vond alles kloppen aan dat spel, heb nog weken de soundtrack geluisterd. Sfeertje alles, ging weer terug naar m'n eerste keer GTAII (maar dan sneller en vetter)quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hotline Miami op PS3 gespeeld, maar vond ik geen reet aan.
Maar ik heb geen moeite met die navigatie met die twee pookjes. Vind dat wel lekker werken eigenlijk.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
indies
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
I know, maar Flower is wel gewoon gratis te downloaden voor mensen die de PS3 versie hebben, dus ik heb hoop.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:04 schreef n8n het volgende:
[..]
tlou kon je ook niet upgraden voor een tientje, haters bij playstation. Kondigen ze eerst een upgrade plan aan om remastered games goedkoper aan te schaffen als je het origineel hebt, geldt het niet voor een game uit een eigen studio![]()
![]()
Ze zijn niet de eenheidsworst zoals de meeste games van grote uitgevers met dikke budgetten. Dus de indiehaters hebben liever BattleField 501, FIFA 9001 en Ubisoft met hun template.quote:
Om daarna te klagen dat die games uitgemolken worden
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Unisoft?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zijn niet de eenheidsworst zoals de meeste games van grote uitgevers met dikke budgetten. Dus de indiehaters hebben liever BattleField 501, FIFA 9001 en Ubisoft met hun template.
Om daarna te klagen dat die games uitgemolken worden“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
PS4 is onderweg terug naar mijn huis gestuurd
Hopelijk is probleem nu eindelijk opgelost.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
onderweg waar naar toe?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:34 schreef Solique het volgende:
PS4 is onderweg terug naar mijn huis gestuurd
Hopelijk is probleem nu eindelijk opgelost.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Playstation onderweg op vakantie met Xbox en toen dacht ie oh noes ik heb geen camera bij me, toen stuurde Xbox m naar huis“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
hehequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:39 schreef n8n het volgende:
Playstation onderweg op vakantie met Xbox en toen dacht ie oh noes ik heb geen camera bij me ik ga maar weer naar huis
XBOX overigens ook, die raakte in paniek zonder internet.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2014 16:40:08 ]![]()
Die heb ik net met mijn PS3 verkochtquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:02 schreef Yi-Long het volgende:
Hopelijk is dat gerucht over PS4 Journey waar en kunnen we die binnenkort gratis downloaden als we de PS3 versie al hebben....
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.![]()
Is NFS:Rivals een beetje de moeite waard?Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.![]()
Die is toch al voorbij?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:45 schreef Abrikozentaart het volgende:
tot hoe lang loopt de Destiny Beta eigenlijk?Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Tot vorige week zondagquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:45 schreef Abrikozentaart het volgende:
tot hoe lang loopt de Destiny Beta eigenlijk?Laten we lekker linQ gaan doen!![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:47 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
dat verklaart waarom ik gisteren niet kon spelen9 september kunnen we weer
Laten we lekker linQ gaan doen!![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:47 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
dat verklaart waarom ik gisteren niet kon spelen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: