I know, maar Flower is wel gewoon gratis te downloaden voor mensen die de PS3 versie hebben, dus ik heb hoop.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:04 schreef n8n het volgende:
[..]
tlou kon je ook niet upgraden voor een tientje, haters bij playstation. Kondigen ze eerst een upgrade plan aan om remastered games goedkoper aan te schaffen als je het origineel hebt, geldt het niet voor een game uit een eigen studio
Ze zijn niet de eenheidsworst zoals de meeste games van grote uitgevers met dikke budgetten. Dus de indiehaters hebben liever BattleField 501, FIFA 9001 en Ubisoft met hun template.quote:
Unisoft?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zijn niet de eenheidsworst zoals de meeste games van grote uitgevers met dikke budgetten. Dus de indiehaters hebben liever BattleField 501, FIFA 9001 en Ubisoft met hun template.
Om daarna te klagen dat die games uitgemolken worden
onderweg waar naar toe?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:34 schreef Solique het volgende:
PS4 is onderweg terug naar mijn huis gestuurd
Hopelijk is probleem nu eindelijk opgelost.
hehequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:39 schreef n8n het volgende:
Playstation onderweg op vakantie met Xbox en toen dacht ie oh noes ik heb geen camera bij me ik ga maar weer naar huis
Die heb ik net met mijn PS3 verkochtquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:02 schreef Yi-Long het volgende:
Hopelijk is dat gerucht over PS4 Journey waar en kunnen we die binnenkort gratis downloaden als we de PS3 versie al hebben....
Die is toch al voorbij?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:45 schreef Abrikozentaart het volgende:
tot hoe lang loopt de Destiny Beta eigenlijk?
Tot vorige week zondagquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:45 schreef Abrikozentaart het volgende:
tot hoe lang loopt de Destiny Beta eigenlijk?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:47 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
dat verklaart waarom ik gisteren niet kon spelen
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:47 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
dat verklaart waarom ik gisteren niet kon spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |