Ja, nou dan heb ik toch gelijk ofnietquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat heeft met de apparatuur te maken die je eraan hangt inderdaad... Niet met de HDMI kabel. Dat je met HDMI bepaalde resoluties kan "transporteren" is juist.
De HDMI kabel is toch ondersteunend? Die bepaalt toch niet...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:45 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Ja, nou dan heb ik toch gelijk ofniet
JA vieze pener!! natuurlijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:47 schreef jackson het volgende:
[..]
De HDMI kabel is toch ondersteunend? Die bepaalt toch niet...
Fuck it. Je hebt gelijk ook.
Pener? Enfin, je snapt me nietquote:
En toen ging het per ongeluk over TLOU / Fifa / HMDI / games / PSN / PS+ / Framerates / ervaringen / conclusies.quote:
Het ging over piemels en ik sloeg op tilt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:00 schreef jackson het volgende:
[..]
En toen ging het per ongeluk over TLOU / Fifa / HMDI / games / PSN / PS+ / Framerates / ervaringen / conclusies.
Ooh, wacht, daarvoor is dit topique ook
Ik snap jou prima, en ik noem jou een vieze penis! Maargoed, is iedereen al weer klaar met TLoU?quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:20 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Ik snap jou prima, en ik noem jou een vieze penis! Maargoed, is iedereen al weer klaar met TLoU?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil het graag leuk vinden maar het is mij te doelloosquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:14 schreef Sodapoppin het volgende:
volgende week dinsdag minecraft op ps4![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:22 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]He daar ben ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:28 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
He daar ben ik ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:22 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]Ben nu bij dat generator stuk daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klamme handjes.
ja klopt. die had ik eerst tot 4 keer toe over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:31 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ben nu bij dat generator stuk daar.klamme handjes.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:32 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
ja klopt. die had ik eerst tot 4 keer toe over het hoofd gezien!
Volgende week komen zequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:36 schreef jackson het volgende:
De nieuwe PS+ games waren nog niet zeker toch voor deze maand?
Heb niet alles gelezen hier van de afgelopen dagen
Zie op de officiële site nog geen titels.
Hopelijk in de juiste resolutie zichtbaarquote:
Niet echt trek om dat ding aan te zetten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:32 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
ja klopt. die had ik eerst tot 4 keer toe over het hoofd gezien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |