Wat is deze? Hou toch op man als je het zelf ook niet weet, droeftoeterquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:16 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Wat is deze?![]()
Een hdmi kabel heeft niks te maken met je framerate, alleen de resolutie.
Maakt allemaal geen kut uit voor het signaal.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:27 schreef Roces18 het volgende:
maar je hebt toch low-end hdmi (ook 1.0) en high-end hdmi (wellicht 2.0?)
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:25 schreef OnePlusOne het volgende:
Iemand een idee hoe ik mijn PS4 kan verkopen met PS+ zonder dat ik mijn account erop laat? Ik heb zojuist mijn hoofdaccount (account waar ik plus heb aangeschaft) eraf gegooid en nu kan ik op mijn andere account niet meer online spelen. Kan het kloppen dat als mijn account er niet meer opstaat PS+ niet meer beschikbaar is? Ik zie namelijk vaker mensen hun PS3/VITA/PS4 verkopen met nog zoveel maanden PS+. Lijkt mij toch niet dat zij hun account meeleveren?
Wat snap je er niet aan? Mijn vraag is of ik mijn PS4 kan verkopen samen met mijn 7 maanden PS+ zonder mijn account erop te laten.quote:
oh? dus je kan met een scart kabel ook 1080p op je beeldscherm toveren?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat is deze? Hou toch op man als je het zelf ook niet weet, droeftoeter. Echt heh.
Een HDMI kabel heeft niets met de resolutie te maken....
Nee dat kan niet. Je PSplus is gekoppeld aan je account en dat heeft met je PS4 zelf niets te maken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:31 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan? Mijn vraag is of ik mijn PS4 kan verkopen samen met mijn 7 maanden PS+ zonder mijn account erop te laten.
Scart = HDMI volgens jou?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:32 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
oh? dus je kan met een scart kabel ook 1080p op je beeldscherm toveren?
Scart is HDMI?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:32 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Nee, maar dit vergelijk slaat nergens opquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:32 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:32 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Ja, er zijn bijzonder domme mensen die toch de behoefte hebben onnozele dingen te roepen... Persoonlijk word ik altijd een beetje stil als ik niet precies weet hoe het zitquote:
Hier wel even een kanttekening, je hebt wel verschillende soorten kabels. Hier even een kleine chart. Een kabel van een paar jaar geleden kan je niet gebruiken voor UHD, dit komt omdat de kabel niet snel genoeg al deze informatie kan vervoeren. Zie het als usb 1.0 vs 2.0quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, maar dit vergelijk slaat nergens op. Een HDMI kabel kan dienen voor je HD maar ook je Ultra HD TV. Je UHD TV heeft een andere resolutie. Je resolutie hangt af van je apparatuur, niet van je HDMI kabel.
Geen idee waarom je een SCART kabel erbij haalt om je gelijk te bewijzen.
Dat zeg ik niet. Jackson beweerd dat een HDMI kabel niks te maken heeft met resolutie. Wat gewoon niet waar is. De kwaliteit van de kabel heeft ook niks te maken met de kwaliteit van het beeld. Je hebt namelijk een digitale kabel nodig om een hoge resolutie te halen (dvi, vga of hdmi). Anders kunnen we net zogoed scart gebruiken als het niet om de resolutie zou gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:33 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Scart = HDMI volgens jou?
De kwaliteit van een HDMI kabel heeft echt niks te maken met de kwaliteit van het beeld, alleen de levensduur van de kabel misschien.
Klopt helemaal... Goede kanttekening.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:41 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Hier wel even een kanttekening, je hebt wel verschillende soorten kabels. Hier even een kleine chart. Een kabel van een paar jaar geleden kan je niet gebruiken voor UHD, dit komt omdat de kabel niet snel genoeg al deze informatie kan vervoeren. Zie het als usb 1.0 vs 2.0
[ afbeelding ]
Dat heeft met de apparatuur te maken die je eraan hangt inderdaad... Niet met de HDMI kabel. Dat je met HDMI bepaalde resoluties kan "transporteren" is juist.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:41 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Jackson beweerd dat een HDMI kabel niks te maken heeft met resolutie.
Ja, nou dan heb ik toch gelijk ofnietquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat heeft met de apparatuur te maken die je eraan hangt inderdaad... Niet met de HDMI kabel. Dat je met HDMI bepaalde resoluties kan "transporteren" is juist.
De HDMI kabel is toch ondersteunend? Die bepaalt toch niet...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:45 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Ja, nou dan heb ik toch gelijk ofniet
JA vieze pener!! natuurlijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:47 schreef jackson het volgende:
[..]
De HDMI kabel is toch ondersteunend? Die bepaalt toch niet...
Fuck it. Je hebt gelijk ook.
Pener? Enfin, je snapt me nietquote:
En toen ging het per ongeluk over TLOU / Fifa / HMDI / games / PSN / PS+ / Framerates / ervaringen / conclusies.quote:
Het ging over piemels en ik sloeg op tilt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:00 schreef jackson het volgende:
[..]
En toen ging het per ongeluk over TLOU / Fifa / HMDI / games / PSN / PS+ / Framerates / ervaringen / conclusies.
Ooh, wacht, daarvoor is dit topique ook
Ik snap jou prima, en ik noem jou een vieze penis! Maargoed, is iedereen al weer klaar met TLoU?quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:20 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Ik snap jou prima, en ik noem jou een vieze penis! Maargoed, is iedereen al weer klaar met TLoU?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil het graag leuk vinden maar het is mij te doelloosquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:14 schreef Sodapoppin het volgende:
volgende week dinsdag minecraft op ps4![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:22 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]He daar ben ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:28 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
He daar ben ik ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:22 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]Ben nu bij dat generator stuk daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klamme handjes.
ja klopt. die had ik eerst tot 4 keer toe over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:31 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ben nu bij dat generator stuk daar.klamme handjes.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:32 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
ja klopt. die had ik eerst tot 4 keer toe over het hoofd gezien!
Volgende week komen zequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:36 schreef jackson het volgende:
De nieuwe PS+ games waren nog niet zeker toch voor deze maand?
Heb niet alles gelezen hier van de afgelopen dagen
Zie op de officiële site nog geen titels.
Hopelijk in de juiste resolutie zichtbaarquote:
Niet echt trek om dat ding aan te zetten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:32 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
ja klopt. die had ik eerst tot 4 keer toe over het hoofd gezien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |