godskolerequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:27 schreef Rossdale het volgende:
Misschien kunnen je problemen ook wel gewoon door je TV komen Koei, heb je ooit wel eens een TECHWOOD IF 22883 geprobeerd? Bazen TV is dat!
2 euro zijn ze bij de Action. Laatst 5 stuks gehaald en ze werken als ieder ander HDMI kabelquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:24 schreef Roces18 het volgende:
Dat ligt volgens mij aan de meegeleverde hdmi-kabel. Je hoeft geen Monster HDMI gold plated 200x voor 500 euro te halen, maar voor een tientje kan je een andere proberen. (onder meer veel philips televisies hebben er last van)
Digitaal is digitaal hè, daar treedt niet echt kwaliteitsverschil op. Enige waar je voor betaalt is dat de kabels minder snel slijten. Maar als je voor 2 euro een nieuwe hebt maakt dat ook geen zak uitquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:35 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
2 euro zijn ze bij de Action. Laatst 5 stuks gehaald en ze werken als ieder ander HDMI kabel
Die monsters zijn leuk als je door een bak water heen moet met je kabelquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Digitaal is digitaal hè, daar treedt niet echt kwaliteitsverschil op. Enige waar je voor betaalt is dat de kabels minder snel slijten. Maar als je voor 2 euro een nieuwe hebt maakt dat ook geen zak uit
niet dat bigben veel beter isquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:42 schreef Roces18 het volgende:
Maar mijn ps4 wil ik niet met action producten in contact laten komen
welk spel?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vergeet het vondelpark niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen spel, Naughty Dog heeft bepaalde landmarken in de stijl van The Last of Us gephotoshopt. Gewoon voor de leuk.quote:
Voor de leuk? Voor de leuk?!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen spel, Naughty Dog heeft bepaalde landmarken in de stijl van The Last of Us gephotoshopt. Gewoon voor de leuk.
+1, voor dat eerste, dat laatste gaat te ver.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
Beter schiet dit spel op
[ afbeelding ]
Ik kan hier zo hard op klaarkomen he!
maar het is wel waarheid.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
+1, voor dat eerste, dat laatste gaat te ver.
Eensch.quote:
Kek, deel 1 was leuk en deel 2 gewoon dikke bagger.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:05 schreef wdn het volgende:
Tsk noobs echte gamers wachten op dit:
[ afbeelding ]
Over een jaartje gok ik, heb gelezen dat er bij Gamescom weer wat info naar buiten komt omtrent PSNow.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:06 schreef LeaderRoel het volgende:
Wanneer denken jullie dat PS Now naar Europa komt? Ik wil namelijk heel graag Metal Gear Solid 4 eens een keer spelen
wat zijn nou de prijzen eigenlijk, is het reel?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Over een jaartje gok ik, heb gelezen dat er bij Gamescom weer wat info naar buiten komt omtrent PSNow.
er gaat een gerucht dat het om bedragen van respectievelijk $4.99 en $5.99 gaat om een game te huren. Niet bekend of de bedragen een placeholder zijn of daadwerkelijk kloppen, maar ga maar vanuit dat het zo ongeveer 5 euro gaat kosten per game. Dan huur je gewoon een hele game tot je 'm uitgespeeld hebt ofzo, denk ik.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:10 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
wat zijn nou de prijzen eigenlijk, is het reel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |