Vergeet het vondelpark nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:44 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is ditquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vergeet het vondelpark niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
soms hangt er een groen filter overheen inderdaad, maar dat is voor mij dan een kwestie van hdmi kabel er uit halen en er weer in doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:22 schreef koei het volgende:
Ik heb eigenlijk sinds het begin al dat mn PS4 soms niet goed opstart en daarmee de hele TV verneukt. Het apparaat zelf werkt wel gewoon, maar het beeld is de ene keer helemaal blauw, de andere keer roze, en de keer daarna weer groen, oranje of weet ik veel welke kleur. Als ik de TV daarna over schakel naar een ander kanaal, heeft elk kanaal daar last van, tot ik de PS4 én de tv uitzet. De PS4 is aangesloten met de meegeleverde HDMI kabel, en ik heb alle kabels al meerdere keren eruit gehaald en opnieuw goed erin geprikt. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Nagenoeg probleemloos aan deze kant. Heel af en toe start mijn PS4 op zonder geluid, even rebooten en alles is weer normaalquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:22 schreef koei het volgende:
Ik heb eigenlijk sinds het begin al dat mn PS4 soms niet goed opstart en daarmee de hele TV verneukt. Het apparaat zelf werkt wel gewoon, maar het beeld is de ene keer helemaal blauw, de andere keer roze, en de keer daarna weer groen, oranje of weet ik veel welke kleur. Als ik de TV daarna over schakel naar een ander kanaal, heeft elk kanaal daar last van, tot ik de PS4 én de tv uitzet. De PS4 is aangesloten met de meegeleverde HDMI kabel, en ik heb alle kabels al meerdere keren eruit gehaald en opnieuw goed erin geprikt. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Ik heb dit twee keer gehad, maar als ik dan naar een ander EXT kanaal schakelde op de TV en dan weer terug dan was het gewoon goed.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:22 schreef koei het volgende:
heb ik ook, bij t opstarten maakt ie vage geluiden en is mn beeld groenquote:
150eur voor een kabel?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:25 schreef Rossdale het volgende:
Monster kabels
Meest nutteloze geldverspilling ooit
heb hier al meerdere kabels gehad.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:24 schreef Roces18 het volgende:
Dat ligt volgens mij aan de meegeleverde hdmi-kabel. Je hoeft geen Monster HDMI gold plated 200x voor 500 euro te halen, maar voor een tientje kan je een andere proberen. (onder meer veel philips televisies hebben er last van)
die van duracell bij de action zijn wel baas.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:26 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb al jaren zo'n HDMI kabel van de Action. 3 Euro.
Nooit ergens last van gehad.
Moah.. vond het met Ps3 zo dom dat er geen hdmi kabel bij zat, alsof je een half product koopt -_-quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:28 schreef koei het volgende:
Gelukkig, ligt het iig niet aan mijn PS4 of de combinatie met mijn tvMaar wel slecht dan van Sony dat ze dit niet even fixen als zoveel mensen er last van hebben. Lever dan geen hdmi-kabel mee...
Ik zal het eens voorstellen aan mijn vriend! Voor een nieuwe 3D tv was hij nog niet te porren, maar misschien dat hij voor de techwood idd wel overstag gaat!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:27 schreef Rossdale het volgende:
Misschien kunnen je problemen ook wel gewoon door je TV komen Koei, heb je ooit wel eens een TECHWOOD IF 22883 geprobeerd? Bazen TV is dat!
De meegeleverde HDMI kabel werkt hier en bij al mijn vrienden gewoon prima.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:28 schreef koei het volgende:
Gelukkig, ligt het iig niet aan mijn PS4 of de combinatie met mijn tvMaar wel slecht dan van Sony dat ze dit niet even fixen als zoveel mensen er last van hebben. Lever dan geen hdmi-kabel mee...
Daar zaten gewoon nog tulp/scart kabels bij toch? Dat vond ik juist handig, die kabels lagen bij mij los, waardoor ik de PS3 makkelijk mee kon nemen zonder dat ik alle kabels los hoefde te trekken! Plus dat ik in eerste instantie ook nog geen hdmi op mn tv had volgens mij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Moah.. vond het met Ps3 zo dom dat er geen hdmi kabel bij zat, alsof je een half product koopt -_-
godskolerequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:27 schreef Rossdale het volgende:
Misschien kunnen je problemen ook wel gewoon door je TV komen Koei, heb je ooit wel eens een TECHWOOD IF 22883 geprobeerd? Bazen TV is dat!
2 euro zijn ze bij de Action. Laatst 5 stuks gehaald en ze werken als ieder ander HDMI kabelquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:24 schreef Roces18 het volgende:
Dat ligt volgens mij aan de meegeleverde hdmi-kabel. Je hoeft geen Monster HDMI gold plated 200x voor 500 euro te halen, maar voor een tientje kan je een andere proberen. (onder meer veel philips televisies hebben er last van)
Digitaal is digitaal hè, daar treedt niet echt kwaliteitsverschil op. Enige waar je voor betaalt is dat de kabels minder snel slijten. Maar als je voor 2 euro een nieuwe hebt maakt dat ook geen zak uitquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:35 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
2 euro zijn ze bij de Action. Laatst 5 stuks gehaald en ze werken als ieder ander HDMI kabel
Die monsters zijn leuk als je door een bak water heen moet met je kabelquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Digitaal is digitaal hè, daar treedt niet echt kwaliteitsverschil op. Enige waar je voor betaalt is dat de kabels minder snel slijten. Maar als je voor 2 euro een nieuwe hebt maakt dat ook geen zak uit
niet dat bigben veel beter isquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:42 schreef Roces18 het volgende:
Maar mijn ps4 wil ik niet met action producten in contact laten komen
welk spel?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vergeet het vondelpark niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen spel, Naughty Dog heeft bepaalde landmarken in de stijl van The Last of Us gephotoshopt. Gewoon voor de leuk.quote:
Voor de leuk? Voor de leuk?!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen spel, Naughty Dog heeft bepaalde landmarken in de stijl van The Last of Us gephotoshopt. Gewoon voor de leuk.
+1, voor dat eerste, dat laatste gaat te ver.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
Beter schiet dit spel op
[ afbeelding ]
Ik kan hier zo hard op klaarkomen he!
maar het is wel waarheid.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
+1, voor dat eerste, dat laatste gaat te ver.
Eensch.quote:
Kek, deel 1 was leuk en deel 2 gewoon dikke bagger.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:05 schreef wdn het volgende:
Tsk noobs echte gamers wachten op dit:
[ afbeelding ]
Over een jaartje gok ik, heb gelezen dat er bij Gamescom weer wat info naar buiten komt omtrent PSNow.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:06 schreef LeaderRoel het volgende:
Wanneer denken jullie dat PS Now naar Europa komt? Ik wil namelijk heel graag Metal Gear Solid 4 eens een keer spelen
wat zijn nou de prijzen eigenlijk, is het reel?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Over een jaartje gok ik, heb gelezen dat er bij Gamescom weer wat info naar buiten komt omtrent PSNow.
er gaat een gerucht dat het om bedragen van respectievelijk $4.99 en $5.99 gaat om een game te huren. Niet bekend of de bedragen een placeholder zijn of daadwerkelijk kloppen, maar ga maar vanuit dat het zo ongeveer 5 euro gaat kosten per game. Dan huur je gewoon een hele game tot je 'm uitgespeeld hebt ofzo, denk ik.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:10 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
wat zijn nou de prijzen eigenlijk, is het reel?
Dit hier. Een veldje waar ik een uur lang op had lopen knoeien. Keek eens op Youtube, en de oplossing was gewoon heel lomp heel hard rennen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Is dat een setting ja?! Even zoeken.
Gister zat ik op het begin al vast. Heel moeilijk doen met schuilen, baksteentjes gooien. Kwam er maar niet doorheen, 10 keer dood gegaan. Dus ik dacht, ach, ren er langs. Klaar, gehaald. Verder gaan
_!
je huurt voor 30 dagen, 14 dagen of 7 dagen. Hoe langer je wilt huren des te meer geld betaal je. Maar voor us betaal je 5 tot 20 dollar per game.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:14 schreef Roces18 het volgende:
Maar wat als je hem nooit uitspeeltIk denk eerder 5 euro per maand ofzo? Lijkt me best realistisch, als ze dit ook voor nieuwe games doen. Scheelt weer schijfjes.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
Beter schiet dit spel op
[ afbeelding ]
Wat is dat nou weer voor crapquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
Beter schiet dit spel op
[ afbeelding ]
Spreekt mij nooit aan eigenlijk. Nooit gedaan, en deze versie ook niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Van mij hoeft er nog maar 1 game uit te komen eigenlijk:
[ afbeelding ]
Ga je dan staan zoals je UIquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan he, mij spreekt het al aan sinds 't origineel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Spreekt mij nooit aan eigenlijk. Nooit gedaan, en deze versie ook niet.
Wat is het verschil tussen Fifa 1999 en Fifa 2014?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:38 schreef Roces18 het volgende:
Inderdaad, wat is het verschil tussen deze versie en de rest? En 2D 1 vs 1 is wel erg begin 2000
Deze manquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
FIFA 1999 is beter dan 2014.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat is het verschil tussen Fifa 1999 en Fifa 2014?
quote:
Boks ouwe.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:43 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Deze manben ik het toch een keer met je eens
JEWEETZ||!!EINZquote:
Fifa 94 negert! dat waren nog eens tijden. Die heb ik echt helemaal het apenzuur gespeeld.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]Toen was het gewoon nog leuk nu is het allemaal gewoon kut
toen was er nog geen blatter. Mooie tijden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:45 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
JEWEETZ||!!EINZ
[..]
Fifa 94 negert! dat waren nog eens tijden. Die heb ik echt helemaal het apenzuur gespeeld.
al vond ik 3D toch wel minder.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:50 schreef TARDIS. het volgende:
Kingdom HeartsDat zijn echt onovertroffen parels, stuk voor stuk.
Ik heb geen 3DSquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:51 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
al vond ik 3D toch wel minder.
Ik ben nu wel bezig met BBS, ik kon niet wachten . :$
je moet dan eerst KH2 spelen en daarna pas bbs. Dan snap je meer van BBS!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb geen 3DS
En ook geen PSP
Dus voor mij is het wachten op 2,5
MKquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:55 schreef Jimbo het volgende:
Ik ben er uit;'
Bateman en ik zijn het echt NERGENS over eensik heb eindelijk mn tegenpol gevonden
MK
Tekken
je houd van fightersquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
MK
Tekken
SF
GG
Zie je het patroon al?
Injustice is inderdaad een prima spel, heb alleen niet zo heel veel met DC karakters.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je houd van fighters
Maar je vond injustice zeker ook vet?
wat een zaadbak was dat.
Injustice was maar heel even leuk, ik wilde gaan trophyhoeren maar het zag er niet uit dat me dat ging lukkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Injustice is inderdaad een prima spel, heb alleen niet zo heel veel met DC karakters.
trophyhoer zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Injustice was maar heel even leuk, ik wilde gaan trophyhoeren maar het zag er niet uit dat me dat ging lukken
trophy'squote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
trophyhoer zijn___!!!!
T.A.R.D.I.S !____
Nou ik vind ze super goed maar ze komen toch echt op plek 3 bij me: Tales en Final Fantasy staan bij mij hoger als serie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:50 schreef TARDIS. het volgende:
Kingdom HeartsDat zijn echt onovertroffen parels, stuk voor stuk.
wowquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:05 schreef wdn het volgende:
Tsk noobs echte gamers wachten op dit:
[ afbeelding ]
wow ik dacht dat we vrienden warenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
trophyhoer zijn___!!!!
T.A.R.D.I.S !____
sorry schatje. daten?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wow ik dacht dat we vrienden waren![]()
quote:
Oh ja! Walktroughsquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:15 schreef Morri het volgende:
[..]
Dit hier. Een veldje waar ik een uur lang op had lopen knoeien. Keek eens op Youtube, en de oplossing was gewoon heel lomp heel hard rennen.
Iets betere graphics, 60 fps ipv 30 dus het loopt veel soepeler en de DLC zit erbij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:00 schreef Roces18 het volgende:
Heb je ook wat aan Remastered? Ik zag al voorbij komen in mijn timeline dat het nergens op sloeg?
Ik deed gisteren W_D opstarten omdat ik die eerst even volledig uit wil spelen, en wat ziet dat er ineens haperig uit zeg als je 60fps gewend bent.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:02 schreef Cikx het volgende:
[..]
Iets betere graphics, 60 fps ipv 30 dus het loopt veel soepeler en de DLC zit erbij.
Ik hoop echt dat 60 de nieuwe standaard wordt, wil niets anders meer nu.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik deed gisteren W_D opstarten omdat ik die eerst even volledig uit wil spelen, en wat ziet dat er ineens haperig uit zeg als je 60fps gewend bent.
Ik ook niet, echt fantastisch.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:08 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat 60 de nieuwe standaard wordt, wil niets anders meer nu.
Wat is deze?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:13 schreef Roces18 het volgende:
is die ps4 hdmi kabel wel goed genoeg voor 60 frames p.s. ? Moet je toch high-end 1080p hebben?
Of je nou een HDMI kabel van 2 euro hebt of van 150, geen verschil.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:13 schreef Roces18 het volgende:
is die ps4 hdmi kabel wel goed genoeg voor 60 frames p.s. ? Moet je toch high-end 1080p hebben?
Hé?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:13 schreef Roces18 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |