Hoe kan je in bed duiken met iemand die niet aantrekkelijk is?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:36 schreef Fushia2 het volgende:
Ik kan je verzekeren dat negerinnen in bed fantastisch goed presteren
getint is eerder braziliaans o.i.d. niet negerquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:39 schreef Roces18 het volgende:
vraagje: hoe kan het dat veel negerinnen zo lelijke reet hebben? Echt massief groot dik vet, smerig.
Idd, een mooie volle kont kan ik wel waarderen, maar 90% heeft van die striemen erin.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:39 schreef Roces18 het volgende:
vraagje: hoe kan het dat veel negerinnen zo lelijke reet hebben? Echt massief groot dik vet, smerig.
Ja, dat vind ik dus gewoon niets, die blik, die houding, de kleding. Ordinair en gewoon niet mooi.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan heb ik de light skins niet genomen nog.
https://www.google.nl/sea(...)lack+girl&gs_l=img.3...2985.4277.0.4520.14.2.0.6.0.0.461.546.1j4-1.2.0....0...1ac.1.49.img..13.1.460.COxCeo0FN7M#facrc=_&imgdii=_&imgrc=BlGo5MQeBLFvGM%253A%3BSWOpGTfFdX2jwM%3Bhttp%253A%252F%252Fjerseychaser.com%252Fblog%252Fwp-content%252Fuploads%252F2009%252F08%252Femanuela-de-paula-victoria-secret-swimsuit-bikini.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fjerseychaser.com%252Fmeet-emanuela-de-paula-aka-the-new-gisele%252F%3B380%3B512
1e meid is een Mestizo, geen negerin.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.google.nl/sea(...)lack+girl&gs_l=img.3...2985.4277.0.4520.14.2.0.6.0.0.461.546.1j4-1.2.0....0...1ac.1.49.img..13.1.460.COxCeo0FN7M#facrc=_&imgdii=_&imgrc=BlGo5MQeBLFvGM%253A%3BSWOpGTfFdX2jwM%3Bhttp%253A%252F%252Fjerseychaser.com%252Fblog%252Fwp-content%252Fuploads%252F2009%252F08%252Femanuela-de-paula-victoria-secret-swimsuit-bikini.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fjerseychaser.com%252Fmeet-emanuela-de-paula-aka-the-new-gisele%252F%3B380%3B512
Racistquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:41 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
1e meid is een Mestizo, geen negerin.
Zat knappe hoorquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:38 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Hoe kan je in bed duiken met iemand die niet aantrekkelijk is?
En kunnen ook echt mooi zijnquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:46 schreef Leafeon672 het volgende:
Antiliaanse meisjes zijn vaak hartstikke lief![]()
Lichtgetinte negerinnen met krullen zijn ook
Dapper, heel erg dapper dat je daar voor uit durft te komenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:38 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik heb liever alle mannen, behalve negers.
Posts bewerken...Hoe kinderachtig kun je zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Dapper, heel erg dapper dat je daar voor uit durft te komen
Houden zo.quote:
Ze gaan graag naar Kentucky Fried he?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:49 schreef Roces18 het volgende:
Alsof die negerinnen hierboven op de foto's de gemiddelde negerin representeren. Over het algemeen zijn ze allemaal dikke dikkies.
Valt sowieso bij alle vrouwen wel op. Ook benen zijn vaak lelijkquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:41 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Idd, een mooie volle kont kan ik wel waarderen, maar 90% heeft van die striemen erin.
Nee jij gedraagt je lekker als een volwassen met je negerinnen haat topicquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:49 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Posts bewerken...Hoe kinderachtig kun je zijn.
bierquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:38 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Hoe kan je in bed duiken met iemand die niet aantrekkelijk is?
Sja, haat is het niet, het is gewoon er niet van houden. Dat mag toch gewoon?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Nee jij gedraagt je lekker als een volwassen met je negerinnen haat topic
Ik bevind me alleen maar op je eigen niveau.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:38 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind negerinnen ook maar zelden aantrekkelijk. Een grote gespierde neger daarentegen
Dat mag zeker. Ieder z'n mening en ieder z'n voorkeur. Heb het woord racistisch ook niet gebruikt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, haat is het niet, het is gewoon er niet van houden. Dat mag toch gewoon?
Ik mag toch ook zeggen dat ik (bijv) niet op blondines val? Of op magere vrouwen, of dikke vrouwen, of kleine vrouwen. Maar zeggen dat ik me niet voel aangetrokken tot donkere vrouwen is racistisch?
Nou dan, laat die jongen dan gewoon zijn voorkeur hebbenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Dat mag zeker. Ieder z'n mening en ieder z'n voorkeur. Heb het woord racistisch ook niet gebruikt.
Dat woord wordt sowieso te vaak gebruikt. In zowel een positieve als negatieve zin...
Precies, neem daarom mijn woord "haat" dan ook niet zo nauw.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou dan, laat die jongen dan gewoon zijn voorkeur hebben.
Kan wellicht ietsjes netter verwoord worden, maar goed, het is KLB op FOK!, laten we niet te kleinzerig gaan doen.
gelukkig, hoef ik dat niet meer te doenquote:
Die maken ze niet hoor, alleen maar grappig proberen te zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:03 schreef Catkiller het volgende:
Wat een zielige mensen hier zeg met je TR's.
boventste is topquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, waarom?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:01 schreef Leafeon672 het volgende:
Ben je racistisch als je mensen van bepaalde rassen niet aantrekkelijk vindt?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Nee jij gedraagt je lekker als een volwassen met je negerinnen haat topic
Ik bevind me alleen maar op je eigen niveau.
Oh, de cry-babies zijn gearriveerd. Rot toch op met jullie gelul, negerinnen zijn over 't algemeen lelijk, klaar. Ik ben niet de enige die dat vindt, niet voor niets zie je bijna nooit negerinnen met andere rassen lopen, niemand wil hen op een paar uitzonderingen na.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:59 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik heb dat met Indiase/Pakistaanse mannen, en ik ben iemand die krampachtig politiek correct is. Ik kan ze met de beste wil van de wereld gewoon 9 van de 10 keer niet aantrekkelijk vinden. Dat neemt niet weg dat dat mijn puur subjectieve ervaring is, en dat ze niet 'over het algemeen lelijk zijn' zoals TS dat over negerinnen beweert.
cry-babiesquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:17 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
[..]
Oh, de cry-babies zijn gearriveerd. Rot toch op met jullie gelul, negerinnen zijn over 't algemeen lelijk, klaar. Ik ben niet de enige die dat vindt, niet voor niets zie je bijna nooit negerinnen met andere rassen lopen, niemand wil hen op een paar uitzonderingen na.
Gezien hoe hysterisch jij reageert ben jij volgens mij degene die hier met trillende vingers achter zijn laptopje zit. Relax.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:17 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
[..]
Oh, de cry-babies zijn gearriveerd. Rot toch op met jullie gelul, negerinnen zijn over 't algemeen lelijk, klaar. Ik ben niet de enige die dat vindt, niet voor niets zie je bijna nooit negerinnen met andere rassen lopen, niemand wil hen op een paar uitzonderingen na.
Haha rot lekker op man racistische gek.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:17 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
[..]
Dit is gewoon blank man.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:46 schreef Elan het volgende:
Alsof die wijven in de OP het hele assortiment aan donkere vrouwen representen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is dan weer een beetje jammer, zohoeft het echt niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:17 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
[..]
Noem me maar racistisch, als een smaak hebben betekent dat je racistisch bent, dan ben ik een racist en ben ik er ook nog eens trots op.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha rot lekker op man racistische gek.
Wat zei je ook alweer?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is dan weer een beetje jammer, zohoeft het echt niet.
Inschattingsfoutje, heb je wel eensquote:
Nee want jij zegt bijvoorbeeld dat niemand ze wil daarmee suggereer je dan ze een inferieur ras zouden zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:21 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Noem me maar racistisch, als een smaak hebben betekent dat je racistisch bent, dan ben ik een racist en ben ik er ook nog eens trots op.
Even voor de duidelijkheid, ik haat negerinnen niet. Ze kunnen aardig zijn, maar ze trekken mij gewoon niet aan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Inschattingsfoutje, heb je wel eens.
Meld het hier ook even, aub.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee want jij zegt bijvoorbeeld dat niemand ze wil daarmee suggereer je dan ze een inferieur ras zouden zijn.
Melding gedaan bij het MDI over je walgelijke tekst van zo net.
Dat is niet voor internet MDI welquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:25 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Meld het hier ook even, aub.
https://www.discriminatie.nl/meld-discriminatie/klachtenformulier
Als het allemaal zo nonchalant was en het puur om een persoonlijke voorkeur ging, dan had je geen klachttopic geopend om te verkondigen hoe 'negerinnen gewoon lelijk zijn' en dat 'niemand ze wil'.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:24 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik haat negerinnen niet. Ze kunnen aardig zijn, maar ze trekken mij gewoon niet aan.
Maar wat ik zeg is gewoon een observatie. Ik had ook liever gewild dat ze allemaal wat mooier waren, maar 't is gewoon niet zo.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als het allemaal zo nonchalant was en het puur om een persoonlijke voorkeur ging, dan had je geen klachttopic geopend om te verkondigen hoe 'negerinnen gewoon lelijk zijn' en dat 'niemand ze wil'.
Nee, die van jou wel het grootste gedeelte.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:46 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hallo er zitten knappere en lelijkere exemplaren tussen, goh.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, die van jou wel het grootste gedeelte.
Ben je nu aan 't ontkennen dat negerinnen over 't algemeen lelijker zijn dan andere soorten meisjes?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja hallo er zitten knappere en lelijkere exemplaren tussen, goh.
TS laat alleen maar de onderkant van de onderlaag zien dus dan zet ik daar iets moois tegenover.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:28 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Maar wat ik zeg is gewoon een observatie. Ik had ook liever gewild dat ze allemaal wat mooier waren, maar 't is gewoon niet zo.
Doe eens niet zo, net als jij prima negerinnen lelijk mag vinden zijn er zat mensen die dat totaal niet vinden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:33 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ben je nu aan 't ontkennen dat negerinnen over 't algemeen lelijker zijn dan andere soorten meisjes?
Mensen die hun mening opdringen aan anderen en dit als feiten presenterenquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe eens niet zo, net als jij prima negerinnen lelijk mag vinden zijn er zat mensen die dat totaal niet vinden.
mening is geen feit.
En ook niet af dus.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:24 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik haat negerinnen niet. Ze kunnen aardig zijn, maar ze trekken mij gewoon niet aan.
Er zit van alles tussen mooi en knap die dikke negerinnen in jouw OP zouden de meeste mensen skippen maar dikke tokkiewijven uit een achterstandswijk geldt hetzelfde voor.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:33 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ben je nu aan 't ontkennen dat negerinnen over 't algemeen lelijker zijn dan andere soorten meisjes?
Daar komt de ontkenningsfase weer. Waarom doe je anders geen observatie? Ga eens in een willekeurige stad lopen en kijk eens rond. Je zal amper negerinnen zien met een niet-neger-vriendje. Het is zo erg geworden in Amerika dat zelfs veel negers negerinnen niet meer daten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe eens niet zo, net als jij prima negerinnen lelijk mag vinden zijn er zat mensen die dat totaal niet vinden.
mening is geen feit.
Je zal ook weinig Aziaten vinden die het met een neger doen, soort zoekt soort so what?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:36 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Daar komt de ontkenningsfase weer. Waarom doe je anders geen observatie? Ga eens in een willekeurige stad lopen en kijk eens rond. Je zal amper negerinnen zien met een niet-neger-vriendje. Het is zo erg geworden in Amerika dat zelfs negers negerinnen niet meer daten.
Je kan 't probleem wel ontkennen, maar dat is triest. In plaats van te doen alsof negerinnen net zo mooi zijn als niet-negerinnen, kun je ook de negerinnen helpen door ze juist de waarheid te vertellen zodat ze zich wat meer aanpassen(afvallen, betere make up, minder leggings, e.d.)
Dat betekent dus dat ze elkaar wss. niet aantrekkelijk vinden. Net zoals negerinnen over 't algemeen minder aantrekkelijk worden gevonden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:37 schreef Elan het volgende:
Je zal ook weinig Aziaten vinden die het met een neger doen, soort zoekt soort so what?
''genoeg'', ja we kennen allemaal de verhalen die jij vaker op fok verzint, feit is gewoon dat negerinnen ten opzichte van niet-negerinnen minder aantrekkelijk zijn. Ga nou niet ontkennen want we weten allemaal dat 't zo is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zal ook weinig Aziaten vinden die het met een neger doen, soort zoekt soort so what?
Ken trouwens genoeg donkere meisjes die een Nederlandse vriend hebben en andersom dus hoezo vooroordelen van jouw kant.
Obvious troll.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:39 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat ze elkaar wss. niet aantrekkelijk vinden. Net zoals negerinnen over 't algemeen minder aantrekkelijk worden gevonden.
[..]
''genoeg'', ja we kennen allemaal de verhalen die jij vaker op fok verzint, feit is gewoon dat negerinnen ten opzichte van niet-negerinnen minder aantrekkelijk zijn. Ga nou niet ontkennen want we weten allemaal dat 't zo is.
Tja tegen zoveel vooroordelen is het niet in discussiëren verder.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:39 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat ze elkaar wss. niet aantrekkelijk vinden. Net zoals negerinnen over 't algemeen minder aantrekkelijk worden gevonden.
[..]
''genoeg'', ja we kennen allemaal de verhalen die jij vaker op fok verzint, feit is gewoon dat negerinnen ten opzichte van niet-negerinnen minder aantrekkelijk zijn. Ga nou niet ontkennen want we weten allemaal dat 't zo is.
TS wat ben je een onnozele hark. Alsof de blanke bevolking zo'n overschot heeft aan beautiesquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:34 schreef PizzaMizza het volgende:
Klacht lijkt me duidelijk, negerinnen zijn algemeen gezien, veel lelijker dan andere soorten meisjes.
Ook hebben ze in veel gevallen een attitude, dragen ze bijna alleen maar leggings en dragen veel negerinnen een graflelijke weave. Niet te vergeten: veel negerinnen hebben overgewicht.
PS: Ik weet het, niet alle negerinnen zijn lelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja hallo er zitten knappere en lelijkere exemplaren tussen, goh.
TS laat alleen maar de onderkant van de onderlaag zien dus dan zet ik daar iets moois tegenover.
Mensen vinden over het algemeen negerinnen minder mooi. Over het algemeen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mening is geen feit.
Dit is best wel onnozel gelul. Over het algemeen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
Mensen vinden over het algemeen negerinnen minder mooi. Over het algemeen.
Heb ik al gezegd dat het over het algemeen zo is?
Blijkbaar zijn het er meer mensen mee eens, alleen al in dit topic.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is best wel onnozel gelul. Over het algemeen.
TS en jij ja voornamelijk ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn het er meer mensen mee eens, alleen al in dit topic.
Negerinnen lelijk vinden.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:38 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind negerinnen ook maar zelden aantrekkelijk. Een grote gespierde neger daarentegen
quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:47 schreef Elan het volgende:
Littlebrownie is sowieso het ultieme bewijs dat er knappe donkere meisjes bestaan
Volgens mij is dat niet wat TS zegt. TS brengt het als universeel feit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, haat is het niet, het is gewoon er niet van houden. Dat mag toch gewoon?
Ik mag toch ook zeggen dat ik (bijv) niet op blondines val? Of op magere vrouwen, of dikke vrouwen, of kleine vrouwen. Maar zeggen dat ik me niet voel aangetrokken tot donkere vrouwen is racistisch?
Ja, dat zag ik later helaas ookquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet wat TS zegt. TS brengt het als universeel feit.
Dat geeft m.i. blijk aan gebrek aan besef dat er ook zoiets bestaat als smaak / persoonlijke voorkeuren (welke natuurlijk ook beinvloed kunnen zijn door tijdsgeest en maatschappij).
een mestizo is een mix tussen een indiaan en een europeaan. Dat is die eerste mevrouw zeker niet, dat is gewoon een negerin.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:41 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
2e niet echt mooi
3 te veel photoshop
4e kan ik wel waarderen.
een mening als feit presenterenquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:17 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat ontken ik. Dat heeft namelijk alles te maken met persoonlijke voorkeuren. Zo ben ik gek op Marokkaanse chicks, een vriend van mij (Nederlander) valt alleen maar op negerinnen, de bekende joodse auteur Robert Vuysje valt op negerinnen, mijn zwager (Nederlander) valt op negerinnen en ik heb hier een Marokkaanse collega die valt op Chinezen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:33 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik ken alleen al in mijn eigen omgeving 5 stellen waarvan de vrouw negerin is en de man in 4 gevallen blank en in 1 geval Marokkaan is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:36 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Daar komt de ontkenningsfase weer. Waarom doe je anders geen observatie? Ga eens in een willekeurige stad lopen en kijk eens rond. Je zal amper negerinnen zien met een niet-neger-vriendje. Het is zo erg geworden in Amerika dat zelfs veel negers negerinnen niet meer daten.
Je kan 't probleem wel ontkennen, maar dat is triest. In plaats van te doen alsof negerinnen net zo mooi zijn als niet-negerinnen, kun je ook de negerinnen juist helpen door ze juist de waarheid te vertellen zodat ze zich wat meer aanpassen(afvallen, betere make up, minder leggings, e.d.)
Ik zou dom nog willen toevoegen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:40 schreef PizzaMizza het volgende:
Troll, want ik heb een smaak. Ah, oke. Racist, troll, wat ben ik nog meer? Een nazi?
Nou ik ben een mix een van een chinees en neger. En volgens mij zijn er in Suriname hier best veel van gemaaktquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ken trouwens genoeg donkere meisjes die een Nederlandse vriend hebben en andersom dus hoezo vooroordelen van jouw kant.
Ben je Javaans?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:13 schreef zoz het volgende:
[..]
Nou ik ben een mix een van een chinees en neger. En volgens mij zijn er in Suriname hier best veel van gemaakt
En ik bang alleen die witte tatas, jwz![]()
quote:
Hij zegt dat hij een mix is tussen een neger en een Chinees. Dat impliceert toch dat hij geen Javaan is maar een mix waar niks javaans in zit.quote:
Deze vrouwen zijn geen negerinnen, dit zijn eerder melkchocolaatjes.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:46 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijf jij maar jezelf voorliegen dat negerinnen even aanttekkelijk worden gevonden als niet-negerinnen, lieg jezelf maar voor, de realiteit wijst anders uit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik ken alleen al in mijn eigen omgeving 5 stellen waarvan de vrouw negerin is en de man in 4 gevallen blank en in 1 geval MarokkaanKan ik op basis van mijn observatie concluderen dat negerinnen zeer in trek zijn bij andere rassen?
Echt een klassieke negerin jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:53 schreef PizzaMizza het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtig om te zien hoe mensen zichzelf voorliegen....Prachtig...quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:59 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Echt een klassieke negerin ja
Ik kan ook een plaatje van een blanke zeug van 120 kilo googelen en dan pretenderen dat de gemiddelde blondine er zo uitziet. De onnozelheid.
Ik hoef mezelf niet voor te liegen, ik val niet op negerinnen het zal me dus een rotzorg zijn. Ik geef alleen al uit mijn eigen omgeving 5 voorbeelden waar jouw als feit gepresenteerde waanzin niet op gaat.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:51 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Blijf jij maar jezelf voorliegen dat negerinnen even aanttekkelijk worden gevonden als niet-negerinnen, lieg jezelf maar voor, de realiteit wijst anders uit.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik hoef mezelf niet voor te liegen, ik val niet op negerinnen
Of:quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:59 schreef PizzaMizza het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gast, ben je blind of zie je niet dat dat geen negerin is? Andere mensen narrow-minded noemen, maar zelf blind zijnquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:10 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Of:
[ afbeelding ]
Die post bewijst alweer hoe narrow minded jij bent
Dat is dan wel weer mooi, alleen tot wie reken je haar? Tot de aziaten, of negerinnen? Ik vind haar meer iets Aziatisch hebben..quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:11 schreef chancetherapper het volgende:
Als alle negers met aziaten gaan neuken krijgen we dit
[ afbeelding ]
Dat is een latinaquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:10 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Of:
[ afbeelding ]
-.-' jij bent echt achterlijkquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:10 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Of:
[ afbeelding ]
Jou smaak is niet waar voor een anderquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:57 schreef PizzaMizza het volgende:
Hoe je 't ook wil wenden, aan het einde van de dag zitten de negerinnen onderaan in de aantrekkelijkheidspiramide.
Dat betekent niet dat elke negerin lelijk is natuurlijk(dat bedoelde ik ook niet, excuses als ik het zo heb laten overkomen), maar het betekent wel dat een negerin over 't algemeen gezien qua uiterlijk minder waard is dan een niet-negerin volgens mannen.
Gelukkig draait het natuurlijk om een individu, dus per geval zal aantrekkelijkheid verschillen, maar over 't algemeen gezien is 't gewoon waar wat ik zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."PeterRudolphDeVries2016 is als mens een 10, als inspiratie voor een generatie een 11."
- PeterRudolphDeVries2016
Niet te vergeten dat ze ook deels crimineel zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Lelijk is subjectief, maar qua kledingstijl/gedrag/houding/lawaai etc is het idd totaal maar dan ook totaal mijn ding niet.
Ik kan het prima vinden met surinaamse mannen, leuke gezellige, ontspannen gasten, maar de vrouwen.
Vaak? Dat komt bijna nooit voor. Ze hebben dikke konten en dikke tieten ja, maar ook dikke benen, dikke buiken en striemen overal.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:18 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind negerinnen vaak de mooiste lichamen hebben juist. Vaak mooie volle bovenbenen, dikke kont, slank middel en dikke tieten. Beter dan die Nederlandse witte plankjes a la doutzen
Negerinnen
Erhm, jongeman. Hoe weet jij waar Nederlandse meiden van dromen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:20 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Vaak? Dat komt bijna nooit voor. Ze hebben dikke konten en dikke tieten ja, maar ook dikke benen, dikke buiken en striemen overal.
Daarnaast, Nederlandse chickies zouden ervan dromen om een lichaam en gezicht zoals Doutzen te hebben.
Hij haat helemaal niet.quote:
Witte plankjes verdienen bakken met geld. Dikke negers brengen bakken met geld. Naar KFC, McDonalds, de groenteboer voor meloenen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:18 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind negerinnen vaak de mooiste lichamen hebben juist. Vaak mooie volle bovenbenen, dikke kont, slank middel en dikke tieten. Beter dan die Nederlandse witte plankjes a la doutzen
Negerinnen
Dikke reten zijn juist smerig.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:18 schreef -supergirl- het volgende:
Negerinnen
Volle, ronde billen, zonder striemen en met dunne benen ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Neeee mooi juist. Mooie volle ronde billen
Vrouwen zonder kont zijn geen vrouwen
Dude. 2 tandenstokers onder een volle kont? Nee moet gewoon mooi aflopenquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:34 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Volle, ronde billen, zonder striemen en met dunne benen ja.
Ik vond het trouwens knap dat jij de billen door de broeken heen kunt zien en op die manier kan beweren dat ze striemen hebbenquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:34 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Volle, ronde billen, zonder striemen en met dunne benen ja.
Jij hebt het nu over ala Kim Kardashian x 2 hequote:Op woensdag 30 juli 2014 17:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Neeee mooi juist. Mooie volle ronde billen
Vrouwen zonder kont zijn geen vrouwen
Ja, en Anouk ook.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:29 schreef Eyip het volgende:
[..]
Witte plankjes verdienen bakken met geld. Dikke negers brengen bakken met geld. Naar KFC, McDonalds, de groenteboer voor meloenen.
En het grappige is, de witte plankjes betaalt ook nog voor die dikke negers om te kunnen eten!
Genoeg stereotyperingen?
En negerinnen zijn vaak lelijk en dragen pruiken. Beyonce bijvoorbeeld.
Zij heeft een mooi figuur, dat kan ik niet ontkennenquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:36 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Jij hebt het nu over ala Kim Kardashian x 2 he
Heel mooi, ja ....quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dude. 2 tandenstokers onder een volle kont? Nee moet gewoon mooi aflopen
Herkenbaar.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:59 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik heb dat met Indiase/Pakistaanse mannen, en ik ben iemand die krampachtig politiek correct is. Ik kan ze met de beste wil van de wereld gewoon 9 van de 10 keer niet aantrekkelijk vinden. Dat neemt niet weg dat dat mijn puur subjectieve ervaring is, en dat ze niet 'over het algemeen lelijk zijn' zoals TS dat over negerinnen beweert.
Nu ben jij net zo erg bezig als TS.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:48 schreef -supergirl- het volgende:
(Want god weet wat ze in hun broek hebben hangen voor tentakels)
Kimquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:36 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Jij hebt het nu over ala Kim Kardashian x 2 he
Aziatische mannen hebben over het algemeen hele kleine piemeltjesquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:48 schreef -supergirl- het volgende:
(Want god weet wat ze in hun broek hebben hangen voor tentakels)
latina is geen ras.quote:
Ik denk juist dat Aziatische vrouwen (Thais enzo) helemaal onderaan staan, worden vaak ook alleen aantrekkelijk gevonden door 60-jarige mannen die geen fatsoenlijke vrouw kunnen krijgen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:57 schreef PizzaMizza het volgende:
Hoe je 't ook wil wenden, aan het einde van de dag zitten de negerinnen onderaan in de aantrekkelijkheidspiramide.
Dat betekent niet dat elke negerin lelijk is natuurlijk(dat bedoelde ik ook niet, excuses als ik het zo heb laten overkomen), maar het betekent wel dat een negerin over 't algemeen gezien qua uiterlijk minder waard is dan een niet-negerin volgens mannen.
Gelukkig draait het natuurlijk om een individu, dus per geval zal aantrekkelijkheid verschillen, maar over 't algemeen gezien is 't gewoon waar wat ik zeg.
Alleen de voorkantquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zij heeft een mooi figuur, dat kan ik niet ontkennen
Racistquote:
Dat is geen neger, jij poephoofdquote:
Dat laatste sloeg op jouquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:19 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ok, ze zijn bruin(ig)
Maar om nu dit te zeggen gaat wel wat ver...
Wat een prachtige vrouw en fotoquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:04 schreef snakelady het volgende:
Ik vind Afrikaanse vrouwen overigens vaak wel een prachtig mooi gezicht hebben.
Zoals deze dame
[ afbeelding ]
Deze dame heeft duidelijk negroïde (voor)ouders.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Gast, ben je blind of zie je niet dat dat geen negerin is? Andere mensen narrow-minded noemen, maar zelf blind zijn![]()
Hoe je het ook wilt noemen, er zijn meer keuzes op deze wereld dan de paar die TS gaf. Ieder zijn eigen smaak, maar geen een van hen bracht bij mij de ''wow'' factor los.quote:
Ook zoiets inderdaad, ''Doutze''.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:18 schreef -supergirl- het volgende:
Negerinnen
Zij ook niet voor jou, dus maak je niet druk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:44 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ook zoiets inderdaad, ''Doutze''.
Het spijt me zeer blanke bevolking, maar ik vind daar dus echt geen reet aan!
Maar die vrouw wordt ''opgehemeld'' in onze maatschappij, geportretteerd als een of andere godin. Nou mijn smaak is het niet. Ik zou m'n nek er dan ook echt niet voor omdraaien op straat.
Wat weet jij van andermans dromen? Om te beginnen dromen de meeste Nederlandse meiden volgens mij al van een grotere cupmaat als die van Doutze.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:20 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Vaak? Dat komt bijna nooit voor. Ze hebben dikke konten en dikke tieten ja, maar ook dikke benen, dikke buiken en striemen overal.
Daarnaast, Nederlandse chickies zouden ervan dromen om een lichaam en gezicht zoals Doutzen te hebben.
Het is best een mooie vrouw, maar er zijn wel meer Doutzens op straat.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:44 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ook zoiets inderdaad, ''Doutze''.
Het spijt me zeer blanke bevolking, maar ik vind daar dus echt geen reet aan!
Maar die vrouw wordt ''opgehemeld'' in onze maatschappij, geportretteerd als een of andere godin. Nou mijn smaak is het niet. Ik zou m'n nek er dan ook echt niet voor omdraaien op straat.
hele mooie vrouw iddquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:04 schreef snakelady het volgende:
Zoals deze dame
[ afbeelding ]
Gezien het type man waar ze op schijnt te vallen zou ik dat niet met zoveel stelligheid willen beweren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zij ook niet voor jou, dus maak je niet druk.
Het is ook niet dat ze lelijk is, maar het is gewoon niet mijn type. Ik bedoel maar te zeggen, smaken verschillen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:48 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Het is best een mooie vrouw, maar er zijn wel meer Doutzens op straat.
</3quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:01 schreef deadprez het volgende:
sws meisjes zonder blond haar en blauwe ogen
misschien kun je me nog overtuigen, picsżquote:
Ik vind blond haar dus echt niet mooi staan bij een vrouw. Los van welk ras ze heeft.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:01 schreef deadprez het volgende:
sws meisjes zonder blond haar en blauwe ogen
Dat kan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:04 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ik vind blond haar dus echt niet mooi staan bij een vrouw. Los van welk ras ze heeft.
Niet dat ik het wel mooi vind staan bij een man overigens. Ik houd gewoon niet van blond haar.
ok even mezelf mooi gaan maken hoor hihiquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien kun je me nog overtuigen, picsż
kan niet wachten bbyquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ok even mezelf mooi gaan maken hoor hihi
Vind ik dan weer niet, te lang hoofd enzo.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:04 schreef Revanches het volgende:
Ik vind Kelly Rowland wel een mooie vrouw![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in die clip met nelly wel als ik het me goed herinner, dit is matig.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:04 schreef Revanches het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bek dicht dikkepandaquote:
dirk panda*quote:
niet :squote:
quote:
quote:
Bruin haar en bruine ogen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Gilles-de-la-Tourette op 30-07-2014 19:18:05 ]
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:10 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Bruin haar en bruine ogen.
[ afbeelding ]Je bovenste plaatje doet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Doe eens ctrl+F5, dan zie je hem waarschijnlijk ook niet meer.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:12 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ik zie hem anders groots in het topic verschijnen
quote:
Zo'n opmerking viel wel weer te verwachten. Des te beter. Kan ik hem eens een goede beurt geven.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:12 schreef deadprez het volgende:
wat een faggot trouwens met zijn blauwe ogen
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:15 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Zo'n opmerking viel wel weer te verwachten. Des te beter. Kan ik hem eens een goede beurt geven.
Post aangepast.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Doe eens ctrl+F5, dan zie je hem waarschijnlijk ook niet meer.
nicequote:
zou die blonde ook hard rakenquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:30 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
De enige goede reden om Piranha 3D te kijken.
[ afbeelding ]
Vanaf 0:48
Het is een pornoster. Dus in het geval het je ding is kun je in elk geval bekijken hoe ze geraakt wordtquote:
Godver wat een paardquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:04 schreef Revanches het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij dit soort posts word ik altijd zeer nieuwsgierig naar de ''looks'' van degene die ze plaatst...quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:41 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Bij dit soort posts word ik altijd zeer nieuwsgierig naar de ''looks'' van degene die ze plaatst...
En hoe komt dat bij die laatste? Precies, omdat ze geen negerinnentrekjes heeft behalve haar huidskleur.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:41 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
2e niet echt mooi
3 te veel photoshop
4e kan ik wel waarderen.
Zij is hooguit 30% negerquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:58 schreef znarch het volgende:
Zou ik toch hard raken hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is latina geen latino. Latino is mannelijk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
latina is geen ras.
Goed mogelijk dat die mevrouw latino is, maar dan wel met Afrikaans bloed.
Trinidad en Tobago zijn toch gewoon negers? Dat zij niet super donker is maakt dan toch niet zoveel uit?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:16 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Zij is hooguit 30% neger![]()
Zo zie je maar dat de enige 'negerinnen' die er een beetje aantrekkelijk uitzien GEEN volbloed zijn.
waarom denk je dat ze niet superdonker is? Er wonen trouwens veel indiërs op T&T.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:22 schreef znarch het volgende:
[..]
Trinidad en Tobago zijn toch gewoon negers? Dat zij niet super donker is maakt dan toch niet zoveel uit?
Je hoeft toch ook geen ginger zijn om blank genoemd te worden?
Volgens mij is ze een mix tussen Indiaas en Afrikaans want ze komt volgens mij uit Trinidad en Trabago.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:16 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Zij is hooguit 30% neger![]()
Zo zie je maar dat de enige 'negerinnen' die er een beetje aantrekkelijk uitzien GEEN volbloed zijn.
En sowieso blank van slavenhouders.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:26 schreef chancetherapper het volgende:
[..]
Volgens mij is ze een mix tussen Indiaas en Afrikaans want ze komt volgens mij uit Trinidad en Trabago.
En inderdaad alle lekkere negerinnen zijn halfbloedjes.
Vind jij dit zo donker dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:26 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
waarom denk je dat ze niet superdonker is? Er wonen trouwens veel indiërs op T&T.
Klopt, maar dat noem je toch gewoon negers in de volksmond? Ondanks het feit dat het niet 100% afrikanen zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:26 schreef chancetherapper het volgende:
[..]
Volgens mij is ze een mix tussen Indiaas en Afrikaans want ze komt volgens mij uit Trinidad en Trabago.
En inderdaad alle lekkere negerinnen zijn halfbloedjes.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:29 schreef Bozepiemel het volgende:
Niet de mooie melkchocolaatjes die worden verkocht als negerin zijn negerinnen, nee dit zijn negerinnen:
http://item.liveleak.com/2/view?i=e70_1402339841&comments=1
Lees die volgende zin dan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:28 schreef znarch het volgende:
[..]
Vind jij dit zo donker dan?
http://uk.eonline.com/eol(...)Minaj-jmd-041314.jpg
[..]
Klopt, maar dat noem je toch gewoon negers in de volksmond? Ondanks het feit dat het niet 100% afrikanen zijn.
Haar vader is Indiaas en haar moeder is Afro-Trinidadiaans. Die negers daar zijn sowieso al gemixed, dus ik denk dat zij hooguit 20/30% negroïde is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:22 schreef znarch het volgende:
[..]
Trinidad en Tobago zijn toch gewoon negers? Dat zij niet super donker is maakt dan toch niet zoveel uit?
Je hoeft toch ook geen ginger zijn om blank genoemd te worden?
True, maar je snapt mijn punt. 100% negroide mensen vind ik niet super. Maar die zie je hier ook niet echt in dit topic.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:33 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Haar vader is Indiaas en haar moeder is Afro-Trinidadiaans. Die negers daar zijn sowieso al gemixed, dus ik denk dat zij hooguit 20/30% negroïde is.
die vind ik echt knap inderdaadquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:04 schreef snakelady het volgende:
Zoals deze dame
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bedoelt de mannen die zichzelf vrijwillig ombouwen tot vrouw en dit dus het algemene beeld omlaag haalt?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:01 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Aziatische vrouwen (Thais enzo) helemaal onderaan staan, worden vaak ook alleen aantrekkelijk gevonden door 60-jarige mannen die geen fatsoenlijke vrouw kunnen krijgen.
PS: 't lijkt wel alsof een negerin je keihard heeft afgewezen en dat je het niet kunt verkroppen ofzo, wat een haat.
Nee, zijn gewoon niet echt mooie mensen meestal. Mannen en vrouwen niet. Het zijn ook altijd bepaalde mensen die erop vallen: dikke oude mannen en autistische jongens. Is mijn ervaring.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:51 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Je bedoelt de mannen die zichzelf vrijwillig ombouwen tot vrouw en dit dus het algemene beeld omlaag haalt?
Wat is deze?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:52 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee, zijn gewoon niet echt mooie mensen meestal. Mannen en vrouwen niet. Het zijn ook altijd bepaalde mensen die erop vallen:dikke oude mannen en autistische jongens. Is mijn ervaring.
Heb je haar nieuwe album cover gezien?quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:58 schreef znarch het volgende:
Zou ik toch hard raken hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Heb je haar nieuwe album cover gezien?
Wat is dit? Een film over Piranha's ofzo? Toch maar even kijken danquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:30 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
De enige goede reden om Piranha 3D te kijken.
[ afbeelding ]
Vanaf 0:48
Een waar bloedbad. Letterlijkquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:11 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat is dit? Een film over Piranha's ofzo? Toch maar even kijken dan
Maarre 3D? Deze film is alleen in 3D???Of is dat een grap?
Gemengd bloed, niet per se halfbloedjes.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:51 schreef Twiitch het volgende:
Tevens zijn driekwart van de "mooie negerinnen" in dit topic gewoon halfbloedjes.
Heb je ze vanbinnen mogen bekijken dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:16 schreef hoink581 het volgende:
Van binnen zijn ze net zo roze als blanke vrouwen.
poephoofdquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:18 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Heb je ze vanbinnen mogen bekijken dan?
laatste is Braziliaans. En mist een arm.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
foto.1: is GEEN negerin, maar een halfbloed/latina.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuurlijk is dat een negerin.quote:
Zou er niet naar omkijken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
Zij is niet lelijk:
[ afbeelding ]
Zij ook niet:
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat ze een reet als een koelkast heeft.quote:
Waarschijnlijk kijk je heel subjectief dan. Ik ben zelf blank en heb een donkere vriendin, m'n beste vriendin is getrouwd met een Nigeriaan. Ik was zaterdag op een verjaardag met meerdere interraciale relaties.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:36 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Daar komt de ontkenningsfase weer. Waarom doe je anders geen observatie? Ga eens in een willekeurige stad lopen en kijk eens rond. Je zal amper negerinnen zien met een niet-neger-vriendje. Het is zo erg geworden in Amerika dat zelfs veel negers negerinnen niet meer daten.
Je kan 't probleem wel ontkennen, maar dat is triest. In plaats van te doen alsof negerinnen net zo mooi zijn als niet-negerinnen, kun je ook de negerinnen juist helpen door ze juist de waarheid te vertellen zodat ze zich wat meer aanpassen(afvallen, betere make up, minder leggings, e.d.)
feit blijft dat het niks zegt. Latina's of latino's kunnen van elk ras zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:20 schreef chancetherapper het volgende:
[..]
Ze is latina geen latino. Latino is mannelijk.
die onderste is een hindoestaanquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
Zij is niet lelijk:
[ afbeelding ]
Zij ook niet:
[ afbeelding ]
Was je beste vriendin blond?quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:08 schreef Djenuziz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kijk je heel subjectief dan. Ik ben zelf blank en heb een donkere vriendin, m'n beste vriendin is getrouwd met een Nigeriaan. Ik was zaterdag op een verjaardag met meerdere interraciale relaties.
Het ligt er ook aan natuurlijk wat je wil zien
Nee een brunettequote:Op donderdag 31 juli 2014 10:55 schreef chancetherapper het volgende:
[..]
Was je beste vriendin blond?
Maar 98% wel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:34 schreef PizzaMizza het volgende:
PS: Ik weet het, niet alle negerinnen zijn lelijk.
Gadverdamme die reet, hartstikke lelijk. Daar verdwijnt mijn 16cm pener in voordat ik bij haar negroide vaggy kom.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
Zij is niet lelijk:
[ afbeelding ]
Zij ook niet:
[ afbeelding ]
Ethiopisch bedoel jequote:Op donderdag 31 juli 2014 10:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
die onderste is een hindoestaan
Laat ze maar eens zien hoe die er uit kunnen zien vasquote:
Fak jou a mattie geen foto's hierquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laat ze maar eens zien hoe die er uit kunnen zien vasof zal ik je foto posten?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fak jou a mattie geen foto's hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |