Hij haat helemaal niet.quote:
Witte plankjes verdienen bakken met geld. Dikke negers brengen bakken met geld. Naar KFC, McDonalds, de groenteboer voor meloenen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:18 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind negerinnen vaak de mooiste lichamen hebben juist. Vaak mooie volle bovenbenen, dikke kont, slank middel en dikke tieten. Beter dan die Nederlandse witte plankjes a la doutzen
Negerinnen
Dikke reten zijn juist smerig.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:18 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind negerinnen vaak de mooiste lichamen hebben juist. Vaak mooie volle bovenbenen, dikke kont, slank middel en dikke tieten. Beter dan die Nederlandse witte plankjes a la doutzen
Negerinnen
Volle, ronde billen, zonder striemen en met dunne benen ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Neeee mooi juist. Mooie volle ronde billen
Vrouwen zonder kont zijn geen vrouwen
Dude. 2 tandenstokers onder een volle kont? Nee moet gewoon mooi aflopenquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:34 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Volle, ronde billen, zonder striemen en met dunne benen ja.
Ik vond het trouwens knap dat jij de billen door de broeken heen kunt zien en op die manier kan beweren dat ze striemen hebbenquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:34 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Volle, ronde billen, zonder striemen en met dunne benen ja.
Jij hebt het nu over ala Kim Kardashian x 2 hequote:Op woensdag 30 juli 2014 17:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Neeee mooi juist. Mooie volle ronde billen
Vrouwen zonder kont zijn geen vrouwen
Ja, en Anouk ook.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:29 schreef Eyip het volgende:
[..]
Witte plankjes verdienen bakken met geld. Dikke negers brengen bakken met geld. Naar KFC, McDonalds, de groenteboer voor meloenen.
En het grappige is, de witte plankjes betaalt ook nog voor die dikke negers om te kunnen eten!
Genoeg stereotyperingen?
En negerinnen zijn vaak lelijk en dragen pruiken. Beyonce bijvoorbeeld.
Zij heeft een mooi figuur, dat kan ik niet ontkennenquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:36 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Jij hebt het nu over ala Kim Kardashian x 2 he
Heel mooi, ja ....quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dude. 2 tandenstokers onder een volle kont? Nee moet gewoon mooi aflopen
Herkenbaar.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:59 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik heb dat met Indiase/Pakistaanse mannen, en ik ben iemand die krampachtig politiek correct is. Ik kan ze met de beste wil van de wereld gewoon 9 van de 10 keer niet aantrekkelijk vinden. Dat neemt niet weg dat dat mijn puur subjectieve ervaring is, en dat ze niet 'over het algemeen lelijk zijn' zoals TS dat over negerinnen beweert.
Nu ben jij net zo erg bezig als TS.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:48 schreef -supergirl- het volgende:
(Want god weet wat ze in hun broek hebben hangen voor tentakels)
Kimquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:36 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Jij hebt het nu over ala Kim Kardashian x 2 he
Aziatische mannen hebben over het algemeen hele kleine piemeltjesquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:48 schreef -supergirl- het volgende:
(Want god weet wat ze in hun broek hebben hangen voor tentakels)
latina is geen ras.quote:
Ik denk juist dat Aziatische vrouwen (Thais enzo) helemaal onderaan staan, worden vaak ook alleen aantrekkelijk gevonden door 60-jarige mannen die geen fatsoenlijke vrouw kunnen krijgen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:57 schreef PizzaMizza het volgende:
Hoe je 't ook wil wenden, aan het einde van de dag zitten de negerinnen onderaan in de aantrekkelijkheidspiramide.
Dat betekent niet dat elke negerin lelijk is natuurlijk(dat bedoelde ik ook niet, excuses als ik het zo heb laten overkomen), maar het betekent wel dat een negerin over 't algemeen gezien qua uiterlijk minder waard is dan een niet-negerin volgens mannen.
Gelukkig draait het natuurlijk om een individu, dus per geval zal aantrekkelijkheid verschillen, maar over 't algemeen gezien is 't gewoon waar wat ik zeg.
Alleen de voorkantquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zij heeft een mooi figuur, dat kan ik niet ontkennen
Racistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |