Hij zegt dat hij een mix is tussen een neger en een Chinees. Dat impliceert toch dat hij geen Javaan is maar een mix waar niks javaans in zit.quote:
Deze vrouwen zijn geen negerinnen, dit zijn eerder melkchocolaatjes.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:46 schreef Elan het volgende:
Alsof die wijven in de OP het hele assortiment aan donkere vrouwen representen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijf jij maar jezelf voorliegen dat negerinnen even aanttekkelijk worden gevonden als niet-negerinnen, lieg jezelf maar voor, de realiteit wijst anders uit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik ken alleen al in mijn eigen omgeving 5 stellen waarvan de vrouw negerin is en de man in 4 gevallen blank en in 1 geval MarokkaanKan ik op basis van mijn observatie concluderen dat negerinnen zeer in trek zijn bij andere rassen?
Echt een klassieke negerin jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:53 schreef PizzaMizza het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtig om te zien hoe mensen zichzelf voorliegen....Prachtig...quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:59 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Echt een klassieke negerin ja
Ik kan ook een plaatje van een blanke zeug van 120 kilo googelen en dan pretenderen dat de gemiddelde blondine er zo uitziet. De onnozelheid.
Ik hoef mezelf niet voor te liegen, ik val niet op negerinnen het zal me dus een rotzorg zijn. Ik geef alleen al uit mijn eigen omgeving 5 voorbeelden waar jouw als feit gepresenteerde waanzin niet op gaat.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:51 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Blijf jij maar jezelf voorliegen dat negerinnen even aanttekkelijk worden gevonden als niet-negerinnen, lieg jezelf maar voor, de realiteit wijst anders uit.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik hoef mezelf niet voor te liegen, ik val niet op negerinnen
Of:quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:59 schreef PizzaMizza het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gast, ben je blind of zie je niet dat dat geen negerin is? Andere mensen narrow-minded noemen, maar zelf blind zijnquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:10 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Of:
[ afbeelding ]
Die post bewijst alweer hoe narrow minded jij bent
Dat is dan wel weer mooi, alleen tot wie reken je haar? Tot de aziaten, of negerinnen? Ik vind haar meer iets Aziatisch hebben..quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:11 schreef chancetherapper het volgende:
Als alle negers met aziaten gaan neuken krijgen we dit
[ afbeelding ]
Dat is een latinaquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:10 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Of:
[ afbeelding ]
-.-' jij bent echt achterlijkquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:10 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Of:
[ afbeelding ]
Jou smaak is niet waar voor een anderquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:57 schreef PizzaMizza het volgende:
Hoe je 't ook wil wenden, aan het einde van de dag zitten de negerinnen onderaan in de aantrekkelijkheidspiramide.
Dat betekent niet dat elke negerin lelijk is natuurlijk(dat bedoelde ik ook niet, excuses als ik het zo heb laten overkomen), maar het betekent wel dat een negerin over 't algemeen gezien qua uiterlijk minder waard is dan een niet-negerin volgens mannen.
Gelukkig draait het natuurlijk om een individu, dus per geval zal aantrekkelijkheid verschillen, maar over 't algemeen gezien is 't gewoon waar wat ik zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."PeterRudolphDeVries2016 is als mens een 10, als inspiratie voor een generatie een 11."
- PeterRudolphDeVries2016
Niet te vergeten dat ze ook deels crimineel zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Lelijk is subjectief, maar qua kledingstijl/gedrag/houding/lawaai etc is het idd totaal maar dan ook totaal mijn ding niet.
Ik kan het prima vinden met surinaamse mannen, leuke gezellige, ontspannen gasten, maar de vrouwen.
Vaak? Dat komt bijna nooit voor. Ze hebben dikke konten en dikke tieten ja, maar ook dikke benen, dikke buiken en striemen overal.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:18 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind negerinnen vaak de mooiste lichamen hebben juist. Vaak mooie volle bovenbenen, dikke kont, slank middel en dikke tieten. Beter dan die Nederlandse witte plankjes a la doutzen
Negerinnen
Erhm, jongeman. Hoe weet jij waar Nederlandse meiden van dromen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:20 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Vaak? Dat komt bijna nooit voor. Ze hebben dikke konten en dikke tieten ja, maar ook dikke benen, dikke buiken en striemen overal.
Daarnaast, Nederlandse chickies zouden ervan dromen om een lichaam en gezicht zoals Doutzen te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |