</3quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:01 schreef deadprez het volgende:
sws meisjes zonder blond haar en blauwe ogen
misschien kun je me nog overtuigen, pics¿quote:
Ik vind blond haar dus echt niet mooi staan bij een vrouw. Los van welk ras ze heeft.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:01 schreef deadprez het volgende:
sws meisjes zonder blond haar en blauwe ogen
Dat kan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:04 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ik vind blond haar dus echt niet mooi staan bij een vrouw. Los van welk ras ze heeft.
Niet dat ik het wel mooi vind staan bij een man overigens. Ik houd gewoon niet van blond haar.
ok even mezelf mooi gaan maken hoor hihiquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien kun je me nog overtuigen, pics¿
kan niet wachten bbyquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ok even mezelf mooi gaan maken hoor hihi
Vind ik dan weer niet, te lang hoofd enzo.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:04 schreef Revanches het volgende:
Ik vind Kelly Rowland wel een mooie vrouw![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in die clip met nelly wel als ik het me goed herinner, dit is matig.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:04 schreef Revanches het volgende:
Ik vind Kelly Rowland wel een mooie vrouw![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bek dicht dikkepandaquote:
dirk panda*quote:
niet :squote:
quote:
quote:
Bruin haar en bruine ogen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Gilles-de-la-Tourette op 30-07-2014 19:18:05 ]
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:10 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Bruin haar en bruine ogen.
[ afbeelding ]Je bovenste plaatje doet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Doe eens ctrl+F5, dan zie je hem waarschijnlijk ook niet meer.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:12 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ik zie hem anders groots in het topic verschijnen
quote:
Zo'n opmerking viel wel weer te verwachten. Des te beter. Kan ik hem eens een goede beurt geven.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:12 schreef deadprez het volgende:
wat een faggot trouwens met zijn blauwe ogen
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:15 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Zo'n opmerking viel wel weer te verwachten. Des te beter. Kan ik hem eens een goede beurt geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |