Vind jij dit zo donker dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:26 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
waarom denk je dat ze niet superdonker is? Er wonen trouwens veel indiërs op T&T.
Klopt, maar dat noem je toch gewoon negers in de volksmond? Ondanks het feit dat het niet 100% afrikanen zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:26 schreef chancetherapper het volgende:
[..]
Volgens mij is ze een mix tussen Indiaas en Afrikaans want ze komt volgens mij uit Trinidad en Trabago.
En inderdaad alle lekkere negerinnen zijn halfbloedjes.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:29 schreef Bozepiemel het volgende:
Niet de mooie melkchocolaatjes die worden verkocht als negerin zijn negerinnen, nee dit zijn negerinnen:
http://item.liveleak.com/2/view?i=e70_1402339841&comments=1
Lees die volgende zin dan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:28 schreef znarch het volgende:
[..]
Vind jij dit zo donker dan?
http://uk.eonline.com/eol(...)Minaj-jmd-041314.jpg
[..]
Klopt, maar dat noem je toch gewoon negers in de volksmond? Ondanks het feit dat het niet 100% afrikanen zijn.
Haar vader is Indiaas en haar moeder is Afro-Trinidadiaans. Die negers daar zijn sowieso al gemixed, dus ik denk dat zij hooguit 20/30% negroïde is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:22 schreef znarch het volgende:
[..]
Trinidad en Tobago zijn toch gewoon negers? Dat zij niet super donker is maakt dan toch niet zoveel uit?
Je hoeft toch ook geen ginger zijn om blank genoemd te worden?
True, maar je snapt mijn punt. 100% negroide mensen vind ik niet super. Maar die zie je hier ook niet echt in dit topic.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:33 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Haar vader is Indiaas en haar moeder is Afro-Trinidadiaans. Die negers daar zijn sowieso al gemixed, dus ik denk dat zij hooguit 20/30% negroïde is.
die vind ik echt knap inderdaadquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:04 schreef snakelady het volgende:
Ik vind Afrikaanse vrouwen overigens vaak wel een prachtig mooi gezicht hebben.
Zoals deze dame
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan heb ik de light skins niet genomen nog.
Je bedoelt de mannen die zichzelf vrijwillig ombouwen tot vrouw en dit dus het algemene beeld omlaag haalt?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:01 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Aziatische vrouwen (Thais enzo) helemaal onderaan staan, worden vaak ook alleen aantrekkelijk gevonden door 60-jarige mannen die geen fatsoenlijke vrouw kunnen krijgen.
PS: 't lijkt wel alsof een negerin je keihard heeft afgewezen en dat je het niet kunt verkroppen ofzo, wat een haat.
Nee, zijn gewoon niet echt mooie mensen meestal. Mannen en vrouwen niet. Het zijn ook altijd bepaalde mensen die erop vallen: dikke oude mannen en autistische jongens. Is mijn ervaring.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:51 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Je bedoelt de mannen die zichzelf vrijwillig ombouwen tot vrouw en dit dus het algemene beeld omlaag haalt?
Wat is deze?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:52 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee, zijn gewoon niet echt mooie mensen meestal. Mannen en vrouwen niet. Het zijn ook altijd bepaalde mensen die erop vallen:dikke oude mannen en autistische jongens. Is mijn ervaring.
Heb je haar nieuwe album cover gezien?quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:58 schreef znarch het volgende:
Zou ik toch hard raken hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Heb je haar nieuwe album cover gezien?
Wat is dit? Een film over Piranha's ofzo? Toch maar even kijken danquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:30 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
De enige goede reden om Piranha 3D te kijken.
[ afbeelding ]
Vanaf 0:48
Een waar bloedbad. Letterlijkquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:11 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat is dit? Een film over Piranha's ofzo? Toch maar even kijken dan
Maarre 3D? Deze film is alleen in 3D???Of is dat een grap?
Gemengd bloed, niet per se halfbloedjes.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:51 schreef Twiitch het volgende:
Tevens zijn driekwart van de "mooie negerinnen" in dit topic gewoon halfbloedjes.
Heb je ze vanbinnen mogen bekijken dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:16 schreef hoink581 het volgende:
Van binnen zijn ze net zo roze als blanke vrouwen.
poephoofdquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:18 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Heb je ze vanbinnen mogen bekijken dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |