Hoe kan je in bed duiken met iemand die niet aantrekkelijk is?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:36 schreef Fushia2 het volgende:
Ik kan je verzekeren dat negerinnen in bed fantastisch goed presteren
getint is eerder braziliaans o.i.d. niet negerquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:39 schreef Roces18 het volgende:
vraagje: hoe kan het dat veel negerinnen zo lelijke reet hebben? Echt massief groot dik vet, smerig.
Idd, een mooie volle kont kan ik wel waarderen, maar 90% heeft van die striemen erin.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:39 schreef Roces18 het volgende:
vraagje: hoe kan het dat veel negerinnen zo lelijke reet hebben? Echt massief groot dik vet, smerig.
Ja, dat vind ik dus gewoon niets, die blik, die houding, de kleding. Ordinair en gewoon niet mooi.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan heb ik de light skins niet genomen nog.
https://www.google.nl/sea(...)lack+girl&gs_l=img.3...2985.4277.0.4520.14.2.0.6.0.0.461.546.1j4-1.2.0....0...1ac.1.49.img..13.1.460.COxCeo0FN7M#facrc=_&imgdii=_&imgrc=BlGo5MQeBLFvGM%253A%3BSWOpGTfFdX2jwM%3Bhttp%253A%252F%252Fjerseychaser.com%252Fblog%252Fwp-content%252Fuploads%252F2009%252F08%252Femanuela-de-paula-victoria-secret-swimsuit-bikini.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fjerseychaser.com%252Fmeet-emanuela-de-paula-aka-the-new-gisele%252F%3B380%3B512
1e meid is een Mestizo, geen negerin.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.google.nl/sea(...)lack+girl&gs_l=img.3...2985.4277.0.4520.14.2.0.6.0.0.461.546.1j4-1.2.0....0...1ac.1.49.img..13.1.460.COxCeo0FN7M#facrc=_&imgdii=_&imgrc=BlGo5MQeBLFvGM%253A%3BSWOpGTfFdX2jwM%3Bhttp%253A%252F%252Fjerseychaser.com%252Fblog%252Fwp-content%252Fuploads%252F2009%252F08%252Femanuela-de-paula-victoria-secret-swimsuit-bikini.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fjerseychaser.com%252Fmeet-emanuela-de-paula-aka-the-new-gisele%252F%3B380%3B512
Racistquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:41 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
1e meid is een Mestizo, geen negerin.
Zat knappe hoorquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:38 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Hoe kan je in bed duiken met iemand die niet aantrekkelijk is?
En kunnen ook echt mooi zijnquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:46 schreef Leafeon672 het volgende:
Antiliaanse meisjes zijn vaak hartstikke lief![]()
Lichtgetinte negerinnen met krullen zijn ook
Dapper, heel erg dapper dat je daar voor uit durft te komenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:38 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik heb liever alle mannen, behalve negers.
Posts bewerken...Hoe kinderachtig kun je zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Dapper, heel erg dapper dat je daar voor uit durft te komen
Houden zo.quote:
Ze gaan graag naar Kentucky Fried he?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:49 schreef Roces18 het volgende:
Alsof die negerinnen hierboven op de foto's de gemiddelde negerin representeren. Over het algemeen zijn ze allemaal dikke dikkies.
Valt sowieso bij alle vrouwen wel op. Ook benen zijn vaak lelijkquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:41 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Idd, een mooie volle kont kan ik wel waarderen, maar 90% heeft van die striemen erin.
Nee jij gedraagt je lekker als een volwassen met je negerinnen haat topicquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:49 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Posts bewerken...Hoe kinderachtig kun je zijn.
bierquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:38 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Hoe kan je in bed duiken met iemand die niet aantrekkelijk is?
Sja, haat is het niet, het is gewoon er niet van houden. Dat mag toch gewoon?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Nee jij gedraagt je lekker als een volwassen met je negerinnen haat topic
Ik bevind me alleen maar op je eigen niveau.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:38 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind negerinnen ook maar zelden aantrekkelijk. Een grote gespierde neger daarentegen
Dat mag zeker. Ieder z'n mening en ieder z'n voorkeur. Heb het woord racistisch ook niet gebruikt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, haat is het niet, het is gewoon er niet van houden. Dat mag toch gewoon?
Ik mag toch ook zeggen dat ik (bijv) niet op blondines val? Of op magere vrouwen, of dikke vrouwen, of kleine vrouwen. Maar zeggen dat ik me niet voel aangetrokken tot donkere vrouwen is racistisch?
Nou dan, laat die jongen dan gewoon zijn voorkeur hebbenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Dat mag zeker. Ieder z'n mening en ieder z'n voorkeur. Heb het woord racistisch ook niet gebruikt.
Dat woord wordt sowieso te vaak gebruikt. In zowel een positieve als negatieve zin...
Precies, neem daarom mijn woord "haat" dan ook niet zo nauw.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou dan, laat die jongen dan gewoon zijn voorkeur hebben.
Kan wellicht ietsjes netter verwoord worden, maar goed, het is KLB op FOK!, laten we niet te kleinzerig gaan doen.
gelukkig, hoef ik dat niet meer te doenquote:
Die maken ze niet hoor, alleen maar grappig proberen te zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:03 schreef Catkiller het volgende:
Wat een zielige mensen hier zeg met je TR's.
boventste is topquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, waarom?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:01 schreef Leafeon672 het volgende:
Ben je racistisch als je mensen van bepaalde rassen niet aantrekkelijk vindt?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Nee jij gedraagt je lekker als een volwassen met je negerinnen haat topic
Ik bevind me alleen maar op je eigen niveau.
Oh, de cry-babies zijn gearriveerd. Rot toch op met jullie gelul, negerinnen zijn over 't algemeen lelijk, klaar. Ik ben niet de enige die dat vindt, niet voor niets zie je bijna nooit negerinnen met andere rassen lopen, niemand wil hen op een paar uitzonderingen na.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:59 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik heb dat met Indiase/Pakistaanse mannen, en ik ben iemand die krampachtig politiek correct is. Ik kan ze met de beste wil van de wereld gewoon 9 van de 10 keer niet aantrekkelijk vinden. Dat neemt niet weg dat dat mijn puur subjectieve ervaring is, en dat ze niet 'over het algemeen lelijk zijn' zoals TS dat over negerinnen beweert.
cry-babiesquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:17 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
[..]
Oh, de cry-babies zijn gearriveerd. Rot toch op met jullie gelul, negerinnen zijn over 't algemeen lelijk, klaar. Ik ben niet de enige die dat vindt, niet voor niets zie je bijna nooit negerinnen met andere rassen lopen, niemand wil hen op een paar uitzonderingen na.
Gezien hoe hysterisch jij reageert ben jij volgens mij degene die hier met trillende vingers achter zijn laptopje zit. Relax.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:17 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
[..]
Oh, de cry-babies zijn gearriveerd. Rot toch op met jullie gelul, negerinnen zijn over 't algemeen lelijk, klaar. Ik ben niet de enige die dat vindt, niet voor niets zie je bijna nooit negerinnen met andere rassen lopen, niemand wil hen op een paar uitzonderingen na.
Haha rot lekker op man racistische gek.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:17 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
[..]
Dit is gewoon blank man.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:46 schreef Elan het volgende:
Alsof die wijven in de OP het hele assortiment aan donkere vrouwen representen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is dan weer een beetje jammer, zohoeft het echt niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:17 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
[..]
Noem me maar racistisch, als een smaak hebben betekent dat je racistisch bent, dan ben ik een racist en ben ik er ook nog eens trots op.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha rot lekker op man racistische gek.
Wat zei je ook alweer?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is dan weer een beetje jammer, zohoeft het echt niet.
Inschattingsfoutje, heb je wel eensquote:
Nee want jij zegt bijvoorbeeld dat niemand ze wil daarmee suggereer je dan ze een inferieur ras zouden zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:21 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Noem me maar racistisch, als een smaak hebben betekent dat je racistisch bent, dan ben ik een racist en ben ik er ook nog eens trots op.
Even voor de duidelijkheid, ik haat negerinnen niet. Ze kunnen aardig zijn, maar ze trekken mij gewoon niet aan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Inschattingsfoutje, heb je wel eens.
Meld het hier ook even, aub.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee want jij zegt bijvoorbeeld dat niemand ze wil daarmee suggereer je dan ze een inferieur ras zouden zijn.
Melding gedaan bij het MDI over je walgelijke tekst van zo net.
Dat is niet voor internet MDI welquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:25 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Meld het hier ook even, aub.
https://www.discriminatie.nl/meld-discriminatie/klachtenformulier
Als het allemaal zo nonchalant was en het puur om een persoonlijke voorkeur ging, dan had je geen klachttopic geopend om te verkondigen hoe 'negerinnen gewoon lelijk zijn' en dat 'niemand ze wil'.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:24 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik haat negerinnen niet. Ze kunnen aardig zijn, maar ze trekken mij gewoon niet aan.
Maar wat ik zeg is gewoon een observatie. Ik had ook liever gewild dat ze allemaal wat mooier waren, maar 't is gewoon niet zo.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als het allemaal zo nonchalant was en het puur om een persoonlijke voorkeur ging, dan had je geen klachttopic geopend om te verkondigen hoe 'negerinnen gewoon lelijk zijn' en dat 'niemand ze wil'.
Nee, die van jou wel het grootste gedeelte.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:46 schreef Elan het volgende:
Alsof die wijven in de OP het hele assortiment aan donkere vrouwen representen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hallo er zitten knappere en lelijkere exemplaren tussen, goh.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, die van jou wel het grootste gedeelte.
Ben je nu aan 't ontkennen dat negerinnen over 't algemeen lelijker zijn dan andere soorten meisjes?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja hallo er zitten knappere en lelijkere exemplaren tussen, goh.
TS laat alleen maar de onderkant van de onderlaag zien dus dan zet ik daar iets moois tegenover.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:28 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Maar wat ik zeg is gewoon een observatie. Ik had ook liever gewild dat ze allemaal wat mooier waren, maar 't is gewoon niet zo.
Doe eens niet zo, net als jij prima negerinnen lelijk mag vinden zijn er zat mensen die dat totaal niet vinden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:33 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ben je nu aan 't ontkennen dat negerinnen over 't algemeen lelijker zijn dan andere soorten meisjes?
Mensen die hun mening opdringen aan anderen en dit als feiten presenterenquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe eens niet zo, net als jij prima negerinnen lelijk mag vinden zijn er zat mensen die dat totaal niet vinden.
mening is geen feit.
En ook niet af dus.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:24 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik haat negerinnen niet. Ze kunnen aardig zijn, maar ze trekken mij gewoon niet aan.
Er zit van alles tussen mooi en knap die dikke negerinnen in jouw OP zouden de meeste mensen skippen maar dikke tokkiewijven uit een achterstandswijk geldt hetzelfde voor.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:33 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ben je nu aan 't ontkennen dat negerinnen over 't algemeen lelijker zijn dan andere soorten meisjes?
Daar komt de ontkenningsfase weer. Waarom doe je anders geen observatie? Ga eens in een willekeurige stad lopen en kijk eens rond. Je zal amper negerinnen zien met een niet-neger-vriendje. Het is zo erg geworden in Amerika dat zelfs veel negers negerinnen niet meer daten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe eens niet zo, net als jij prima negerinnen lelijk mag vinden zijn er zat mensen die dat totaal niet vinden.
mening is geen feit.
Je zal ook weinig Aziaten vinden die het met een neger doen, soort zoekt soort so what?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:36 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Daar komt de ontkenningsfase weer. Waarom doe je anders geen observatie? Ga eens in een willekeurige stad lopen en kijk eens rond. Je zal amper negerinnen zien met een niet-neger-vriendje. Het is zo erg geworden in Amerika dat zelfs negers negerinnen niet meer daten.
Je kan 't probleem wel ontkennen, maar dat is triest. In plaats van te doen alsof negerinnen net zo mooi zijn als niet-negerinnen, kun je ook de negerinnen helpen door ze juist de waarheid te vertellen zodat ze zich wat meer aanpassen(afvallen, betere make up, minder leggings, e.d.)
Dat betekent dus dat ze elkaar wss. niet aantrekkelijk vinden. Net zoals negerinnen over 't algemeen minder aantrekkelijk worden gevonden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:37 schreef Elan het volgende:
Je zal ook weinig Aziaten vinden die het met een neger doen, soort zoekt soort so what?
''genoeg'', ja we kennen allemaal de verhalen die jij vaker op fok verzint, feit is gewoon dat negerinnen ten opzichte van niet-negerinnen minder aantrekkelijk zijn. Ga nou niet ontkennen want we weten allemaal dat 't zo is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zal ook weinig Aziaten vinden die het met een neger doen, soort zoekt soort so what?
Ken trouwens genoeg donkere meisjes die een Nederlandse vriend hebben en andersom dus hoezo vooroordelen van jouw kant.
Obvious troll.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:39 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat ze elkaar wss. niet aantrekkelijk vinden. Net zoals negerinnen over 't algemeen minder aantrekkelijk worden gevonden.
[..]
''genoeg'', ja we kennen allemaal de verhalen die jij vaker op fok verzint, feit is gewoon dat negerinnen ten opzichte van niet-negerinnen minder aantrekkelijk zijn. Ga nou niet ontkennen want we weten allemaal dat 't zo is.
Tja tegen zoveel vooroordelen is het niet in discussiëren verder.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:39 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat ze elkaar wss. niet aantrekkelijk vinden. Net zoals negerinnen over 't algemeen minder aantrekkelijk worden gevonden.
[..]
''genoeg'', ja we kennen allemaal de verhalen die jij vaker op fok verzint, feit is gewoon dat negerinnen ten opzichte van niet-negerinnen minder aantrekkelijk zijn. Ga nou niet ontkennen want we weten allemaal dat 't zo is.
TS wat ben je een onnozele hark. Alsof de blanke bevolking zo'n overschot heeft aan beautiesquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:34 schreef PizzaMizza het volgende:
Klacht lijkt me duidelijk, negerinnen zijn algemeen gezien, veel lelijker dan andere soorten meisjes.
Ook hebben ze in veel gevallen een attitude, dragen ze bijna alleen maar leggings en dragen veel negerinnen een graflelijke weave. Niet te vergeten: veel negerinnen hebben overgewicht.
PS: Ik weet het, niet alle negerinnen zijn lelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja hallo er zitten knappere en lelijkere exemplaren tussen, goh.
TS laat alleen maar de onderkant van de onderlaag zien dus dan zet ik daar iets moois tegenover.
Mensen vinden over het algemeen negerinnen minder mooi. Over het algemeen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mening is geen feit.
Dit is best wel onnozel gelul. Over het algemeen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
Mensen vinden over het algemeen negerinnen minder mooi. Over het algemeen.
Heb ik al gezegd dat het over het algemeen zo is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |