abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 juli 2014 @ 16:30:57 #1
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142684402



"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sets & Reps
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voeding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Supplementatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steroïden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vitamines en mineralen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Versiebeheer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_142687935
Godverdomme, nog nooit hammer curls of reverse curls gedaan. Wat was ik denkende.
pi_142688833
Reverse curls zijn echt bazig haha. Totaal anders dan je denk. Super zwaar ook.
pi_142688856
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:49 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme, nog nooit hammer curls of reverse curls gedaan. Wat was ik denkende.
Ik ben deze bulk voor het eerst reverse curls aan het doen. Ben benieuwd naar de forearm gains. :D
  donderdag 24 juli 2014 @ 19:30:26 #5
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142691119
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juli 2014 15:46 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Hoedan? (8>
Volgens mij krijg je van deadlifts prima dikke erectors over de volle lengte i.i.g. en een core
Mmm, ik denk dat iemand m'n account gehacked heeft...
pi_142696361
De reden dat (PRO) bodybuilders de drie niet of zelden doen is omdat de kans op blessures veel hoger is dan met DB's en apparaten. Dat is het voor hun niet waard, want als ze een blessure krijgen missen ze hoogstwaarschijnlijk competities en de eventueel de titel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 24-07-2014 21:32:45 ]
If not now, then when.
pi_142697887
Volgens mij wel het goede topic voor een meer algemene fitness-vraag:
Als ik nou op onderstaand apparaat 60kg druk, is dit dan even zwaar als 60kg met bankdrukken?

"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:57:25 #8
69994 seto
-|||--------|||-
pi_142697977
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:55 schreef DroogDok het volgende:
Volgens mij wel het goede topic voor een meer algemene fitness-vraag:
Als ik nou op onderstaand apparaat 60kg druk, is dit dan even zwaar als 60kg met bankdrukken?

[ afbeelding ]
Nee, niet eens in de buurt denk ik.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 24 juli 2014 @ 22:05:57 #9
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_142698435
Je tilt een benchpress recht tegenover de zwaartekracht, zonder dat er iets gestabiliseerd wordt. Bij een machine druk je horizontaal, het gewicht wordt gestabiliseerd, en waarschijnlijk wordt een (groot) deel van je gewicht gedrukt door hefboom/machine. Met name de richting van de kracht maakt veel uit.

Als je tegenover Ray staat en je probeert hem weg te duwen met je armen, gaat dat je lukken. Ga je echter onder hem liggen en probeer je hem recht omhoog te duwen... noway ;)
WFPB!
  donderdag 24 juli 2014 @ 22:28:30 #10
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142699474
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:55 schreef DroogDok het volgende:
Volgens mij wel het goede topic voor een meer algemene fitness-vraag:
Als ik nou op onderstaand apparaat 60kg druk, is dit dan even zwaar als 60kg met bankdrukken?

[ afbeelding ]
Een kilo veren is even zwaar als een kilo lood. Dus in die zin, ja.

Maar het verschil tussen zo'n machine en een losse bar is enorm, dus dan is het weer nee. Er is meer nodig (fysiek) om een bar omhoog te drukken waarbij je los op een bankje ligt dan je op die machine gebruikt.
pi_142699566
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 22:05 schreef Dizorn het volgende:
Je tilt een benchpress recht tegenover de zwaartekracht, zonder dat er iets gestabiliseerd wordt. Bij een machine druk je horizontaal, het gewicht wordt gestabiliseerd, en waarschijnlijk wordt een (groot) deel van je gewicht gedrukt door hefboom/machine. Met name de richting van de kracht maakt veel uit.

Als je tegenover Ray staat en je probeert hem weg te duwen met je armen, gaat dat je lukken. Ga je echter onder hem liggen en probeer je hem recht omhoog te duwen... noway ;)
:') _O-

Mooie vergelijking man :D
pi_142706777
Quest Nutrition is met een nieuw product gekomen en het is Protein Chips. :D Iets van 120 kcal per zak, 4 gr. vet 5 gr. carbs en 21 gr. protein lol.

If not now, then when.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 05:08:46 #13
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142708478
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 01:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Quest Nutrition is met een nieuw product gekomen en het is Protein Chips. :D Iets van 120 kcal per zak, 4 gr. vet 5 gr. carbs en 21 gr. protein lol.

Zal wel moeilijk duur zijn ofniet?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 25 juli 2014 @ 07:33:47 #14
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142709095
quote:
12s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:30 schreef Snakey het volgende:

[..]

Mmm, ik denk dat iemand m'n account gehacked heeft...
LOL
haha. 't was niet dat ik dacht dat je onzin schreef ofzo O+ het zal wel zo zijn, idd, vanwege die blessurerisico's maar meer of je wist welke vervangende oefeningen ze dan allemaal doen B-) :D

Trouwens, als die blesurerisico's en daardoor titels mislopen het enige is dan is dat niet een reden om ze niet te doen voor jezelf kwa bodybuilding. Kwa efficientie van spieropbouw bedoel ik dan...
mits je geen enkele ticket snap city gaat pullen :7

Of zou de load die je op je CNS zet je in het nadeel kunnen zijn m.b.t. herstel?

quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:23 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Ik ben deze bulk voor het eerst reverse curls aan het doen. Ben benieuwd naar de forearm gains. :D
nice :D

Ik doe nu curls met m'n onderarmen helemaal uitgeschakeld, dus handen/polsen helemaal in de houding van "Klaar voor cocaine naald in slagader" zegmaar, en heb nu toch minder last van elleboog :o
ziet er vrij idioot uit, maar het lijkt toch wel verschil te maken 8)7 :@

quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 22:05 schreef Dizorn het volgende:
Je tilt een benchpress recht tegenover de zwaartekracht, zonder dat er iets gestabiliseerd wordt. Bij een machine druk je horizontaal, het gewicht wordt gestabiliseerd, en waarschijnlijk wordt een (groot) deel van je gewicht gedrukt door hefboom/machine. Met name de richting van de kracht maakt veel uit.

Als je tegenover Ray staat en je probeert hem weg te duwen met je armen, gaat dat je lukken. Ga je echter onder hem liggen en probeer je hem recht omhoog te duwen... noway ;)
haha
mij duw je zo weg. sowiezo allemaal gebakken lucht en geen functionele kracht :+

maar het "voordeel" van zo'n machine kwa gewicht zit hem niet in de richting waarop de zwaartekracht aangrijpt en wordt afgedeelt in vectoren, die wordt namelijk volledig van richting omgezet door de katrol. En zolang het gwicht wat je hoist even ver omhoog beweegt als de beweging die je doet, heb je een 1:1 overdracht. Bij de meeste macines heb je ook geen voordeel van een hefboom omdat de kabel op de hoogte v.h. handvat aan het bewegende deel bevestigt is.

Het is puur het niet hoeven aanspreken van corrigerende spieren om evenwicht te houden (en dat is gelijk het grote nadeel van zo een machine)

quote:
7s.gif Op donderdag 24 juli 2014 22:28 schreef Snakey het volgende:

[..]

Een kilo veren is even zwaar als een kilo lood. Dus in die zin, ja.

Maar het verschil tussen zo'n machine en een losse bar is enorm, dus dan is het weer nee. Er is meer nodig (fysiek) om een bar omhoog te drukken waarbij je los op een bankje ligt dan je op die machine gebruikt.
ik vraag me nog wel af of zo'n machine je toch niet kan helpen om bepaalde zwakke punten in je bench te kunnen fixen? (8> :?

oke, nu ga ik stoppen voor ik een Corrie of een Vethenkje pull hier :+
c_/

[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 25-07-2014 07:46:44 ]
  vrijdag 25 juli 2014 @ 08:07:38 #15
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_142709353
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juli 2014 22:28 schreef Snakey het volgende:

[..]

Een kilo veren is even zwaar als een kilo lood. Dus in die zin, ja.

Maar het verschil tussen zo'n machine en een losse bar is enorm, dus dan is het weer nee. Er is meer nodig (fysiek) om een bar omhoog te drukken waarbij je los op een bankje ligt dan je op die machine gebruikt.
Uiteraard moet je bij een bench press het gewicht zelf stabiliseren dus is het sowieso fysiek lastiger om die goed uit te voeren.

Maar wat ik vooral bedoelde is of de hefboom en katrollen die zo'n apparaat heeft nog meehelpen en er dus eigenlijk voor zorgen dat je geen 60kg wegdrukt maar minder. Dus eigenlijk wat Dizorn zegt.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_142709364
Ik vind dit een heerlijke oefening om op het einde van je training nog ff je biceps extra te slopen

  vrijdag 25 juli 2014 @ 08:10:00 #17
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142709372
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 08:08 schreef Questular het volgende:
Ik vind dit een heerlijke oefening om op het einde van je training nog ff je biceps extra te slopen

[ afbeelding ]
eenentwintigen...

i wish you best of luck with all comming comments :+

haha
je krijgt er wel een zieke pomp van ja dat klopt
pi_142709391
Normaal doe ik preacher curls + hammer curls en nu gooi ik dit er nog tegen aan :) Ik vind het een lekkere oefening.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 10:20:08 #19
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142711461
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 07:33 schreef RaymondK het volgende:

[..]

LOL
haha. 't was niet dat ik dacht dat je onzin schreef ofzo O+ het zal wel zo zijn, idd, vanwege die blessurerisico's maar meer of je wist welke vervangende oefeningen ze dan allemaal doen B-) :D

Trouwens, als die blesurerisico's en daardoor titels mislopen het enige is dan is dat niet een reden om ze niet te doen voor jezelf kwa bodybuilding. Kwa efficientie van spieropbouw bedoel ik dan...
mits je geen enkele ticket snap city gaat pullen :7

Of zou de load die je op je CNS zet je in het nadeel kunnen zijn m.b.t. herstel?

Ik gaf m'n toetsenbord een gooi. :P Maar als je kijkt naar schema's van bekende BBers zie je vaak geen DL, of behoorlijk weinig. Coleman heeft bv maar 4 setjes van 6 - 12 in zijn schema.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 10:22:42 #20
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142711526
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 08:07 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Uiteraard moet je bij een bench press het gewicht zelf stabiliseren dus is het sowieso fysiek lastiger om die goed uit te voeren.

Maar wat ik vooral bedoelde is of de hefboom en katrollen die zo'n apparaat heeft nog meehelpen en er dus eigenlijk voor zorgen dat je geen 60kg wegdrukt maar minder. Dus eigenlijk wat Dizorn zegt.
Op een plate loaded BP machine druk ik meer dan op een normale BP. Puur omdat ik me makkelijker in het bankje kan drukken zonder al te veel werk in de balans te hoeven steken.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 10:24:59 #21
69994 seto
-|||--------|||-
pi_142711586
quote:
12s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 08:10 schreef RaymondK het volgende:

[..]

eenentwintigen...

i wish you best of luck with all comming comments :+
_O-
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 25 juli 2014 @ 10:25:06 #22
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142711588
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 07:33 schreef RaymondK het volgende:

ik vraag me nog wel af of zo'n machine je toch niet kan helpen om bepaalde zwakke punten in je bench te kunnen fixen? (8> :?

In Spanje staan plate loaded BP machines. Die gebruik ik af en toe wel. Het wordt door die machines (bijna) een isolatie ipv compound oefening, dus goed om je borst geconcentreerd aan te pakken.
pi_142711742
Goed topic! _O_

Ik ben een tijdje terug weer eens begonnen met buffelen met de dumbells.

Mijn schema is tot nu toe:
5x 10x hammer curls (6 kilo) _O_
3x 10x triceps kickbacks (4 kilo) _O_
3x 10x lateral raises (4 kilo) _O_
20x pushup _O_
...en een random nummer wrist curls. _O_

Shit groeit als kool!
  vrijdag 25 juli 2014 @ 10:48:12 #24
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_142712109
Heb een mooi touw kunnen fixen, buiten gym workouts nu dus ook battle rope workouts. Shit is brutal maar o zo lekker, heerlijk buiten trainen, beetje zweten beetje afzien + die starende langslopende mensen :)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 25 juli 2014 @ 10:53:31 #25
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142712240
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 10:25 schreef Snakey het volgende:

[..]

In Spanje staan plate loaded BP machines. Die gebruik ik af en toe wel. Het wordt door die machines (bijna) een isolatie ipv compound oefening, dus goed om je borst geconcentreerd aan te pakken.
maar wat is er anders aan zo'n plate loaded ding? behalve dat hij mechanisch gescheiden armen heeft? Dat het beter is zo mechanisch gescheiden absoluut, maar dat maakt de beweging verder niet anders denk toch?
  vrijdag 25 juli 2014 @ 11:00:32 #26
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142712421
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 10:53 schreef RaymondK het volgende:

[..]

maar wat is er anders aan zo'n plate loaded ding? behalve dat hij mechanisch gescheiden armen heeft? Dat het beter is zo mechanisch gescheiden absoluut, maar dat maakt de beweging verder niet anders denk toch?
Mm jawel. Je MOET de baan van de machine volgen ipv je eigen meest ideale baan. Daarbij is het veel makkelijker om jezelf zittend met je benen in het bankje te drukken = meer balans, dan wanneer je ligt.

Ik vind ze geweldig though, die plate loaded machines. Er staat ook een OHP machine, daarmee mat je je schouders echt op een vreselijke manier af.
pi_142712489
OHP machine is niet hetzelfde als een gewone shoulder press machine (wij hebben ze van hammer strenght) ?
  vrijdag 25 juli 2014 @ 11:09:54 #28
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142712647
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:03 schreef Questular het volgende:
OHP machine is niet hetzelfde als een gewone shoulder press machine (wij hebben ze van hammer strenght) ?
Op zich wel waarschijnlijk, alleen zijn de machines waar ik het over heb plate loaded. Dus geen kabel en katrollen gedoe.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 11:26:54 #29
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142713067
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:00 schreef Snakey het volgende:

[..]

Mm jawel. Je MOET de baan van de machine volgen ipv je eigen meest ideale baan. Daarbij is het veel makkelijker om jezelf zittend met je benen in het bankje te drukken = meer balans, dan wanneer je ligt.

Ik vind ze geweldig though, die plate loaded machines. Er staat ook een OHP machine, daarmee mat je je schouders echt op een vreselijke manier af.
Zittende OHP, zelfs met een losse baar, vind ik vreselijk kut. Je hebt maar de helft van de bewegingsvrijheid en die bank zit voortdurend in de weg. Daarom OHP altijd staand of met dumbbells.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 11:28:40 #30
69994 seto
-|||--------|||-
pi_142713120
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Zittende OHP, zelfs met een losse baar, vind ik vreselijk kut. Je hebt maar de helft van de bewegingsvrijheid en die bank zit voortdurend in de weg. Daarom OHP altijd staand of met dumbbells.
Same. Wij hebben wel zo'n rek dat je hem van voor of achter kan pakken, maar de stang eruit halen voelt al heel ongemakkelijk aan.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 25 juli 2014 @ 11:33:19 #31
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142713242
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Zittende OHP, zelfs met een losse baar, vind ik vreselijk kut. Je hebt maar de helft van de bewegingsvrijheid en die bank zit voortdurend in de weg. Daarom OHP altijd staand of met dumbbells.
Dit is een prima machine om af en toe je schouders goed aan te pakken. Ik voel me er niet eens enorm beperkt in trouwens, dat ding is echt goed gemaakt.

  vrijdag 25 juli 2014 @ 11:52:34 #32
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142713796
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 10:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Goed topic! _O_

Ik ben een tijdje terug weer eens begonnen met buffelen met de dumbells.

Mijn schema is tot nu toe:
5x 10x hammer curls (6 kilo) _O_
3x 10x triceps kickbacks (4 kilo) _O_
3x 10x lateral raises (4 kilo) _O_
20x pushup _O_
...en een random nummer wrist curls. _O_

Shit groeit als kool!
Beastmode

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 10:48 schreef kidkash19 het volgende:
Heb een mooi touw kunnen fixen, buiten gym workouts nu dus ook battle rope workouts. Shit is brutal maar o zo lekker, heerlijk buiten trainen, beetje zweten beetje afzien + die starende langslopende mensen :)
Haha nice. Gewoon thuis in de voortuin of ga je een park in ofzo?

quote:
7s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:00 schreef Snakey het volgende:

[..]

Mm jawel. Je MOET de baan van de machine volgen ipv je eigen meest ideale baan. Daarbij is het veel makkelijker om jezelf zittend met je benen in het bankje te drukken = meer balans, dan wanneer je ligt.

Ik vind ze geweldig though, die plate loaded machines. Er staat ook een OHP machine, daarmee mat je je schouders echt op een vreselijke manier af.
Die plateloaded lijn van TechnoGym is wel nice. Alleen dat systeem van de zittingen omhoog en omlaag doen wekt niet heel veel vertrouwen :X
Deze bedoel ik


edit: spuit 11 :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 25 juli 2014 @ 12:09:28 #33
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142714242
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:52 schreef fathank het volgende:

Die plateloaded lijn van TechnoGym is wel nice. Alleen dat systeem van de zittingen omhoog en omlaag doen wekt niet heel veel vertrouwen :X
Deze bedoel ik
[ afbeelding ]

edit: spuit 11 :')
Het ziet er een beetje gammel uit dat zitje, maar het werkt prima. Tot 95 kilo heb ik het in ieder geval niet kapot kunnen krijgen. :P
  vrijdag 25 juli 2014 @ 12:53:15 #34
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_142715513
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:52 schreef fathank het volgende:

Haha nice. Gewoon thuis in de voortuin of ga je een park in ofzo?

Grasveld voor de deur :)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_142717504
Vooral met dit weer lijkt me buiten trainen wel lekker :)
  vrijdag 25 juli 2014 @ 14:34:15 #36
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_142718726
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 13:58 schreef Questular het volgende:
Vooral met dit weer lijkt me buiten trainen wel lekker :)
in de regen?
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_142718749
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 14:34 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

in de regen?
Hier schijnt de zon, geen regendruppel gezien vandaag.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 14:35:28 #38
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142718769
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 14:34 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

in de regen?
Lekker man in de regen het bos in ofzo. 100x beter dan in zo'n sauna zitten zweten als je aan je reet wil krabben.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 25 juli 2014 @ 14:36:32 #39
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_142718800
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 14:35 schreef fathank het volgende:

[..]

Lekker man in de regen het bos in ofzo. 100x beter dan in zo'n sauna zitten zweten als je aan je reet wil krabben.
Als je lekker in de sauna zit laat je toch de buurman aan je reet krabben?
Maar dat is weer een ander topic!

Die benauwde dagen is wel slecht voor je workout
Mis zo 10 15 % aan kracht
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  vrijdag 25 juli 2014 @ 14:38:06 #40
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142718844
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 14:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Als je lekker in de sauna zit laat je toch de buurman aan je reet krabben?
Maar dat is weer een ander topic!

Die benauwde dagen is wel slecht voor je workout
Mis zo 10 15 % aan kracht
Met sauna bedoel ik dat hok waar ik train ;) :P
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_142720600
Gonna buy this fo sure. _O_

https://www.kickstarter.c(...)ow-more-sleep-better

Ontzettend veelbelovend Kickstarter project.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 15:38:56 #42
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142720763
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:34 schreef Panzermaus het volgende:
Gonna buy this fo sure. _O_

https://www.kickstarter.c(...)ow-more-sleep-better

Ontzettend veelbelovend Kickstarter project.
Nice, maar
dit kun je nu voor het over grote deel al met je smartphone.

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 25-07-2014 16:00:56 ]
pi_142721776
Je bedoelt voor het kleine deel. Je smartphone kan waarschijnlijk niet zoveel als dit ding.
Best leuk om te hebben lijkt mij. wel 85¤ ...

Ik zit het te overwegen hoor, maar wellicht is het een gimmick. Ik slaap iig rete slecht altijd.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 16:12:19 #44
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142721951
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:06 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Je bedoelt voor het kleine deel. Je smartphone kan waarschijnlijk niet zoveel als dit ding.
Best leuk om te hebben lijkt mij. wel 85¤ ...

Ik zit het te overwegen hoor, maar wellicht is het een gimmick. Ik slaap iig rete slecht altijd.
je smartphone kan geluid registeren, je slaappatroon registeren, je eerder wakker laten worden als je net uit je cycle komt. Met de juiste apps

wat kan dit ding nog meer dan (heb niet het hele filmpje afgekeken namelijk)
  vrijdag 25 juli 2014 @ 16:17:22 #45
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142722126
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:34 schreef Panzermaus het volgende:
Gonna buy this fo sure. _O_

https://www.kickstarter.c(...)ow-more-sleep-better

Ontzettend veelbelovend Kickstarter project.
Denk niet dat je daar veel aan hebt. De meeste verstoringen van je slaapritme komen sowieso niet door regelmatige dingen. Vandaar ook: verstoring. Je kunt dat achteraf wel analyseren, maar wat heb je eraan om te weten dat er 's nachts om 2 uur een stel brallende zatlappen voorbij zijn gekomen?

En die pill klinkt iets te goed om waar te zijn. Als dat inderdaad zo gevoelig is, dan reageert het al als er een vrachtwagen langskomt...
pi_142732012
Ohp major form fix! Heupen locken naar
voor ipv mn rug onnodig hol te trekken, en suicide grip :D awesome. Op naar 47.5 :7
pi_142732260
Suicide grip lijkt me eng bij OHP. Vooral als je het explosief omhoog doet.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 25 juli 2014 @ 22:24:22 #48
69994 seto
-|||--------|||-
pi_142733618
Valt reuze mee, veel minder eng dan bij BP.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_142734598
Net voor het eerst wat gewichtheffen gedaan; snatches. Ik wou nadat ik mijn workout had afgerond wat overhead squats doen om te kijken hoe mobiel ik ben, en na afgelopen week zowat alle Ilya Ilyin filmpjes gekeken te hebben maar een beetje lopen prutsen met wat feedback van gewichtheffers, want ik moest toch de tijd doden omdat ik aan het wachten was op een PR van een gymbuddy. Ging best wel goed. :D Ga het sowieso 1x p.w. oefenen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:46 schreef BredeBroeder het volgende:
Ohp major form fix! Heupen locken naar
voor ipv mn rug onnodig hol te trekken, en suicide grip :D awesome. Op naar 47.5 :7
Suicide grip is chill ja. In SS zegt 'ie dat je normale grip moet gebruiken. Ik had dat geprobeerd, maar vond het 10x niks.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:52 schreef Beach het volgende:
Suicide grip lijkt me eng bij OHP. Vooral als je het explosief omhoog doet.
Gewoon solid hoor. Je hoeft nergens bang voor te zijn.
If not now, then when.
pi_142735402
Waardeloze DL dag vandaag, 1e rep op 125KG was een rechtstreekse ticket naar snapcity, 2e rep failde, 3e rep geprobeerd met straps, dacht miss ligt het aan m'n grip. Uiteindelijk maar 5KG eraf gehaald en 1x 120 kunnen pullen. daarna was er niet veel soeps meer van m'n onderrug :')

Ligt het aan m'n form? Ik merk wel dat het op spanning zetten en dus m'n rug neutraal trekken echt lastig is en fucking veel spanning ook op m'n hamstrings zet. Vorige week kon ik nog 5x120 en nu haal ik er 1 rep uit. :{

pi_142735474
Ja die spanning op je hamstrings is juist wat je wil. Dan lift je vanuit je benen en je hip drive. Gaat ook automatisch als je goede form hebt. Anders trek je het gewoon vanuit je rug omhoog.

Spanning erop, soort van "opladen" en explosief omhoog is wat ik doe.
pi_142735795
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:14 schreef Sapstengel het volgende:
Ja die spanning op je hamstrings is juist wat je wil. Dan lift je vanuit je benen en je hip drive. Gaat ook automatisch als je goede form hebt. Anders trek je het gewoon vanuit je rug omhoog.

Spanning erop, soort van "opladen" en explosief omhoog is wat ik doe.
Maar zie jij wat ik fout doe in dat filmpje dan? M'n benen waren al redelijk naar de klote van squats, weet niet of dat ook de oorzaak kan zijn?
pi_142736126

Wel handig zo'n buik, misschien wel de meest verneukte powerclean die ik ooit heb gezien
pi_142736388
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:12 schreef BredeBroeder het volgende:
Waardeloze DL dag vandaag, 1e rep op 125KG was een rechtstreekse ticket naar snapcity, 2e rep failde, 3e rep geprobeerd met straps, dacht miss ligt het aan m'n grip. Uiteindelijk maar 5KG eraf gehaald en 1x 120 kunnen pullen. daarna was er niet veel soeps meer van m'n onderrug :')

Ligt het aan m'n form? Ik merk wel dat het op spanning zetten en dus m'n rug neutraal trekken echt lastig is en fucking veel spanning ook op m'n hamstrings zet. Vorige week kon ik nog 5x120 en nu haal ik er 1 rep uit. :{

Beter film je de volgende keer van de zijkant. Het lijkt erop dat de stang te ver van je af ligt; je wilt hem in het midden van de hele voet hebben. Verder lijkt het erop dat je front delts achter de stang hangen in plaats van voor de stang (je wilt de armen recht hebben in lijn met de rear-delts, en je begint erg laag lijkt het (heupen dus iets hoger houden), maar dat verandert op het moment dat je de stang iets dichter bij je hebt waardoor de heupen geen keus hebben dan iets hoger zitten. Verder je core gewoon goed aanspannen man.

Wellicht zijn bovenstaande punten niet valide, maar dat komt omdat een zijaanzicht beter werkt.
If not now, then when.
pi_142736709
Ik ga sinds een paar jaar regelmatig naar de sportschool. Ik train minimaal 3x per week, maar meestal 4x of soms 5x per week.

Ik doe individueel aan krachttraining, maar volg ook groepslessen zoals bootcamp (2x per week) en kickboxen.

Ik ben lichamelijk wel veranderd. Een hoop kilo's kwijt en een strakker lijf dat wat beter gevormd is. Ik zou echter wel wat meer spieren willen.

Nu hoor ik vaak van mensen in de sportschool dat cardio het effect van krachttraining tegengaat: je verbrandt hetgeen wat je met kracht opbouwt. Maar er zijn ook mensen o.a. de trainer die zeggen dat dat wel meevalt.

Eerst deed ik mijn kracht bijvoorbeeld na een bootcamptraining, maar ik merk dat ik daarbij energie tekort kom; ik ben dan zo moe dat ik niet het maximale uit mijn oefeningen kan halen. Sinds een paar maanden train ik iig de grote spiergroepen zoals bijvoorbeeld rug of borst voor de bootcamptraining en na de bootcamp ga ik bijvoorbeeld biceps (na rug) of tripecs (na borst) trainen.

Ik heb wel het idee dat dat een verbetering is en mijn armen krijge wat meer zichtbare aders, dus als ik doorga ga ik wel meer spieren krijgen denk ik.

Nog een punt: wanneer een proteineshake drinken? Ik heb een pit thuis staan en ik hoorde van de winkel en mijn trainer het beste tussen een half uur tot een uur nadat je getraind hebt. Dan bedoel ik wanneer je klaar bent met kracht en cardio. Op die manier kan ik het thuis maken met magere melk en ijs.

Anderen zeggen weer dat je een proteineshake direct na de krachttraining moet drinken. Dat houdt dus in dat ik een beetje moet meenemen in een zakje en dat met water in mijn bidon moet shaken. Dat smaakt echt verschrikkelijk goor! :r

Iedereen zegt zoveel verschillende dingen dat ik eigenlijk niet weet wat ik nou wel of niet moet doen. :{
  vrijdag 25 juli 2014 @ 23:53:40 #56
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142736955
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:31 schreef Henrys het volgende:

Wel handig zo'n buik, misschien wel de meest verneukte powerclean die ik ooit heb gezien
Je zou denken dat hij wel wat meer vaart krijgt als hij die buik naar voren gooit, maar hij moet alsnog alles met z'n handen doen. :')
pi_142737170
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:22 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Maar zie jij wat ik fout doe in dat filmpje dan? M'n benen waren al redelijk naar de klote van squats, weet niet of dat ook de oorzaak kan zijn?
Wat ik zo snel zie is dat het idd ver naar voren lijkt te liggen, maar dat zie je beter vanaf de zijkant.

Verder kont meer naar achteren duwen zodat je rug holler wordt en er spanning op je hamstrings komt. Hoofd/nek in één lijn met je rug ook, niet omhoog kijken waardoor er een hoek komt. Verder wel borst vooruit doen, maar proberen nek in verlengde van rug te houden.

En wat mij altijd helpt is bij het klaarstaan eerst je rug al hol maken voordat je gaat zakken: Achter de bar staan, vastpakken, rug recht, dan kont naar achteren en daardoor als het ware door je benen zakken en spanning op je hamstrings bouwen.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:02:34 #58
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_142737234
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:12 schreef BredeBroeder het volgende:
Waardeloze DL dag vandaag, 1e rep op 125KG was een rechtstreekse ticket naar snapcity, 2e rep failde, 3e rep geprobeerd met straps, dacht miss ligt het aan m'n grip. Uiteindelijk maar 5KG eraf gehaald en 1x 120 kunnen pullen. daarna was er niet veel soeps meer van m'n onderrug :')

Ligt het aan m'n form? Ik merk wel dat het op spanning zetten en dus m'n rug neutraal trekken echt lastig is en fucking veel spanning ook op m'n hamstrings zet. Vorige week kon ik nog 5x120 en nu haal ik er 1 rep uit. :{

Een tip die ik je vooral wil meegeven om op te letten. Je heup positie:

Omdat je heup zo laag en dicht bij de bar staat probeer je dit te compenseren door je knieën naar voren te gooien. Als gevolg komen je schenen verder naar voren en dus ook de stang.

Het wordt dus een opgekropte positie. Gooi je heup verder naar achteren en dit zal ervoor zorgen dat je schenen verticaler staan en de stang over het midden van de voet staat i.p.v de voorvoet.

Bijkomend voordeel is dat het 'recht' houden van je rug dan makkelijker gaat. Je bovenrug staat redelijk neutraal. De onderug echter is om te huilen. Oefen eens deze yoga pose:
http://www.artofliving.or(...)jariasana-pose_0.png

Let er dan op dat je bij de middelste foto zo veel mogelijk uit je bekken/heupen kantelt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Verbosity op 26-07-2014 00:10:11 ]
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:05:05 #59
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_142737332
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:31 schreef Henrys het volgende:

Wel handig zo'n buik, misschien wel de meest verneukte powerclean die ik ooit heb gezien
Lol, hij heeft geen eens een belt nodig voor de continental clean zijn buik volstaat.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_142737390
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:31 schreef Henrys het volgende:

Wel handig zo'n buik, misschien wel de meest verneukte powerclean die ik ooit heb gezien
_O-
If not now, then when.
pi_142737446
Gelukkig stond deze bij de suggesties

pi_142737532
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:31 schreef Henrys het volgende:

Wel handig zo'n buik, misschien wel de meest verneukte powerclean die ik ooit heb gezien
Lmao, net crossfit :') continental clean.

Alleen meer een push press toch? Vanwege de leg drive.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:12:01 #63
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_142737560
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:11 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Lmao, net crossfit :') continental clean.

Alleen meer een push press toch? Vanwege de leg drive.
Jup, het is eigenlijk een continental clean+ push press.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_142737608
Whahaha, WAT. Dat op de buik vallen hoort er gewoon bij? :') Ik dacht dat hij hem niet kon houden.
If not now, then when.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:15:03 #65
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_142737653
Bij Crossfit doen ze dat toch ook zo, enkel dan de clean met mixed grip en overpakken? _O-

Wel props voor Bredebroeder trouwens. Tof dat je die filmpjes upload. :)
Deathlift or Die.
pi_142737665
Normaal laat je bij een continental clean de bar op je belt rusten, maar blijft een lelijke lift.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:16:17 #67
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142737701
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:11 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Lmao, net crossfit :') continental clean.

Alleen meer een push press toch? Vanwege de leg drive.
Wut, dat is een echte lift? Niet gewoon zever van een slapjanus die geen normale clean kan? :')
pi_142737708
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:11 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Lmao, net crossfit :') continental clean.

Alleen meer een push press toch? Vanwege de leg drive.
Klopt, zie het in mijn gym ook altijd, heb soms het idee of ik de enige ben die het strict doet. Met leg drive kan ik er zo 40kg bij optellen, weet alleen niet of ik het dan nog zou kunnen powercleanen maar wel uit het rek.

Enige fout die ik soms maak is dat ik de laatste rep echt te veel mijn rug buig waardoor het meer een soort decline press wordt. 1rm doe ik echt met perfecte vorm en zonder riem. Maar OHP is ook mijn grootste trots, was ooit mijn zwakste lift en nu mijn sterkste. Heb er ook gigantische traps van gekregen :P
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:17:33 #69
69994 seto
-|||--------|||-
pi_142737736
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:16 schreef Henrys het volgende:
Met leg drive kan ik er zo 40kg bij optellen
ja is goed
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_142737757
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:16 schreef Henrys het volgende:

[..]

Klopt, zie het in mijn gym ook altijd, heb soms het idee of ik de enige ben die het strict doet. Met leg drive kan ik er zo 40kg bij optellen, weet alleen niet of ik het dan nog zou kunnen powercleanen maar wel uit het rek.

Enige fout die ik soms maak is dat ik de laatste rep echt te veel mijn rug buig waardoor het meer een soort decline press wordt. 1rm doe ik echt met perfecte vorm en zonder riem. Maar OHP is ook mijn grootste trots, was ooit mijn zwakste lift en nu mijn sterkste. Heb er ook gigantische traps van gekregen :P
Misschien doen die mensen bewust een push press, wat weet jij nou. :P
If not now, then when.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:18:48 #71
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_142737774
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:08 schreef Henrys het volgende:
Gelukkig stond deze bij de suggesties

Deze is van vandaag:
https://www.facebook.com/(...)ges_finch_main_video

En goede muziek op de achtergrond van Flight Facilities :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_142737784
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:17 schreef seto het volgende:

[..]

ja is goed
push press is nou eenmaal veel lichter dan strict OHP

Je ziet vaak ook beginners die SS doen met echt wonderbaarlijke OHP stats maar als je dan een filmpje ziet doen ze allemaal push press
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:21:12 #73
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_142737863
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Whahaha, WAT. Dat op de buik vallen hoort er gewoon bij? :') Ik dacht dat hij hem niet kon houden.
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wut, dat is een echte lift? Niet gewoon zever van een slapjanus die geen normale clean kan? :')
Het is een legit lift.

Die kerel uit de video doet het echter perongeluk. Hij faalt op de clean en kan hem vervolgens nog redden door hem op zijn buik te leggen. Zijn clean is sowieso nogal slecht zie:
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_142737884
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wut, dat is een echte lift? Niet gewoon zever van een slapjanus die geen normale clean kan? :')
Mjah ouderwetse poverty clean. In 1x is veel mooier en lijkt me ook minder gevoelig voor blessures.
pi_142737894
Klokov is wel een goede lifter, maar toen ik een paar dagen terug zijn track record @ Wikipedia zag viel het mij eigenlijk best wel mee wat die behaald heeft. Natuurlijk is 2de plaats @ Olympische Spelen niet niks, maar toch.

Klokov: http://en.wikipedia.org/wiki/Dmitry_Klokov

vs.

Ilya Ilyin: http://en.wikipedia.org/wiki/Ilya_Ilyin

Die front squats aan het einde ook. _O_

If not now, then when.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:23:20 #76
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142737942
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:21 schreef Verbosity het volgende:

[..]

[..]

Het is een legit lift.

Die kerel uit de video doet het echter perongeluk. Hij faalt op de clean en kan hem vervolgens nog redden door hem op zijn buik te leggen. Zijn clean is sowieso nogal slecht zie:
Oh mijn god, die kerel heeft sleutelbeenderen van staal. :o
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:25:00 #77
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142738006
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:21 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Mjah ouderwetse poverty clean. In 1x is veel mooier en lijkt me ook minder gevoelig voor blessures.
Ik krijg sterk het idee dat die is uitgevonden door een of andere n00b die niet wist wat hij aan het doen was, maar de anderen heeft wijsgemaakt dat ze het zo doen in Europa.

Maar goed, dat is bij wel meer exotische lifts zo...
pi_142738028
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Klokov is wel een goede lifter ja, maar toen ik een paar dagen terug zijn track record @ Wikipedia zag viel het mij eigenlijk best wel mee wat die behaald heeft. Natuurlijk is 2de plaats @ Olympische Spelen niet niks, maar toch.

Klokov: http://en.wikipedia.org/wiki/Dmitry_Klokov

vs.

Ilya Ilyin: http://en.wikipedia.org/wiki/Ilya_Ilyin

Die front squats aan het einde ook. _O_

Klokov moet het ook meer hebben van zijn charisma,persoonlijkheid en uiterlijk. Dat ontbreekt nogal bij de rest van die olympische lifters.
pi_142738053
Hoorde woensdag dus dat die Ilya Ilyln ook vegetarisch is. Dat is dan wel weer jammer.
If not now, then when.
pi_142738083
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:25 schreef Henrys het volgende:

[..]

Klokov moet het ook meer hebben van zijn charisma,persoonlijkheid en uiterlijk. Dat ontbreekt nogal bij de rest van die olympische lifters.
Ja, dat is ook zeker zo.
If not now, then when.
pi_142738156
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ja, dat is ook zeker zo.




:P
pi_142738258
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:29 schreef Henrys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:P
Lol, you've made your point clear. Het is voornamelijk dat ik meer van Klokov had verwacht in termen van medailles.
If not now, then when.
pi_142738338
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:12 schreef BredeBroeder het volgende:
Waardeloze DL dag vandaag, 1e rep op 125KG was een rechtstreekse ticket naar snapcity, 2e rep failde, 3e rep geprobeerd met straps, dacht miss ligt het aan m'n grip. Uiteindelijk maar 5KG eraf gehaald en 1x 120 kunnen pullen. daarna was er niet veel soeps meer van m'n onderrug :')

Ligt het aan m'n form? Ik merk wel dat het op spanning zetten en dus m'n rug neutraal trekken echt lastig is en fucking veel spanning ook op m'n hamstrings zet. Vorige week kon ik nog 5x120 en nu haal ik er 1 rep uit. :{

Plaats de camera de volgende keer in lijn met de bar. Deze hoek is niet zo gunstig om form te checken. Het lijkt erop dat je met een te verticale rug aan het pulllen bent, met je schouders achter de bar.

Bar boven midfoot >stang vastpakken met gestrekte benen > schenen de bar laten aantikken > chest up > pull

we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_142738410
Dit filmpje van Mark Rippetoe hielp mij wel om de conventional te begrijpen en wat hij nou precies bedoelt (beter dan het boek):


Ik ga waarschijnlijk wel switchen naar sumo. Vorige week deficits met conventional gedaan en dat ging beter dan met sumo, maar sumo van blocks ging 10x sneller en beter dan met conventional. Ik kan woensdag pas de full deadlift testen, dus ik ben benieuwd.
If not now, then when.
pi_142738436

Ik voel me ineens heel klein. :D
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:43:24 #86
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_142738490
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:37 schreef McNulty het volgende:

[..]

Plaats de camera de volgende keer in lijn met de bar. Deze hoek is niet zo gunstig om form te checken. Het lijkt erop dat je met een te verticale rug aan het pulllen bent, met je schouders achter de bar.

Bar boven midfoot >stang vastpakken met gestrekte benen > schenen de bar laten aantikken > chest up > pull

[ afbeelding ]
Dat is wat hij nu al doet qua set-up. Het belangrijkste wat hij moet doen is de heup naar achter en hoger+schenen verticaler.

Is de makkelijkste que die ik kan bedenken voor hem.

Dit lost ook gelijk zijn verticale rug op aangezien het hem forceert om deze aan te passen.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_142738537
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:41 schreef Faeroer het volgende:

Ik voel me ineens heel klein. :D
Dat lachen van hem is altijd zo mooi.
If not now, then when.
pi_142738569
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:41 schreef Faeroer het volgende:

Ik voel me ineens heel klein. :D
Ben zo blij dat ik niet meer kan squatten. Vond het echt een kutoefening, geen enkele broek paste meer en ik had echt een reet waar een negerin jaloers op zou zijn. Enige wat kleiner is geworden zijn mijn glutes gelukkig sinds mijn knieblessure
pi_142738621
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:47 schreef Henrys het volgende:

[..]

Ben zo blij dat ik niet meer kan squatten.
Waarom kan je niet squatten?
If not now, then when.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:48:55 #90
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_142738626
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit filmpje van Mark Rippetoe hielp mij wel om de conventional te begrijpen en wat hij nou precies bedoelt (beter dan het boek):


Ik ga waarschijnlijk wel switchen naar sumo. Vorige week deficits met conventional gedaan en dat ging beter dan met sumo, maar sumo van blocks ging 10x sneller en beter dan met conventional. Ik kan woensdag pas de full deadlift testen, dus ik ben benieuwd.
Sumo van block+sneller is geen verbazingwekkende formule. Hoe hoger de bar is in een sumo hoe sneller je tilt. Bij de conventional deadlift ligt dit anders.

Zodra je een sumo van de grond afkrijgt zal je hem (bijna) altijd finishen. Kijk maar eens naar een dan green. Die start tergend langzaam in de bodem terwijl hij vol kracht geeft. Eenmaal hoger bouwt hij steeds meer snelheid op.


Het maakt ook niet uit wie je pakt, ook al zou BredeBroeder hem uitvoeren :P (No offense)
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_142738666
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:48 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Sumo van block+sneller is geen verbazingwekkende formule. Hoe hoger de bar is in een sumo hoe sneller je tilt. Bij de conventional deadlift ligt dit anders.

Zodra je een sumo van de grond afkrijgt zal je hem (bijna) altijd finishen. Kijk maar eens naar een dan green. Die start tergend langzaam in de bodem terwijl hij vol kracht geeft. Eenmaal hoger bouwt hij steeds meer snelheid op.


Het maakt ook niet uit wie je pakt, ook al zou BredeBroeder hem uitvoeren :P (No offense)
I know man. Mijn trainingspartner/mentor zei ook al dat ik niet in die sumo+blocks-easy-pull val moet trappen. Daarom woensdag maar eens kijken of de sumo mij beter ligt, want de conventional is de laatste maanden echt ruk. Veel mensen ervaren ook weinig conventional gainz op Sheiko. Sheiko zelf raadt ook sumo aan.
If not now, then when.
pi_142738680
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Waarom kan je niet squatten?
Jumpers Knee, totaal geen last van maar zodra ik boven de 120 ga squatten speelt het weer op.

Mis het totaal niet.
pi_142738706
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:51 schreef Henrys het volgende:

[..]

Jumpers Knee, totaal geen last van maar zodra ik boven de 120 ga squatten speelt het weer op.

Mis het totaal niet.
Doe je bodybuilden?
If not now, then when.
pi_142738787
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Doe je bodybuilden?
Ik train op kracht maar let wel op mijn vetpercentage dus squat is op zich wel cruciaal voor mij maar heb geen zin om die jumpers knee mogelijk erger te maken.

Benen zijn er eigenlijk alleen maar op vooruit gegaan vanuit een esthetisch oogpunt sinds ik gestopt ben met squatten ben alleen mijn bbb kwijt
pi_142738820
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:56 schreef Henrys het volgende:

[..]

Ik train op kracht maar let wel op mijn vetpercentage dus squat is op zich wel cruciaal voor mij maar heb geen zin om die jumpers knee mogelijk erger te maken.

Benen zijn er eigenlijk alleen maar op vooruit gegaan vanuit een esthetisch oogpunt sinds ik gestopt ben met squatten ben alleen mijn bbb kwijt
Fiks die knie dan.
If not now, then when.
pi_142738918
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Fiks die knie dan.
Vrijwel onmogelijk en zoals ik zei heb ik nergens last van behalve als ik zwaar squat. Train mijn benen nu met fietsen,leg extensions en leg curls en ze doen zeker niet onder voor mensen die zwaar squatten, alleen mijn glutes lopen misschien wat achter maar die ziet toch niemand
pi_142738961
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:02 schreef Henrys het volgende:

[..]

Vrijwel onmogelijk en zoals ik zei heb ik nergens last van behalve als ik zwaar squat. Train mijn benen nu met fietsen,leg extensions en leg curls en ze doen zeker niet onder voor mensen die zwaar squatten, alleen mijn glutes lopen misschien wat achter maar die ziet toch niemand
Misschien moet je voetballen eens proberen. Heb gehoord dat mensen daar ook massieve benen van krijgen.
If not now, then when.
pi_142739067
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Misschien moet je voetballen eens proberen. Heb gehoord dat mensen daar ook massieve benen van krijgen.
Toen ik net begon combineerde ik SS met voetbal, was niet echt verstandig ;(

Dat vind ik wel een nadeel aan serieus liften, kan het bijna niet combineren met een andere sport tenzij je liften als ondersteuning voor die sport doet. Als ik de dag nadat ik mijn armen heb getraind ga basketballen zit ik misschien op 50% van mijn normale niveau en dan ook nog de kans op blessures door overbelasting
  zaterdag 26 juli 2014 @ 01:16:37 #99
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_142739222
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:02 schreef Henrys het volgende:

[..]

Vrijwel onmogelijk en zoals ik zei heb ik nergens last van behalve als ik zwaar squat. Train mijn benen nu met fietsen,leg extensions en leg curls en ze doen zeker niet onder voor mensen die zwaar squatten, alleen mijn glutes lopen misschien wat achter maar die ziet toch niemand
Eerst had je een reet waar een neger op jaloers zou zijn en nu loopt het al achter? Dat terzijde, heb je ook geprobeerd om de squats over een langere periode progressief te belasten? A la SS met 5kg per training of met grote stappen weer geprobeerd? Daarnaast is het niet verplicht om squats te doen voor massive benen, isolatie zal ook zijn werk doen zoals je al merkt :D
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_142739227
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:09 schreef Henrys het volgende:

[..]

Toen ik net begon combineerde ik SS met voetbal, was niet echt verstandig ;(

Dat vind ik wel een nadeel aan serieus liften, kan het bijna niet combineren met een andere sport tenzij je liften als ondersteuning voor die sport doet. Als ik de dag nadat ik mijn armen heb getraind ga basketballen zit ik misschien op 50% van mijn normale niveau en dan ook nog de kans op blessures door overbelasting
Dan ga je toch zo'n sport doen. :P Maatje van me doet rugby, kidkash19 uit dit topic doet American Football. Ook toffe sporten imo.
If not now, then when.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 02:06:52 #101
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142740249
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:22 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]
M'n benen waren al redelijk naar de klote van squats, weet niet of dat ook de oorzaak kan zijn?
Je doet nogsteeds de drie compounds op 1 en dezelfde dag?
Ik weet ff niet meer precies waar je op trainde, maar behalve de gegeven tips lijkt me dat ookhet veranderen waard. :D Die tips zijn goed, mar zie ookvermoeidheid idd.
Het is niet alleen je benen die naar de klote gaan van squatten vooraf...

Ps: had je nog geoefend m.bt flexibiliteit en die arch houden onderin?

[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 26-07-2014 06:31:50 ]
pi_142741161
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 05:08 schreef fathank het volgende:

[..]

Zal wel moeilijk duur zijn ofniet?
No idea man.
If not now, then when.
pi_142742533
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:46 schreef Pulzzar het volgende:
Ik ga sinds een paar jaar regelmatig naar de sportschool. Ik train minimaal 3x per week, maar meestal 4x of soms 5x per week.

Ik doe individueel aan krachttraining, maar volg ook groepslessen zoals bootcamp (2x per week) en kickboxen.

Ik ben lichamelijk wel veranderd. Een hoop kilo's kwijt en een strakker lijf dat wat beter gevormd is. Ik zou echter wel wat meer spieren willen.

Nu hoor ik vaak van mensen in de sportschool dat cardio het effect van krachttraining tegengaat: je verbrandt hetgeen wat je met kracht opbouwt. Maar er zijn ook mensen o.a. de trainer die zeggen dat dat wel meevalt.

Eerst deed ik mijn kracht bijvoorbeeld na een bootcamptraining, maar ik merk dat ik daarbij energie tekort kom; ik ben dan zo moe dat ik niet het maximale uit mijn oefeningen kan halen. Sinds een paar maanden train ik iig de grote spiergroepen zoals bijvoorbeeld rug of borst voor de bootcamptraining en na de bootcamp ga ik bijvoorbeeld biceps (na rug) of tripecs (na borst) trainen.

Ik heb wel het idee dat dat een verbetering is en mijn armen krijge wat meer zichtbare aders, dus als ik doorga ga ik wel meer spieren krijgen denk ik.

Nog een punt: wanneer een proteineshake drinken? Ik heb een pit thuis staan en ik hoorde van de winkel en mijn trainer het beste tussen een half uur tot een uur nadat je getraind hebt. Dan bedoel ik wanneer je klaar bent met kracht en cardio. Op die manier kan ik het thuis maken met magere melk en ijs.

Anderen zeggen weer dat je een proteineshake direct na de krachttraining moet drinken. Dat houdt dus in dat ik een beetje moet meenemen in een zakje en dat met water in mijn bidon moet shaken. Dat smaakt echt verschrikkelijk goor! :r

Iedereen zegt zoveel verschillende dingen dat ik eigenlijk niet weet wat ik nou wel of niet moet doen. :{
Shake gewoon na je workout, ik doe het in ieder geval binnen een uur nadat ik thuis ben.
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 02:06 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Je doet nogsteeds de drie compounds op 1 en dezelfde dag?
Ik weet ff niet meer precies waar je op trainde, maar behalve de gegeven tips lijkt me dat ookhet veranderen waard. :D Die tips zijn goed, mar zie ookvermoeidheid idd.
Het is niet alleen je benen die naar de klote gaan van squatten vooraf...

Ps: had je nog geoefend m.bt flexibiliteit en die arch houden onderin?
SL 5x5, dus 3x per week een nieuw PR squatten en voor de rest op dag A bench press en BOR en dag B deadlift. en overhead.

Na 5x5 je max squatten elke workout is een groot deel van je rug en je benen helemaal naar de klote ja :')

Maar goed 't zijn nuttige tips, zal eens alles opschrijven :P
pi_142744160
Waar zit je nu met je squat BB?
pi_142744423
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 11:17 schreef Xa1pt het volgende:
Waar zit je nu met je squat BB?
95KG low bar
  zaterdag 26 juli 2014 @ 12:59:33 #106
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_142746458
Pulzzar als je serieus wil krachttrainen zou ik je verdiepen in wat schema's. Uit je post klinkt t niet heel logisch iig: je gaat eerst rug/borst trainen, dan bootcamp, dan biceps/triceps?

Cardio is niet nadelig voor je gains maar je moet t eigenlijk niet rondom je KT doen. Je kan t wel op dezelfde dag, als je in de tussentijd herstelt: goed eten, evt slapen, iig rust.

Die 'window' voor je shake zou ik je niet te druk om maken. Met zsm kom je nooit slecht uit maar t belangrijkst is dat je over de hele dag genomen genoeg binnenkrijgt. Belangrijker is om je glycogeen aan te vullen bij langere trainingen dus gewoon wat suiker in je water
WFPB!
  zaterdag 26 juli 2014 @ 14:32:39 #107
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142748791
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 08:42 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Shake gewoon na je workout, ik doe het in ieder geval binnen een uur nadat ik thuis ben.

[..]

SL 5x5, dus 3x per week een nieuw PR squatten en voor de rest op dag A bench press en BOR en dag B deadlift. en overhead.

Na 5x5 je max squatten elke workout is een groot deel van je rug en je benen helemaal naar de klote ja :')

Maar goed 't zijn nuttige tips, zal eens alles opschrijven :P
De manier zoals je op die twee pogingen faalde herken ik wel. Dat is echt mentaal. De bar komt niet los van de grond dus een echte poging tot liften is er niet, en dat is iets wat tussen je oren zit.

Je moet ook niet zo op die spiegel concentreren en ik zie je opkijken voor andere dingen, dan ben je niet 100% bij je lift. Denk aan je form, denk aan je ademhaling, en als je maxed, maak je boos. Zonder je hoofd te verliezen uiteraard. :P
pi_142751108
Vandaag een beer van een gast rond zien lopen in de gym, zeker een van de grootste gasten die ik daar in tijden gezien heb. Kan me herinneren dat iemand hier laatst iets soortgelijks postte, maar ik zat met verbazing te kijken hoe die dude alleen maar halve ROM's liep te doen met 120kg BP, halve ROM zware dumbbell presses, enz?! En dan nog hooguit 2 a 3 reps ook :?

Doe ik nou gewoon iets heel erg fout met mooie volle ROM e.d.? Is halve ROM een soort beproefde techniek om de focus te leggen op een bepaalde spiergroep misschine? Of zitten zulke gasten gewoon hard aan de juice + goede genetics?
  zaterdag 26 juli 2014 @ 16:14:17 #109
69994 seto
-|||--------|||-
pi_142751538
Met halve ROM BP isoleer je de pecs meer, waarom hij zo weinig reps deed weet ik ook niet precies.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zaterdag 26 juli 2014 @ 16:22:32 #110
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142751730
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:56 schreef gekkewiebel het volgende:
Vandaag een beer van een gast rond zien lopen in de gym, zeker een van de grootste gasten die ik daar in tijden gezien heb. Kan me herinneren dat iemand hier laatst iets soortgelijks postte, maar ik zat met verbazing te kijken hoe die dude alleen maar halve ROM's liep te doen met 120kg BP, halve ROM zware dumbbell presses, enz?! En dan nog hooguit 2 a 3 reps ook :?

Doe ik nou gewoon iets heel erg fout met mooie volle ROM e.d.? Is halve ROM een soort beproefde techniek om de focus te leggen op een bepaalde spiergroep misschine? Of zitten zulke gasten gewoon hard aan de juice + goede genetics?
Misschien is hij geblesseerd of ziek. Misschien doet hij zijn deloads wat extreem. Misschien had hij gewoon een kutdag en geen zin om er serieus tegen te klappen. Weet jij veel.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 16:26:56 #111
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_142751839
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:56 schreef gekkewiebel het volgende:
Vandaag een beer van een gast rond zien lopen in de gym, zeker een van de grootste gasten die ik daar in tijden gezien heb. Kan me herinneren dat iemand hier laatst iets soortgelijks postte, maar ik zat met verbazing te kijken hoe die dude alleen maar halve ROM's liep te doen met 120kg BP, halve ROM zware dumbbell presses, enz?! En dan nog hooguit 2 a 3 reps ook :?

Doe ik nou gewoon iets heel erg fout met mooie volle ROM e.d.? Is halve ROM een soort beproefde techniek om de focus te leggen op een bepaalde spiergroep misschine? Of zitten zulke gasten gewoon hard aan de juice + goede genetics?
Bench maar eens breed met licht gewicht tot je borst en half omhoog
Dat je constant tension hebt.
Veel reps paar setjes en dan merk je het de volgende dag wel
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  zaterdag 26 juli 2014 @ 16:29:46 #112
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142751924
In Spanje vliegen de AAS je om de oren. Ook allemaal gasten met slechte form en toch behoorlijk groot. Maar als je beter kijkt zijn ze vaak niet goed in balans, meestal grotere borst dan rug, te grote biceps ten opzichte van hun triceps, spillebeentjes, enz.

Hoewel ik niet kan zeggen dat hier aan de hand is natuurlijk.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 16:31:33 #113
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142751979
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 16:26 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Bench maar eens breed met licht gewicht tot je borst en half omhoog
Dat je constant tension hebt.
Veel reps paar setjes en dan merk je het de volgende dag wel
Dat inderdaad. Of misschien was hij zijn zwakke punten/sticky points aan het aanpakken. Altijd moeilijk te zeggen als je het niet ziet.
pi_142752326
Waar kan je hoge kwaliteit vloeibare visolie kopen?
If not now, then when.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 17:33:22 #115
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142753998
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 16:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar kan je hoge kwaliteit vloeibare visolie kopen?
Flesje levertraan bij de drogist?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_142758510
Heyhoi,

Mag ik er hier een vraagje in gooien? Ik ben vrij fanatiek met sporten (geen bodybuilding, maar wel o.a. een behoorlijke fitnesstic) en heb daardoor best wat spieren (ahem... moet zelfs een beetje opletten dat het niet te wordt, krijg er reacties op van mensen) alleen heb ik rondom heupgebied (net als de meeste vrouwen) toch de nodige vetjes zitten en die wil ik weg hebben. Kunnen jullie me advies geven hoe ik mijn vetpercentage omlaag kan gooien?

Thnx :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_142758606
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heyhoi,

Mag ik er hier een vraagje in gooien? Ik ben vrij fanatiek met sporten (geen bodybuilding, maar wel o.a. een behoorlijke fitnesstic) en heb daardoor best wat spieren (ahem... moet zelfs een beetje opletten dat het niet te wordt, krijg er reacties op van mensen) alleen heb ik rondom heupgebied (net als de meeste vrouwen) toch de nodige vetjes zitten en die wil ik weg hebben. Kunnen jullie me advies geven hoe ik mijn vetpercentage omlaag kan gooien?

Thnx :)
zit je aan de anabole?
pi_142758629
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 20:36 schreef Weissman het volgende:

[..]

zit je aan de anabole?
Nee en absoluut ook niet het plan :) Gewoon gezond eten en regelmatig sporten is wat ik er voor over heb en anders is het "gewoon pech"
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_142758690
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nee en absoluut ook niet het plan :) Gewoon gezond eten en regelmatig sporten is wat ik er voor over heb en anders is het "gewoon pech"
Oh omdat je zei wil niet TE gespiert worden
pi_142758766
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 20:38 schreef Weissman het volgende:

[..]

Oh omdat je zei wil niet TE gespiert worden
Nee, ik maak blijkbaar gemakkelijk spieren aan. Alleen kreeg ik al van vrienden te horen dat ik vrij gespierd ben en van de week riep een kind ineens dat "die mevrouw grote spierballen had" en die mevrouw was ik. Vind het zelf zo prima, maar meer spieren wil ik niet (alleen minder vet)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_142759021
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nee, ik maak blijkbaar gemakkelijk spieren aan. Alleen kreeg ik al van vrienden te horen dat ik vrij gespierd ben en van de week riep een kind ineens dat "die mevrouw grote spierballen had" en die mevrouw was ik. Vind het zelf zo prima, maar meer spieren wil ik niet (alleen minder vet)
Oh zie nu pas dat je een vrouw bent. nvm :')
pi_142759080
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heyhoi,

Mag ik er hier een vraagje in gooien? Ik ben vrij fanatiek met sporten (geen bodybuilding, maar wel o.a. een behoorlijke fitnesstic) en heb daardoor best wat spieren (ahem... moet zelfs een beetje opletten dat het niet te wordt, krijg er reacties op van mensen) alleen heb ik rondom heupgebied (net als de meeste vrouwen) toch de nodige vetjes zitten en die wil ik weg hebben. Kunnen jullie me advies geven hoe ik mijn vetpercentage omlaag kan gooien?

Thnx :)
Minder eten+meer bewegen=minder vet.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 20:55:56 #123
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_142759278
Gwn kcal in = kcal out tog??
BEASTMODE
  zaterdag 26 juli 2014 @ 21:02:28 #124
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142759539
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heyhoi,

Mag ik er hier een vraagje in gooien? Ik ben vrij fanatiek met sporten (geen bodybuilding, maar wel o.a. een behoorlijke fitnesstic) en heb daardoor best wat spieren (ahem... moet zelfs een beetje opletten dat het niet te wordt, krijg er reacties op van mensen) alleen heb ik rondom heupgebied (net als de meeste vrouwen) toch de nodige vetjes zitten en die wil ik weg hebben. Kunnen jullie me advies geven hoe ik mijn vetpercentage omlaag kan gooien?

Thnx :)
Zoals hierboven al aangegeven. Minder kcal in als er uit gaan. Daarnaast, wat is het probleem als je als vrouw wat gespierder bent dan gemiddelt??
pi_142760014
Oké, dus de gewone manier. Zit je dan niet met spierafbraak e.d.?

Er is niks mis met gespierde vrouwen, alleen is er een bepaalde grens waarbij ik me mooi voel en daar zit ik nu op.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 26 juli 2014 @ 21:20:33 #126
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_142760103
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heyhoi,

Mag ik er hier een vraagje in gooien? Ik ben vrij fanatiek met sporten (geen bodybuilding, maar wel o.a. een behoorlijke fitnesstic) en heb daardoor best wat spieren (ahem... moet zelfs een beetje opletten dat het niet te wordt, krijg er reacties op van mensen) alleen heb ik rondom heupgebied (net als de meeste vrouwen) toch de nodige vetjes zitten en die wil ik weg hebben. Kunnen jullie me advies geven hoe ik mijn vetpercentage omlaag kan gooien?

Thnx :)
Je kan idd zoals de adviezen al aangeven je vetpercentage omlaag brengen, alleen merk je dat het eerste bij de borstpartij, plaatselijk vet afvallen lukt niet tenzij het liposuctie is.
pi_142760128
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, dus de gewone manier. Zit je dan niet met spierafbraak e.d.?

Er is niks mis met gespierde vrouwen, alleen is er een bepaalde grens waarbij ik me mooi voel en daar zit ik nu op.
Zolang je genoeg eiwitten neemt en niet meer dan zo'n 500 kcal onder je dagelijkse behoefte zit heb je nauwelijks spierafbraak.
pi_142760150
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 21:20 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Je kan idd zoals de adviezen al aangeven je vetpercentage omlaag brengen, alleen merk je dat het eerste bij de borstpartij, plaatselijk vet afvallen lukt niet tenzij het liposuctie is.
Hm... daar was ik al bang voor en ik vrees dat dit ook het gevreesde hormoon-bepaalde vet is, gezien de rest wel oké is.
:P Naja... borstpartij heb ik niet zoveel :')
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_142760474
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hm... daar was ik al bang voor en ik vrees dat dit ook het gevreesde hormoon-bepaalde vet is, gezien de rest wel oké is.
:P Naja... borstpartij heb ik niet zoveel :')
Niks mis mee, grote borsten worden bij een lager vetpercentage toch een stel lelijk slingerende peren.
pi_142760534
Dat is zeker waar en mijn borsten zijn ook absoluut niet iets waar ik onzeker over ben (al klinkt dat weer arrogant, maar goed).

Bedankt voor de tips mensen :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 26 juli 2014 @ 21:35:46 #131
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_142760563
Afvallen dmv beweging (cardio) geeft relatief meer vetverlies op de 'gevaarlijke' plekken (zoals rond je middel) en minder in de ledematen (vergeleken met couchpotato en calorie-restrictie dieet). Over je borsten durf ik t niet te zeggen though :P
WFPB!
pi_142762484
Ik ben een maandje of 5 oid bezig met krachttraining, thuis met vrije gewichten, benchpress etc, gaat allemaal best goed.

Echter een maand of 3 geleden begon ik opeens last last van acne te krijgen, dat begint echter steeds ergere vormen aan te nemen. Alleen op mijn gezicht, verder niet.

In mijn pubertijd en lang daarna heb ik behoorlijk veel last gehad van acne, en daar was ik eigenlijk al een jaartje of 7 klaar mee :X (ben nu 30).

Ik ben gestopt met melkproducten ruim 3 weken geleden, slik biergist tabletten, omega 3 en zink supplementen maar dat mag helaas niet baten. Ik eet opzich goed denk ik, en drink wel voor en na het trainen een eiwit shake (whey isolaat).

Voordat ik met de shakes begon had ik ook wat last van de acne maar het lijkt alsof het na de shakes nog een stuk erger is geworden. Ik heb mij onlangs laten testen op allerlei zaken (vanwege ander probleem) en ook direct op eventuele koemelkalergie. Maar ik vermoed niet dat ik dat heb want ik vreet al heel mijn leven kaas, en drink melk etc zonder problemen.

Nu heb ik van de dokter Inderm gehad om op mijn bakkes te smeren (antibioticum) dus ben benieuwd. Volgens de dokter kan het heel goed dat door het trainen mijn testosterone niveau omhoog is gegaan waardoor mijn talgklieren weer overuren zjin gaan draaien.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben en hebben jullie eventueel nog tips?
pi_142763158
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 22:36 schreef 1299 het volgende:
Ik ben een maandje of 5 oid bezig met krachttraining, thuis met vrije gewichten, benchpress etc, gaat allemaal best goed.

Echter een maand of 3 geleden begon ik opeens last last van acne te krijgen, dat begint echter steeds ergere vormen aan te nemen. Alleen op mijn gezicht, verder niet.

In mijn pubertijd en lang daarna heb ik behoorlijk veel last gehad van acne, en daar was ik eigenlijk al een jaartje of 7 klaar mee :X (ben nu 30).

Ik ben gestopt met melkproducten ruim 3 weken geleden, slik biergist tabletten, omega 3 en zink supplementen maar dat mag helaas niet baten. Ik eet opzich goed denk ik, en drink wel voor en na het trainen een eiwit shake (whey isolaat).

Voordat ik met de shakes begon had ik ook wat last van de acne maar het lijkt alsof het na de shakes nog een stuk erger is geworden. Ik heb mij onlangs laten testen op allerlei zaken (vanwege ander probleem) en ook direct op eventuele koemelkalergie. Maar ik vermoed niet dat ik dat heb want ik vreet al heel mijn leven kaas, en drink melk etc zonder problemen.

Nu heb ik van de dokter Inderm gehad om op mijn bakkes te smeren (antibioticum) dus ben benieuwd. Volgens de dokter kan het heel goed dat door het trainen mijn testosterone niveau omhoog is gegaan waardoor mijn talgklieren weer overuren zjin gaan draaien.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben en hebben jullie eventueel nog tips?
Vitamine b5 10g per dag en elke week je bed verschonen mocht je dat al niet doen.

Als dat niet helpt dan moet je toch aan accutane gaan denken.
Verder is er geen wetenschappelijk verband tussen voeding en acne. Drink zelf 5 liter melk per dag en ook veel whey en heb alleen af en toe een puistje op mijn rug.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 23:57:21 #134
58789 Snakey
-||||--------||||-
  zondag 27 juli 2014 @ 00:02:05 #135
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_142765602
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 16:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar kan je hoge kwaliteit vloeibare visolie kopen?
  zondag 27 juli 2014 @ 00:06:17 #136
58789 Snakey
-||||--------||||-
  zondag 27 juli 2014 @ 00:07:01 #137
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_142765797
quote:
4s.gif Op zondag 27 juli 2014 00:06 schreef Snakey het volgende:

[..]

Vloeibaar. :)
ooh, das een gedoe
  zondag 27 juli 2014 @ 00:10:22 #138
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142765914
quote:
4s.gif Op zondag 27 juli 2014 00:06 schreef Snakey het volgende:

[..]

Vloeibaar. :)
Capsules kapot maken :P
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 27 juli 2014 @ 00:15:05 #139
58789 Snakey
-||||--------||||-
  zondag 27 juli 2014 @ 00:20:18 #140
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142766532
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 22:54 schreef Henrys het volgende:

[..]

Vitamine b5 10g per dag en elke week je bed verschonen mocht je dat al niet doen.

Als dat niet helpt dan moet je toch aan accutane gaan denken.
Verder is er geen wetenschappelijk verband tussen voeding en acne. Drink zelf 5 liter melk per dag en ook veel whey en heb alleen af en toe een puistje op mijn rug.
:').
Geen referral hier.
pi_142767142
quote:
10s.gif Op zondag 27 juli 2014 00:20 schreef Snakey het volgende:
Is iemand KK z'n DL schoenen al opgevallen?
Yeah, volgens mij de Reeboks of niet?
If not now, then when.
  zondag 27 juli 2014 @ 07:34:49 #143
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142771612
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 21:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zolang je genoeg eiwitten neemt en niet meer dan zo'n 500 kcal onder je dagelijkse behoefte zit heb je nauwelijks spierafbraak.
Even reel:

Een heel normale en veel bekende factor voor naturelle bodybuilderheren die voor een show trainen is 1:3. Een 1 kg spierverlies tegen 3 kg vetverlies. Dat is een factor die je veelvuldig tegenkomt op foras en in weightloss stukken...
Uiteraard is dat per persoon iets wat verschillend, en wordt het erger naar mate je leaner wordt maar voor iemand die het blijkbaar nodig vind om op een podium te staan mag je bijna wel vanuitgaan dat ze kwa genetics ergens aan de gunstige kant vh spectrum zitten. Spuiters daar gelaten

En dan heb ik het nog nieteens over het deel spierverlies van dat wat je natty meer KAN dragen wanneer je bodyfat% hoger ligt. Dit ga je zeker kwijtraken wanneer je cut, en is zo'n 2kg per 5% drop.

M.a.w. cutten zonder significant spierverlies is onzin om te zeggen, helemaal wanneer je tegen je natty max aan loopt. Misschien dat we vorige week het woordje significant en nauwelijks allemaal anders interpeteerde, maar ik vind 5kg spierverlies om van 15 naar 10 terug te cutten significant.

Xa1pt, ikschrijf dit nu met jou als quote, doelde niet direct op jouw reactie, maar meer op wat er van de week allemaal over geschreven werd. ;)
Dat je het minimaliseerd met zoals je schrijft is helemaal waar, maar het is niet alsof je geen spiermassa gaat verliezen.

De formule in dit stuk op de site gelinkt hieronder is opgesteld naar metingen onder 300 natty athleten en hun maximale potential bij een bepaald bf%. Gewoon een practisch gemiddelde dus, van mensen die prima wisten waar ze mee bezig waren

http://www.weightrainer.net/potential.html

Voor de gene die geen zin hebben het te lezen, de factor bf%/224 + 1 is de term waarmee je leann mass berekend uit je botten structuur word vermenigvuldigd om per bf% een uitkomst te krijgen

H = Height in inches
A = Ankle circumference at the smallest point
W = Wrist circumference measured on the hand side of the styloid process.
(The styloid process is the bony lump on the outside of your wrist.)
%bf = The body fat percentage at which you want to predict your maximum lean body mass

terug cutten van 15 naar 10% ( zo maar even random maar praktisch getal) geeft al 2kg minder spiermassa op je frame, en dan heb ik het nog niet eens over de loss die je hebt om aan die 3:1 factor te voldoen.

Ik schrijf dit niet om wweer een oeveloze discussie op gang te brengen maar meer in de hoop dat FANTAStISCHe resultaten van mensen en hun weightloss goeroes aub een beetje met een korrel zout genomen kunnen worden...

Als ik mn wrist size 8" en mn enkelsize 10" invul, zou ik voor mijn lengte op 15% zo'n 250lb moeten kunnen wegen. Zou betekenen dat ik dr gemiddeld gezien nog zon 3 kg bij zou kunnen gainen aan mossels. Dus die 115kg die ik vd week schreef is helemaal zo gek nog niet...!!!
Heel wat anders als die scoobygenerator waarbij ik op 12% op 96kg max zou kunnen zitten _O-

Op die site staat een calculator die die formule gebruikt, kun je voor jezelf ff spelen als je dat leuk vind :P


Voor wbt "er groter uit zullen zien bij een lager bf". Dat geld misschien, heel misschien als je je shirtje uit hebt en een volle pomp hebt :')
En wanneer is dat? 30 seconden met het omkleden :') Oke, voor mannetjes op 6% ja die lopen 6x de kleedkamer op en neer zonder shirt, want "looks like does not even lift" met shirt. Dus dan mogen ze wel even :')

. 'K zal verder een ander zn doelen en mening repecteren, en stoppen over dit laatste. :) Maar in het normale dagelijkse leven zul je er echt niet groter uit gaan zien met je lage vet

[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 27-07-2014 12:03:58 ]
pi_142771684
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 21:35 schreef Dizorn het volgende:
Afvallen dmv beweging (cardio) geeft relatief meer vetverlies op de 'gevaarlijke' plekken (zoals rond je middel) en minder in de ledematen (vergeleken met couchpotato en calorie-restrictie dieet). Over je borsten durf ik t niet te zeggen though :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142771939
quote:
12s.gif Op zondag 27 juli 2014 07:34 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Even reel:

Een heel normale en veel bekende factor voor naturelle bodybuilderheren die voor een show trainen is 1:3. Een kg spierverlies tegen 3 kg vetverlies. Dat is een factor die je veelvuldig tegenkomt op foras en in weightloss stukken...
Uiteraard is dat per persoon iets wat verschillend, en wordt het erger naar mate je leaner wordt maar voor iemand die het blijkbaar nodig vind om op een podium te staan mag je bijna wel vanuitgaan dat ze kwa genetics ergens aan de gunstige kant vh spectrum zitten. Spuiters daar gelaten

En dan heb ik het nog nieteens over het deel spierverlies wat je natty meer KAN dragen wanneer je bodyfat% hoger ligt. Dit ga je zeker kwijtraken wanneer je cut, en is zo'n 2kg per 5% drop.

M.a.w. cutten zonder significant spierverlies is onzin om te zeggen, helemaal wanneer je tegen je natty max aan loopt. Misschien dat we vorige week het woordje significant en nauwelijks allemaal anders interpeteerde, maar ik vind 5kg spierverlies om van 15 naar 10 terug te cutten significant.

Xa1pt, ikschrijf dit nu met jou als quote, doelde niet direct op jouw reactie, maar meer op wat er van de week allemaal over geschreven werd. ;)
Dat je het minimaliseerd met zoals je schrijft is helemaal waar, maar het is niet alsof je geen spiermassa gaat verliezen.

De formule in dit stuk op de site gelinkt hieronder is opgesteld naar metingen onder 300 natty athleten en hun maximale potential bij een bepaald bf%. Gewoon een practisch gemiddelde dus, van mensen die prima wisten waar ze mee bezig waren

http://www.weightrainer.net/potential.html

Voor de gene die geen zin hebben het te lezen, de factor bf%/224 + 1 is de term waarmee je leann mass berekend uit je botten structuur word vermenigvuldigd om per bf% een uitkomst te krijgen
[ afbeelding ]
H = Height in inches
A = Ankle circumference at the smallest point
W = Wrist circumference measured on the hand side of the styloid process.
(The styloid process is the bony lump on the outside of your wrist.)
%bf = The body fat percentage at which you want to predict your maximum lean body mass

terug cutten van 15 naar 10% ( zo maar even random maar praktisch getal) al 2kg minder spiermassa op je frame, en dan heb ik het nog niet eens over de loss die je hebt om aan die 3:1 factor te voldoen.

Ik schrijf dit niet om wweer een oeveloze discussie op gang te brengen maar meer in de hoop dat FANTAStISCHe resultaten van mensen en hun weightloss goeroes aub een beetje met een korrel zout genomen kunnen worden...

Als ik mn wrist size 8" en mn enkelsize 10" invul, zou ik voor mijn lengte op 15% zo'n 250lb moeten kunnen wegen. Zou betekenen dat ik dr gemiddeld gezien nog zon 3 kg bij zou kunnen gainen aan mossels. Dus die 115kg die ik vd week schreef is helemaal zo gek nog niet...!!!
Heel wat anders als die scoobygenerator waarbij ik op 12% op 96kg max zou kunnen zitten _O-

Op die site staat een calculator die die formule gebruikt, kun je voor jezelf ff spelen als je dat leuk vind :P


Voor wbt "er groter uit zullen zien bij een lager bf". Dat geld misschien, heel misschien als je je shirtje uit hebt en een volle pomp hebt :')
En wanneer is dat? 30 seconden met het omkleden :') Oke, voor mannetjes op 6% ja die lopen 6x de kleedkamer op en neer zonder shirt, want "looks like does not even lift" met shirt. Dus dan mogen ze wel even :')

. 'K zal verder een ander zn doelen en mening repecteren, en stoppen over dit laatste. :) Maar in het normale dagelijkse leven zul je er echt niet groter uit gaan zien met je lage vet

Omdat ik een dodo met nul verstand van dit soort dingen ben, begrijp ik niet alles van je verhaal (auw, dat vind mijn ego niet leuk om te typen) maar wel de essentie. En als ik het zo lees heeft het dus weinig zin om te proberen mijn vetpercentage omlaag te brengen (vorige meting 20, maar ben intussen wel wat smaller en grappig genoeg ook wat zwaarder geworden) zeker omdat ik er BMI-technisch dan te weinig ruimte voor heb (19.5). Dat wordt imperfecties en het vrouwzijn accepteren ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 27 juli 2014 @ 09:26:53 #146
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142772144
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 09:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Omdat ik een dodo met nul verstand van dit soort dingen ben, begrijp ik niet alles van je verhaal (auw, dat vind mijn ego niet leuk om te typen) maar wel de essentie. En als ik het zo lees heeft het dus weinig zin om te proberen mijn vetpercentage omlaag te brengen (vorige meting 20, maar ben intussen wel wat smaller en grappig genoeg ook wat zwaarder geworden) zeker omdat ik er BMI-technisch dan te weinig ruimte voor heb (19.5). Dat wordt imperfecties en het vrouwzijn accepteren ;)
, het heeft welzin voor spieropbouw om niet een tehoog vet% te hebben. :o !!
Wat de grenzen voor dames zijn durf ik niet te zeggen uit mn hoofd
Voor heren zou het ideaal zijn om het onder de 15% te houden. Maar ook dat zal perpersoon verschillen

Mijn stukje was geschreven met de insteek dat je aan je potentiele natturelle max kwa spiermassa zit en wil gaan cutten met de gedachten geen spiermassa te verliezen

Vergeet die term bmi alsjeblieft zo snel mogelijk. :o
Bmi houd geen rekening met afwijkende spiermassa tov een gemiddelde...

;)

[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 27-07-2014 12:03:02 ]
  zondag 27 juli 2014 @ 14:17:42 #147
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_142777662
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 08:02 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja sorry, sla de literatuur er maar op na. Klinkt misschien gek maar toch.

Ray! Tuurljk ga je als maximaal getrainde bodybuilder spiermassa verliezen als je (flink/snel) afvalt. Ik gok alleen dat de meeste mensen hier nowhere near hun "natty max" zitten, en ook zeker minder spieren gaan verliezen of misschien zelfs niets verliezen als ze gaan cutten. Heeft gewoon te maken met hoe je verhoudingen zijn en wat je doet terwijl je cut (kcal deficit, cardio/sporten).

Bij vrouwen zeggen ze gemiddeld 25% bodyfat. Weet niet waarop je wil mikken als je goed sportief eruit wil zien, denk dat je 15% ongeveer moet aanhouden als minimum? Kan wel iets lager maar als vrouw heb je gewoon wat meer vetweefsel (nodig). Je kan vast googlen op bodyfat% plaatjes bij vrouwen, krijg je groffe schattingen van hoe je er uit zou zien.

BMI ja... blijft een moeilijke waarde. Voor de meeste gezondheidsparameters maakt vetmassa (visceraal) meer uit dan je absolute gewicht. Voor enkele dingen als slaapapneu-syndroom is een hoog bmi met puur spier net zo goed een risicofactor, maar dat zijn meer de uitzonderingen :+
WFPB!
pi_142779900
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 21:35 schreef Dizorn het volgende:
Afvallen dmv beweging (cardio) geeft relatief meer vetverlies op de 'gevaarlijke' plekken (zoals rond je middel) en minder in de ledematen (vergeleken met couchpotato en calorie-restrictie dieet).
Eh, wat?
  zondag 27 juli 2014 @ 15:37:46 #149
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142779954
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:35 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Eh, wat?
Spot reduction. Dat is al eeuwen een vaststaand bewezen feit dat 100% zeker werkt en niet al duizend keer weerlegd is.

Dat je dat niet weet. :')
  zondag 27 juli 2014 @ 21:10:34 #150
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142791359
Mocht er iemand eens een nieuwe keukenweegschaal gaan kopen. Koop deze niet!


:o

Ziet er mooi uit, maar zodra je hem met een vochtig doekje schoonmaakt, of iets vochtigs op de toetsen morst kun je hem 2 dagen niet bedienen :')
Leuk die aanraaktoetsen maar niet voor op zulk spul... :X

Best een grote miskleun voor toch wel een behoorlijk merk ;(
  zondag 27 juli 2014 @ 21:56:08 #151
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142793143
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:10 schreef RaymondK het volgende:
Mocht er iemand eens een nieuwe keukenweegschaal gaan kopen. Koop deze niet!
[ afbeelding ]

:o

Ziet er mooi uit, maar zodra je hem met een vochtig doekje schoonmaakt, of iets vochtigs op de toetsen morst kun je hem 2 dagen niet bedienen :')
Leuk die aanraaktoetsen maar niet voor op zulk spul... :X

Best een grote miskleun voor toch wel een behoorlijk merk ;(
Je moet dan ook van die elko afblijven.
  zondag 27 juli 2014 @ 23:43:32 #152
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_142797403
Ben inmiddels al vier dagen in NL, op een door moeders nauwkeurig geselecteerd verwen dieet van patat, pannenkoeken, bier, drop, ijs en wok paleis. Oja, en ook nog een bruiloft gehad met bier en taart. Ik kwam binnen op 83kg (ochtend) en woog zojuist 87kg (na een mega bulk meal bij de wok).

Fluid retention much? Mijn pens lijkt wel een ballon :') Ziet er een beetje strongfat uit op 1m74, al pas ik nu dus nauwelijks meer in mijn t shirts :P

Komende dagen in Londen maar even opletten (veel water en weinig carbs), want het gaat nu wel erg hard.

[ Bericht 1% gewijzigd door star_gazer op 27-07-2014 23:48:52 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 28 juli 2014 @ 00:08:29 #153
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_142798277
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Spot reduction. Dat is al eeuwen een vaststaand bewezen feit dat 100% zeker werkt en niet al duizend keer weerlegd is.

Dat je dat niet weet. :')
Ja daar heb je toch ook van die handige cremes voor?! Dat ga ik maar op mn buik smeren, en dan met de ab coaster kan ok met sixpack op t strand!
pi_142798922
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 23:43 schreef star_gazer het volgende:
Ben inmiddels al vier dagen in NL, op een door moeders nauwkeurig geselecteerd verwen dieet van patat, pannenkoeken, bier, drop, ijs en wok paleis. Oja, en ook nog een bruiloft gehad met bier en taart. Ik kwam binnen op 83kg (ochtend) en woog zojuist 87kg (na een mega bulk meal bij de wok).

Fluid retention much? Mijn pens lijkt wel een ballon :') Ziet er een beetje strongfat uit op 1m74, al pas ik nu dus nauwelijks meer in mijn t shirts :P

Komende dagen in Londen maar even opletten (veel water en weinig carbs), want het gaat nu wel erg hard.
Ik ken het, zodra ik bij mijn ouders ben eet ik alles wat los en vast zit daarom blijf ik er ook niet te lang.
pi_142799289
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 23:43 schreef star_gazer het volgende:
Ben inmiddels al vier dagen in NL, op een door moeders nauwkeurig geselecteerd verwen dieet van patat, pannenkoeken, bier, drop, ijs en wok paleis. Oja, en ook nog een bruiloft gehad met bier en taart. Ik kwam binnen op 83kg (ochtend) en woog zojuist 87kg (na een mega bulk meal bij de wok).

Fluid retention much? Mijn pens lijkt wel een ballon :') Ziet er een beetje strongfat uit op 1m74, al pas ik nu dus nauwelijks meer in mijn t shirts :P

Komende dagen in Londen maar even opletten (veel water en weinig carbs), want het gaat nu wel erg hard.
Voor in Londen: http://www.gymskitchen.com/
  maandag 28 juli 2014 @ 01:37:34 #156
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142800785
quote:
8s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:56 schreef Snakey het volgende:

[..]

Je moet dan ook van die elko afblijven.
Elko?
Dit is Brabantia ;)

Of die kapotte elco van vrijdag bedoel je? :D :?

[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 28-07-2014 08:39:57 ]
  maandag 28 juli 2014 @ 02:42:36 #157
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_142801779
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 23:43 schreef star_gazer het volgende:
Ben inmiddels al vier dagen in NL, op een door moeders nauwkeurig geselecteerd verwen dieet van patat, pannenkoeken, bier, drop, ijs en wok paleis. Oja, en ook nog een bruiloft gehad met bier en taart. Ik kwam binnen op 83kg (ochtend) en woog zojuist 87kg (na een mega bulk meal bij de wok).

Fluid retention much? Mijn pens lijkt wel een ballon :') Ziet er een beetje strongfat uit op 1m74, al pas ik nu dus nauwelijks meer in mijn t shirts :P

Komende dagen in Londen maar even opletten (veel water en weinig carbs), want het gaat nu wel erg hard.
Same here:

Patat(werk bij een restaurant/snackbar :')), bier, salami/chorizo etc. Enige veschil is dat ik nu 65kg aantik in de ochtend @ 1.69.

[ Bericht 0% gewijzigd door Verbosity op 28-07-2014 02:52:52 ]
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_142804534
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:10 schreef RaymondK het volgende:
Mocht er iemand eens een nieuwe keukenweegschaal gaan kopen. Koop deze niet!
[ afbeelding ]

:o

Ziet er mooi uit, maar zodra je hem met een vochtig doekje schoonmaakt, of iets vochtigs op de toetsen morst kun je hem 2 dagen niet bedienen :')
Leuk die aanraaktoetsen maar niet voor op zulk spul... :X

Best een grote miskleun voor toch wel een behoorlijk merk ;(
Lol herkenbaar, ik heb zo'n ding van de LIDL, opzich een mooi ding, maar als je poeder voor shake hebt afgewogen lijkt het net alsof je coke op dat ding heb zitten versnijden. En als je het dan met een vochtige doek afneemt werken de knopjes ook een dag niet meer :')
  maandag 28 juli 2014 @ 10:53:10 #159
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142805600
Heeft er iemand ervaring met Vitargo?
Het is een bekende carbloader voor voor en na je training.

http://www.vitargo.nl/

Een maatje van me zweert erbij dat het (bij hem) beter werkt dan een beetje dextrose o.i.d.
Het is i.i.g. heel bekend onder duursporters...

Ik stink altijd als een gek naar amoniak. vaak al na een half uur of zo :@ ondanks veel bananen van te voren.
En daags na het trainen is de spiergroep die je getraint hebt soms depleated ondanks dat je netjes je dextrose deed en je carbs binnen krijgt ;(
  maandag 28 juli 2014 @ 10:55:33 #160
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142805658
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:53 schreef RaymondK het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Vitargo?
Het is een bekende carbloader voor voor en na je training.

http://www.vitargo.nl/

Een maatje van me zweert erbij dat het (bij hem) beter werkt dan een beetje dextrose o.i.d.
Het is i.i.g. heel bekend onder duursporters...
Het B&F reclamepraatje klinkt goed :D. Voor de rest nog nooit van gehoord.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 28 juli 2014 @ 10:56:45 #161
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142805694
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:55 schreef fathank het volgende:

[..]

Het B&F reclamepraatje klinkt goed :D. Voor de rest nog nooit van gehoord.
hja daarom linkte ik later gauw de fabrikant i.p.v. b&f ahaha
  maandag 28 juli 2014 @ 12:59:54 #162
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142809391


Holy fuck. Het gevolg van een intensieve Touretappe. :o

Bron.
  maandag 28 juli 2014 @ 13:13:01 #163
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  maandag 28 juli 2014 @ 13:21:56 #164
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142810110
quote:
11s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:13 schreef RaymondK het volgende:
hoeveel procent bf is dat? Of promille bedoel ik eigenlijk...
:X

Doet die IF ? :+ ;)
Ik denk dat het vooral te maken heeft met een maand lang bijna iedere dag meer dan honderd kilometer fietsen. Dan kun je vreten wat je wilt, aankomen doe je toch niet.

Het is wel de tegenpool van de typische gymbro: in plaats van een fatsoenlijk bovenlijf op twee tandenstokers, is het een schriele hen op twee boomstammen:
  maandag 28 juli 2014 @ 13:22:53 #165
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142810152
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ik denk dat het vooral te maken heeft met een maand lang bijna iedere dag meer dan honderd kilometer fietsen. Dan kun je vreten wat je wilt, aankomen doe je toch niet.

Het is wel de tegenpool van de typische gymbro: in plaats van een fatsoenlijk bovenlijf op twee tandenstokers, is het een schriele hen op twee boomstammen:
[ afbeelding ]
nouja, boomstammen.... vergeleken met de rest idd. wel -O- :D
haha. mja, volledig zichzelf opgebrand....
  maandag 28 juli 2014 @ 13:26:27 #166
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142810288
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:22 schreef RaymondK het volgende:

[..]

nouja, boomstammen.... vergeleken met de rest idd. wel -O- :D
haha. mja, volledig zichzelf opgebrand....
De meeste gymbro's zouden maar wat blij zijn met zo'n benen.
  maandag 28 juli 2014 @ 13:27:00 #167
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142810308
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

De meeste gymbro's zouden maar wat blij zijn met zo'n benen.
LOL. sommige wel ja. wel lean >:)
  maandag 28 juli 2014 @ 13:52:03 #168
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_142811174
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:53 schreef RaymondK het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Vitargo?
Het is een bekende carbloader voor voor en na je training.

http://www.vitargo.nl/

Een maatje van me zweert erbij dat het (bij hem) beter werkt dan een beetje dextrose o.i.d.
Het is i.i.g. heel bekend onder duursporters...

Ik stink altijd als een gek naar amoniak. vaak al na een half uur of zo :@ ondanks veel bananen van te voren.
En daags na het trainen is de spiergroep die je getraint hebt soms depleated ondanks dat je netjes je dextrose deed en je carbs binnen krijgt ;(
vitargo wordt nog sneller opgenomen dan dextrose. Daarom kan t nuttig zijn tussen 2 inspanningen in om zsm wat glycogeen voorraad weer op te bouwen. Voor zover ik weet alleen effectief bij glycogeendepletie en daar relatief snel achteraan nog een flinke inspanning. Dus niet echt beter dan dextrose of andere carbs na je workout als je die dag geen cardio of 2e workout wil doen.
WFPB!
pi_142812743
Bench is hoger dan squat nu, wat is deze :')?
Geen referral hier.
  maandag 28 juli 2014 @ 14:54:32 #170
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_142813270
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Bench is hoger dan squat nu, wat is deze :')?
Hoe krijg je dat voor elkaar?
pi_142813327
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:54 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar?
Niet squatten en wel benchen waarschijnlijk :P
pi_142813556
Ach benen trainen is toch niet nodig. Gewoon lekker armen en borst ja tog.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 28 juli 2014 @ 15:03:48 #173
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142813697
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Bench is hoger dan squat nu, wat is deze :')?
Vaker squatten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 28 juli 2014 @ 15:04:19 #174
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_142813719
Die belt ook :').
  maandag 28 juli 2014 @ 15:09:07 #175
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142813931
Ekte bro gespot.
pi_142813940
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:03 schreef fathank het volgende:

[..]

Vaker squatten.
Wat zijn jou stats eigenlijk henk
pi_142814062
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Bench is hoger dan squat nu, wat is deze :')?
Och is bij mij ook, heb wel al maanden niet meer gesquat dus daar kan het ook aan liggen.
  maandag 28 juli 2014 @ 15:33:29 #178
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142814925
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:09 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Wat zijn jou stats eigenlijk henk
DL: 140*5
SQ: 125*5
BP: 75*5
OHP: 60*5

Dat is op 80kg bw ongeveer (heb thuis alleen een keukenweegschaal). Traps en kuiten kunnen nog wel wat aandacht gebruiken maar overall ben ik wel tevreden. Heb ook niet echt de needs om huge te worden, ik word liever sterk :P. Voel me prima zo, alleen conditie moet nog wat verbeteren.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_142815172


Ik kan weer even vooruit ;)
pi_142815454
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:33 schreef fathank het volgende:

[..]

DL: 140*5
SQ: 125*5
BP: 75*5
OHP: 60*5

Dat is op 80kg bw ongeveer (heb thuis alleen een keukenweegschaal). Traps en kuiten kunnen nog wel wat aandacht gebruiken maar overall ben ik wel tevreden. Heb ook niet echt de needs om huge te worden, ik word liever sterk :P. Voel me prima zo, alleen conditie moet nog wat verbeteren.
Is dat een normale verhouding tussen BP en OHP? Als er al een normale verhouding is :)
pi_142815496
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:40 schreef 1299 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik kan weer even vooruit ;)
Zo zeg! jij bent vast een flinke kerel!
  maandag 28 juli 2014 @ 15:49:12 #182
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142815554
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:46 schreef Questular het volgende:

[..]

Is dat een normale verhouding tussen BP en OHP? Als er al een normale verhouding is :)
OHP is vrij hoog tov BP. Heb echt een teringhekel aan benchen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_142815615
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:47 schreef Weissman het volgende:

[..]

Zo zeg! jij bent vast een flinke kerel!
:')
pi_142815655
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:40 schreef 1299 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik kan weer even vooruit ;)
Mooi zeepaardje :P
  FOK!fotograaf maandag 28 juli 2014 @ 16:08:01 #185
159915 -Menn0-
MNO
pi_142816235
Waar kan je goede/betrouwbare info vinden over een kuur? Lees zoveel tegenstrijdige verhalen en bro science....
,,/
  maandag 28 juli 2014 @ 16:13:10 #186
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142816418
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:08 schreef -Menn0- het volgende:
Waar kan je goede/betrouwbare info vinden over een kuur? Lees zoveel tegenstrijdige verhalen en bro science....
Wat wil je weten?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 28 juli 2014 @ 16:15:38 #187
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_142816495
Henk wats je VP
Deathlift or Die.
  maandag 28 juli 2014 @ 16:19:39 #188
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142816645
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:08 schreef -Menn0- het volgende:
Waar kan je goede/betrouwbare info vinden over een kuur? Lees zoveel tegenstrijdige verhalen en bro science....
Op het internet? Niet, tenzij je de wetenschappelijke literatuur in wilt duiken.
pi_142816798
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:08 schreef -Menn0- het volgende:
Waar kan je goede/betrouwbare info vinden over een kuur? Lees zoveel tegenstrijdige verhalen en bro science....
bodynet.nl
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 28 juli 2014 @ 16:24:38 #190
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142816836
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:15 schreef Ethanolic het volgende:
Henk wats je VP
Vrij laag, procentje of 12. Die hard ecto met een smal frame :@
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  FOK!fotograaf maandag 28 juli 2014 @ 16:31:36 #191
159915 -Menn0-
MNO
pi_142817073
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:13 schreef fathank het volgende:

[..]

Wat wil je weten?
Alles :') Nee ik wil gewoon weten wat je het beste kan nemen als eerste kuurtje, hoeveel, hoevaak, wat wel, wat niet, waarom wel, waarom niet, bijwerkingen, hoeveel kan je groeien (hoeveel x,xKG per week), hoeveel moet je meer eten, hoelang moet je kuren, hoelang moet je nakuren enz enz :@
,,/
  FOK!fotograaf maandag 28 juli 2014 @ 16:32:34 #192
159915 -Menn0-
MNO
pi_142817108
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Op het internet? Niet, tenzij je de wetenschappelijke literatuur in wilt duiken.
Prima, duik liever literatuur in dan dat ik van iemand in de sportschool hoor "Ja weet niet zo goed hoeveel enzo maar het werkte voor mij dus zal het voor jou ook wel werken"
,,/
  maandag 28 juli 2014 @ 16:33:44 #193
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_142817145
Als je de informatie niet hebt en niet weet te vinden, lijkt het me beter om helemaal niet te kuren.
WFPB!
  maandag 28 juli 2014 @ 16:35:13 #194
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142817200
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:32 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Prima, duik liever literatuur in dan dat ik van iemand in de sportschool hoor "Ja weet niet zo goed hoeveel enzo maar het werkte voor mij dus zal het voor jou ook wel werken"
Dan typ je best een paar keywords in op jstor of Google Scholar en zie je vanaf daar verder.
  FOK!fotograaf maandag 28 juli 2014 @ 16:35:36 #195
159915 -Menn0-
MNO
pi_142817220
quote:
3s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:33 schreef Dizorn het volgende:
Als je de informatie niet hebt en niet weet te vinden, lijkt het me beter om helemaal niet te kuren.
:')

Want iedereen die wel kan kuren wordt geboren met die kennis?
,,/
  maandag 28 juli 2014 @ 16:37:55 #196
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_142817291
Voor die basisinfo is DBB wel voldoende.
Deathlift or Die.
  maandag 28 juli 2014 @ 16:38:27 #197
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142817310
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:35 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

:')

Want iedereen die wel kan kuren wordt geboren met die kennis?
Ook als je maar wat aanklooit, kun je toevallig succesvol kuren. Al is het misschien niet optimaal succesvol. En alle keren dat het serieus fout afloopt, daar hoor je niets over.
  FOK!fotograaf maandag 28 juli 2014 @ 16:39:11 #198
159915 -Menn0-
MNO
pi_142817335
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ook als je maar wat aanklooit, kun je toevallig succesvol kuren. Al is het misschien niet optimaal succesvol. En alle keren dat het serieus fout afloopt, daar hoor je niets over.
En ik wil dus niks aan toeval overlaten ;)
,,/
pi_142817372
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ook als je maar wat aanklooit, kun je toevallig succesvol kuren. Al is het misschien niet optimaal succesvol. En alle keren dat het serieus fout afloopt, daar hoor je niets over.
Wat kan er fout gaan dan?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 28 juli 2014 @ 16:41:35 #200
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_142817410
Ik zou Rich Piana ff zoeken :P
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_142817452
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:41 schreef kidkash19 het volgende:
Ik zou Rich Piana ff zoeken :P
Wat is er fout aan hem dan
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 28 juli 2014 @ 16:47:12 #202
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142817624
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:40 schreef Beach het volgende:

[..]

Wat kan er fout gaan dan?
Van alles, van een acne tot hartfalen.

Dat is natuurlijk deels afhankelijk van hoe lang je het doet, hoe fout je het doet en aanleg. Je valt niet dood neer als je per ongeluk de verkeerde pil pakt.
  maandag 28 juli 2014 @ 16:49:00 #203
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_142817699
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:42 schreef Beach het volgende:

[..]

Wat is er fout aan hem dan
Nou ja zo'n beetje alles, gaat echt nergens over zijn "advies" en tips, zeker niet voor de gemiddelde persoon
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 28 juli 2014 @ 16:50:50 #204
69994 seto
-|||--------|||-
pi_142817767
Rich Piana adviseert wel om natty te blijven tenzij je echt pro wilt worden.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 28 juli 2014 @ 16:51:03 #205
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142817773
Of Zyzz.

Die hartaanval in een sauna kwam ook niet uit de lucht vallen _O-
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 28 juli 2014 @ 16:52:56 #206
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_142817835
quote:
2s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:50 schreef seto het volgende:
Rich Piana adviseert wel om natty te blijven tenzij je echt pro wilt worden.
Zegt in Video 1 dat ie 8 scoops eiwitpoeder neemt, zegt in video 2 dat je zoveel mogelijk normaal voedsel moet eten... Dude make up your mind

respecteer hem wel voor zn eerlijkheid over zijn roid gebruik
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 28 juli 2014 @ 16:52:56 #207
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_142817836
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:51 schreef fathank het volgende:
Of Zyzz.

Die hartaanval in een sauna kwam ook niet uit de lucht vallen _O-
Dat was echt geen roids, dat was coke!!!
Deathlift or Die.
  maandag 28 juli 2014 @ 16:53:22 #208
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_142817853
Met andere woorden, roids zijn gezond.
Deathlift or Die.
  maandag 28 juli 2014 @ 16:54:41 #209
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142817908
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:53 schreef Ethanolic het volgende:
Met andere woorden, roids zijn gezond.
Enige juiste conclusie. Als hij roids had gedaan i.p.v. coke, had hij nog geleefd.
  maandag 28 juli 2014 @ 16:55:04 #210
69994 seto
-|||--------|||-
pi_142817927
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:52 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Zegt in Video 1 dat ie 8 scoops eiwitpoeder neemt, zegt in video 2 dat je zoveel mogelijk normaal voedsel moet eten... Dude make up your mind

respecteer hem wel voor zn eerlijkheid over zijn roid gebruik
Mja :P maar toen zat hij nog bij Mutant dacht ik, je moet soms wat voor de sponsors.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_142817960
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Van alles, van een acne tot hartfalen.

Dat is natuurlijk deels afhankelijk van hoe lang je het doet, hoe fout je het doet en aanleg. Je valt niet dood neer als je per ongeluk de verkeerde pil pakt.
Ik vond zijn 'eat big to get big' wel goed.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 28 juli 2014 @ 16:59:56 #212
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142818112
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:55 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik vond zijn 'eat big to get big' wel goed.
Die big vond dat minder leuk.

:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 28 juli 2014 @ 17:04:35 #213
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142818288
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:32 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Prima, duik liever literatuur in dan dat ik van iemand in de sportschool hoor "Ja weet niet zo goed hoeveel enzo maar het werkte voor mij dus zal het voor jou ook wel werken"
Ik weet wel een boek voor je, maar niet uit mijn hoofd. Ik zal straks of vanavond even kijken.
  maandag 28 juli 2014 @ 17:08:51 #214
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_142818445
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:42 schreef Beach het volgende:

[..]

Wat is er fout aan hem dan
8 uur lang armen trainen :+
  maandag 28 juli 2014 @ 17:13:45 #215
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142818638
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:39 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

En ik wil dus niks aan toeval overlaten ;)
Anabolics van William Llewellyn. Als ik het goed spel. Zie geen pest op mn beeldscherm in de auto in de zon....
  maandag 28 juli 2014 @ 17:31:40 #216
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_142819288
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 17:13 schreef Snakey het volgende:

[..]

Anabolics van William Llewellyn. Als ik het goed spel. Zie geen pest op mn beeldscherm in de auto in de zon....
Crimineel. Fokken op de P!
Deathlift or Die.
  FOK!fotograaf maandag 28 juli 2014 @ 17:37:26 #217
159915 -Menn0-
MNO
pi_142819455
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 17:13 schreef Snakey het volgende:

[..]

Anabolics van William Llewellyn. Als ik het goed spel. Zie geen pest op mn beeldscherm in de auto in de zon....
Thanks ^O^
,,/
pi_142819477
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:08 schreef -Menn0- het volgende:
Waar kan je goede/betrouwbare info vinden over een kuur? Lees zoveel tegenstrijdige verhalen en bro science....
DBB AAS thread, met name de FAQ. Eerst researchen, en LQ halen of door een lab laten testen voordat je je bil vol met aids spuit.
  maandag 28 juli 2014 @ 17:59:02 #219
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_142820150
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 17:38 schreef Faeroer het volgende:

[..]

DBB AAS thread, met name de FAQ. Eerst researchen, en LQ halen of door een lab laten testen voordat je je bil vol met aids spuit.
LQ?
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_142821222
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 17:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

LQ?
Kwaliteitsproducten in plaats van iemand die iets in elkaar knutselt na het lezen van het theorieboek scheikunde van HAVO 5 en de hulp van Google.
  maandag 28 juli 2014 @ 19:20:11 #221
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_142822720
Iemand tips hoe je kan oefenen op 'druk pakken' onderin bij squats? Heb meerdere formchecks gedaan op de gym en dat waren nuttige dingen, dit is het enige puntje wat ik niet zo goed snap (gym gast ook niet). Soms blijf ik halverwege de squat als het ware hangen, moet ik echt ff doorzetten om verder omhoog te komen, kan moeilijk de beweging in 1 keer omhoog maken met het gewicht.
WFPB!
pi_142822939
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:20 schreef Dizorn het volgende:
Iemand tips hoe je kan oefenen op 'druk pakken' onderin bij squats? Heb meerdere formchecks gedaan op de gym en dat waren nuttige dingen, dit is het enige puntje wat ik niet zo goed snap (gym gast ook niet). Soms blijf ik halverwege de squat als het ware hangen, moet ik echt ff doorzetten om verder omhoog te komen, kan moeilijk de beweging in 1 keer omhoog maken met het gewicht.
Pause squats / Reverse squats doen?
Soukidan op je oogbal.
  maandag 28 juli 2014 @ 19:28:44 #223
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_142823068
Dat is een sticking point. Weet niet wat je Squat nu is maar gewoon veel en zwaar blijven squatten. Wordt je vanzelf sterker. Je kan altijd een filmpje maken en hier posten :). Verder zou je assistance kunnen zoeken die bij dat punt geassocieerd is (volgens mij pin squats onder andere van Jonnie Candito).
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
pi_142823481
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:20 schreef Dizorn het volgende:
Iemand tips hoe je kan oefenen op 'druk pakken' onderin bij squats? Heb meerdere formchecks gedaan op de gym en dat waren nuttige dingen, dit is het enige puntje wat ik niet zo goed snap (gym gast ook niet). Soms blijf ik halverwege de squat als het ware hangen, moet ik echt ff doorzetten om verder omhoog te komen, kan moeilijk de beweging in 1 keer omhoog maken met het gewicht.
Kettingen aan je barbell hangen en/of box squats doen.
  maandag 28 juli 2014 @ 19:50:42 #225
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_142823937
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:20 schreef Dizorn het volgende:
Iemand tips hoe je kan oefenen op 'druk pakken' onderin bij squats? Heb meerdere formchecks gedaan op de gym en dat waren nuttige dingen, dit is het enige puntje wat ik niet zo goed snap (gym gast ook niet). Soms blijf ik halverwege de squat als het ware hangen, moet ik echt ff doorzetten om verder omhoog te komen, kan moeilijk de beweging in 1 keer omhoog maken met het gewicht.
Bekend met hipdrive?
pi_142824151
Gaat trouwens wel goed met de gains hier. Ben nu drie maanden bezig, waarvan twee met programma. Ben van 104 kg @ 21% bf naar 112 kg @ 21% gegaan. Deel is toe te schrijven aan creatine.
Geen referral hier.
pi_142824524
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Gaat trouwens wel goed met de gains hier. Ben nu drie maanden bezig, waarvan twee met programma. Ben van 104 kg @ 21% bf naar 112 kg @ 21% gegaan. Deel is toe te schrijven aan creatine.
Andere deel HGH? :D
pi_142824556
De gains in de spiegel zeggen het meest :D

Had nooit geweten dat ik zo'n structuur aan spieren op m'n rug had :') #aesthetic #langespieren #zyzz
pi_142824729
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:04 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Andere deel HGH? :D
Nee, wel veel eten :P.
Geen referral hier.
pi_142826242
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Nee, wel veel eten :P.
Mexicaans vlees? :D
pi_142831071
Eindelijk van die vieze 67.5 bench plateau af :D

En de gym krijgt een powerrack en 2e legpress _O_
pi_142831131
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:04 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Andere deel HGH? :D
Lgd-4033 met s-4?
pi_142833087
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[ afbeelding ]

Holy fuck. Het gevolg van een intensieve Touretappe. :o

Bron.
Die foto kwam ook voorbij op reddit. Die vascularity had meer te maken met het wielrennen, bloedvaten en huid of zo, waardoor hij zo'n sicke vascularity heeft, niet alleen bf iirc.
If not now, then when.
  maandag 28 juli 2014 @ 23:19:03 #234
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142833152
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Die foto kwam ook voorbij op reddit. Die vascularity had meer te maken met het wielrennen, bloedvaten en huid of zo, waardoor hij zo'n sicke vascularity heeft, niet alleen bf iirc.
Kan best, hij zal voor 5 uur keihard fietsen een veel betere doorbloeding nodig hebben dan een bodybuilder voor 5 reps deadlift.
pi_142835194
Dem gainzzz



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D :')
  dinsdag 29 juli 2014 @ 00:38:04 #236
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_142836583
Yuri had je nu nog goede visolie gevonden?
Ik boer die tyfuspillen elke keer op fucking goor
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_142836812
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:00 schreef BredeBroeder het volgende:
Dem gainzzz

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D :')
Quads zijn flink! Foto's toevallig na squat / legday o.i.d. genomen? Train je kuiten nog apart?

[ Bericht 16% gewijzigd door gekkewiebel op 29-07-2014 00:51:39 ]
pi_142837407
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:38 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Yuri had je nu nog goede visolie gevonden?
Ik boer die tyfuspillen elke keer op fucking goor
Nou, dat wat fathank noemde blijkt goede olie te zijn, maar ik moet nog even verder zoeken.

Hoe boer je die dingen op dan? Die capsules zijn prima imo.
If not now, then when.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 01:29:04 #239
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_142837762
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 01:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nou, dat wat fathank noemde blijkt goede olie te zijn, maar ik moet nog even verder zoeken.

Hoe boer je die dingen op dan? Die capsules zijn prima imo.
Ik heb die omega 3 + vit d dingen zijn huge misschien daarom
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  dinsdag 29 juli 2014 @ 02:15:10 #240
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_142838333
Hey, een kuurdiscussie.

Anavar met of zonder T als basis? En waarom?

Heb 100 tegenstrijdige verhalen gelezen intussen ("shuts you down", "does not shut you down", etc.)
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_142838399
Anavar is voor vrouwen. Gewoon 500mg test-e in je kadaver spuiten met wat nolva elke dag
pi_142838440
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 01:29 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Ik heb die omega 3 + vit d dingen zijn huge misschien daarom
http://www.bodyenfitshop.(...)atrol/extreme-omega/
If not now, then when.
pi_142838739
Holy shit, check vanaf 3:14. Ik wist nooit dat hij een keer de stang heeft laten vallen. :o

If not now, then when.
pi_142838777
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 02:15 schreef star_gazer het volgende:
Hey, een kuurdiscussie.

Anavar met of zonder T als basis? En waarom?

Heb 100 tegenstrijdige verhalen gelezen intussen ("shuts you down", "does not shut you down", etc.)
Met. Onderdrukt gewoon.
Of toch du vader?
  dinsdag 29 juli 2014 @ 05:56:23 #245
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142838985
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:00 schreef BredeBroeder het volgende:
Dem gainzzz

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D :')
Die groeit als de neten man
Die poten :-D

Respect chief _O_

Goeie onderarmen ook :-)

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 29-07-2014 07:19:58 ]
  dinsdag 29 juli 2014 @ 07:25:01 #246
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_142839181
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:00 schreef BredeBroeder het volgende:
Dem gainzzz

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D :')
Goed bezig BB, respect!
pi_142839390
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:46 schreef gekkewiebel het volgende:

[..]

Quads zijn flink! Foto's toevallig na squat / legday o.i.d. genomen? Train je kuiten nog apart?
Thanks ;) everyday is squatday dus ja :P

Kuiten train ik (nog) niet, ga ik pas doen als ik op hypertrophy ga richten. Met tijd kan er ook niet zoveel isolatie bij, ben soms wel 40 min bezig en dat alleen voor 5x5 squatten inc. warming up en stretchen etc.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 08:39:22 #248
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142839705
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 08:05 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Thanks ;) everyday is squatday dus ja :P

Kuiten train ik (nog) niet, ga ik pas doen als ik op hypertrophy ga richten. Met tijd kan er ook niet zoveel isolatie bij, ben soms wel 40 min bezig en dat alleen voor 5x5 squatten inc. warming up en stretchen etc.
Hoeveel rust neem je tussen de sets?
pi_142839713
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 08:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Hoeveel rust neem je tussen de sets?
3 minuten
  dinsdag 29 juli 2014 @ 08:40:52 #250
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142839720
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 08:40 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

3 minuten
Dan doe je een flinke warm-up en stretchen. :P
pi_142839740
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 08:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dan doe je een flinke warm-up en stretchen. :P
Moet m'n reet altijd flink oprekken :P Anders doet 't pijn
pi_142839771
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 08:43 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Moet m'n reet altijd flink oprekken :P Anders doet 't pijn
#nohomo
  dinsdag 29 juli 2014 @ 08:48:07 #253
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142839778
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 08:43 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Moet m'n reet altijd flink oprekken :P Anders doet 't pijn
Dat heeft waarschijnlijk iets te maken met dat je het (bijna) dagelijks doet. Heb hetzelfde gehad met m'n knieën toen ik Smolov Jr. deed. Die waren continue stijf en pijnlijk. Dat verdwijnt gelukkig snel als je weer minder gaat squatten.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 08:54:51 #254
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142839840
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 02:15 schreef star_gazer het volgende:
Hey, een kuurdiscussie.

Anavar met of zonder T als basis? En waarom?

Heb 100 tegenstrijdige verhalen gelezen intussen ("shuts you down", "does not shut you down", etc.)
Als je je natuurlijke productie toch al plat legt doe het dan gelijk goed. Aan de andere kant Anavar is wel redelijk 'veilig' maargoed, no risk no reward.

@Sap bedoel je niet om de dag HCG en na je kuur pas nolva?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_142840206
Hallo! Ik ben hier lang 'afwezig' geweest maar ik las altijd wel mee. Inmiddels 90kg bij 1,90 maar ben wel behoorlijk fatsig geworden. :')

Heb veel te veel gebulkt op 3700-4000kcal per dag dus geen idee waarop ik nu moet cutten en hoe.
pi_142841041
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 08:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat heeft waarschijnlijk iets te maken met dat je het (bijna) dagelijks doet. Heb hetzelfde gehad met m'n knieën toen ik Smolov Jr. deed. Die waren continue stijf en pijnlijk. Dat verdwijnt gelukkig snel als je weer minder gaat squatten.
hmm, knieen nog nooit last van gehad gelukkig, zitten wel 2 vochtbultjes op en dat is vermoedelijk door 't deadliften waarbij de bar soms een tikje op m'n knie geeft
  dinsdag 29 juli 2014 @ 10:42:44 #257
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_142841788
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 09:21 schreef Atemno het volgende:
Hallo! Ik ben hier lang 'afwezig' geweest maar ik las altijd wel mee. Inmiddels 90kg bij 1,90 maar ben wel behoorlijk fatsig geworden. :')

Heb veel te veel gebulkt op 3700-4000kcal per dag dus geen idee waarop ik nu moet cutten en hoe.
Altijd als mensen hier niet meer posten denk ik dat ze verzaken.
BEASTMODE
  dinsdag 29 juli 2014 @ 10:54:15 #258
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_142842042
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 08:43 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Moet m'n reet altijd flink oprekken :P Anders doet 't pijn
Gast... :')
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_142842095
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 10:42 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Altijd als mensen hier niet meer posten denk ik dat ze verzaken.
Verzaken? Het is nu alleen tijd om te cutten voor mij, aangezien ik +/- 10 maanden heb gebulkt en SS heb gedaan, op aanraden van hier.
pi_142842196
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 10:56 schreef Atemno het volgende:

[..]

Verzaken? Het is nu alleen tijd om te cutten voor mij, aangezien ik +/- 10 maanden heb gebulkt en SS heb gedaan, op aanraden van hier.
Hey man, lang geleden idd :P Wat zijn je stats nu?
  dinsdag 29 juli 2014 @ 11:05:53 #261
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_142842332
Wat zijn je stats nu en wat is je doel? Minder eten is sowieso een vereiste ;)
WFPB!
pi_142842452
1.90 bij 90kg. Ik schat 16/17%
Squat 1*110
Dl 1*160
Bench 1*105

Ja uit verhouding, was toen ook al.
pi_142842488
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:10 schreef Atemno het volgende:
1.90 bij 90kg. Ik schat 16/17%
Squat 1*110
Dl 1*160
Bench 1*105

Ja uit verhouding, was toen ook al.
SheiBe, sterk geworden jij :o
pi_142842515
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:12 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

SheiBe, sterk geworden jij :o
(Te)veel eten en trainen haha. Daarom wil ik nu ook cutten! Ben overigens wel zeer te spreken over wat ik zie in de spiegel.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 11:46:49 #265
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142843447
Nou, ik heb m'n brodosis ('brosis') voor de komende week alweer gehad. In één workout van zo'n 2 uurtjes gezien:
- Een bro die niet één, maar twee belts droeg. Natuurlijk niet z'n eigen belts maar die van de gym, natuurlijk. Anderen hebben die vast niet nodig. Hij zal ze ook wel hard nodig hebben gehad, tijdens de curls.
- Shitty plate math: een deadliftbro die in plaats van één plaat van 15 er vrolijk drie van 5 aanhing.
- Deadliftbro heeft ook niet één keer zijn schouders aan de goede kant van de baar gehad. Lock out? Dat is toch die tv-serie?
- Iedereens favoriet: de elbow curl. Dubbel het gewicht, half de moeite. Niet één bro, maar twee, onafhankelijk van elkaar, die deze oefening enthousiast aan het doen waren.
- 'Ik train alleen voor de beach'-bro: komt binnen, doet vier setjes curls met hetzelfde gewicht, doet vier setjes sit-ups met hetzelfde gewicht, en is er weer vandoor. Even lekker die bi's en abs pompen voor de chickies, brah.
- En last but not least, zero-rom-bro. Met de ROM van een grootmoeder met artritis word je nooit Arnold.

Ik weet, daar mag je eigenlijk niet aan ergeren, maar ik doe het toch. Zulke basic fouten mag je gewoon niet maken als je een serieuze lifter bent. En als je geen serieuze lifter bent, moet je gewoon op de machines blijven voordat je je bezeert. Of ga Cross-Fit doen, als je je toch zo graag wilt blesseren. :(
pi_142843505
Shitty plate math: een deadliftbro die in plaats van één plaat van 15 er vrolijk drie van 5 aanhing.

Kan je dit uitleggen, doe ik namelijk soms ook uit pure luiheid (bij banndrukken)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2014 11:53:39 ]
  dinsdag 29 juli 2014 @ 11:48:59 #267
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142843514
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Nou, ik heb m'n brodosis ('brosis') voor de komende week alweer gehad. In één workout van zo'n 2 uurtjes gezien:
- Een bro die niet één, maar twee belts droeg. Natuurlijk niet z'n eigen belts maar die van de gym, natuurlijk. Anderen hebben die vast niet nodig. Hij zal ze ook wel hard nodig hebben gehad, tijdens de curls.
- Shitty plate math: een deadliftbro die in plaats van één plaat van 15 er vrolijk drie van 5 aanhing.
- Deadliftbro heeft ook niet één keer zijn schouders aan de goede kant van de baar gehad. Lock out? Dat is toch die tv-serie?
- Iedereens favoriet: de elbow curl. Dubbel het gewicht, half de moeite. Niet één bro, maar twee, onafhankelijk van elkaar, die deze oefening enthousiast aan het doen waren.
- 'Ik train alleen voor de beach'-bro: komt binnen, doet vier setjes curls met hetzelfde gewicht, doet vier setjes sit-ups met hetzelfde gewicht, en is er weer vandoor. Even lekker die bi's en abs pompen voor de chickies, brah.
- En last but not least, zero-rom-bro. Met de ROM van een grootmoeder met artritis word je nooit Arnold.

Ik weet, daar mag je eigenlijk niet aan ergeren, maar ik doe het toch. Zulke basic fouten mag je gewoon niet maken als je een serieuze lifter bent. En als je geen serieuze lifter bent, moet je gewoon op de machines blijven voordat je je bezeert. Of ga Cross-Fit doen, als je je toch zo graag wilt blesseren. :(
_O-
pi_142843548
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Nou, ik heb m'n brodosis ('brosis') voor de komende week alweer gehad. In één workout van zo'n 2 uurtjes gezien:
- Een bro die niet één, maar twee belts droeg. Natuurlijk niet z'n eigen belts maar die van de gym, natuurlijk. Anderen hebben die vast niet nodig. Hij zal ze ook wel hard nodig hebben gehad, tijdens de curls.
- Shitty plate math: een deadliftbro die in plaats van één plaat van 15 er vrolijk drie van 5 aanhing.
- Deadliftbro heeft ook niet één keer zijn schouders aan de goede kant van de baar gehad. Lock out? Dat is toch die tv-serie?
- Iedereens favoriet: de elbow curl. Dubbel het gewicht, half de moeite. Niet één bro, maar twee, onafhankelijk van elkaar, die deze oefening enthousiast aan het doen waren.
- 'Ik train alleen voor de beach'-bro: komt binnen, doet vier setjes curls met hetzelfde gewicht, doet vier setjes sit-ups met hetzelfde gewicht, en is er weer vandoor. Even lekker die bi's en abs pompen voor de chickies, brah.
- En last but not least, zero-rom-bro. Met de ROM van een grootmoeder met artritis word je nooit Arnold.

Ik weet, daar mag je eigenlijk niet aan ergeren, maar ik doe het toch. Zulke basic fouten mag je gewoon niet maken als je een serieuze lifter bent. En als je geen serieuze lifter bent, moet je gewoon op de machines blijven voordat je je bezeert. Of ga Cross-Fit doen, als je je toch zo graag wilt blesseren. :(
Sowieso is detliftuh slecht voor je rug, moet je mee oppassen.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 11:52:24 #269
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142843621
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:49 schreef Weissman het volgende:

[..]

Sowieso is detliftuh slecht voor je rug, moet je mee oppassen.
Ja, en volledige ROM is persoonlijk, je voelt toch zelf wel wanneer je spier geactiveerd wordt of niet soms?
pi_142843900
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:48 schreef Doublepain het volgende:
Shitty plate math: een deadliftbro die in plaats van één plaat van 15 er vrolijk drie van 5 aanhing.

Kan je dit uitleggen, doe ik namelijk soms ook uit pure luiheid (bij banndrukken)
Vaak zijn die platen van 5 kg een stuk lager dan die van 15 kg. Maar ook als ze even hoog zijn is het niet echt handig. Je hebt 15 kg nodig, niet minder. Pak dan niet de 5 kg schijven die andere mensen misschien wél nodig hebben.

Doe het zelf alleen bij dropsets.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:04:50 #271
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142843989
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:48 schreef Doublepain het volgende:
Shitty plate math: een deadliftbro die in plaats van één plaat van 15 er vrolijk drie van 5 aanhing.

Kan je dit uitleggen, doe ik namelijk soms ook uit pure luiheid (bij banndrukken)
Als je zes platen van vijf in gebruik hebt, zijn er niet meer veel over voor de rest van de mensen in de gym (tenminste, niet in de gym waar ik heen ga). Dan kun je beter twee platen van vijftien eraan hangen, zodat iedereen de platen kan gebruiken die hij nodig heeft.

Dat heeft dus niets te maken met de effectiviteit van je oefening of zo, en alles met aan je medesporters denken.
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:01 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Vaak zijn die platen van 5 kg een stuk lager dan die van 15 kg. Maar ook als ze even hoog zijn is het niet echt handig. Je hebt 15 kg nodig, niet minder. Pak dan niet de 5 kg schijven die andere mensen misschien wél nodig hebben.

Doe het zelf alleen bij dropsets.
Hij had er al een plaat van 20 aan hangen, die 5's hingen dus vrij van de grond. En zijn tempo was echt niet dat van dropsets.
pi_142844122
Dan ben ik ook zo een shitty plate persoon als ik aan het benchen ben. Om de een of andere reden vind ik de 20kg plates minder fijn bij het benchen en gooi ik er liever van 15kg + 5 op.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:12:57 #273
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142844228
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:09 schreef Questular het volgende:
Dan ben ik ook zo een shitty plate persoon als ik aan het benchen ben. Om de een of andere reden vind ik de 20kg plates minder fijn bij het benchen en gooi ik er liever van 15kg + 5 op.
Dat is nog steeds minder asociaal dan er 4 van 5 op hangen. Als 1 set van 15 en 1 set van 5 in gebruik is door dezelfde persoon, zijn er gewoonlijk nog genoeg platen van 15 en 5 over om te kunnen gebruiken. Als je 4 sets van 5 op hebt hangen, moet iedereen die er bijvoorbeeld 5 of 7,5 aan wil hangen alweer iets anders gaan zoeken.
pi_142844688
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat is nog steeds minder asociaal dan er 4 van 5 op hangen. Als 1 set van 15 en 1 set van 5 in gebruik is door dezelfde persoon, zijn er gewoonlijk nog genoeg platen van 15 en 5 over om te kunnen gebruiken. Als je 4 sets van 5 op hebt hangen, moet iedereen die er bijvoorbeeld 5 of 7,5 aan wil hangen alweer iets anders gaan zoeken.
Nog steeds minder asociaal dan mensen die een bar van 100KG met allemaal 10 en 5KG gewichten gewoon laten liggen in het squatrack zodat ik vervolgens alle zooi mag deloaden.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:34:43 #275
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142844848
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:28 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Nog steeds minder asociaal dan mensen die een bar van 100KG met allemaal 10 en 5KG gewichten gewoon laten liggen in het squatrack zodat ik vervolgens alle zooi mag deloaden.
Ook kut, ja. Zeker als je zit te wachten totdat het squatrack vrij komt en het lijkt alsof er nog iemand bezig is.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:37:11 #276
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142844933
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ook kut, ja. Zeker als je zit te wachten totdat het squatrack vrij komt en het lijkt alsof er nog iemand bezig is.
geen handdoek d'r in de buurt--->> geen mens in de buurt --> ik wacht een minuutje voor iemand die misschien moest piesen en anders ga je gewoon beginnen, jammer dan

is wel asociaal idd. Hang dan gewoon je handdoek even over de bar als teken van ik ben zo terug moest ff kakken
pi_142844965
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:37 schreef RaymondK het volgende:

[..]

geen handdoek d'r in de buurt--->> geen mens in de buurt --> ik wacht een minuutje voor iemand die misschien moest piesen en anders ga je gewoon beginnen, jammer dan
Ook awkward als alles bezet is, sta je een beetje awkward tegen een muurtje aan te wachten tot een bench of het squatrack vrij is :')
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:39:41 #278
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142845014
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:38 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ook awkward als alles bezet is, sta je een beetje awkward tegen een muurtje aan te wachten tot een bench of het squatrack vrij is :')
mja idd.

gelukkig komt dat hier nauwelijks voor, of ik vraag gewoon ff of ik mee mag doen, of doe alvast een paar losmaak oefeningen in de lucht
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:40:04 #279
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142845028
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:38 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ook awkward als alles bezet is, sta je een beetje awkward tegen een muurtje aan te wachten tot een bench of het squatrack vrij is :')
Gewoon doen alsof je stretcht. De awkward stretch is bijna een gymtraditie. :Y
pi_142845081
Ik ga dr gewoon naast zitten op de vensterbank, soms worden de mensen daar wat gejaagd door en ben ik sneller aan de beurt ;P
pi_142845131
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:38 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ook awkward als alles bezet is, sta je een beetje awkward tegen een muurtje aan te wachten tot een bench of het squatrack vrij is :')
Geen referral hier.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:44:33 #282
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142845162
quote:
_O_

Er is trouwens een nieuwe Ask The Brofessor. Dom gaat uitgebreid in op zijn liefde voor trannyporn.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:47:54 #283
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142845250
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:41 schreef Questular het volgende:
Ik ga dr gewoon naast zitten op de vensterbank, soms worden de mensen daar wat gejaagd door en ben ik sneller aan de beurt ;P
Zo hatelijk is dat. Van die lui die je proberen weg te kijken. Vraag dan gewoon of je tussendoor kan. Doen ze dat niet ga ik gewoon in full-autism mode en kan ie nog wel ff wachten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_142845266
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:47 schreef fathank het volgende:

[..]

Zo hatelijk is dat. Van die lui die je proberen weg te kijken. Vraag dan gewoon of je tussendoor kan.
Ik stoor ze liever niet tijdens het facebooken euhm ik bedoel benchen.
pi_142845427
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Als je zes platen van vijf in gebruik hebt, zijn er niet meer veel over voor de rest van de mensen in de gym (tenminste, niet in de gym waar ik heen ga). Dan kun je beter twee platen van vijftien eraan hangen, zodat iedereen de platen kan gebruiken die hij nodig heeft.

Dat heeft dus niets te maken met de effectiviteit van je oefening of zo, en alles met aan je medesporters denken.

[..]

Hij had er al een plaat van 20 aan hangen, die 5's hingen dus vrij van de grond. En zijn tempo was echt niet dat van dropsets.
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:01 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Vaak zijn die platen van 5 kg een stuk lager dan die van 15 kg. Maar ook als ze even hoog zijn is het niet echt handig. Je hebt 15 kg nodig, niet minder. Pak dan niet de 5 kg schijven die andere mensen misschien wél nodig hebben.

Doe het zelf alleen bij dropsets.
ah duidelijk, dat valt bij mij iig mee zijn genoeg vijfjes, maar wel asociaal idd, zou er ook wat van zeggen dan.
  FOK!fotograaf dinsdag 29 juli 2014 @ 13:20:51 #286
159915 -Menn0-
MNO
pi_142846187
Boek is binnen Sneek! Eens even lezen ^O^
,,/
pi_142846651
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 13:20 schreef -Menn0- het volgende:
Boek is binnen Sneek! Eens even lezen ^O^
Waarom wil je het eigenlijk doen? Zit je op je max wat je op een natuurlijke wijze kunt behalen?
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:46:08 #288
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_142846873
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:01 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Vaak zijn die platen van 5 kg een stuk lager dan die van 15 kg. Maar ook als ze even hoog zijn is het niet echt handig. Je hebt 15 kg nodig, niet minder. Pak dan niet de 5 kg schijven die andere mensen misschien wél nodig hebben.

Doe het zelf alleen bij dropsets.
Doe je dat dan ook tijdens het incline pressen, in het powerrack?
Deathlift or Die.
pi_142847037
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 13:46 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Doe je dat dan ook tijdens het incline pressen, in het powerrack?
Incline bench is voor dumbbells.
pi_142847046
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 13:52 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Incline bench is voor dumbbells.
RT
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:56:45 #291
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142847157
doe dan decline

Incline is voor curlbrahs. Lekker je front delts uit balans trekken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:57:13 #292
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_142847172
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 13:52 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Incline bench is voor dumbbells.
Die doe je toch ook gewoon. Meer is áltijd beter.
Deathlift or Die.
pi_142847291
Loopt er ff 1 met een spuit door de kleedkamer :')_!!!!! _O- Hij is niet eens breed wtf.
pi_142847739
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:01 schreef BredeBroeder het volgende:
Loopt er ff 1 met een spuit door de kleedkamer :')_!!!!! _O- Hij is niet eens breed wtf.
wat zat er in? miss zn insuline
pi_142847841
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 08:54 schreef fathank het volgende:

[..]

@Sap bedoel je niet om de dag HCG en na je kuur pas nolva?
Mjah dat is ook wat ik dacht, maar lees ook van gasten die het tijdens de kuur al nemen, maar geen idee of dat nodig is.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:18:44 #296
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142847843
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:15 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

wat zat er in? miss zn insuline
dat zit meestal in een heel beschaafde buis/penachtige spuit waarvan een buitenstaander denkt dat het een vulpen is of zo
pi_142847848
Raymond was me voor, well played sir well played..
pi_142847868
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:18 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Mjah dat is ook wat ik dacht, maar lees ook van gasten die het tijdens de kuur al nemen, maar geen idee of dat nodig is.
Dat is alleen bij 12+ weken, de standaard is na (bv.) 12 weken test-2, 2 weken hcg en dan nolva
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:19:49 #299
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142847879
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:18 schreef RaymondK het volgende:

[..]

dat zit meestal in een heel beschaafde buis penachtige spuit
Precies.


Voorbeeld van een insulinepen.

Zijn ook maar kleine naalden, dit omdat je subcutaan injecteert ipv intramusculair.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:22:19 #300
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_142847965
Als ik zou kuren zou ik zeker wel hCG nemen tijdens de kuur. Wordt tegenwoordig wel redelijk als must gezien.
Deathlift or Die.
pi_142848040
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:22 schreef Ethanolic het volgende:
Als ik zou kuren zou ik zeker wel hCG nemen tijdens de kuur. Wordt tegenwoordig wel redelijk als must gezien.
Zoweiso blijkt het top om je gainz te behouden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')