abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 juli 2014 @ 16:30:57 #1
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142684402

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Sets & Reps
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Steroïden
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013
SPOILER: Versiebeheer
SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_142687935
Godverdomme, nog nooit hammer curls of reverse curls gedaan. Wat was ik denkende.
pi_142688833
Reverse curls zijn echt bazig haha. Totaal anders dan je denk. Super zwaar ook.
pi_142688856
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:49 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme, nog nooit hammer curls of reverse curls gedaan. Wat was ik denkende.
Ik ben deze bulk voor het eerst reverse curls aan het doen. Ben benieuwd naar de forearm gains. :D
  donderdag 24 juli 2014 @ 19:30:26 #5
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142691119
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juli 2014 15:46 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Hoedan? (8>
Volgens mij krijg je van deadlifts prima dikke erectors over de volle lengte i.i.g. en een core
Mmm, ik denk dat iemand m'n account gehacked heeft...
pi_142696361
De reden dat (PRO) bodybuilders de drie niet of zelden doen is omdat de kans op blessures veel hoger is dan met DB's en apparaten. Dat is het voor hun niet waard, want als ze een blessure krijgen missen ze hoogstwaarschijnlijk competities en de eventueel de titel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 24-07-2014 21:32:45 ]
If not now, then when.
pi_142697887
Volgens mij wel het goede topic voor een meer algemene fitness-vraag:
Als ik nou op onderstaand apparaat 60kg druk, is dit dan even zwaar als 60kg met bankdrukken?

"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:57:25 #8
69994 seto
-|||--------|||-
pi_142697977
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:55 schreef DroogDok het volgende:
Als ik nou op onderstaand apparaat 60kg druk, is dit dan even zwaar als 60kg met bankdrukken?

[ afbeelding ]
Nee, niet eens in de buurt denk ik.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 24 juli 2014 @ 22:05:57 #9
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_142698435
Je tilt een benchpress recht tegenover de zwaartekracht, zonder dat er iets gestabiliseerd wordt. Bij een machine druk je horizontaal, het gewicht wordt gestabiliseerd, en waarschijnlijk wordt een (groot) deel van je gewicht gedrukt door hefboom/machine. Met name de richting van de kracht maakt veel uit.

Als je tegenover Ray staat en je probeert hem weg te duwen met je armen, gaat dat je lukken. Ga je echter onder hem liggen en probeer je hem recht omhoog te duwen... noway ;)
WFPB!
  donderdag 24 juli 2014 @ 22:28:30 #10
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142699474
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:55 schreef DroogDok het volgende:

[ afbeelding ]
Een kilo veren is even zwaar als een kilo lood. Dus in die zin, ja.

Maar het verschil tussen zo'n machine en een losse bar is enorm, dus dan is het weer nee. Er is meer nodig (fysiek) om een bar omhoog te drukken waarbij je los op een bankje ligt dan je op die machine gebruikt.
pi_142699566
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 22:05 schreef Dizorn het volgende:
Je tilt een benchpress recht tegenover de zwaartekracht, zonder dat er iets gestabiliseerd wordt. Bij een machine druk je horizontaal, het gewicht wordt gestabiliseerd, en waarschijnlijk wordt een (groot) deel van je gewicht gedrukt door hefboom/machine. Met name de richting van de kracht maakt veel uit.

Als je tegenover Ray staat en je probeert hem weg te duwen met je armen, gaat dat je lukken. Ga je echter onder hem liggen en probeer je hem recht omhoog te duwen... noway ;)
:') _O-

Mooie vergelijking man :D
pi_142706777
Quest Nutrition is met een nieuw product gekomen en het is Protein Chips. :D Iets van 120 kcal per zak, 4 gr. vet 5 gr. carbs en 21 gr. protein lol.

If not now, then when.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 05:08:46 #13
157922 fathank
pi_142708478
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 01:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Quest Nutrition is met een nieuw product gekomen en het is Protein Chips. :D Iets van 120 kcal per zak, 4 gr. vet 5 gr. carbs en 21 gr. protein lol.

Zal wel moeilijk duur zijn ofniet?
  vrijdag 25 juli 2014 @ 07:33:47 #14
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142709095
quote:
12s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:30 schreef Snakey het volgende:

[..]

Mmm, ik denk dat iemand m'n account gehacked heeft...
LOL
haha. 't was niet dat ik dacht dat je onzin schreef ofzo O+ het zal wel zo zijn, idd, vanwege die blessurerisico's maar meer of je wist welke vervangende oefeningen ze dan allemaal doen B-) :D

Trouwens, als die blesurerisico's en daardoor titels mislopen het enige is dan is dat niet een reden om ze niet te doen voor jezelf kwa bodybuilding. Kwa efficientie van spieropbouw bedoel ik dan...
mits je geen enkele ticket snap city gaat pullen :7

Of zou de load die je op je CNS zet je in het nadeel kunnen zijn m.b.t. herstel?

quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:23 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Ik ben deze bulk voor het eerst reverse curls aan het doen. Ben benieuwd naar de forearm gains. :D
nice :D

Ik doe nu curls met m'n onderarmen helemaal uitgeschakeld, dus handen/polsen helemaal in de houding van "Klaar voor cocaine naald in slagader" zegmaar, en heb nu toch minder last van elleboog :o
ziet er vrij idioot uit, maar het lijkt toch wel verschil te maken 8)7 :@

quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 22:05 schreef Dizorn het volgende:

haha
mij duw je zo weg. sowiezo allemaal gebakken lucht en geen functionele kracht :+

maar het "voordeel" van zo'n machine kwa gewicht zit hem niet in de richting waarop de zwaartekracht aangrijpt en wordt afgedeelt in vectoren, die wordt namelijk volledig van richting omgezet door de katrol. En zolang het gwicht wat je hoist even ver omhoog beweegt als de beweging die je doet, heb je een 1:1 overdracht. Bij de meeste macines heb je ook geen voordeel van een hefboom omdat de kabel op de hoogte v.h. handvat aan het bewegende deel bevestigt is.

Het is puur het niet hoeven aanspreken van corrigerende spieren om evenwicht te houden (en dat is gelijk het grote nadeel van zo een machine)

quote:
7s.gif Op donderdag 24 juli 2014 22:28 schreef Snakey het volgende:

[..]

Maar het verschil tussen zo'n machine en een losse bar is enorm, dus dan is het weer nee. Er is meer nodig (fysiek) om een bar omhoog te drukken waarbij je los op een bankje ligt dan je op die machine gebruikt.
ik vraag me nog wel af of zo'n machine je toch niet kan helpen om bepaalde zwakke punten in je bench te kunnen fixen? (8> :?

oke, nu ga ik stoppen voor ik een Corrie of een Vethenkje pull hier :+
c_/

[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 25-07-2014 07:46:44 ]
  vrijdag 25 juli 2014 @ 08:07:38 #15
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_142709353
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juli 2014 22:28 schreef Snakey het volgende:

[..]

Uiteraard moet je bij een bench press het gewicht zelf stabiliseren dus is het sowieso fysiek lastiger om die goed uit te voeren.

Maar wat ik vooral bedoelde is of de hefboom en katrollen die zo'n apparaat heeft nog meehelpen en er dus eigenlijk voor zorgen dat je geen 60kg wegdrukt maar minder. Dus eigenlijk wat Dizorn zegt.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_142709364
Ik vind dit een heerlijke oefening om op het einde van je training nog ff je biceps extra te slopen

vrijdag 25 juli 2014 @ 08:10:00 #17
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142709372
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 08:08 schreef Questular het volgende:
Ik vind dit een heerlijke oefening om op het einde van je training nog ff je biceps extra te slopen

[ afbeelding ]
eenentwintigen...

i wish you best of luck with all comming comments :+

haha
je krijgt er wel een zieke pomp van ja dat klopt
pi_142709391
Normaal doe ik preacher curls + hammer curls en nu gooi ik dit er nog tegen aan :) Ik vind het een lekkere oefening.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 10:20:08 #19
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142711461
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 07:33 schreef RaymondK het volgende:

[..]

LOL
haha. 't was niet dat ik dacht dat je onzin schreef ofzo O+ het zal wel zo zijn, idd, vanwege die blessurerisico's maar meer of je wist welke vervangende oefeningen ze dan allemaal doen B-) :D

Trouwens, als die blesurerisico's en daardoor titels mislopen het enige is dan is dat niet een reden om ze niet te doen voor jezelf kwa bodybuilding. Kwa efficientie van spieropbouw bedoel ik dan...
mits je geen enkele ticket snap city gaat pullen :7

Of zou de load die je op je CNS zet je in het nadeel kunnen zijn m.b.t. herstel?

Ik gaf m'n toetsenbord een gooi. :P Maar als je kijkt naar schema's van bekende BBers zie je vaak geen DL, of behoorlijk weinig. Coleman heeft bv maar 4 setjes van 6 - 12 in zijn schema.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 10:22:42 #20
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142711526
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 08:07 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Uiteraard moet je bij een bench press het gewicht zelf stabiliseren dus is het sowieso fysiek lastiger om die goed uit te voeren.

Maar wat ik vooral bedoelde is of de hefboom en katrollen die zo'n apparaat heeft nog meehelpen en er dus eigenlijk voor zorgen dat je geen 60kg wegdrukt maar minder. Dus eigenlijk wat Dizorn zegt.
Op een plate loaded BP machine druk ik meer dan op een normale BP. Puur omdat ik me makkelijker in het bankje kan drukken zonder al te veel werk in de balans te hoeven steken.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 10:24:59 #21
69994 seto
-|||--------|||-
pi_142711586
quote:
12s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 08:10 schreef RaymondK het volgende:

[..]

eenentwintigen...

i wish you best of luck with all comming comments :+
_O-
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 25 juli 2014 @ 10:25:06 #22
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142711588
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 07:33 schreef RaymondK het volgende:

ik vraag me nog wel af of zo'n machine je toch niet kan helpen om bepaalde zwakke punten in je bench te kunnen fixen? (8> :?

In Spanje staan plate loaded BP machines. Die gebruik ik af en toe wel. Het wordt door die machines (bijna) een isolatie ipv compound oefening, dus goed om je borst geconcentreerd aan te pakken.
pi_142711742
Goed topic! _O_

Ik ben een tijdje terug weer eens begonnen met buffelen met de dumbells.

Mijn schema is tot nu toe:
5x 10x hammer curls (6 kilo) _O_
3x 10x triceps kickbacks (4 kilo) _O_
3x 10x lateral raises (4 kilo) _O_
20x pushup _O_
...en een random nummer wrist curls. _O_

Shit groeit als kool!
  vrijdag 25 juli 2014 @ 10:48:12 #24
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_142712109
Heb een mooi touw kunnen fixen, buiten gym workouts nu dus ook battle rope workouts. Shit is brutal maar o zo lekker, heerlijk buiten trainen, beetje zweten beetje afzien + die starende langslopende mensen :)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 25 juli 2014 @ 10:53:31 #25
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142712240
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 10:25 schreef Snakey het volgende:

[..]

In Spanje staan plate loaded BP machines. Die gebruik ik af en toe wel. Het wordt door die machines (bijna) een isolatie ipv compound oefening, dus goed om je borst geconcentreerd aan te pakken.
maar wat is er anders aan zo'n plate loaded ding? behalve dat hij mechanisch gescheiden armen heeft? Dat het beter is zo mechanisch gescheiden absoluut, maar dat maakt de beweging verder niet anders denk toch?
  vrijdag 25 juli 2014 @ 11:00:32 #26
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142712421
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 10:53 schreef RaymondK het volgende:

[..]

maar wat is er anders aan zo'n plate loaded ding? behalve dat hij mechanisch gescheiden armen heeft? Dat het beter is zo mechanisch gescheiden absoluut, maar dat maakt de beweging verder niet anders denk toch?
Mm jawel. Je MOET de baan van de machine volgen ipv je eigen meest ideale baan. Daarbij is het veel makkelijker om jezelf zittend met je benen in het bankje te drukken = meer balans, dan wanneer je ligt.

Ik vind ze geweldig though, die plate loaded machines. Er staat ook een OHP machine, daarmee mat je je schouders echt op een vreselijke manier af.
pi_142712489
OHP machine is niet hetzelfde als een gewone shoulder press machine (wij hebben ze van hammer strenght) ?
  vrijdag 25 juli 2014 @ 11:09:54 #28
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142712647
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:03 schreef Questular het volgende:
OHP machine is niet hetzelfde als een gewone shoulder press machine (wij hebben ze van hammer strenght) ?
Op zich wel waarschijnlijk, alleen zijn de machines waar ik het over heb plate loaded. Dus geen kabel en katrollen gedoe.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 11:26:54 #29
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142713067
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:00 schreef Snakey het volgende:

[..]

Mm jawel. Je MOET de baan van de machine volgen ipv je eigen meest ideale baan. Daarbij is het veel makkelijker om jezelf zittend met je benen in het bankje te drukken = meer balans, dan wanneer je ligt.

Ik vind ze geweldig though, die plate loaded machines. Er staat ook een OHP machine, daarmee mat je je schouders echt op een vreselijke manier af.
Zittende OHP, zelfs met een losse baar, vind ik vreselijk kut. Je hebt maar de helft van de bewegingsvrijheid en die bank zit voortdurend in de weg. Daarom OHP altijd staand of met dumbbells.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 11:28:40 #30
69994 seto
-|||--------|||-
pi_142713120
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Zittende OHP, zelfs met een losse baar, vind ik vreselijk kut. Je hebt maar de helft van de bewegingsvrijheid en die bank zit voortdurend in de weg. Daarom OHP altijd staand of met dumbbells.
Same. Wij hebben wel zo'n rek dat je hem van voor of achter kan pakken, maar de stang eruit halen voelt al heel ongemakkelijk aan.
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 25 juli 2014 @ 11:33:19 #31
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142713242
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dit is een prima machine om af en toe je schouders goed aan te pakken. Ik voel me er niet eens enorm beperkt in trouwens, dat ding is echt goed gemaakt.

vrijdag 25 juli 2014 @ 11:52:34 #32
157922 fathank
pi_142713796
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 10:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Goed topic! _O_

Ik ben een tijdje terug weer eens begonnen met buffelen met de dumbells.

Mijn schema is tot nu toe:
5x 10x hammer curls (6 kilo) _O_
3x 10x triceps kickbacks (4 kilo) _O_
3x 10x lateral raises (4 kilo) _O_
20x pushup _O_
...en een random nummer wrist curls. _O_

Shit groeit als kool!
Beastmode

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 10:48 schreef kidkash19 het volgende:
Heb een mooi touw kunnen fixen, buiten gym workouts nu dus ook battle rope workouts. Shit is brutal maar o zo lekker, heerlijk buiten trainen, beetje zweten beetje afzien + die starende langslopende mensen :)
Haha nice. Gewoon thuis in de voortuin of ga je een park in ofzo?

quote:
7s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:00 schreef Snakey het volgende:

[..]

Die plateloaded lijn van TechnoGym is wel nice. Alleen dat systeem van de zittingen omhoog en omlaag doen wekt niet heel veel vertrouwen :X
Deze bedoel ik

edit: spuit 11 :')
  vrijdag 25 juli 2014 @ 12:09:28 #33
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_142714242
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:52 schreef fathank het volgende:

Die plateloaded lijn van TechnoGym is wel nice. Alleen dat systeem van de zittingen omhoog en omlaag doen wekt niet heel veel vertrouwen :X
Deze bedoel ik
[ afbeelding ]

edit: spuit 11 :')
Het ziet er een beetje gammel uit dat zitje, maar het werkt prima. Tot 95 kilo heb ik het in ieder geval niet kapot kunnen krijgen. :P
  vrijdag 25 juli 2014 @ 12:53:15 #34
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_142715513
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:52 schreef fathank het volgende:

Haha nice. Gewoon thuis in de voortuin of ga je een park in ofzo?

Grasveld voor de deur :)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_142717504
Vooral met dit weer lijkt me buiten trainen wel lekker :)
  vrijdag 25 juli 2014 @ 14:34:15 #36
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_142718726
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 13:58 schreef Questular het volgende:
Vooral met dit weer lijkt me buiten trainen wel lekker :)
in de regen?
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_142718749
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 14:34 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

in de regen?
Hier schijnt de zon, geen regendruppel gezien vandaag.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 14:35:28 #38
157922 fathank
pi_142718769
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 14:34 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

in de regen?
Lekker man in de regen het bos in ofzo. 100x beter dan in zo'n sauna zitten zweten als je aan je reet wil krabben.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 14:36:32 #39
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_142718800
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 14:35 schreef fathank het volgende:

[..]

Lekker man in de regen het bos in ofzo. 100x beter dan in zo'n sauna zitten zweten als je aan je reet wil krabben.
Als je lekker in de sauna zit laat je toch de buurman aan je reet krabben?
Maar dat is weer een ander topic!

Die benauwde dagen is wel slecht voor je workout
Mis zo 10 15 % aan kracht
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  vrijdag 25 juli 2014 @ 14:38:06 #40
157922 fathank
pi_142718844
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 14:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Als je lekker in de sauna zit laat je toch de buurman aan je reet krabben?
Maar dat is weer een ander topic!

Die benauwde dagen is wel slecht voor je workout
Mis zo 10 15 % aan kracht
Met sauna bedoel ik dat hok waar ik train ;) :P
pi_142720600
Gonna buy this fo sure. _O_

https://www.kickstarter.c(...)ow-more-sleep-better

Ontzettend veelbelovend Kickstarter project.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 15:38:56 #42
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142720763
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:34 schreef Panzermaus het volgende:

Nice, maar
dit kun je nu voor het over grote deel al met je smartphone.

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 25-07-2014 16:00:56 ]
pi_142721776
Je bedoelt voor het kleine deel. Je smartphone kan waarschijnlijk niet zoveel als dit ding.
Best leuk om te hebben lijkt mij. wel 85¤ ...

Ik zit het te overwegen hoor, maar wellicht is het een gimmick. Ik slaap iig rete slecht altijd.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 16:12:19 #44
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142721951
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:06 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Je bedoelt voor het kleine deel. Je smartphone kan waarschijnlijk niet zoveel als dit ding.
Best leuk om te hebben lijkt mij. wel 85¤ ...

Ik zit het te overwegen hoor, maar wellicht is het een gimmick. Ik slaap iig rete slecht altijd.
je smartphone kan geluid registeren, je slaappatroon registeren, je eerder wakker laten worden als je net uit je cycle komt. Met de juiste apps

wat kan dit ding nog meer dan (heb niet het hele filmpje afgekeken namelijk)
  vrijdag 25 juli 2014 @ 16:17:22 #45
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142722126
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:34 schreef Panzermaus het volgende:

Denk niet dat je daar veel aan hebt. De meeste verstoringen van je slaapritme komen sowieso niet door regelmatige dingen. Vandaar ook: verstoring. Je kunt dat achteraf wel analyseren, maar wat heb je eraan om te weten dat er 's nachts om 2 uur een stel brallende zatlappen voorbij zijn gekomen?

En die pill klinkt iets te goed om waar te zijn. Als dat inderdaad zo gevoelig is, dan reageert het al als er een vrachtwagen langskomt...
pi_142732012
Ohp major form fix! Heupen locken naar
voor ipv mn rug onnodig hol te trekken, en suicide grip :D awesome. Op naar 47.5 :7
pi_142732260
Suicide grip lijkt me eng bij OHP. Vooral als je het explosief omhoog doet.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 25 juli 2014 @ 22:24:22 #48
69994 seto
-|||--------|||-
pi_142733618
Valt reuze mee, veel minder eng dan bij BP.
Seto is zo ene baas he
pi_142734598
Net voor het eerst wat gewichtheffen gedaan; snatches. Ik wou nadat ik mijn workout had afgerond wat overhead squats doen om te kijken hoe mobiel ik ben, en na afgelopen week zowat alle Ilya Ilyin filmpjes gekeken te hebben maar een beetje lopen prutsen met wat feedback van gewichtheffers, want ik moest toch de tijd doden omdat ik aan het wachten was op een PR van een gymbuddy. Ging best wel goed. :D Ga het sowieso 1x p.w. oefenen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:46 schreef BredeBroeder het volgende:
Ohp major form fix! Heupen locken naar
voor ipv mn rug onnodig hol te trekken, en suicide grip :D awesome. Op naar 47.5 :7
Suicide grip is chill ja. In SS zegt 'ie dat je normale grip moet gebruiken. Ik had dat geprobeerd, maar vond het 10x niks.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:52 schreef Beach het volgende:
Suicide grip lijkt me eng bij OHP. Vooral als je het explosief omhoog doet.
Gewoon solid hoor. Je hoeft nergens bang voor te zijn.
If not now, then when.
pi_142735402
Waardeloze DL dag vandaag, 1e rep op 125KG was een rechtstreekse ticket naar snapcity, 2e rep failde, 3e rep geprobeerd met straps, dacht miss ligt het aan m'n grip. Uiteindelijk maar 5KG eraf gehaald en 1x 120 kunnen pullen. daarna was er niet veel soeps meer van m'n onderrug :')

Ligt het aan m'n form? Ik merk wel dat het op spanning zetten en dus m'n rug neutraal trekken echt lastig is en fucking veel spanning ook op m'n hamstrings zet. Vorige week kon ik nog 5x120 en nu haal ik er 1 rep uit. :{

pi_142735474
Ja die spanning op je hamstrings is juist wat je wil. Dan lift je vanuit je benen en je hip drive. Gaat ook automatisch als je goede form hebt. Anders trek je het gewoon vanuit je rug omhoog.

Spanning erop, soort van "opladen" en explosief omhoog is wat ik doe.
pi_142735795
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:14 schreef Sapstengel het volgende:
Ja die spanning op je hamstrings is juist wat je wil. Dan lift je vanuit je benen en je hip drive. Gaat ook automatisch als je goede form hebt. Anders trek je het gewoon vanuit je rug omhoog.

Spanning erop, soort van "opladen" en explosief omhoog is wat ik doe.
Maar zie jij wat ik fout doe in dat filmpje dan? M'n benen waren al redelijk naar de klote van squats, weet niet of dat ook de oorzaak kan zijn?
pi_142736126

Wel handig zo'n buik, misschien wel de meest verneukte powerclean die ik ooit heb gezien
pi_142736388
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:12 schreef BredeBroeder het volgende:
Waardeloze DL dag vandaag, 1e rep op 125KG was een rechtstreekse ticket naar snapcity, 2e rep failde, 3e rep geprobeerd met straps, dacht miss ligt het aan m'n grip. Uiteindelijk maar 5KG eraf gehaald en 1x 120 kunnen pullen. daarna was er niet veel soeps meer van m'n onderrug :')

Ligt het aan m'n form? Ik merk wel dat het op spanning zetten en dus m'n rug neutraal trekken echt lastig is en fucking veel spanning ook op m'n hamstrings zet. Vorige week kon ik nog 5x120 en nu haal ik er 1 rep uit. :{

Beter film je de volgende keer van de zijkant. Het lijkt erop dat de stang te ver van je af ligt; je wilt hem in het midden van de hele voet hebben. Verder lijkt het erop dat je front delts achter de stang hangen in plaats van voor de stang (je wilt de armen recht hebben in lijn met de rear-delts, en je begint erg laag lijkt het (heupen dus iets hoger houden), maar dat verandert op het moment dat je de stang iets dichter bij je hebt waardoor de heupen geen keus hebben dan iets hoger zitten. Verder je core gewoon goed aanspannen man.

Wellicht zijn bovenstaande punten niet valide, maar dat komt omdat een zijaanzicht beter werkt.
If not now, then when.
pi_142736709
Ik ga sinds een paar jaar regelmatig naar de sportschool. Ik train minimaal 3x per week, maar meestal 4x of soms 5x per week.

Ik doe individueel aan krachttraining, maar volg ook groepslessen zoals bootcamp (2x per week) en kickboxen.

Ik ben lichamelijk wel veranderd. Een hoop kilo's kwijt en een strakker lijf dat wat beter gevormd is. Ik zou echter wel wat meer spieren willen.

Nu hoor ik vaak van mensen in de sportschool dat cardio het effect van krachttraining tegengaat: je verbrandt hetgeen wat je met kracht opbouwt. Maar er zijn ook mensen o.a. de trainer die zeggen dat dat wel meevalt.

Eerst deed ik mijn kracht bijvoorbeeld na een bootcamptraining, maar ik merk dat ik daarbij energie tekort kom; ik ben dan zo moe dat ik niet het maximale uit mijn oefeningen kan halen. Sinds een paar maanden train ik iig de grote spiergroepen zoals bijvoorbeeld rug of borst voor de bootcamptraining en na de bootcamp ga ik bijvoorbeeld biceps (na rug) of tripecs (na borst) trainen.

Ik heb wel het idee dat dat een verbetering is en mijn armen krijge wat meer zichtbare aders, dus als ik doorga ga ik wel meer spieren krijgen denk ik.

Nog een punt: wanneer een proteineshake drinken? Ik heb een pit thuis staan en ik hoorde van de winkel en mijn trainer het beste tussen een half uur tot een uur nadat je getraind hebt. Dan bedoel ik wanneer je klaar bent met kracht en cardio. Op die manier kan ik het thuis maken met magere melk en ijs.

Anderen zeggen weer dat je een proteineshake direct na de krachttraining moet drinken. Dat houdt dus in dat ik een beetje moet meenemen in een zakje en dat met water in mijn bidon moet shaken. Dat smaakt echt verschrikkelijk goor! :r

Iedereen zegt zoveel verschillende dingen dat ik eigenlijk niet weet wat ik nou wel of niet moet doen. :{
  vrijdag 25 juli 2014 @ 23:53:40 #56
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142736955
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:31 schreef Henrys het volgende:

Wel handig zo'n buik, misschien wel de meest verneukte powerclean die ik ooit heb gezien
Je zou denken dat hij wel wat meer vaart krijgt als hij die buik naar voren gooit, maar hij moet alsnog alles met z'n handen doen. :')
pi_142737170
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:22 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Maar zie jij wat ik fout doe in dat filmpje dan? M'n benen waren al redelijk naar de klote van squats, weet niet of dat ook de oorzaak kan zijn?
Wat ik zo snel zie is dat het idd ver naar voren lijkt te liggen, maar dat zie je beter vanaf de zijkant.

Verder kont meer naar achteren duwen zodat je rug holler wordt en er spanning op je hamstrings komt. Hoofd/nek in één lijn met je rug ook, niet omhoog kijken waardoor er een hoek komt. Verder wel borst vooruit doen, maar proberen nek in verlengde van rug te houden.

En wat mij altijd helpt is bij het klaarstaan eerst je rug al hol maken voordat je gaat zakken: Achter de bar staan, vastpakken, rug recht, dan kont naar achteren en daardoor als het ware door je benen zakken en spanning op je hamstrings bouwen.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:02:34 #58
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_142737234
quote:

Een tip die ik je vooral wil meegeven om op te letten. Je heup positie:

Omdat je heup zo laag en dicht bij de bar staat probeer je dit te compenseren door je knieën naar voren te gooien. Als gevolg komen je schenen verder naar voren en dus ook de stang.

Het wordt dus een opgekropte positie. Gooi je heup verder naar achteren en dit zal ervoor zorgen dat je schenen verticaler staan en de stang over het midden van de voet staat i.p.v de voorvoet.

Bijkomend voordeel is dat het 'recht' houden van je rug dan makkelijker gaat. Je bovenrug staat redelijk neutraal. De onderug echter is om te huilen. Oefen eens deze yoga pose:
http://www.artofliving.or(...)jariasana-pose_0.png

Let er dan op dat je bij de middelste foto zo veel mogelijk uit je bekken/heupen kantelt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Verbosity op 26-07-2014 00:10:11 ]
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:05:05 #59
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_142737332
quote:

Lol, hij heeft geen eens een belt nodig voor de continental clean zijn buik volstaat.
Verbo is terug?
pi_142737390
quote:

_O-
If not now, then when.
pi_142737446
Gelukkig stond deze bij de suggesties

pi_142737532
quote:

Lmao, net crossfit :') continental clean.

Alleen meer een push press toch? Vanwege de leg drive.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:12:01 #63
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_142737560
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:11 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Jup, het is eigenlijk een continental clean+ push press.
Verbo is terug?
pi_142737608
Whahaha, WAT. Dat op de buik vallen hoort er gewoon bij? :') Ik dacht dat hij hem niet kon houden.
If not now, then when.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:15:03 #65
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_142737653
Bij Crossfit doen ze dat toch ook zo, enkel dan de clean met mixed grip en overpakken? _O-

Wel props voor Bredebroeder trouwens. Tof dat je die filmpjes upload. :)
Deathlift or Die.
pi_142737665
Normaal laat je bij een continental clean de bar op je belt rusten, maar blijft een lelijke lift.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:16:17 #67
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142737701
quote:

[..]

Wut, dat is een echte lift? Niet gewoon zever van een slapjanus die geen normale clean kan? :')
pi_142737708
quote:

[..]

Klopt, zie het in mijn gym ook altijd, heb soms het idee of ik de enige ben die het strict doet. Met leg drive kan ik er zo 40kg bij optellen, weet alleen niet of ik het dan nog zou kunnen powercleanen maar wel uit het rek.

Enige fout die ik soms maak is dat ik de laatste rep echt te veel mijn rug buig waardoor het meer een soort decline press wordt. 1rm doe ik echt met perfecte vorm en zonder riem. Maar OHP is ook mijn grootste trots, was ooit mijn zwakste lift en nu mijn sterkste. Heb er ook gigantische traps van gekregen :P
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:17:33 #69
69994 seto
-|||--------|||-
pi_142737736
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:16 schreef Henrys het volgende:
Met leg drive kan ik er zo 40kg bij optellen
ja is goed
Seto is zo ene baas he
pi_142737757
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:16 schreef Henrys het volgende:

[..]

Klopt, zie het in mijn gym ook altijd, heb soms het idee of ik de enige ben die het strict doet. Met leg drive kan ik er zo 40kg bij optellen, weet alleen niet of ik het dan nog zou kunnen powercleanen maar wel uit het rek.

Enige fout die ik soms maak is dat ik de laatste rep echt te veel mijn rug buig waardoor het meer een soort decline press wordt. 1rm doe ik echt met perfecte vorm en zonder riem. Maar OHP is ook mijn grootste trots, was ooit mijn zwakste lift en nu mijn sterkste. Heb er ook gigantische traps van gekregen :P
Misschien doen die mensen bewust een push press, wat weet jij nou. :P
If not now, then when.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:18:48 #71
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_142737774
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:08 schreef Henrys het volgende:
Gelukkig stond deze bij de suggesties

Deze is van vandaag:
https://www.facebook.com/(...)ges_finch_main_video

En goede muziek op de achtergrond van Flight Facilities :D
SPOILER
Verbo is terug?
pi_142737784
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:17 schreef seto het volgende:

[..]

ja is goed
push press is nou eenmaal veel lichter dan strict OHP

Je ziet vaak ook beginners die SS doen met echt wonderbaarlijke OHP stats maar als je dan een filmpje ziet doen ze allemaal push press
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:21:12 #73
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_142737863
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Whahaha, WAT. Dat op de buik vallen hoort er gewoon bij? :') Ik dacht dat hij hem niet kon houden.
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wut, dat is een echte lift? Niet gewoon zever van een slapjanus die geen normale clean kan? :')
Het is een legit lift.

Die kerel uit de video doet het echter perongeluk. Hij faalt op de clean en kan hem vervolgens nog redden door hem op zijn buik te leggen. Zijn clean is sowieso nogal slecht zie:
Verbo is terug?
pi_142737884
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Mjah ouderwetse poverty clean. In 1x is veel mooier en lijkt me ook minder gevoelig voor blessures.
pi_142737894
Klokov is wel een goede lifter, maar toen ik een paar dagen terug zijn track record @ Wikipedia zag viel het mij eigenlijk best wel mee wat die behaald heeft. Natuurlijk is 2de plaats @ Olympische Spelen niet niks, maar toch.

Klokov: http://en.wikipedia.org/wiki/Dmitry_Klokov

vs.

Ilya Ilyin: http://en.wikipedia.org/wiki/Ilya_Ilyin

Die front squats aan het einde ook. _O_

If not now, then when.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:23:20 #76
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142737942
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:21 schreef Verbosity het volgende:

[..]

[..]

Het is een legit lift.

Die kerel uit de video doet het echter perongeluk. Hij faalt op de clean en kan hem vervolgens nog redden door hem op zijn buik te leggen. Zijn clean is sowieso nogal slecht zie:
Oh mijn god, die kerel heeft sleutelbeenderen van staal. :o
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:25:00 #77
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142738006
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:21 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Mjah ouderwetse poverty clean. In 1x is veel mooier en lijkt me ook minder gevoelig voor blessures.
Ik krijg sterk het idee dat die is uitgevonden door een of andere n00b die niet wist wat hij aan het doen was, maar de anderen heeft wijsgemaakt dat ze het zo doen in Europa.

Maar goed, dat is bij wel meer exotische lifts zo...
pi_142738028
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Klokov is wel een goede lifter ja, maar toen ik een paar dagen terug zijn track record @ Wikipedia zag viel het mij eigenlijk best wel mee wat die behaald heeft. Natuurlijk is 2de plaats @ Olympische Spelen niet niks, maar toch.

Klokov: http://en.wikipedia.org/wiki/Dmitry_Klokov

vs.

Ilya Ilyin: http://en.wikipedia.org/wiki/Ilya_Ilyin

Die front squats aan het einde ook. _O_

Klokov moet het ook meer hebben van zijn charisma,persoonlijkheid en uiterlijk. Dat ontbreekt nogal bij de rest van die olympische lifters.
pi_142738053
Hoorde woensdag dus dat die Ilya Ilyln ook vegetarisch is. Dat is dan wel weer jammer.
If not now, then when.
pi_142738083
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:25 schreef Henrys het volgende:

[..]

Klokov moet het ook meer hebben van zijn charisma,persoonlijkheid en uiterlijk. Dat ontbreekt nogal bij de rest van die olympische lifters.
Ja, dat is ook zeker zo.
If not now, then when.
pi_142738156
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ja, dat is ook zeker zo.

:P
pi_142738258
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:29 schreef Henrys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:P
Lol, you've made your point clear. Het is voornamelijk dat ik meer van Klokov had verwacht in termen van medailles.
If not now, then when.
pi_142738338
quote:

Plaats de camera de volgende keer in lijn met de bar. Deze hoek is niet zo gunstig om form te checken. Het lijkt erop dat je met een te verticale rug aan het pulllen bent, met je schouders achter de bar.

Bar boven midfoot >stang vastpakken met gestrekte benen > schenen de bar laten aantikken > chest up > pull

we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_142738410
Dit filmpje van Mark Rippetoe hielp mij wel om de conventional te begrijpen en wat hij nou precies bedoelt (beter dan het boek):

Ik ga waarschijnlijk wel switchen naar sumo. Vorige week deficits met conventional gedaan en dat ging beter dan met sumo, maar sumo van blocks ging 10x sneller en beter dan met conventional. Ik kan woensdag pas de full deadlift testen, dus ik ben benieuwd.
If not now, then when.
pi_142738436

Ik voel me ineens heel klein. :D
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:43:24 #86
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_142738490
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:37 schreef McNulty het volgende:

[..]

Plaats de camera de volgende keer in lijn met de bar. Deze hoek is niet zo gunstig om form te checken. Het lijkt erop dat je met een te verticale rug aan het pulllen bent, met je schouders achter de bar.

Bar boven midfoot >stang vastpakken met gestrekte benen > schenen de bar laten aantikken > chest up > pull

[ afbeelding ]
Dat is wat hij nu al doet qua set-up. Het belangrijkste wat hij moet doen is de heup naar achter en hoger+schenen verticaler.

Is de makkelijkste que die ik kan bedenken voor hem.

Dit lost ook gelijk zijn verticale rug op aangezien het hem forceert om deze aan te passen.
Verbo is terug?
pi_142738537
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:41 schreef Faeroer het volgende:

Dat lachen van hem is altijd zo mooi.
If not now, then when.
pi_142738569
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:41 schreef Faeroer het volgende:

Ben zo blij dat ik niet meer kan squatten. Vond het echt een kutoefening, geen enkele broek paste meer en ik had echt een reet waar een negerin jaloers op zou zijn. Enige wat kleiner is geworden zijn mijn glutes gelukkig sinds mijn knieblessure
pi_142738621
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:47 schreef Henrys het volgende:

[..]

Ben zo blij dat ik niet meer kan squatten.
Waarom kan je niet squatten?
If not now, then when.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:48:55 #90
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_142738626
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit filmpje van Mark Rippetoe hielp mij wel om de conventional te begrijpen en wat hij nou precies bedoelt (beter dan het boek):

Ik ga waarschijnlijk wel switchen naar sumo. Vorige week deficits met conventional gedaan en dat ging beter dan met sumo, maar sumo van blocks ging 10x sneller en beter dan met conventional. Ik kan woensdag pas de full deadlift testen, dus ik ben benieuwd.
Sumo van block+sneller is geen verbazingwekkende formule. Hoe hoger de bar is in een sumo hoe sneller je tilt. Bij de conventional deadlift ligt dit anders.

Zodra je een sumo van de grond afkrijgt zal je hem (bijna) altijd finishen. Kijk maar eens naar een dan green. Die start tergend langzaam in de bodem terwijl hij vol kracht geeft. Eenmaal hoger bouwt hij steeds meer snelheid op.

Het maakt ook niet uit wie je pakt, ook al zou BredeBroeder hem uitvoeren :P (No offense)
Verbo is terug?
pi_142738666
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:48 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Sumo van block+sneller is geen verbazingwekkende formule. Hoe hoger de bar is in een sumo hoe sneller je tilt. Bij de conventional deadlift ligt dit anders.

Zodra je een sumo van de grond afkrijgt zal je hem (bijna) altijd finishen. Kijk maar eens naar een dan green. Die start tergend langzaam in de bodem terwijl hij vol kracht geeft. Eenmaal hoger bouwt hij steeds meer snelheid op.

Het maakt ook niet uit wie je pakt, ook al zou BredeBroeder hem uitvoeren :P (No offense)
I know man. Mijn trainingspartner/mentor zei ook al dat ik niet in die sumo+blocks-easy-pull val moet trappen. Daarom woensdag maar eens kijken of de sumo mij beter ligt, want de conventional is de laatste maanden echt ruk. Veel mensen ervaren ook weinig conventional gainz op Sheiko. Sheiko zelf raadt ook sumo aan.
If not now, then when.
pi_142738680
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Waarom kan je niet squatten?
Jumpers Knee, totaal geen last van maar zodra ik boven de 120 ga squatten speelt het weer op.

Mis het totaal niet.
pi_142738706
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:51 schreef Henrys het volgende:

[..]

Jumpers Knee, totaal geen last van maar zodra ik boven de 120 ga squatten speelt het weer op.

Mis het totaal niet.
Doe je bodybuilden?
If not now, then when.
pi_142738787
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Doe je bodybuilden?
Ik train op kracht maar let wel op mijn vetpercentage dus squat is op zich wel cruciaal voor mij maar heb geen zin om die jumpers knee mogelijk erger te maken.

Benen zijn er eigenlijk alleen maar op vooruit gegaan vanuit een esthetisch oogpunt sinds ik gestopt ben met squatten ben alleen mijn bbb kwijt
pi_142738820
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:56 schreef Henrys het volgende:

[..]

Ik train op kracht maar let wel op mijn vetpercentage dus squat is op zich wel cruciaal voor mij maar heb geen zin om die jumpers knee mogelijk erger te maken.

Benen zijn er eigenlijk alleen maar op vooruit gegaan vanuit een esthetisch oogpunt sinds ik gestopt ben met squatten ben alleen mijn bbb kwijt
Fiks die knie dan.
If not now, then when.
pi_142738918
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Fiks die knie dan.
Vrijwel onmogelijk en zoals ik zei heb ik nergens last van behalve als ik zwaar squat. Train mijn benen nu met fietsen,leg extensions en leg curls en ze doen zeker niet onder voor mensen die zwaar squatten, alleen mijn glutes lopen misschien wat achter maar die ziet toch niemand
pi_142738961
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:02 schreef Henrys het volgende:

[..]

Vrijwel onmogelijk en zoals ik zei heb ik nergens last van behalve als ik zwaar squat. Train mijn benen nu met fietsen,leg extensions en leg curls en ze doen zeker niet onder voor mensen die zwaar squatten, alleen mijn glutes lopen misschien wat achter maar die ziet toch niemand
Misschien moet je voetballen eens proberen. Heb gehoord dat mensen daar ook massieve benen van krijgen.
If not now, then when.
pi_142739067
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Misschien moet je voetballen eens proberen. Heb gehoord dat mensen daar ook massieve benen van krijgen.
Toen ik net begon combineerde ik SS met voetbal, was niet echt verstandig ;(

Dat vind ik wel een nadeel aan serieus liften, kan het bijna niet combineren met een andere sport tenzij je liften als ondersteuning voor die sport doet. Als ik de dag nadat ik mijn armen heb getraind ga basketballen zit ik misschien op 50% van mijn normale niveau en dan ook nog de kans op blessures door overbelasting
  zaterdag 26 juli 2014 @ 01:16:37 #99
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_142739222
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:02 schreef Henrys het volgende:

[..]

Eerst had je een reet waar een neger op jaloers zou zijn en nu loopt het al achter? Dat terzijde, heb je ook geprobeerd om de squats over een langere periode progressief te belasten? A la SS met 5kg per training of met grote stappen weer geprobeerd? Daarnaast is het niet verplicht om squats te doen voor massive benen, isolatie zal ook zijn werk doen zoals je al merkt :D
Verbo is terug?
pi_142739227
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:09 schreef Henrys het volgende:

[..]

Toen ik net begon combineerde ik SS met voetbal, was niet echt verstandig ;(

Dat vind ik wel een nadeel aan serieus liften, kan het bijna niet combineren met een andere sport tenzij je liften als ondersteuning voor die sport doet. Als ik de dag nadat ik mijn armen heb getraind ga basketballen zit ik misschien op 50% van mijn normale niveau en dan ook nog de kans op blessures door overbelasting
Dan ga je toch zo'n sport doen. :P Maatje van me doet rugby, kidkash19 uit dit topic doet American Football. Ook toffe sporten imo.
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')