Lmao, net crossfitquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:31 schreef Henrys het volgende:
Wel handig zo'n buik, misschien wel de meest verneukte powerclean die ik ooit heb gezien
Jup, het is eigenlijk een continental clean+ push press.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lmao, net crossfitcontinental clean.
Alleen meer een push press toch? Vanwege de leg drive.
Wut, dat is een echte lift? Niet gewoon zever van een slapjanus die geen normale clean kan?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, zie het in mijn gym ook altijd, heb soms het idee of ik de enige ben die het strict doet. Met leg drive kan ik er zo 40kg bij optellen, weet alleen niet of ik het dan nog zou kunnen powercleanen maar wel uit het rek.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
ja is goedquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:16 schreef Henrys het volgende:
Met leg drive kan ik er zo 40kg bij optellen
Misschien doen die mensen bewust een push press, wat weet jij nou.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:16 schreef Henrys het volgende:
[..]
Klopt, zie het in mijn gym ook altijd, heb soms het idee of ik de enige ben die het strict doet. Met leg drive kan ik er zo 40kg bij optellen, weet alleen niet of ik het dan nog zou kunnen powercleanen maar wel uit het rek.
Enige fout die ik soms maak is dat ik de laatste rep echt te veel mijn rug buig waardoor het meer een soort decline press wordt. 1rm doe ik echt met perfecte vorm en zonder riem. Maar OHP is ook mijn grootste trots, was ooit mijn zwakste lift en nu mijn sterkste. Heb er ook gigantische traps van gekregen
Deze is van vandaag:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
push press is nou eenmaal veel lichter dan strict OHPquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Whahaha, WAT. Dat op de buik vallen hoort er gewoon bij?Ik dacht dat hij hem niet kon houden.
Het is een legit lift.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wut, dat is een echte lift? Niet gewoon zever van een slapjanus die geen normale clean kan?
Mjah ouderwetse poverty clean. In 1x is veel mooier en lijkt me ook minder gevoelig voor blessures.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wut, dat is een echte lift? Niet gewoon zever van een slapjanus die geen normale clean kan?
Oh mijn god, die kerel heeft sleutelbeenderen van staal.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:21 schreef Verbosity het volgende:
[..]
[..]
Het is een legit lift.
Die kerel uit de video doet het echter perongeluk. Hij faalt op de clean en kan hem vervolgens nog redden door hem op zijn buik te leggen. Zijn clean is sowieso nogal slecht zie:
Ik krijg sterk het idee dat die is uitgevonden door een of andere n00b die niet wist wat hij aan het doen was, maar de anderen heeft wijsgemaakt dat ze het zo doen in Europa.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah ouderwetse poverty clean. In 1x is veel mooier en lijkt me ook minder gevoelig voor blessures.
Klokov moet het ook meer hebben van zijn charisma,persoonlijkheid en uiterlijk. Dat ontbreekt nogal bij de rest van die olympische lifters.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Klokov is wel een goede lifter ja, maar toen ik een paar dagen terug zijn track record @ Wikipedia zag viel het mij eigenlijk best wel mee wat die behaald heeft. Natuurlijk is 2de plaats @ Olympische Spelen niet niks, maar toch.
Klokov: http://en.wikipedia.org/wiki/Dmitry_Klokov
vs.
Ilya Ilyin: http://en.wikipedia.org/wiki/Ilya_Ilyin
Die front squats aan het einde ook.
Ja, dat is ook zeker zo.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:25 schreef Henrys het volgende:
[..]
Klokov moet het ook meer hebben van zijn charisma,persoonlijkheid en uiterlijk. Dat ontbreekt nogal bij de rest van die olympische lifters.
Lol, you've made your point clear. Het is voornamelijk dat ik meer van Klokov had verwacht in termen van medailles.quote:
Plaats de camera de volgende keer in lijn met de bar. Deze hoek is niet zo gunstig om form te checken. Het lijkt erop dat je met een te verticale rug aan het pulllen bent, met je schouders achter de bar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:12 schreef BredeBroeder het volgende:
Waardeloze DL dag vandaag, 1e rep op 125KG was een rechtstreekse ticket naar snapcity, 2e rep failde, 3e rep geprobeerd met straps, dacht miss ligt het aan m'n grip. Uiteindelijk maar 5KG eraf gehaald en 1x 120 kunnen pullen. daarna was er niet veel soeps meer van m'n onderrug![]()
Ligt het aan m'n form? Ik merk wel dat het op spanning zetten en dus m'n rug neutraal trekken echt lastig is en fucking veel spanning ook op m'n hamstrings zet. Vorige week kon ik nog 5x120 en nu haal ik er 1 rep uit.![]()
Dat is wat hij nu al doet qua set-up. Het belangrijkste wat hij moet doen is de heup naar achter en hoger+schenen verticaler.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Plaats de camera de volgende keer in lijn met de bar. Deze hoek is niet zo gunstig om form te checken. Het lijkt erop dat je met een te verticale rug aan het pulllen bent, met je schouders achter de bar.
Bar boven midfoot >stang vastpakken met gestrekte benen > schenen de bar laten aantikken > chest up > pull
[ afbeelding ]
Dat lachen van hem is altijd zo mooi.quote:
Ben zo blij dat ik niet meer kan squatten. Vond het echt een kutoefening, geen enkele broek paste meer en ik had echt een reet waar een negerin jaloers op zou zijn. Enige wat kleiner is geworden zijn mijn glutes gelukkig sinds mijn knieblessurequote:
Waarom kan je niet squatten?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:47 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ik niet meer kan squatten.
Sumo van block+sneller is geen verbazingwekkende formule. Hoe hoger de bar is in een sumo hoe sneller je tilt. Bij de conventional deadlift ligt dit anders.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit filmpje van Mark Rippetoe hielp mij wel om de conventional te begrijpen en wat hij nou precies bedoelt (beter dan het boek):
Ik ga waarschijnlijk wel switchen naar sumo. Vorige week deficits met conventional gedaan en dat ging beter dan met sumo, maar sumo van blocks ging 10x sneller en beter dan met conventional. Ik kan woensdag pas de full deadlift testen, dus ik ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |