Maar zie jij wat ik fout doe in dat filmpje dan? M'n benen waren al redelijk naar de klote van squats, weet niet of dat ook de oorzaak kan zijn?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:14 schreef Sapstengel het volgende:
Ja die spanning op je hamstrings is juist wat je wil. Dan lift je vanuit je benen en je hip drive. Gaat ook automatisch als je goede form hebt. Anders trek je het gewoon vanuit je rug omhoog.
Spanning erop, soort van "opladen" en explosief omhoog is wat ik doe.
Beter film je de volgende keer van de zijkant. Het lijkt erop dat de stang te ver van je af ligt; je wilt hem in het midden van de hele voet hebben. Verder lijkt het erop dat je front delts achter de stang hangen in plaats van voor de stang (je wilt de armen recht hebben in lijn met de rear-delts, en je begint erg laag lijkt het (heupen dus iets hoger houden), maar dat verandert op het moment dat je de stang iets dichter bij je hebt waardoor de heupen geen keus hebben dan iets hoger zitten. Verder je core gewoon goed aanspannen man.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:12 schreef BredeBroeder het volgende:
Waardeloze DL dag vandaag, 1e rep op 125KG was een rechtstreekse ticket naar snapcity, 2e rep failde, 3e rep geprobeerd met straps, dacht miss ligt het aan m'n grip. Uiteindelijk maar 5KG eraf gehaald en 1x 120 kunnen pullen. daarna was er niet veel soeps meer van m'n onderrug![]()
Ligt het aan m'n form? Ik merk wel dat het op spanning zetten en dus m'n rug neutraal trekken echt lastig is en fucking veel spanning ook op m'n hamstrings zet. Vorige week kon ik nog 5x120 en nu haal ik er 1 rep uit.![]()
Je zou denken dat hij wel wat meer vaart krijgt als hij die buik naar voren gooit, maar hij moet alsnog alles met z'n handen doen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:31 schreef Henrys het volgende:
Wel handig zo'n buik, misschien wel de meest verneukte powerclean die ik ooit heb gezien
Wat ik zo snel zie is dat het idd ver naar voren lijkt te liggen, maar dat zie je beter vanaf de zijkant.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maar zie jij wat ik fout doe in dat filmpje dan? M'n benen waren al redelijk naar de klote van squats, weet niet of dat ook de oorzaak kan zijn?
Een tip die ik je vooral wil meegeven om op te letten. Je heup positie:quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:12 schreef BredeBroeder het volgende:
Waardeloze DL dag vandaag, 1e rep op 125KG was een rechtstreekse ticket naar snapcity, 2e rep failde, 3e rep geprobeerd met straps, dacht miss ligt het aan m'n grip. Uiteindelijk maar 5KG eraf gehaald en 1x 120 kunnen pullen. daarna was er niet veel soeps meer van m'n onderrug![]()
Ligt het aan m'n form? Ik merk wel dat het op spanning zetten en dus m'n rug neutraal trekken echt lastig is en fucking veel spanning ook op m'n hamstrings zet. Vorige week kon ik nog 5x120 en nu haal ik er 1 rep uit.![]()
Lol, hij heeft geen eens een belt nodig voor de continental clean zijn buik volstaat.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:31 schreef Henrys het volgende:
Wel handig zo'n buik, misschien wel de meest verneukte powerclean die ik ooit heb gezien
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:31 schreef Henrys het volgende:
Lmao, net crossfitquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:31 schreef Henrys het volgende:
Jup, het is eigenlijk een continental clean+ push press.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lmao, net crossfitcontinental clean.
Alleen meer een push press toch? Vanwege de leg drive.
Wut, dat is een echte lift? Niet gewoon zever van een slapjanus die geen normale clean kan?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, zie het in mijn gym ook altijd, heb soms het idee of ik de enige ben die het strict doet. Met leg drive kan ik er zo 40kg bij optellen, weet alleen niet of ik het dan nog zou kunnen powercleanen maar wel uit het rek.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
ja is goedquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:16 schreef Henrys het volgende:
Met leg drive kan ik er zo 40kg bij optellen
Misschien doen die mensen bewust een push press, wat weet jij nou.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:16 schreef Henrys het volgende:
[..]
Klopt, zie het in mijn gym ook altijd, heb soms het idee of ik de enige ben die het strict doet. Met leg drive kan ik er zo 40kg bij optellen, weet alleen niet of ik het dan nog zou kunnen powercleanen maar wel uit het rek.
Enige fout die ik soms maak is dat ik de laatste rep echt te veel mijn rug buig waardoor het meer een soort decline press wordt. 1rm doe ik echt met perfecte vorm en zonder riem. Maar OHP is ook mijn grootste trots, was ooit mijn zwakste lift en nu mijn sterkste. Heb er ook gigantische traps van gekregen
Deze is van vandaag:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
push press is nou eenmaal veel lichter dan strict OHPquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Whahaha, WAT. Dat op de buik vallen hoort er gewoon bij?Ik dacht dat hij hem niet kon houden.
Het is een legit lift.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wut, dat is een echte lift? Niet gewoon zever van een slapjanus die geen normale clean kan?
Mjah ouderwetse poverty clean. In 1x is veel mooier en lijkt me ook minder gevoelig voor blessures.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wut, dat is een echte lift? Niet gewoon zever van een slapjanus die geen normale clean kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |