nouja, boomstammen.... vergeleken met de rest idd. welquote:Op maandag 28 juli 2014 13:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral te maken heeft met een maand lang bijna iedere dag meer dan honderd kilometer fietsen. Dan kun je vreten wat je wilt, aankomen doe je toch niet.
Het is wel de tegenpool van de typische gymbro: in plaats van een fatsoenlijk bovenlijf op twee tandenstokers, is het een schriele hen op twee boomstammen:
[ afbeelding ]
De meeste gymbro's zouden maar wat blij zijn met zo'n benen.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nouja, boomstammen.... vergeleken met de rest idd. wel![]()
![]()
haha. mja, volledig zichzelf opgebrand....
LOL. sommige wel ja. wel leanquote:Op maandag 28 juli 2014 13:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
De meeste gymbro's zouden maar wat blij zijn met zo'n benen.
vitargo wordt nog sneller opgenomen dan dextrose. Daarom kan t nuttig zijn tussen 2 inspanningen in om zsm wat glycogeen voorraad weer op te bouwen. Voor zover ik weet alleen effectief bij glycogeendepletie en daar relatief snel achteraan nog een flinke inspanning. Dus niet echt beter dan dextrose of andere carbs na je workout als je die dag geen cardio of 2e workout wil doen.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:53 schreef RaymondK het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Vitargo?
Het is een bekende carbloader voor voor en na je training.
http://www.vitargo.nl/
Een maatje van me zweert erbij dat het (bij hem) beter werkt dan een beetje dextrose o.i.d.
Het is i.i.g. heel bekend onder duursporters...
Ik stink altijd als een gek naar amoniak. vaak al na een half uur of zoondanks veel bananen van te voren.
En daags na het trainen is de spiergroep die je getraint hebt soms depleated ondanks dat je netjes je dextrose deed en je carbs binnen krijgt![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 28 juli 2014 14:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Bench is hoger dan squat nu, wat is deze?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaker squatten.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Och is bij mij ook, heb wel al maanden niet meer gesquat dus daar kan het ook aan liggen.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
DL: 140*5quote:Op maandag 28 juli 2014 15:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat zijn jou stats eigenlijk henk
Is dat een normale verhouding tussen BP en OHP? Als er al een normale verhouding isquote:Op maandag 28 juli 2014 15:33 schreef fathank het volgende:
[..]
DL: 140*5
SQ: 125*5
BP: 75*5
OHP: 60*5
Dat is op 80kg bw ongeveer (heb thuis alleen een keukenweegschaal). Traps en kuiten kunnen nog wel wat aandacht gebruiken maar overall ben ik wel tevreden. Heb ook niet echt de needs om huge te worden, ik word liever sterk. Voel me prima zo, alleen conditie moet nog wat verbeteren.
OHP is vrij hoog tov BP. Heb echt een teringhekel aan benchen.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:46 schreef Questular het volgende:
[..]
Is dat een normale verhouding tussen BP en OHP? Als er al een normale verhouding is
quote:Op maandag 28 juli 2014 15:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zo zeg! jij bent vast een flinke kerel!
Wat wil je weten?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:08 schreef -Menn0- het volgende:
Waar kan je goede/betrouwbare info vinden over een kuur? Lees zoveel tegenstrijdige verhalen en bro science....
Op het internet? Niet, tenzij je de wetenschappelijke literatuur in wilt duiken.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:08 schreef -Menn0- het volgende:
Waar kan je goede/betrouwbare info vinden over een kuur? Lees zoveel tegenstrijdige verhalen en bro science....
bodynet.nlquote:Op maandag 28 juli 2014 16:08 schreef -Menn0- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Vrij laag, procentje of 12. Die hard ecto met een smal framequote:
Allesquote:
Prima, duik liever literatuur in dan dat ik van iemand in de sportschool hoor "Ja weet niet zo goed hoeveel enzo maar het werkte voor mij dus zal het voor jou ook wel werken"quote:Op maandag 28 juli 2014 16:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Op het internet? Niet, tenzij je de wetenschappelijke literatuur in wilt duiken.
Dan typ je best een paar keywords in op jstor of Google Scholar en zie je vanaf daar verder.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Prima, duik liever literatuur in dan dat ik van iemand in de sportschool hoor "Ja weet niet zo goed hoeveel enzo maar het werkte voor mij dus zal het voor jou ook wel werken"
quote:Op maandag 28 juli 2014 16:33 schreef Dizorn het volgende:
Als je de informatie niet hebt en niet weet te vinden, lijkt het me beter om helemaal niet te kuren.
Ook als je maar wat aanklooit, kun je toevallig succesvol kuren. Al is het misschien niet optimaal succesvol. En alle keren dat het serieus fout afloopt, daar hoor je niets over.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:35 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Want iedereen die wel kan kuren wordt geboren met die kennis?
En ik wil dus niks aan toeval overlatenquote:Op maandag 28 juli 2014 16:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ook als je maar wat aanklooit, kun je toevallig succesvol kuren. Al is het misschien niet optimaal succesvol. En alle keren dat het serieus fout afloopt, daar hoor je niets over.
Wat kan er fout gaan dan?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ook als je maar wat aanklooit, kun je toevallig succesvol kuren. Al is het misschien niet optimaal succesvol. En alle keren dat het serieus fout afloopt, daar hoor je niets over.
Van alles, van een acne tot hartfalen.quote:
Nou ja zo'n beetje alles, gaat echt nergens over zijn "advies" en tips, zeker niet voor de gemiddelde persoonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |