Moet m'n reet altijd flink oprekkenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dan doe je een flinke warm-up en stretchen.
#nohomoquote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Moet m'n reet altijd flink oprekkenAnders doet 't pijn
Dat heeft waarschijnlijk iets te maken met dat je het (bijna) dagelijks doet. Heb hetzelfde gehad met m'n knieën toen ik Smolov Jr. deed. Die waren continue stijf en pijnlijk. Dat verdwijnt gelukkig snel als je weer minder gaat squatten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als je je natuurlijke productie toch al plat legt doe het dan gelijk goed. Aan de andere kant Anavar is wel redelijk 'veilig' maargoed, no risk no reward.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 02:15 schreef star_gazer het volgende:
Hey, een kuurdiscussie.
Anavar met of zonder T als basis? En waarom?
Heb 100 tegenstrijdige verhalen gelezen intussen ("shuts you down", "does not shut you down", etc.)
hmm, knieen nog nooit last van gehad gelukkig, zitten wel 2 vochtbultjes op en dat is vermoedelijk door 't deadliften waarbij de bar soms een tikje op m'n knie geeftquote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat heeft waarschijnlijk iets te maken met dat je het (bijna) dagelijks doet. Heb hetzelfde gehad met m'n knieën toen ik Smolov Jr. deed. Die waren continue stijf en pijnlijk. Dat verdwijnt gelukkig snel als je weer minder gaat squatten.
Altijd als mensen hier niet meer posten denk ik dat ze verzaken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:21 schreef Atemno het volgende:
Hallo! Ik ben hier lang 'afwezig' geweest maar ik las altijd wel mee. Inmiddels 90kg bij 1,90 maar ben wel behoorlijk fatsig geworden.
Heb veel te veel gebulkt op 3700-4000kcal per dag dus geen idee waarop ik nu moet cutten en hoe.
Gast...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Verzaken? Het is nu alleen tijd om te cutten voor mij, aangezien ik +/- 10 maanden heb gebulkt en SS heb gedaan, op aanraden van hier.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Altijd als mensen hier niet meer posten denk ik dat ze verzaken.
Hey man, lang geleden iddquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:56 schreef Atemno het volgende:
[..]
Verzaken? Het is nu alleen tijd om te cutten voor mij, aangezien ik +/- 10 maanden heb gebulkt en SS heb gedaan, op aanraden van hier.
SheiBe, sterk geworden jijquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:10 schreef Atemno het volgende:
1.90 bij 90kg. Ik schat 16/17%
Squat 1*110
Dl 1*160
Bench 1*105
Ja uit verhouding, was toen ook al.
(Te)veel eten en trainen haha. Daarom wil ik nu ook cutten! Ben overigens wel zeer te spreken over wat ik zie in de spiegel.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Nou, ik heb m'n brodosis ('brosis') voor de komende week alweer gehad. In één workout van zo'n 2 uurtjes gezien:
- Een bro die niet één, maar twee belts droeg. Natuurlijk niet z'n eigen belts maar die van de gym, natuurlijk. Anderen hebben die vast niet nodig. Hij zal ze ook wel hard nodig hebben gehad, tijdens de curls.
- Shitty plate math: een deadliftbro die in plaats van één plaat van 15 er vrolijk drie van 5 aanhing.
- Deadliftbro heeft ook niet één keer zijn schouders aan de goede kant van de baar gehad. Lock out? Dat is toch die tv-serie?
- Iedereens favoriet: de elbow curl. Dubbel het gewicht, half de moeite. Niet één bro, maar twee, onafhankelijk van elkaar, die deze oefening enthousiast aan het doen waren.
- 'Ik train alleen voor de beach'-bro: komt binnen, doet vier setjes curls met hetzelfde gewicht, doet vier setjes sit-ups met hetzelfde gewicht, en is er weer vandoor. Even lekker die bi's en abs pompen voor de chickies, brah.
- En last but not least, zero-rom-bro. Met de ROM van een grootmoeder met artritis word je nooit Arnold.
Ik weet, daar mag je eigenlijk niet aan ergeren, maar ik doe het toch. Zulke basic fouten mag je gewoon niet maken als je een serieuze lifter bent. En als je geen serieuze lifter bent, moet je gewoon op de machines blijven voordat je je bezeert. Of ga Cross-Fit doen, als je je toch zo graag wilt blesseren.
Sowieso is detliftuh slecht voor je rug, moet je mee oppassen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Nou, ik heb m'n brodosis ('brosis') voor de komende week alweer gehad. In één workout van zo'n 2 uurtjes gezien:
- Een bro die niet één, maar twee belts droeg. Natuurlijk niet z'n eigen belts maar die van de gym, natuurlijk. Anderen hebben die vast niet nodig. Hij zal ze ook wel hard nodig hebben gehad, tijdens de curls.
- Shitty plate math: een deadliftbro die in plaats van één plaat van 15 er vrolijk drie van 5 aanhing.
- Deadliftbro heeft ook niet één keer zijn schouders aan de goede kant van de baar gehad. Lock out? Dat is toch die tv-serie?
- Iedereens favoriet: de elbow curl. Dubbel het gewicht, half de moeite. Niet één bro, maar twee, onafhankelijk van elkaar, die deze oefening enthousiast aan het doen waren.
- 'Ik train alleen voor de beach'-bro: komt binnen, doet vier setjes curls met hetzelfde gewicht, doet vier setjes sit-ups met hetzelfde gewicht, en is er weer vandoor. Even lekker die bi's en abs pompen voor de chickies, brah.
- En last but not least, zero-rom-bro. Met de ROM van een grootmoeder met artritis word je nooit Arnold.
Ik weet, daar mag je eigenlijk niet aan ergeren, maar ik doe het toch. Zulke basic fouten mag je gewoon niet maken als je een serieuze lifter bent. En als je geen serieuze lifter bent, moet je gewoon op de machines blijven voordat je je bezeert. Of ga Cross-Fit doen, als je je toch zo graag wilt blesseren.
Ja, en volledige ROM is persoonlijk, je voelt toch zelf wel wanneer je spier geactiveerd wordt of niet soms?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sowieso is detliftuh slecht voor je rug, moet je mee oppassen.
Vaak zijn die platen van 5 kg een stuk lager dan die van 15 kg. Maar ook als ze even hoog zijn is het niet echt handig. Je hebt 15 kg nodig, niet minder. Pak dan niet de 5 kg schijven die andere mensen misschien wél nodig hebben.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:48 schreef Doublepain het volgende:
Shitty plate math: een deadliftbro die in plaats van één plaat van 15 er vrolijk drie van 5 aanhing.
Kan je dit uitleggen, doe ik namelijk soms ook uit pure luiheid (bij banndrukken)
Als je zes platen van vijf in gebruik hebt, zijn er niet meer veel over voor de rest van de mensen in de gym (tenminste, niet in de gym waar ik heen ga). Dan kun je beter twee platen van vijftien eraan hangen, zodat iedereen de platen kan gebruiken die hij nodig heeft.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:48 schreef Doublepain het volgende:
Shitty plate math: een deadliftbro die in plaats van één plaat van 15 er vrolijk drie van 5 aanhing.
Kan je dit uitleggen, doe ik namelijk soms ook uit pure luiheid (bij banndrukken)
Hij had er al een plaat van 20 aan hangen, die 5's hingen dus vrij van de grond. En zijn tempo was echt niet dat van dropsets.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vaak zijn die platen van 5 kg een stuk lager dan die van 15 kg. Maar ook als ze even hoog zijn is het niet echt handig. Je hebt 15 kg nodig, niet minder. Pak dan niet de 5 kg schijven die andere mensen misschien wél nodig hebben.
Doe het zelf alleen bij dropsets.
Dat is nog steeds minder asociaal dan er 4 van 5 op hangen. Als 1 set van 15 en 1 set van 5 in gebruik is door dezelfde persoon, zijn er gewoonlijk nog genoeg platen van 15 en 5 over om te kunnen gebruiken. Als je 4 sets van 5 op hebt hangen, moet iedereen die er bijvoorbeeld 5 of 7,5 aan wil hangen alweer iets anders gaan zoeken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:09 schreef Questular het volgende:
Dan ben ik ook zo een shitty plate persoon als ik aan het benchen ben. Om de een of andere reden vind ik de 20kg plates minder fijn bij het benchen en gooi ik er liever van 15kg + 5 op.
Nog steeds minder asociaal dan mensen die een bar van 100KG met allemaal 10 en 5KG gewichten gewoon laten liggen in het squatrack zodat ik vervolgens alle zooi mag deloaden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is nog steeds minder asociaal dan er 4 van 5 op hangen. Als 1 set van 15 en 1 set van 5 in gebruik is door dezelfde persoon, zijn er gewoonlijk nog genoeg platen van 15 en 5 over om te kunnen gebruiken. Als je 4 sets van 5 op hebt hangen, moet iedereen die er bijvoorbeeld 5 of 7,5 aan wil hangen alweer iets anders gaan zoeken.
Ook kut, ja. Zeker als je zit te wachten totdat het squatrack vrij komt en het lijkt alsof er nog iemand bezig is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nog steeds minder asociaal dan mensen die een bar van 100KG met allemaal 10 en 5KG gewichten gewoon laten liggen in het squatrack zodat ik vervolgens alle zooi mag deloaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |