Betekent niet dat mensen er niet over mogen praten.quote:
Daar gaat het dus niet om.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt toch wel 1 minuutje dan wat anders gaan doen ofzo?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om?
Het gaat erom dat je min of meer gedwongen wordt mee te doen met de kudde.
Snap niet hoe mensen hier overheen hebben kunnen lezenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt toch wel 1 minuutje dan wat anders gaan doen ofzo?
Jij mist op jouw beurt het standpunt wat die mensen trachten te maken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Snap niet hoe mensen hier overheen hebben kunnen lezenMaar goed, dus nu nogmaals met het belangrijke gedeelte vetgedrukt
Ik denk dat jij de gene bent die hen niet snapt, in plaats van andersom. Niet lullig bedoeld.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Snap niet hoe mensen hier overheen hebben kunnen lezenMaar goed, dus nu nogmaals met het belangrijke gedeelte vetgedrukt
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de gene bent die hen niet snapt, in plaats van andersom. Niet lullig bedoeld.
Zelfs nadat ik mijn eigen post herhaald heb en het belangrijke deel vetgedrukt heb, kunnen jullie alleen maar het niet-vetgedrukte deel zien, mijn godquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de gene bent die hen niet snapt, in plaats van andersom. Niet lullig bedoeld.
En dat standpunt is?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij mist op jouw beurt het standpunt wat die mensen trachten te maken.
Je hebt de reclame zo vaak gezien dat je het kan dromen inmiddels?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:15 schreef artelligence het volgende:
Lekker bellen met hem, lekker bellen met haar. Oeh lekker bellen met elkaar. Nul negen nul zes nul negen elf, nul negen nul zes nul negen elf...
Wel met geil hees stemmetje ...quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:15 schreef artelligence het volgende:
Lekker bellen met hem, lekker bellen met haar. Oeh lekker bellen met elkaar. Nul negen nul zes nul negen elf, nul negen nul zes nul negen elf...
Respectloos Kree.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:15 schreef kree het volgende:
Ik was een bakje aan het zetten en toen was het ineens al 3 over 4
Ik zie je vetgedrukte deel prima hoor. En ik denk de andere mensen ook.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zelfs nadat ik mijn eigen post herhaald heb en het belangrijke deel vetgedrukt heb, kunnen jullie alleen maar het niet-vetgedrukte deel zien, mijn god
Nou oke, enlighten me
Ik zeg toch ook helemaal niet dat dat niet mag???quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Betekent niet dat mensen er niet over mogen praten.
Oftewel, zie TTquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie je vetgedrukte deel prima hoor. En ik denk de andere mensen ook.
Maar ik denk dat je gewoon niet helemaal snapt wat zij met hun post hebben bedoeld. Het gaat niet om wat anders doen. Het gaat om het principe dat je niet zelf mag kiezen om bijvoorbeeld door te posten, aangezien FOK! dit zelf uitzet. Dus eigenlijk word je dan een bepaalde kant opgeduwd.
En waarom was dat dan volgens jou?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:17 schreef Myraela het volgende:
Discussies met magnetronkoffie, nu weet ik weer waarom die weg was gegaan.
Maar je apparaat niet!quote:
Niet pratend tegen je koffiezetapparaat?quote:
Doe datquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:16 schreef Royco1 het volgende:
Vermoeiende discussies zo, ik ga er maar een radler 0,0 op pakken.
Ik heb 'm als ringtone gehad op m'n Samsung e70(?). Gisteren zag ik 'm liggen en spitte de bestanden door. Wel geinig al die 'oude' foto's, maar ook muziek en geile 0900 tune.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt de reclame zo vaak gezien dat je het kan dromen inmiddels?
Hehe nee want ze zegt alleen maar brrrrrrrrzzzzzz.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet pratend tegen je koffiezetapparaat?
Ik praat wel eens in mezelf als ik thee zet. Ik hou van goede gesprekken.
Jullie? Ik leg slechts uit waarom er wellicht sprake was van een miscommunicatie tussen jou en een aantal anderen. Je kan ook vriendelijk reageren in plaats van te zeggen dat we zeiken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oftewel, zie TT
Want ja, jullie zijn gewoon aan het zeiken nu, excuus als dat agressief of ongegrijpelijk voor jullie overkomt
Er is wel een verschil tussen gewoon wat anders gaan doen en huilie huilie doen omdat je 60 secondes kort eventjes wat anders moet gaan doen dan fokkenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:19 schreef Royco1 het volgende:
Maar als ik mag doen wat ik wil dan mag ik dus ook zeiken.
Je snapt het nog steeds niet. Hahahaquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen gewoon wat anders gaan doen en huilie huilie doen omdat je 60 secondes kort eventjes wat anders moet gaan doen dan fokken
Dat is niet wat er staat in de TT, daar staat doe wat je wilt. Niet doe wat anders dan dat je wil omdat wat je wil niet kan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen gewoon wat anders gaan doen en huilie huilie doen omdat je 60 secondes kort eventjes wat anders moet gaan doen dan fokken
Er kan nu in ieder geval niet gezegd zijn dat we er (in dit topic) niet bij stil hebben gestaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet iedereen reageerde zo vriendelijk als jij, maar dat heb je niet gelezen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Jullie? Ik leg slechts uit waarom er wellicht sprake was van een miscommunicatie tussen jou en een aantal anderen. Je kan ook vriendelijk reageren in plaats van te zeggen dat we zeiken.
Jawel, maar ergens vind ik dat niet zo gek met zo'n vijandige TT, als ik eerlijk mag zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet iedereen reageerde zo vriendelijk als jij, maar dat heb je niet gelezen?
Je weet zelf toch ook wel dat de TT maar een beperkt aantal letters kan bevatten?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet wat er staat in de TT, daar staat doe wat je wilt. Niet doe wat anders dan dat je wil omdat wat je wil niet kan.
Ik werd gebeld door een vriend, dus ik was niet echt stil. Telefoon bleef het gewoon doen btw.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
Er kan nu in ieder geval niet gezegd zijn dat we er (in dit topic) niet bij stil hebben gestaan.
You don't tell me what to doquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je weet zelf toch ook wel dat de TT maar een beperkt aantal letters kan bevatten?![]()
Dus niet zo mierenneuken en pak nog een biertje
Het is best geil als een vrouw die je leuk vindt dat met zo'n foute stem zegt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:15 schreef artelligence het volgende:
Zwart lintje.quote:
Ik heb een hekel aan bellen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is best geil als een vrouw die je leuk vindt dat met zo'n foute stem zegt.
Waarom is dat ineens zo vijandig? Naja, de reden heb ik al aan Royco gegeven (beperkt aantal letters).quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel, maar ergens vind ik dat niet zo gek met zo'n vijandige TT, als ik eerlijk mag zijn.
Iets met pot en ketel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom is dat ineens zo vijandig? Naja, de reden heb ik al aan Royco gegeven (beperkt aantal letters).
Jullie zijn zelf toch -juist- niet van het kusjekroel? Waarom dan ineens overal door aangevallen voelen?
Ik mag toch wel mn mening hebben? Of stuit dat jullie teveel tegen de borst?
Natuurlijk mag je een mening hebben, maar het kwam meer over alsof je de mening van anderen onzinnig vond en er niets over wilde horen. Vandaar mijn eerste opmerking na de OP. Mensen mogen er best over praten. Iets afdoen als gezeik moedigt dat niet echt aan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom is dat ineens zo vijandig? Naja, de reden heb ik al aan Royco gegeven (beperkt aantal letters).
Jullie zijn zelf toch -juist- niet van het kusjekroel? Waarom dan ineens overal door aangevallen voelen?
Ik mag toch wel mn mening hebben? Of stuit dat jullie teveel tegen de borst?
de teringquote:
Misschien moet je niet alles zo serieus nemen, maakt het leven een stuk makkelijker.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
de tering
Echt, misschien dat Myra niet meer weet waarom ik de sex sc uitgegaan ben, maar ik weet het weer
Ik wou er -niets- over horen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je een mening hebben, maar het kwam meer over alsof je de mening van anderen onzinnig vond en er niets over wilde horen. Vandaar mijn eerste opmerking na de OP. Mensen mogen er best over praten. Iets afdoen als gezeik moedigt dat niet echt aan.
En aub, wat minder dat ''jullie''. Generaliseren is niet echt tof.
Dat leek zo door de TT. Erg aardig komt het niet over. En als je je erg stoort aan de mening van anderen, kun je ook gewoon niet reageren in plaats van zeggen dat iets gezeik is. Inhoudelijk reageren of het er niet mee eens zijn is natuurlijk prima, maar "wat een gezeik, ga gewoon wat anders doen" voegt niet veel toe aan het gesprek.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wou er -niets- over horen?
Je kunt zelf toch ook wel snappen dat als je in een topic bent en het halve topic heeft het steeds het niveau van "Iiieee weer een nageltje gebroken!" dat je dat op een gegeven moment wel gezien hebt?
Nee generalizeren is niet echt tof? No shit
Iets creatievere die van dodenherdenking is altijd wel mooi. Maar die gebruiken ze ook al jaren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht. Een disco dansende eenhoorn?
Ehm, je bent zelf snel op je teentjes getrapt -_-quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:34 schreef Myraela het volgende:
Ik weet het ook nog wel hoor. Je bent erg snel op je teentje getrapt, weet niet wanneer je iets serieus of niet moet lezen en hebt een behoorlijke plaat voor je kop.
Koude douche wil nog wel eens helpenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Het zal het warme weer wel zijn.. my gawd zeg.
Koop nieuwe danquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:39 schreef Barbusse het volgende:
Mag ik jullie er even op wijzen dat door al het gezeur in de feedback mijn popcorn inmiddels op is?
Neehoor, ik kan er alleen maar om lachen dat je het gewoon echt niet lijkt te begrijpen. Ik moet er dan nog iets harder om lachen als je zegt dat wij het niet begrijpen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ehm, je bent zelf snel op je teentjes getrapt -_-
Eigenlijk wel, maar ik kan eerlijk gezegd geen popcorn meer zienquote:
Tsja, dat zal mn karakter wel zijn, ik ben nou recht voor z'n raap en ja, sommigen denken daardoor dat ik koppig/dom/debiel/whatever ben, maar dat maakt mij allemaal niets uit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat leek zo door de TT. Erg aardig komt het niet over. En als je je erg stoort aan de mening van anderen, kun je ook gewoon niet reageren in plaats van zeggen dat iets gezeik is. Inhoudelijk reageren of het er niet mee eens zijn is natuurlijk prima, maar "wat een gezeik, ga gewoon wat anders doen" voegt niet veel toe aan het gesprek.
En ik snap niet wat je bedoelt. Welk topic heeft dat niveau? En wat heeft dat hiermee te maken?
Dat kan ik me voorstellen. Knuffel voor jou en beterschap voor Bolle (die bolle rooie van mij gaat t ook niet best mee, dus ik ken het gevoel)quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Dat zal wel schelen. Het is gewoon zo iritant dat het constant over haar of haar kutpony moet gaan als ik eens wat vertel over die van mij (die dus slecht staat, da komt vd week).
Ik zit ermee in m'n maag dat Bolle slecht staat en het enige wat zij zegt is Ja mijn pony dit, mijn pony dat... Terwijl de anderen hier iedere dag vragen hoe het gaat.
Mijn excuusquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:39 schreef Barbusse het volgende:
Mag ik jullie er even op wijzen dat door al het gezeur in de feedback mijn popcorn inmiddels op is?
Ik heb nog popcorn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik kan eerlijk gezegd geen popcorn meer zien
Voor iemand die zo snel kan lachen om dingen, kan je wel ontzettend hard zeiken om niksquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, ik kan er alleen maar om lachen dat je het gewoon echt niet lijkt te begrijpen. Ik moet er dan nog iets harder om lachen als je zegt dat wij het niet begrijpen.
Ze geeft gewoon haar mening, doe eens niet zo denigrerend.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor iemand die zo snel kan lachen om dingen, kan je wel ontzettend hard zeiken om niks
Kijk, dit is helder. Dank je wel. Ik ben zelf ook een vrij direct persoon, maar daar kleven ook nadelen aan. Niet iedereen zal dit altijd op de juiste manier opvatten en dat zul je dan ook te horen krijgen. Maar deze uitleg is in ieder geval een stuk beter te begrijpen dan de andere posts.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, dat zal mn karakter wel zijn, ik ben nou recht voor z'n raap en ja, sommigen denken daardoor dat ik koppig/dom/debiel/whatever ben, maar dat maakt mij allemaal niets uit.
Die mensen mogen vooral lekker zo door blijven denken, het zal me worst wezen wat -zulke- mensen van mij vinden
En ik had het over dit topic (vorige deel, ik vergeleek het met dat gezeik over "nu word ik gedwongen om 1 minuutje lang niet te kunnen fokken! Boehoe". Nou, lekker important is dat zeg
En ja, ik zeg gewoon zonder slap gelul eromheen wat ik daarvan vind en als mensen dat niet bevalt (ik heb het wel vaker meegemaakt dat ik voor vanalles werd uitegmaakt dus dat ben ik wel gewend)..tsja...ik zit er niet mee
"Doe gewoon normaal", zeg ik dan maar
Ik bedenk me nog iets Myra....dit kan (naar jouw mening dan) wel waar zijn, maar is eigenlijk helemaal geen antwoord op de eigenlijke vraagquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:34 schreef Myraela het volgende:
Ik weet het ook nog wel hoor. Je bent erg snel op je teentje getrapt, weet niet wanneer je iets serieus of niet moet lezen en hebt een behoorlijke plaat voor je kop.
Zoals dit. Dit komt best gemeen over, vind je niet?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor iemand die zo snel kan lachen om dingen, kan je wel ontzettend hard zeiken om niks
Omdat je vanwege die kenmerken zulke discussies nooit aankon en je altijd aangevallen voelde. Daarom.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik bedenk me nog iets Myra....dit kan (naar jouw mening dan) wel waar zijn, maar is eigenlijk helemaal geen antwoord op de eigenlijke vraag![]()
Dus waarom was ik daar ook alweer weggegaan volgens jou?
Agressief en denigrerend, ach jeetje tis toch wat he?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze geeft gewoon haar mening, doe eens niet zo denigrerend.
Ik probeer het.quote:
Vermoeiend? Als er iets is waar ik allergisch voor ben dan is het wel stupiditeit en negativisme (en al helemaal in groepen!!!)quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat je vanwege die kenmerken zulke discussies nooit aankon en je altijd aangevallen voelde. Daarom.
Maar het beviel mij prima die tijd zonder jou in SEX. Dus ik denk dat ik dat in dit topic ook maar toe ga passen. Want dit is vermoeiend.
Ja, dat "jeetje het is toch wat", dachten wij nou bij jouw gejank in feedback. Hypocriet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Agressief en denigrerend, ach jeetje tis toch wat he?
Wat mij betreft welquote:
Hm, da's wel iets voor mij.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:55 schreef Myraela het volgende:
Trouwens laatst bij die wijn-actie flessen oranje Canei gekocht. 6 flessen 3 euro. Hij is echt onwijs lekker, het is heeft niets met wijn te maken maar smaakt naar perzik.En nu kwam vandaag de limoen versie ook binnen.
![]()
Soort Radler onder de wijn.
Ach jeetje, het is toch watquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat "jeetje het is toch wat", dachten wij nou bij jouw gejank in feedback. Hypocriet.
Ik had laatst de Strawberry. Die is best zoet, maar best oké.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:55 schreef Myraela het volgende:
Trouwens laatst bij die wijn-actie flessen oranje Canei gekocht. 6 flessen 3 euro. Hij is echt onwijs lekker, het is heeft niets met wijn te maken maar smaakt naar perzik.En nu kwam vandaag de limoen versie ook binnen.
![]()
Soort Radler onder de wijn.
https://www.wijnvoordeel.(...)qi20bvti8tc8i3pg9el4quote:
Aan wie zal dat toch liggen ;-)quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vorige keer lukte ook al niet
Dus toen ben ik maar vertrokken en eh...whatever
Whehe.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:55 schreef artelligence het volgende:
Sluiten!!!! 30 TR's gemacht. Notes worden op DIT moment gegeven. Fas krijgt uiteraard de meeste.
Gr.
Geen idee, maar er was "gewoon" altijd gedoe daarquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Aan wie zal dat toch liggen ;-)
En nee, ik doel niet op jou Magnetronkoffie
Niet die naam.quote:
Goed goed. Dan ben ik wel Bonnie. Zou Rokje me dan aaien?quote:
Wat bedoel je, Roy?quote:
Om Bonnie genoemd te wordenquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed goed. Dan ben ik wel Bonnie. Zou Rokje me dan aaien?![]()
Dan mag jij Clyde zijn.
[..]
Wat bedoel je, Roy?
Nee. Bespaar je de moeite.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:33 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Weer 'gezeik'? Laat me raden, MK tegen de rest?
Is teruglezen een aanrader?
Oh dat ga ik zeker doen, RUST aan de kop.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoi terug, ik nog niet.
Maar geniet er van zou ik zeggen
Mooi, dan ga ik koken. Courgette, aardappeltjes en nep kip met een tomatensausjequote:
Geen idee, ik doe alleen inwendige onderzoeken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dat ga ik zeker doen, RUST aan de kop.
Trouwens, zou het kwaad kunnen die hechtpleistertjes er nu al af te halen?
Pfff, flut-arts. Ik ga koken, laterquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe alleen inwendige onderzoeken.
Mwa het is iets tussen mensen die elkaar niet liggen en die elke aanleiding aangrijpen om elkaar te kakken te zetten. Gewoon typisch fokquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:33 schreef Samzz het volgende:
Ik mag MK wel hoor, is een goede gast. Maar het viel me nu gewoon een beetje op dat hij andere mensen " beschuldigde" van wat hij zelf net zo hard deed.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mwa het is iets tussen mensen die elkaar niet liggen en die elke aanleiding aangrijpen om elkaar te kakken te zetten. Gewoon typisch fok
Dus MK wordt weer op aangekeken?quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:33 schreef Samzz het volgende:
Als de rest gelijk niet meer wil posten, dan kan ik ook niet op ze reageren, lijkt me.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dus MK wordt weer op aangekeken?
houden jullie zelf nooit een spiegel voor jullie kop?
ik heb de laatste paar dagen hier lopen lurken, was gezellig tot jullie kwamen, mensen die toen poste komen hier nu niet meer. De hoeveelste SC is deze al die jullie verpesten?
Is daar niet 1 of andere FOK!Award voor uit te vinden ?
ja, nu zal ik wel weer te horen krijgen dat ik zeur en dergelijke maar jullie komen met een groep binnen, reageren alleen op elkaar en negeren de rest. Maar goed, heb al vele van jullie in andere SC de sfeer zien verpesten, dus ik zal nu wel de zondebok worden nu, maar goed, ik heb mn zeggie gedaan
Overdrijven is ook een vak natuurlijk he.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb de laatste paar dagen hier lopen lurken, was gezellig tot jullie kwamen, mensen die toen poste komen hier nu niet meer. De hoeveelste SC is deze al die jullie verpesten?
ja, nu zal ik wel weer te horen krijgen dat ik zeur en dergelijke maar jullie komen met een groep binnen, reageren alleen op elkaar en negeren de rest. Maar goed, heb al vele van jullie in andere SC de sfeer zien verpesten, dus ik zal nu wel de zondebok worden nu, maar goed, ik heb mn zeggie gedaan
He, ik zie nu pas voor het eerst dat je de Stig als UI hebt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:49 schreef xFriendx het volgende:
Iedereen hoort er gewoon bij. Mensen uitsluiten is ook jezelf vervreemden.
En hallo weer allemaal!
Mooi, want we moeten ook helemaal niet zo bezig zijn met dat we twee verschillende groepen zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:48 schreef Elvi het volgende:
Ik ben overigens SC-loosIk zat eerder niet hier en ook niet in de sex-sc dus ik weet niet wie bij welke sc 'hoort'.
Desondanks, goed gespotquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, ik zie nu pas voor het eerst dat je de Stig als UI hebt.
Zeuren is iets waar ze goed in zijn ja, zelfs 1 fukkin minuutje jezelf zien te vermaken is nog teveel moeite voor zequote:Op woensdag 23 juli 2014 17:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nu doe je het weerquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeuren is iets waar ze goed in zijn ja, zelfs 1 fukkin minuutje jezelf zien te vermaken is nog teveel moeite voor ze
Maar neeuu, het is makkelijker om 2 dagen over elk papiertje dat over de vliegramp gaat, te gaan zitten zeiken. Elk moment over de vliegramp wordt uitgetrokken als een dropveter
En vervolgens word ik ook nog eens collectief voor van alles uitgemaakt (ik zou een plaat voor mn kop hebben. Ja hallo? Wiens sc was ook alweer gesloten?), ja gezellig idd en je hebt gelijk, tot hun komst was er nog niks aan de hand hier
Ehm, zowat iedereen hier heeft ooit wel eens in sex sc gepostquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:48 schreef Elvi het volgende:
Ik ben overigens SC-loosIk zat eerder niet hier en ook niet in de sex-sc dus ik weet niet wie bij welke sc 'hoort'.
En iedereen zat daarvoor ook al hier, en sommige posten hier nog steeds af en toe mee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehm, zowat iedereen hier heeft ooit wel eens in sex sc gepostAlleen zijn ze om totaal verschillende redenen hier terecht gekomen
Hetzelfde doen als wat je andere verwijt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat doe ik nou precies weer?
Enlighten me
quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat doe ik nou precies weer?
Enlighten me
Vinniiee niet, hij kwam vanuit de sex sc hierheen en Fera en Fas dacht ik ook niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En iedereen zat daarvoor ook al hier, en sommige posten hier nog steeds af en toe mee.
Je hebt gelijk, Vinnie en Fas inderdaad niet, die moeten we dan maar weren he.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vinniiee niet, hij kwam vanuit de sex sc hierheen en Fera en Fas dacht ik ook niet.
Ow nee, ik doe absoluut niet hetzelfde als julliequote:Op woensdag 23 juli 2014 17:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hetzelfde doen als wat je andere verwijt.
Eindeloos blijven doorzagen en maar proberen je punt te maken.
Right, alsof je tegen een steen staat te ouwehoeren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow nee, ik doe absoluut niet hetzelfde als jullie
Hoeveel sc's heb ik ook alweer dicht gekregen? En jullie? Ja precies...dus...
En -dit- is dus het negativisme dat jullie uit de sex sc hierheen hebben meegenomen en de voornaamste reden geweest dat ik daar stopte met posten, tsk tsk Royco.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Vinnie en Fas inderdaad niet, die moeten we dan maar weren he.
Is vast iets mis met die 2.
Jullie... Goed bezig, scheer alles over één kam.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ground control to MK: Niet alles serieus nemen!!quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En -dit- is dus het negativisme dat jullie uit de sex sc hierheen hebben meegenomen en de voornaamste reden geweest dat ik daar stopte met posten, tsk tsk Royco.
De sfeer was prima voor jullie komst, maar dat gaat er bij jullie niet in (ik las zoiets al in een aantal feedback topics geloof ik...)
Zwaar leven he?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Right, alsof je tegen een steen staat te ouwehoeren.
Ik kleur helaas niet zo snelquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:05 schreef spelletjesman het volgende:
Mooi weertje. Iedereen al wat gebruind?
Nee hoor, mijn leven is best goed.quote:
Heel erg grappig Roycoquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ground control to MK: Niet alles serieus nemen!!
Do you copy MK?
Come in MK!!
Kan buiten mijn computer scherm niet goed lezen met die zon.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:05 schreef spelletjesman het volgende:
Mooi weertje. Iedereen al wat gebruind?
Courgette, spinazie, krieltjes en nep kip in met tomatensausjequote:
Ik kan er niks aan doen dat jij niet weet wanneer iets niet serieus bedoeld is.quote:
Is dat nep kip van de vegetarische slager. Stiekem ben ik er benieuwd naar, maar vind het zo duur.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Courgette, spinazie, krieltjes en nep kip in met tomatensausje.
Tuurlijk, straks geef je mij ook nog eens de schuld dat de sex sc gesloten isquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jij niet weet wanneer iets niet serieus bedoeld is.
Hans Teeuwen zou niet een zaal vol mensen zoals jij moeten hebben.
Neuh, gewoon tofu van de Albert Heijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dat nep kip van de vegetarische slager. Stiekem ben ik er benieuwd naar, maar vind het zo duur.
Ik geef het op.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tuurlijk, straks geef je mij ook nog eens de schuld dat de sex sc gesloten is
Kom op Royco, wat probeer je te doen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geef het op.
Mijn katten begrijpen nog meer van wat ik zeg.
Laat nu maar MK, ik ga je gewoon negeren vanaf nu.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom op Royco, wat probeer je te doen?
Ik ken het normaal alleen door een pastasaus of iets en dan vind ik het ook niet lekker. Dus nu maar eens zo met veel knoflook grillen. Hopelijk lust ik het dan wel.quote:
Knoflook maakt alles beterquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken het normaal alleen door een pastasaus of iets en dan vind ik het ook niet lekker. Dus nu maar eens zo met veel knoflook grillen. Hopelijk lust ik het dan wel.
Knoflook is heilig.quote:
Ui ook wel een beetje toch?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Knoflook is heilig.Knoflook of kaas, dat is alles wat je nodig hebt om alles tot iets lekkers te kunnen maken.
Negeren =/ normaal doen, weet je nog?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat nu maar MK, ik ga je gewoon negeren vanaf nu.
Kip matras, nu met extra veringquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kip matras. Uit een pakje
Bij gebrek aan beter, zin, en pfoe dat dus...
Gadverdammequote:Op woensdag 23 juli 2014 18:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Volgens mij gaat er bij mij bijna overal wel een ui in.
iedere dag iemand uitnodigenquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:28 schreef Samzz het volgende:
Booh, mijn eten was lekker. Morgen eet ik het weer, ik kan geen één persoonsmaaltijden maken kennelijk
.
Ik heb morgen mijn gezondheidskeuring, whoehoe.
Had je die taco's?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:28 schreef Samzz het volgende:
Booh, mijn eten was lekker. Morgen eet ik het weer, ik kan geen één persoonsmaaltijden maken kennelijk
.
Ik heb morgen mijn gezondheidskeuring, whoehoe.
Voor mee-eters?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
M'n zusje heeft zo'n achterlijke sticker op haar neus. Ze beweerd dat het voor haar make up is, maar geloof er geen hol van
Iemand die het weet?
Sticker op der neus? Ik ken alleen een sticker tegen mee-eters.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
M'n zusje heeft zo'n achterlijke sticker op haar neus. Ze beweerd dat het voor haar make up is, maar geloof er geen hol van
Iemand die het weet?
Is dat niet zo'n sticker om mee-eters te verwijderen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand die het weet?
Nee, die maak ik vrijdagquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had je die taco's?![]()
Hèhè, moeilijk is dat ja
Schopje TRU.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat we allemaal zodanig met elkaar verbonden zijn dat we elkaars gedachten kunnen lezen.
Dat verkoopt nog steeds als een tiet, johquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
In mijn tijd was dat clearasil helemaal in. Ik kreeg daar juist pukkels van.
Will do!quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh Nicelaat even weten hoe het smaakt
Dat doet een hete douche ookquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm ze trekken wel lekker je poriën open
Ah dat is wel herkenbaar. Allee in de supermarkt is dan ook gericht op voor meer dan 1 persoon.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:28 schreef Samzz het volgende:
.
Ik kook bijna iedere dag vers, vind ik veel lekkerderquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ah dat is wel herkenbaar. Allee in de supermarkt is dan ook gericht op voor meer dan 1 persoon.
Behalve de magnetron dingen. Die er dan ook regelmatig in gaan bij mij :p
Lang leve bakjes invriezenquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ah dat is wel herkenbaar. Allee in de supermarkt is dan ook gericht op voor meer dan 1 persoon.
Behalve de magnetron dingen. Die er dan ook regelmatig in gaan bij mij :p
Ik zat laatst even op bokt, ik moest even huilen daardoor.quote:
Je schoot even vol?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat laatst even op bokt, ik moest even huilen daardoor.
Ik probeer het zoveel mogelijk. Maar vaak heb ik gewoon geen zin om voor me eentje uitgebreid iets te maken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kook bijna iedere dag vers, vind ik veel lekkerder.
Wat moet jij op Bokt, joh? Mijn tekeningen kun je ook gewoon op FOK! bekijken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat laatst even op bokt, ik moest even huilen daardoor.
En wij hebben op fok geeneens een rouwheader. God, wat respectloos zijn we hier toch.quote:
Hmmm.. Misschien maar eens proberen dan. Geen overbodige luxe als je in een viezige omgeving werkt, denk ik.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:54 schreef Elvi het volgende:
Die neusstickers werken echt wel! Trekken zo je porieën leeg
Niccce, Gandalf.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet jij op Bokt, joh? Mijn tekeningen kun je ook gewoon op FOK! bekijken.
Schandalig!quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
En wij hebben op fok geeneens een rouwheader. God, wat respectloos zijn we hier toch.
Naaktfoto's zoeken toch.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet jij op Bokt, joh? Mijn tekeningen kun je ook gewoon op FOK! bekijken.
Ik heb het -echt- geprobeerd, maar "still the same shit".quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:00 schreef Re het volgende:
Ik lees mee hè, gaan we eens vooruit kijken en Karen we elkaar eens los?
En wat je mening ook is, val de ander er niet op de man op aan
Ooooooh!quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naaktfoto's zoeken toch.
Ik had problemen met Word. Het was iets met liggende pagina's en staande pagina's in hetzelfde document dat iedere keer fout ging. En de daarbij vernaggelde paginanummering.
Dus ik googelde en de eerste hit was op bokt.
Wel daardoor opgelost.
Ja, LompeHork vond die ook al zo tof.quote:
Wel van een goed merk nemen, dus niet zomaar elk huismerk. Want die hebben nog wel eens lijm wat achterblijft op je huid.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm.. Misschien maar eens proberen dan. Geen overbodige luxe als je in een viezige omgeving werkt, denk ik.
De keren dat ik het heb gebruikt, was het na een week ofzo weer terug. Dus het nut ervan ontging me een beetje.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wel van een goed merk nemen, dus niet zomaar elk huismerk. Want die hebben nog wel eens lijm wat achterblijft op je huid.
Ik vind die van de action wel oke.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wel van een goed merk nemen, dus niet zomaar elk huismerk. Want die hebben nog wel eens lijm wat achterblijft op je huid.
Ja Action is ook nog wel ok, maar die van Nivea zijn beter. Volgens mij hebben die ook van die strips voor je voorhoofd en kin.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind die van de action wel oke.
Maar liever die van nivea of van dr van der hoog of zo?
Gast, ik weet niet hoor, maar het probleem ligt bij jezelf. Zo lang jij niet zit te klagen gaat het hier prima.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb het -echt- geprobeerd, maar "still the same shit".
Ik heb al gepost in het sex fb topic, het maakt me verder niet uit of dat me mn 6e note gaat opleveren.
Ik zat aan vd Hoog te denken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor de producten van vd Hoog dus ik heb ze nooit gebruikt maar als je dat n goed merk vind zou ik het gewoon proberenquote:
Oei, dat is minder, ja. Volgens mij staat het wel bekend als één van de betere merken. Zal morgen eens kijken bij de Kruidvat.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor de producten van vd Hoog dus ik heb ze nooit gebruikt maar als je dat n goed merk vind zou ik het gewoon proberen
Het ligt niet aan het merk denk ik hoorquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oei, dat is minder, ja. Volgens mij staat het wel bekend als één van de betere merken. Zal morgen eens kijken bij de Kruidvat.
Zwitsal is dan ook zwaar geparfumeerd, vaak...quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het ligt niet aan het merk denk ik hoorIk ben ook allergisch voor de Zwitsal babycreme
Mn huid is gewoon extreem gevoelig
Ik vind Shar Pei's echt heel cool. Alleen jammer dat die huid weer in het extreme doorgefokt moet wordenquote:
Ik zal je eens iets vertellen Vinniiee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gast, ik weet niet hoor, maar het probleem ligt bij jezelf. Zo lang jij niet zit te klagen gaat het hier prima.
Heb de hele dag nog geen negatiefs iets gezien.
Nee, katten zijn niet leuk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had dan liever een kat gedaan
Ik kan ze niet mooi vinden, sorryquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Shar Pei's echt heel cool. Alleen jammer dat die huid weer in het extreme doorgefokt moet worden.
Ik dacht dat een SC van niemand was?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zal je eens iets vertellen Vinniiee.
Ik met jullie samen in de sex sc...BAM! ergernissen alom
Ik ruim een jaar weg van jullie...NIKS aan de hand hier!
Jullie zonder mij: sc dicht
Jullie naar mij komen...BAM! same shit again
...snappievous?
Kan ik me wel voorstellen, hoorquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan ze niet mooi vinden, sorry
[..]
Ik dacht dat een SC van niemand was?
En uiteraard heeft Vinniiee hier niks negatiefs in gezienquote:
Ga eens inhoudelijk in op mijn reactie op jouw vorige postquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat een SC van niemand was?
Dat gebeurt inderdaad en dat sucks, maar neemt niet weg dat je zelf kunt proberen to make it work nu met de nieuwe (tijdelijke?) bezetting.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En uiteraard heeft Vinniiee hier niks negatiefs in gezien
Maar ik heb wel wat geleerd vandaag
Ik snap nu eindelijk wat "kliekje" nou echt betekent...
Dit is wat er speelt:
Jullie zijn zo aan elkaar gewend geraakt dat jullie bewust of onbewust, opmerkingen van jullie eigen kliekje pikken, maar dat van buitenstaanders niet.
Zodra een buitenstaander een opmerking maakt die 1 van jullie kliekje niet bevalt, dan zal elk individu van dat kliekje de opmerkingen van de buitenstaander zwartmaken terwijl de opmerkingen van hetzelfde kaliber, gemaakt door kliekjesgenoten, zondermeer worden goedgekeurd en als er door de buitenstaander al direct over die opmerking iemand van het kliekje wordt aangesproken, zal het kliekje als geheel beweren dat dat komt doordat de buitenstaander iets fout heeft gedaan.
Fascinerend ergens wel, alleen jammer dat de standaard mens zo makkelijk te misleiden is.
Brr nee. Katten vind ik leuke beesten, maar lang niet alle katten vind ik mooiquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen, hoor. Het zijn van die typische rassen, net als Naakthonden, bijvoorbeeld.
Volgens mij heb ik tot nu toe altijd netjes op jou gereageerd, of ben ik abuis? Ik vind het alleen zo onnodig om te blijven doorzagen over dit onderwerp. Dat geldt voor jou, maar ook voor Vinnie. Alleen ik reageerde op jou omdat jij jezelf steeds in de slachtofferrol plaatst.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En uiteraard heeft Vinniiee hier niks negatiefs in gezien
Maar ik heb wel wat geleerd vandaag
Ik snap nu eindelijk wat "kliekje" nou echt betekent...
Dit is wat er speelt:
Jullie zijn zo aan elkaar gewend geraakt dat jullie bewust of onbewust, opmerkingen van jullie eigen kliekje pikken, maar dat van buitenstaanders niet.
Zodra een buitenstaander een opmerking maakt die 1 van jullie kliekje niet bevalt, dan zal elk individu van dat kliekje de opmerkingen van de buitenstaander zwartmaken terwijl de opmerkingen van hetzelfde kaliber, gemaakt door kliekjesgenoten, zondermeer worden goedgekeurd en als er door de buitenstaander al direct over die opmerking iemand van het kliekje wordt aangesproken, zal het kliekje als geheel beweren dat dat komt doordat de buitenstaander iets fout heeft gedaan.
Fascinerend ergens wel, alleen jammer dat de standaard mens zo makkelijk te misleiden is.
Nee, want:quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga eens inhoudelijk in op mijn reactie op jouw vorige post
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:20 schreef STING het volgende:
magnetronkoffie, laat het verleden rusten en give it a try.
Wat denk je dat ik de afgelopen dagen heb zitten doen?quote:
MK, laat het gaan aub.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik de afgelopen dagen heb zitten doen?
Ik wist van tevoren al dat dit fout zou gaan, maar optimist die ik ben, ben ik -toch- vrolijk gaan meedoen...totdat ik 1 van hun kliekjesgenoten "aanviel" en gelijk waren alle rapen gaar.
Beste zou zijn om een nieuwe sc te maken voor dit nieuwe kliekje want deze samensmelting..gaat hem denk ik niet worden
Die irritatie ontstond al toen ik vernam dat de mensen die ik een jaar geleden ontvlucht was, nou net naar het topic gingen verhuizen waar ik actief was. Niet dat ik me daarvan aantrok hoor, ik heb notabene zelf gezegd in het r&p fb topic dat ik geen oplossing zag (anderen waren minder mild).quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:23 schreef STING het volgende:
[..]
Dat gebeurt inderdaad en dat sucks, maar neemt niet weg dat je zelf kunt proberen to make it work nu met de nieuwe (tijdelijke?) bezetting.
Dit eindeloos rehashen gaat je verder niets opleveren, alleen irritatie bij jezelf en anderen.
quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:30 schreef complicate het volgende:
[..]
MK, laat het gaan aub.(Zie ook DM)
Je houdt datgene waar je zo tegen bent alleen maar in stand op deze manier.quote:
?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hi Tijn!
Wat zullen je kriebels in den rondte vliegen met deze warmte
quote:
Lees dit nu net pas.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:30 schreef complicate het volgende:
[..]
MK, laat het gaan aub.(Zie ook DM)
Kom-op-zegquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:33 schreef STING het volgende:
[..]
Je houdt datgene waar je zo tegen bent alleen maar in stand op deze manier.
Maar ik heb gezegd wat ik wilde zeggen.
Voor je eigen plezier zou ik je aanraden om het te laten rusten, en niet steeds de slachtofferrol op te zoeken.
MK, neen geen sorry. Hou aub op.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sorry meiden
[..]
Kom-op-zeg
Bewaar de standaard fok-rethoriek maar voor iemand die dat wel geloofd, magoed, tot later.
Ik vind mezelf zelfs best aardig.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef Elvi het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo waarom anderen hier nu niet meer durven posten. Ik kwam binnen via feedback omdat ik de plaats delict wel even wilde inspecteren en ik heb ondervonden dat ze niet bijten.
Ik zou haar nu graag door het matras willen trekken jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je bent verliefd toch? Warmte wakkert dat vaak extra aan
Toch een vrij groot deel van het etmaalquote:
Bescheidenheid siert, toch?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hey, niet zo denigrerend naar jezelf.
Is dat diezelfde die zo irritant is?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:
Dus. Mijn collega komt net binnen. Ze heeft vanmiddag aan m'n werkgevers verteld dat ze toch niet blijft omdat het werk toch niet is wat ze ervan verwachtte, ze vond ons allemaal heel gezellig, maar ze heeft geen band met de paarden (gek hé, na amper vier dagen) en het valt haar allemaal toch wat zwaar dat niet thuis wonen.
Nu komt ze net bij mij om te vragen of ik tegen haar ouders wil zeggen dat ze stopt omdat IK haar niet aardig vind. Omdat haar ouders niet mogen weten dat ze 'opgeeft'
. Wtf.
Ik heb hier gewoon doorgepost en moet zeggen vond het eigenlijk wel redelijk gaan. Maar met wel in m'n achterhoofd dat er weer zoiets zou gebeuren. Zie post maar in de sex fb.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef Elvi het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo waarom anderen hier nu niet meer durven posten. Ik kwam binnen via feedback omdat ik de plaats delict wel even wilde inspecteren en ik heb ondervonden dat ze niet bijten.
Evie, jij doet/deed toch iets met geneeskunde? Wanneer kan ik hechtpleiters eraf halen? Ze zitten nu net anderhalve dag, maar ze irriteren me en zijn ranzig geworden door 't werk.quote:
heyhey hou eens op met die vulgaire taal.. daar krijgen bepaalde mensen gevoelens van ja!quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou haar nu graag door het matras willen trekken ja
Vertel haar ouders gewoon de waarheidquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:
Dus. Mijn collega komt net binnen. Ze heeft vanmiddag aan m'n werkgevers verteld dat ze toch niet blijft omdat het werk toch niet is wat ze ervan verwachtte, ze vond ons allemaal heel gezellig, maar ze heeft geen band met de paarden (gek hé, na amper vier dagen) en het valt haar allemaal toch wat zwaar dat niet thuis wonen.
Nu komt ze net bij mij om te vragen of ik tegen haar ouders wil zeggen dat ze stopt omdat IK haar niet aardig vind. Omdat haar ouders niet mogen weten dat ze 'opgeeft'
. Wtf.
Daar gaat het nu niet om. Alles is al gezegd geweest in feedback. MK moet gewoon ophouden zoals afgesproken in feedback. Het is hier een sc geen feedback topic. Dus hou het allemaal verder gezellig en geen probleem dat er mensen hier niet meer posten. Niemand gaat dood dus aub. Allemaal nu ophouden met dat gedoe en verder sc-en.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef Elvi het volgende:
Je moet toch ergens beginnen jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch een vrij groot deel van het etmaal.
Ja. En dat ik d'r niet tof vind klopt. Maar ze wil dus dat ik zeg dat dat voor haar de reden is dat ze stopt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat diezelfde die zo irritant is?
Dan kom je toch gewoon langs, the more the merrierquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Evie het volgende:
[..]
heyhey hou eens op met die vulgaire taal.. daar krijgen bepaalde mensen gevoelens van ja!
Dat ga ik dan ook gewoon doen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel haar ouders gewoon de waarheid
O ja, inderdaadquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch een vrij groot deel van het etmaal.
[..]
Bescheidenheid siert, toch?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leugens
Al ben je wel mijn favoriete dokter natuurlijk
mwoah denk dat dat best lastig voor je is.. geef je dr een te veel of te weinig aandacht en je hangtquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kom je toch gewoon langs, the more the merriera 3some is awesome
Zo aardig ben ik nu ook weer niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hee als je echt aardig bent dan doe je gewoon wat ze je vraagt
Lekkere "reden" ook om te stoppenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En dat ik d'r niet tof vind klopt. Maar ze wil dus dat ik zeg dat dat voor haar de reden is dat ze stopt.
(Zij weet niet dat ik d'r irritant vind, al heb ik dat wel subtiel laten merken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |