Ik heb het -echt- geprobeerd, maar "still the same shit".quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:00 schreef Re het volgende:
Ik lees mee hè, gaan we eens vooruit kijken en Karen we elkaar eens los?
En wat je mening ook is, val de ander er niet op de man op aan
Ooooooh!quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naaktfoto's zoeken toch.
Ik had problemen met Word. Het was iets met liggende pagina's en staande pagina's in hetzelfde document dat iedere keer fout ging. En de daarbij vernaggelde paginanummering.
Dus ik googelde en de eerste hit was op bokt.
Wel daardoor opgelost.
Ja, LompeHork vond die ook al zo tof.quote:
Wel van een goed merk nemen, dus niet zomaar elk huismerk. Want die hebben nog wel eens lijm wat achterblijft op je huid.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm.. Misschien maar eens proberen dan. Geen overbodige luxe als je in een viezige omgeving werkt, denk ik.
De keren dat ik het heb gebruikt, was het na een week ofzo weer terug. Dus het nut ervan ontging me een beetje.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wel van een goed merk nemen, dus niet zomaar elk huismerk. Want die hebben nog wel eens lijm wat achterblijft op je huid.
Ik vind die van de action wel oke.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wel van een goed merk nemen, dus niet zomaar elk huismerk. Want die hebben nog wel eens lijm wat achterblijft op je huid.
Ja Action is ook nog wel ok, maar die van Nivea zijn beter. Volgens mij hebben die ook van die strips voor je voorhoofd en kin.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind die van de action wel oke.
Maar liever die van nivea of van dr van der hoog of zo?
Gast, ik weet niet hoor, maar het probleem ligt bij jezelf. Zo lang jij niet zit te klagen gaat het hier prima.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb het -echt- geprobeerd, maar "still the same shit".
Ik heb al gepost in het sex fb topic, het maakt me verder niet uit of dat me mn 6e note gaat opleveren.
Ik zat aan vd Hoog te denken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor de producten van vd Hoog dus ik heb ze nooit gebruikt maar als je dat n goed merk vind zou ik het gewoon proberenquote:
Oei, dat is minder, ja. Volgens mij staat het wel bekend als één van de betere merken. Zal morgen eens kijken bij de Kruidvat.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor de producten van vd Hoog dus ik heb ze nooit gebruikt maar als je dat n goed merk vind zou ik het gewoon proberen
Het ligt niet aan het merk denk ik hoorquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oei, dat is minder, ja. Volgens mij staat het wel bekend als één van de betere merken. Zal morgen eens kijken bij de Kruidvat.
Zwitsal is dan ook zwaar geparfumeerd, vaak...quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het ligt niet aan het merk denk ik hoorIk ben ook allergisch voor de Zwitsal babycreme
Mn huid is gewoon extreem gevoelig
Ik vind Shar Pei's echt heel cool. Alleen jammer dat die huid weer in het extreme doorgefokt moet wordenquote:
Ik zal je eens iets vertellen Vinniiee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gast, ik weet niet hoor, maar het probleem ligt bij jezelf. Zo lang jij niet zit te klagen gaat het hier prima.
Heb de hele dag nog geen negatiefs iets gezien.
Nee, katten zijn niet leuk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had dan liever een kat gedaan
Ik kan ze niet mooi vinden, sorryquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Shar Pei's echt heel cool. Alleen jammer dat die huid weer in het extreme doorgefokt moet worden.
Ik dacht dat een SC van niemand was?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zal je eens iets vertellen Vinniiee.
Ik met jullie samen in de sex sc...BAM! ergernissen alom
Ik ruim een jaar weg van jullie...NIKS aan de hand hier!
Jullie zonder mij: sc dicht
Jullie naar mij komen...BAM! same shit again
...snappievous?
Kan ik me wel voorstellen, hoorquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan ze niet mooi vinden, sorry
[..]
Ik dacht dat een SC van niemand was?
En uiteraard heeft Vinniiee hier niks negatiefs in gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |