Schopje TRU.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat we allemaal zodanig met elkaar verbonden zijn dat we elkaars gedachten kunnen lezen.
Dat verkoopt nog steeds als een tiet, johquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
In mijn tijd was dat clearasil helemaal in. Ik kreeg daar juist pukkels van.
Will do!quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh Nicelaat even weten hoe het smaakt
Dat doet een hete douche ookquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm ze trekken wel lekker je poriën open
Ah dat is wel herkenbaar. Allee in de supermarkt is dan ook gericht op voor meer dan 1 persoon.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:28 schreef Samzz het volgende:
Booh, mijn eten was lekker. Morgen eet ik het weer, ik kan geen één persoonsmaaltijden maken kennelijk
.
Ik kook bijna iedere dag vers, vind ik veel lekkerderquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ah dat is wel herkenbaar. Allee in de supermarkt is dan ook gericht op voor meer dan 1 persoon.
Behalve de magnetron dingen. Die er dan ook regelmatig in gaan bij mij :p
Lang leve bakjes invriezenquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ah dat is wel herkenbaar. Allee in de supermarkt is dan ook gericht op voor meer dan 1 persoon.
Behalve de magnetron dingen. Die er dan ook regelmatig in gaan bij mij :p
Ik zat laatst even op bokt, ik moest even huilen daardoor.quote:
Je schoot even vol?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat laatst even op bokt, ik moest even huilen daardoor.
Ik probeer het zoveel mogelijk. Maar vaak heb ik gewoon geen zin om voor me eentje uitgebreid iets te maken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kook bijna iedere dag vers, vind ik veel lekkerder.
Wat moet jij op Bokt, joh? Mijn tekeningen kun je ook gewoon op FOK! bekijken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat laatst even op bokt, ik moest even huilen daardoor.
En wij hebben op fok geeneens een rouwheader. God, wat respectloos zijn we hier toch.quote:
Hmmm.. Misschien maar eens proberen dan. Geen overbodige luxe als je in een viezige omgeving werkt, denk ik.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:54 schreef Elvi het volgende:
Die neusstickers werken echt wel! Trekken zo je porieën leeg
Niccce, Gandalf.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet jij op Bokt, joh? Mijn tekeningen kun je ook gewoon op FOK! bekijken.
Schandalig!quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
En wij hebben op fok geeneens een rouwheader. God, wat respectloos zijn we hier toch.
Naaktfoto's zoeken toch.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet jij op Bokt, joh? Mijn tekeningen kun je ook gewoon op FOK! bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |