Geen idee, maar er was "gewoon" altijd gedoe daarquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Aan wie zal dat toch liggen ;-)
En nee, ik doel niet op jou Magnetronkoffie
Niet die naam.quote:
Goed goed. Dan ben ik wel Bonnie. Zou Rokje me dan aaien?quote:
Wat bedoel je, Roy?quote:
Om Bonnie genoemd te wordenquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed goed. Dan ben ik wel Bonnie. Zou Rokje me dan aaien?![]()
Dan mag jij Clyde zijn.
[..]
Wat bedoel je, Roy?
Nee. Bespaar je de moeite.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:33 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Weer 'gezeik'? Laat me raden, MK tegen de rest?
Is teruglezen een aanrader?
Oh dat ga ik zeker doen, RUST aan de kop.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoi terug, ik nog niet.
Maar geniet er van zou ik zeggen
Mooi, dan ga ik koken. Courgette, aardappeltjes en nep kip met een tomatensausjequote:
Geen idee, ik doe alleen inwendige onderzoeken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dat ga ik zeker doen, RUST aan de kop.
Trouwens, zou het kwaad kunnen die hechtpleistertjes er nu al af te halen?
Pfff, flut-arts. Ik ga koken, laterquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe alleen inwendige onderzoeken.
Mwa het is iets tussen mensen die elkaar niet liggen en die elke aanleiding aangrijpen om elkaar te kakken te zetten. Gewoon typisch fokquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:33 schreef Samzz het volgende:
Ik mag MK wel hoor, is een goede gast. Maar het viel me nu gewoon een beetje op dat hij andere mensen " beschuldigde" van wat hij zelf net zo hard deed.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mwa het is iets tussen mensen die elkaar niet liggen en die elke aanleiding aangrijpen om elkaar te kakken te zetten. Gewoon typisch fok
Dus MK wordt weer op aangekeken?quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:33 schreef Samzz het volgende:
Als de rest gelijk niet meer wil posten, dan kan ik ook niet op ze reageren, lijkt me.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dus MK wordt weer op aangekeken?
houden jullie zelf nooit een spiegel voor jullie kop?
ik heb de laatste paar dagen hier lopen lurken, was gezellig tot jullie kwamen, mensen die toen poste komen hier nu niet meer. De hoeveelste SC is deze al die jullie verpesten?
Is daar niet 1 of andere FOK!Award voor uit te vinden ?
ja, nu zal ik wel weer te horen krijgen dat ik zeur en dergelijke maar jullie komen met een groep binnen, reageren alleen op elkaar en negeren de rest. Maar goed, heb al vele van jullie in andere SC de sfeer zien verpesten, dus ik zal nu wel de zondebok worden nu, maar goed, ik heb mn zeggie gedaan
Overdrijven is ook een vak natuurlijk he.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb de laatste paar dagen hier lopen lurken, was gezellig tot jullie kwamen, mensen die toen poste komen hier nu niet meer. De hoeveelste SC is deze al die jullie verpesten?
ja, nu zal ik wel weer te horen krijgen dat ik zeur en dergelijke maar jullie komen met een groep binnen, reageren alleen op elkaar en negeren de rest. Maar goed, heb al vele van jullie in andere SC de sfeer zien verpesten, dus ik zal nu wel de zondebok worden nu, maar goed, ik heb mn zeggie gedaan
He, ik zie nu pas voor het eerst dat je de Stig als UI hebt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:49 schreef xFriendx het volgende:
Iedereen hoort er gewoon bij. Mensen uitsluiten is ook jezelf vervreemden.
En hallo weer allemaal!
Mooi, want we moeten ook helemaal niet zo bezig zijn met dat we twee verschillende groepen zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:48 schreef Elvi het volgende:
Ik ben overigens SC-loosIk zat eerder niet hier en ook niet in de sex-sc dus ik weet niet wie bij welke sc 'hoort'.
Desondanks, goed gespotquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, ik zie nu pas voor het eerst dat je de Stig als UI hebt.
Zeuren is iets waar ze goed in zijn ja, zelfs 1 fukkin minuutje jezelf zien te vermaken is nog teveel moeite voor zequote:Op woensdag 23 juli 2014 17:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nu doe je het weerquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeuren is iets waar ze goed in zijn ja, zelfs 1 fukkin minuutje jezelf zien te vermaken is nog teveel moeite voor ze
Maar neeuu, het is makkelijker om 2 dagen over elk papiertje dat over de vliegramp gaat, te gaan zitten zeiken. Elk moment over de vliegramp wordt uitgetrokken als een dropveter
En vervolgens word ik ook nog eens collectief voor van alles uitgemaakt (ik zou een plaat voor mn kop hebben. Ja hallo? Wiens sc was ook alweer gesloten?), ja gezellig idd en je hebt gelijk, tot hun komst was er nog niks aan de hand hier
Ehm, zowat iedereen hier heeft ooit wel eens in sex sc gepostquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:48 schreef Elvi het volgende:
Ik ben overigens SC-loosIk zat eerder niet hier en ook niet in de sex-sc dus ik weet niet wie bij welke sc 'hoort'.
En iedereen zat daarvoor ook al hier, en sommige posten hier nog steeds af en toe mee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehm, zowat iedereen hier heeft ooit wel eens in sex sc gepostAlleen zijn ze om totaal verschillende redenen hier terecht gekomen
Hetzelfde doen als wat je andere verwijt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat doe ik nou precies weer?
Enlighten me
quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat doe ik nou precies weer?
Enlighten me
Vinniiee niet, hij kwam vanuit de sex sc hierheen en Fera en Fas dacht ik ook niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En iedereen zat daarvoor ook al hier, en sommige posten hier nog steeds af en toe mee.
Je hebt gelijk, Vinnie en Fas inderdaad niet, die moeten we dan maar weren he.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vinniiee niet, hij kwam vanuit de sex sc hierheen en Fera en Fas dacht ik ook niet.
Ow nee, ik doe absoluut niet hetzelfde als julliequote:Op woensdag 23 juli 2014 17:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hetzelfde doen als wat je andere verwijt.
Eindeloos blijven doorzagen en maar proberen je punt te maken.
Right, alsof je tegen een steen staat te ouwehoeren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow nee, ik doe absoluut niet hetzelfde als jullie
Hoeveel sc's heb ik ook alweer dicht gekregen? En jullie? Ja precies...dus...
En -dit- is dus het negativisme dat jullie uit de sex sc hierheen hebben meegenomen en de voornaamste reden geweest dat ik daar stopte met posten, tsk tsk Royco.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Vinnie en Fas inderdaad niet, die moeten we dan maar weren he.
Is vast iets mis met die 2.
Jullie... Goed bezig, scheer alles over één kam.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ground control to MK: Niet alles serieus nemen!!quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En -dit- is dus het negativisme dat jullie uit de sex sc hierheen hebben meegenomen en de voornaamste reden geweest dat ik daar stopte met posten, tsk tsk Royco.
De sfeer was prima voor jullie komst, maar dat gaat er bij jullie niet in (ik las zoiets al in een aantal feedback topics geloof ik...)
Zwaar leven he?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Right, alsof je tegen een steen staat te ouwehoeren.
Ik kleur helaas niet zo snelquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:05 schreef spelletjesman het volgende:
Mooi weertje. Iedereen al wat gebruind?
Nee hoor, mijn leven is best goed.quote:
Heel erg grappig Roycoquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ground control to MK: Niet alles serieus nemen!!
Do you copy MK?
Come in MK!!
Kan buiten mijn computer scherm niet goed lezen met die zon.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:05 schreef spelletjesman het volgende:
Mooi weertje. Iedereen al wat gebruind?
Courgette, spinazie, krieltjes en nep kip in met tomatensausjequote:
Ik kan er niks aan doen dat jij niet weet wanneer iets niet serieus bedoeld is.quote:
Is dat nep kip van de vegetarische slager. Stiekem ben ik er benieuwd naar, maar vind het zo duur.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Courgette, spinazie, krieltjes en nep kip in met tomatensausje.
Tuurlijk, straks geef je mij ook nog eens de schuld dat de sex sc gesloten isquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jij niet weet wanneer iets niet serieus bedoeld is.
Hans Teeuwen zou niet een zaal vol mensen zoals jij moeten hebben.
Neuh, gewoon tofu van de Albert Heijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dat nep kip van de vegetarische slager. Stiekem ben ik er benieuwd naar, maar vind het zo duur.
Ik geef het op.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tuurlijk, straks geef je mij ook nog eens de schuld dat de sex sc gesloten is
Kom op Royco, wat probeer je te doen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geef het op.
Mijn katten begrijpen nog meer van wat ik zeg.
Laat nu maar MK, ik ga je gewoon negeren vanaf nu.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom op Royco, wat probeer je te doen?
Ik ken het normaal alleen door een pastasaus of iets en dan vind ik het ook niet lekker. Dus nu maar eens zo met veel knoflook grillen. Hopelijk lust ik het dan wel.quote:
Knoflook maakt alles beterquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken het normaal alleen door een pastasaus of iets en dan vind ik het ook niet lekker. Dus nu maar eens zo met veel knoflook grillen. Hopelijk lust ik het dan wel.
Knoflook is heilig.quote:
Ui ook wel een beetje toch?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Knoflook is heilig.Knoflook of kaas, dat is alles wat je nodig hebt om alles tot iets lekkers te kunnen maken.
Negeren =/ normaal doen, weet je nog?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat nu maar MK, ik ga je gewoon negeren vanaf nu.
Kip matras, nu met extra veringquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kip matras. Uit een pakje
Bij gebrek aan beter, zin, en pfoe dat dus...
Gadverdammequote:Op woensdag 23 juli 2014 18:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Volgens mij gaat er bij mij bijna overal wel een ui in.
iedere dag iemand uitnodigenquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:28 schreef Samzz het volgende:
Booh, mijn eten was lekker. Morgen eet ik het weer, ik kan geen één persoonsmaaltijden maken kennelijk
.
Ik heb morgen mijn gezondheidskeuring, whoehoe.
Had je die taco's?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:28 schreef Samzz het volgende:
Booh, mijn eten was lekker. Morgen eet ik het weer, ik kan geen één persoonsmaaltijden maken kennelijk
.
Ik heb morgen mijn gezondheidskeuring, whoehoe.
Voor mee-eters?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
M'n zusje heeft zo'n achterlijke sticker op haar neus. Ze beweerd dat het voor haar make up is, maar geloof er geen hol van
Iemand die het weet?
Sticker op der neus? Ik ken alleen een sticker tegen mee-eters.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
M'n zusje heeft zo'n achterlijke sticker op haar neus. Ze beweerd dat het voor haar make up is, maar geloof er geen hol van
Iemand die het weet?
Is dat niet zo'n sticker om mee-eters te verwijderen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand die het weet?
Nee, die maak ik vrijdagquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had je die taco's?![]()
Hèhè, moeilijk is dat ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |