Kip matras, nu met extra veringquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kip matras. Uit een pakje
Bij gebrek aan beter, zin, en pfoe dat dus...
Gadverdammequote:Op woensdag 23 juli 2014 18:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Volgens mij gaat er bij mij bijna overal wel een ui in.
iedere dag iemand uitnodigenquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:28 schreef Samzz het volgende:
Booh, mijn eten was lekker. Morgen eet ik het weer, ik kan geen één persoonsmaaltijden maken kennelijk
.
Ik heb morgen mijn gezondheidskeuring, whoehoe.
Had je die taco's?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:28 schreef Samzz het volgende:
Booh, mijn eten was lekker. Morgen eet ik het weer, ik kan geen één persoonsmaaltijden maken kennelijk
.
Ik heb morgen mijn gezondheidskeuring, whoehoe.
Voor mee-eters?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
M'n zusje heeft zo'n achterlijke sticker op haar neus. Ze beweerd dat het voor haar make up is, maar geloof er geen hol van
Iemand die het weet?
Sticker op der neus? Ik ken alleen een sticker tegen mee-eters.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
M'n zusje heeft zo'n achterlijke sticker op haar neus. Ze beweerd dat het voor haar make up is, maar geloof er geen hol van
Iemand die het weet?
Is dat niet zo'n sticker om mee-eters te verwijderen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand die het weet?
Nee, die maak ik vrijdagquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had je die taco's?![]()
Hèhè, moeilijk is dat ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |