Heel erg grappig Roycoquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ground control to MK: Niet alles serieus nemen!!
Do you copy MK?
Come in MK!!
Kan buiten mijn computer scherm niet goed lezen met die zon.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:05 schreef spelletjesman het volgende:
Mooi weertje. Iedereen al wat gebruind?
Courgette, spinazie, krieltjes en nep kip in met tomatensausjequote:
Ik kan er niks aan doen dat jij niet weet wanneer iets niet serieus bedoeld is.quote:
Is dat nep kip van de vegetarische slager. Stiekem ben ik er benieuwd naar, maar vind het zo duur.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Courgette, spinazie, krieltjes en nep kip in met tomatensausje.
Tuurlijk, straks geef je mij ook nog eens de schuld dat de sex sc gesloten isquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jij niet weet wanneer iets niet serieus bedoeld is.
Hans Teeuwen zou niet een zaal vol mensen zoals jij moeten hebben.
Neuh, gewoon tofu van de Albert Heijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dat nep kip van de vegetarische slager. Stiekem ben ik er benieuwd naar, maar vind het zo duur.
Ik geef het op.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tuurlijk, straks geef je mij ook nog eens de schuld dat de sex sc gesloten is
Kom op Royco, wat probeer je te doen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geef het op.
Mijn katten begrijpen nog meer van wat ik zeg.
Laat nu maar MK, ik ga je gewoon negeren vanaf nu.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom op Royco, wat probeer je te doen?
Ik ken het normaal alleen door een pastasaus of iets en dan vind ik het ook niet lekker. Dus nu maar eens zo met veel knoflook grillen. Hopelijk lust ik het dan wel.quote:
Knoflook maakt alles beterquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken het normaal alleen door een pastasaus of iets en dan vind ik het ook niet lekker. Dus nu maar eens zo met veel knoflook grillen. Hopelijk lust ik het dan wel.
Knoflook is heilig.quote:
Ui ook wel een beetje toch?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Knoflook is heilig.Knoflook of kaas, dat is alles wat je nodig hebt om alles tot iets lekkers te kunnen maken.
Negeren =/ normaal doen, weet je nog?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat nu maar MK, ik ga je gewoon negeren vanaf nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |