Whehe.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:55 schreef artelligence het volgende:
Sluiten!!!! 30 TR's gemacht. Notes worden op DIT moment gegeven. Fas krijgt uiteraard de meeste.
Gr.
Geen idee, maar er was "gewoon" altijd gedoe daarquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Aan wie zal dat toch liggen ;-)
En nee, ik doel niet op jou Magnetronkoffie
Niet die naam.quote:
Goed goed. Dan ben ik wel Bonnie. Zou Rokje me dan aaien?quote:
Wat bedoel je, Roy?quote:
Om Bonnie genoemd te wordenquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed goed. Dan ben ik wel Bonnie. Zou Rokje me dan aaien?![]()
Dan mag jij Clyde zijn.
[..]
Wat bedoel je, Roy?
Nee. Bespaar je de moeite.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:33 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Weer 'gezeik'? Laat me raden, MK tegen de rest?
Is teruglezen een aanrader?
Oh dat ga ik zeker doen, RUST aan de kop.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoi terug, ik nog niet.
Maar geniet er van zou ik zeggen
Mooi, dan ga ik koken. Courgette, aardappeltjes en nep kip met een tomatensausjequote:
Geen idee, ik doe alleen inwendige onderzoeken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dat ga ik zeker doen, RUST aan de kop.
Trouwens, zou het kwaad kunnen die hechtpleistertjes er nu al af te halen?
Pfff, flut-arts. Ik ga koken, laterquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe alleen inwendige onderzoeken.
Mwa het is iets tussen mensen die elkaar niet liggen en die elke aanleiding aangrijpen om elkaar te kakken te zetten. Gewoon typisch fokquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:33 schreef Samzz het volgende:
Ik mag MK wel hoor, is een goede gast. Maar het viel me nu gewoon een beetje op dat hij andere mensen " beschuldigde" van wat hij zelf net zo hard deed.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mwa het is iets tussen mensen die elkaar niet liggen en die elke aanleiding aangrijpen om elkaar te kakken te zetten. Gewoon typisch fok
Dus MK wordt weer op aangekeken?quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:33 schreef Samzz het volgende:
Als de rest gelijk niet meer wil posten, dan kan ik ook niet op ze reageren, lijkt me.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dus MK wordt weer op aangekeken?
houden jullie zelf nooit een spiegel voor jullie kop?
ik heb de laatste paar dagen hier lopen lurken, was gezellig tot jullie kwamen, mensen die toen poste komen hier nu niet meer. De hoeveelste SC is deze al die jullie verpesten?
Is daar niet 1 of andere FOK!Award voor uit te vinden ?
ja, nu zal ik wel weer te horen krijgen dat ik zeur en dergelijke maar jullie komen met een groep binnen, reageren alleen op elkaar en negeren de rest. Maar goed, heb al vele van jullie in andere SC de sfeer zien verpesten, dus ik zal nu wel de zondebok worden nu, maar goed, ik heb mn zeggie gedaan
Overdrijven is ook een vak natuurlijk he.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dus MK wordt weer op aangekeken?
houden jullie zelf nooit een spiegel voor jullie kop?
ik heb de laatste paar dagen hier lopen lurken, was gezellig tot jullie kwamen, mensen die toen poste komen hier nu niet meer. De hoeveelste SC is deze al die jullie verpesten?
Is daar niet 1 of andere FOK!Award voor uit te vinden ?
ja, nu zal ik wel weer te horen krijgen dat ik zeur en dergelijke maar jullie komen met een groep binnen, reageren alleen op elkaar en negeren de rest. Maar goed, heb al vele van jullie in andere SC de sfeer zien verpesten, dus ik zal nu wel de zondebok worden nu, maar goed, ik heb mn zeggie gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |