Ze geeft gewoon haar mening, doe eens niet zo denigrerend.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor iemand die zo snel kan lachen om dingen, kan je wel ontzettend hard zeiken om niks
Kijk, dit is helder. Dank je wel. Ik ben zelf ook een vrij direct persoon, maar daar kleven ook nadelen aan. Niet iedereen zal dit altijd op de juiste manier opvatten en dat zul je dan ook te horen krijgen. Maar deze uitleg is in ieder geval een stuk beter te begrijpen dan de andere posts.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, dat zal mn karakter wel zijn, ik ben nou recht voor z'n raap en ja, sommigen denken daardoor dat ik koppig/dom/debiel/whatever ben, maar dat maakt mij allemaal niets uit.
Die mensen mogen vooral lekker zo door blijven denken, het zal me worst wezen wat -zulke- mensen van mij vinden
En ik had het over dit topic (vorige deel, ik vergeleek het met dat gezeik over "nu word ik gedwongen om 1 minuutje lang niet te kunnen fokken! Boehoe". Nou, lekker important is dat zeg
En ja, ik zeg gewoon zonder slap gelul eromheen wat ik daarvan vind en als mensen dat niet bevalt (ik heb het wel vaker meegemaakt dat ik voor vanalles werd uitegmaakt dus dat ben ik wel gewend)..tsja...ik zit er niet mee
"Doe gewoon normaal", zeg ik dan maar
Ik bedenk me nog iets Myra....dit kan (naar jouw mening dan) wel waar zijn, maar is eigenlijk helemaal geen antwoord op de eigenlijke vraagquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:34 schreef Myraela het volgende:
Ik weet het ook nog wel hoor. Je bent erg snel op je teentje getrapt, weet niet wanneer je iets serieus of niet moet lezen en hebt een behoorlijke plaat voor je kop.
Zoals dit. Dit komt best gemeen over, vind je niet?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor iemand die zo snel kan lachen om dingen, kan je wel ontzettend hard zeiken om niks
Omdat je vanwege die kenmerken zulke discussies nooit aankon en je altijd aangevallen voelde. Daarom.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik bedenk me nog iets Myra....dit kan (naar jouw mening dan) wel waar zijn, maar is eigenlijk helemaal geen antwoord op de eigenlijke vraag![]()
Dus waarom was ik daar ook alweer weggegaan volgens jou?
Agressief en denigrerend, ach jeetje tis toch wat he?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze geeft gewoon haar mening, doe eens niet zo denigrerend.
Ik probeer het.quote:
Vermoeiend? Als er iets is waar ik allergisch voor ben dan is het wel stupiditeit en negativisme (en al helemaal in groepen!!!)quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat je vanwege die kenmerken zulke discussies nooit aankon en je altijd aangevallen voelde. Daarom.
Maar het beviel mij prima die tijd zonder jou in SEX. Dus ik denk dat ik dat in dit topic ook maar toe ga passen. Want dit is vermoeiend.
Ja, dat "jeetje het is toch wat", dachten wij nou bij jouw gejank in feedback. Hypocriet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Agressief en denigrerend, ach jeetje tis toch wat he?
Wat mij betreft welquote:
Hm, da's wel iets voor mij.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:55 schreef Myraela het volgende:
Trouwens laatst bij die wijn-actie flessen oranje Canei gekocht. 6 flessen 3 euro. Hij is echt onwijs lekker, het is heeft niets met wijn te maken maar smaakt naar perzik.En nu kwam vandaag de limoen versie ook binnen.
![]()
Soort Radler onder de wijn.
Ach jeetje, het is toch watquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat "jeetje het is toch wat", dachten wij nou bij jouw gejank in feedback. Hypocriet.
Ik had laatst de Strawberry. Die is best zoet, maar best oké.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:55 schreef Myraela het volgende:
Trouwens laatst bij die wijn-actie flessen oranje Canei gekocht. 6 flessen 3 euro. Hij is echt onwijs lekker, het is heeft niets met wijn te maken maar smaakt naar perzik.En nu kwam vandaag de limoen versie ook binnen.
![]()
Soort Radler onder de wijn.
https://www.wijnvoordeel.(...)qi20bvti8tc8i3pg9el4quote:
Aan wie zal dat toch liggen ;-)quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vorige keer lukte ook al niet
Dus toen ben ik maar vertrokken en eh...whatever
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |