Schopje TRU.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat we allemaal zodanig met elkaar verbonden zijn dat we elkaars gedachten kunnen lezen.
Dat verkoopt nog steeds als een tiet, johquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
In mijn tijd was dat clearasil helemaal in. Ik kreeg daar juist pukkels van.
Will do!quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh Nicelaat even weten hoe het smaakt
Dat doet een hete douche ookquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm ze trekken wel lekker je poriën open
Ah dat is wel herkenbaar. Allee in de supermarkt is dan ook gericht op voor meer dan 1 persoon.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:28 schreef Samzz het volgende:
Booh, mijn eten was lekker. Morgen eet ik het weer, ik kan geen één persoonsmaaltijden maken kennelijk
.
Ik kook bijna iedere dag vers, vind ik veel lekkerderquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ah dat is wel herkenbaar. Allee in de supermarkt is dan ook gericht op voor meer dan 1 persoon.
Behalve de magnetron dingen. Die er dan ook regelmatig in gaan bij mij :p
Lang leve bakjes invriezenquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ah dat is wel herkenbaar. Allee in de supermarkt is dan ook gericht op voor meer dan 1 persoon.
Behalve de magnetron dingen. Die er dan ook regelmatig in gaan bij mij :p
Ik zat laatst even op bokt, ik moest even huilen daardoor.quote:
Je schoot even vol?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat laatst even op bokt, ik moest even huilen daardoor.
Ik probeer het zoveel mogelijk. Maar vaak heb ik gewoon geen zin om voor me eentje uitgebreid iets te maken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kook bijna iedere dag vers, vind ik veel lekkerder.
Wat moet jij op Bokt, joh? Mijn tekeningen kun je ook gewoon op FOK! bekijken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat laatst even op bokt, ik moest even huilen daardoor.
En wij hebben op fok geeneens een rouwheader. God, wat respectloos zijn we hier toch.quote:
Hmmm.. Misschien maar eens proberen dan. Geen overbodige luxe als je in een viezige omgeving werkt, denk ik.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:54 schreef Elvi het volgende:
Die neusstickers werken echt wel! Trekken zo je porieën leeg
Niccce, Gandalf.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet jij op Bokt, joh? Mijn tekeningen kun je ook gewoon op FOK! bekijken.
Schandalig!quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
En wij hebben op fok geeneens een rouwheader. God, wat respectloos zijn we hier toch.
Naaktfoto's zoeken toch.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet jij op Bokt, joh? Mijn tekeningen kun je ook gewoon op FOK! bekijken.
Ik heb het -echt- geprobeerd, maar "still the same shit".quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:00 schreef Re het volgende:
Ik lees mee hè, gaan we eens vooruit kijken en Karen we elkaar eens los?
En wat je mening ook is, val de ander er niet op de man op aan
Ooooooh!quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naaktfoto's zoeken toch.
Ik had problemen met Word. Het was iets met liggende pagina's en staande pagina's in hetzelfde document dat iedere keer fout ging. En de daarbij vernaggelde paginanummering.
Dus ik googelde en de eerste hit was op bokt.
Wel daardoor opgelost.
Ja, LompeHork vond die ook al zo tof.quote:
Wel van een goed merk nemen, dus niet zomaar elk huismerk. Want die hebben nog wel eens lijm wat achterblijft op je huid.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm.. Misschien maar eens proberen dan. Geen overbodige luxe als je in een viezige omgeving werkt, denk ik.
De keren dat ik het heb gebruikt, was het na een week ofzo weer terug. Dus het nut ervan ontging me een beetje.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wel van een goed merk nemen, dus niet zomaar elk huismerk. Want die hebben nog wel eens lijm wat achterblijft op je huid.
Ik vind die van de action wel oke.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wel van een goed merk nemen, dus niet zomaar elk huismerk. Want die hebben nog wel eens lijm wat achterblijft op je huid.
Ja Action is ook nog wel ok, maar die van Nivea zijn beter. Volgens mij hebben die ook van die strips voor je voorhoofd en kin.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind die van de action wel oke.
Maar liever die van nivea of van dr van der hoog of zo?
Gast, ik weet niet hoor, maar het probleem ligt bij jezelf. Zo lang jij niet zit te klagen gaat het hier prima.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb het -echt- geprobeerd, maar "still the same shit".
Ik heb al gepost in het sex fb topic, het maakt me verder niet uit of dat me mn 6e note gaat opleveren.
Ik zat aan vd Hoog te denken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor de producten van vd Hoog dus ik heb ze nooit gebruikt maar als je dat n goed merk vind zou ik het gewoon proberenquote:
Oei, dat is minder, ja. Volgens mij staat het wel bekend als één van de betere merken. Zal morgen eens kijken bij de Kruidvat.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor de producten van vd Hoog dus ik heb ze nooit gebruikt maar als je dat n goed merk vind zou ik het gewoon proberen
Het ligt niet aan het merk denk ik hoorquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oei, dat is minder, ja. Volgens mij staat het wel bekend als één van de betere merken. Zal morgen eens kijken bij de Kruidvat.
Zwitsal is dan ook zwaar geparfumeerd, vaak...quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het ligt niet aan het merk denk ik hoorIk ben ook allergisch voor de Zwitsal babycreme
Mn huid is gewoon extreem gevoelig
Ik vind Shar Pei's echt heel cool. Alleen jammer dat die huid weer in het extreme doorgefokt moet wordenquote:
Ik zal je eens iets vertellen Vinniiee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gast, ik weet niet hoor, maar het probleem ligt bij jezelf. Zo lang jij niet zit te klagen gaat het hier prima.
Heb de hele dag nog geen negatiefs iets gezien.
Nee, katten zijn niet leuk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had dan liever een kat gedaan
Ik kan ze niet mooi vinden, sorryquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Shar Pei's echt heel cool. Alleen jammer dat die huid weer in het extreme doorgefokt moet worden.
Ik dacht dat een SC van niemand was?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zal je eens iets vertellen Vinniiee.
Ik met jullie samen in de sex sc...BAM! ergernissen alom
Ik ruim een jaar weg van jullie...NIKS aan de hand hier!
Jullie zonder mij: sc dicht
Jullie naar mij komen...BAM! same shit again
...snappievous?
Kan ik me wel voorstellen, hoorquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan ze niet mooi vinden, sorry
[..]
Ik dacht dat een SC van niemand was?
En uiteraard heeft Vinniiee hier niks negatiefs in gezienquote:
Ga eens inhoudelijk in op mijn reactie op jouw vorige postquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat een SC van niemand was?
Dat gebeurt inderdaad en dat sucks, maar neemt niet weg dat je zelf kunt proberen to make it work nu met de nieuwe (tijdelijke?) bezetting.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En uiteraard heeft Vinniiee hier niks negatiefs in gezien
Maar ik heb wel wat geleerd vandaag
Ik snap nu eindelijk wat "kliekje" nou echt betekent...
Dit is wat er speelt:
Jullie zijn zo aan elkaar gewend geraakt dat jullie bewust of onbewust, opmerkingen van jullie eigen kliekje pikken, maar dat van buitenstaanders niet.
Zodra een buitenstaander een opmerking maakt die 1 van jullie kliekje niet bevalt, dan zal elk individu van dat kliekje de opmerkingen van de buitenstaander zwartmaken terwijl de opmerkingen van hetzelfde kaliber, gemaakt door kliekjesgenoten, zondermeer worden goedgekeurd en als er door de buitenstaander al direct over die opmerking iemand van het kliekje wordt aangesproken, zal het kliekje als geheel beweren dat dat komt doordat de buitenstaander iets fout heeft gedaan.
Fascinerend ergens wel, alleen jammer dat de standaard mens zo makkelijk te misleiden is.
Brr nee. Katten vind ik leuke beesten, maar lang niet alle katten vind ik mooiquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen, hoor. Het zijn van die typische rassen, net als Naakthonden, bijvoorbeeld.
Volgens mij heb ik tot nu toe altijd netjes op jou gereageerd, of ben ik abuis? Ik vind het alleen zo onnodig om te blijven doorzagen over dit onderwerp. Dat geldt voor jou, maar ook voor Vinnie. Alleen ik reageerde op jou omdat jij jezelf steeds in de slachtofferrol plaatst.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En uiteraard heeft Vinniiee hier niks negatiefs in gezien
Maar ik heb wel wat geleerd vandaag
Ik snap nu eindelijk wat "kliekje" nou echt betekent...
Dit is wat er speelt:
Jullie zijn zo aan elkaar gewend geraakt dat jullie bewust of onbewust, opmerkingen van jullie eigen kliekje pikken, maar dat van buitenstaanders niet.
Zodra een buitenstaander een opmerking maakt die 1 van jullie kliekje niet bevalt, dan zal elk individu van dat kliekje de opmerkingen van de buitenstaander zwartmaken terwijl de opmerkingen van hetzelfde kaliber, gemaakt door kliekjesgenoten, zondermeer worden goedgekeurd en als er door de buitenstaander al direct over die opmerking iemand van het kliekje wordt aangesproken, zal het kliekje als geheel beweren dat dat komt doordat de buitenstaander iets fout heeft gedaan.
Fascinerend ergens wel, alleen jammer dat de standaard mens zo makkelijk te misleiden is.
Nee, want:quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga eens inhoudelijk in op mijn reactie op jouw vorige post
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:20 schreef STING het volgende:
magnetronkoffie, laat het verleden rusten en give it a try.
Wat denk je dat ik de afgelopen dagen heb zitten doen?quote:
MK, laat het gaan aub.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik de afgelopen dagen heb zitten doen?
Ik wist van tevoren al dat dit fout zou gaan, maar optimist die ik ben, ben ik -toch- vrolijk gaan meedoen...totdat ik 1 van hun kliekjesgenoten "aanviel" en gelijk waren alle rapen gaar.
Beste zou zijn om een nieuwe sc te maken voor dit nieuwe kliekje want deze samensmelting..gaat hem denk ik niet worden
Die irritatie ontstond al toen ik vernam dat de mensen die ik een jaar geleden ontvlucht was, nou net naar het topic gingen verhuizen waar ik actief was. Niet dat ik me daarvan aantrok hoor, ik heb notabene zelf gezegd in het r&p fb topic dat ik geen oplossing zag (anderen waren minder mild).quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:23 schreef STING het volgende:
[..]
Dat gebeurt inderdaad en dat sucks, maar neemt niet weg dat je zelf kunt proberen to make it work nu met de nieuwe (tijdelijke?) bezetting.
Dit eindeloos rehashen gaat je verder niets opleveren, alleen irritatie bij jezelf en anderen.
quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:30 schreef complicate het volgende:
[..]
MK, laat het gaan aub.(Zie ook DM)
Je houdt datgene waar je zo tegen bent alleen maar in stand op deze manier.quote:
?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hi Tijn!
Wat zullen je kriebels in den rondte vliegen met deze warmte
quote:
Lees dit nu net pas.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:30 schreef complicate het volgende:
[..]
MK, laat het gaan aub.(Zie ook DM)
Kom-op-zegquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:33 schreef STING het volgende:
[..]
Je houdt datgene waar je zo tegen bent alleen maar in stand op deze manier.
Maar ik heb gezegd wat ik wilde zeggen.
Voor je eigen plezier zou ik je aanraden om het te laten rusten, en niet steeds de slachtofferrol op te zoeken.
MK, neen geen sorry. Hou aub op.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sorry meiden
[..]
Kom-op-zeg
Bewaar de standaard fok-rethoriek maar voor iemand die dat wel geloofd, magoed, tot later.
Ik vind mezelf zelfs best aardig.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef Elvi het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo waarom anderen hier nu niet meer durven posten. Ik kwam binnen via feedback omdat ik de plaats delict wel even wilde inspecteren en ik heb ondervonden dat ze niet bijten.
Ik zou haar nu graag door het matras willen trekken jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je bent verliefd toch? Warmte wakkert dat vaak extra aan
Toch een vrij groot deel van het etmaalquote:
Bescheidenheid siert, toch?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hey, niet zo denigrerend naar jezelf.
Is dat diezelfde die zo irritant is?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:
Dus. Mijn collega komt net binnen. Ze heeft vanmiddag aan m'n werkgevers verteld dat ze toch niet blijft omdat het werk toch niet is wat ze ervan verwachtte, ze vond ons allemaal heel gezellig, maar ze heeft geen band met de paarden (gek hé, na amper vier dagen) en het valt haar allemaal toch wat zwaar dat niet thuis wonen.
Nu komt ze net bij mij om te vragen of ik tegen haar ouders wil zeggen dat ze stopt omdat IK haar niet aardig vind. Omdat haar ouders niet mogen weten dat ze 'opgeeft'
. Wtf.
Ik heb hier gewoon doorgepost en moet zeggen vond het eigenlijk wel redelijk gaan. Maar met wel in m'n achterhoofd dat er weer zoiets zou gebeuren. Zie post maar in de sex fb.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef Elvi het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo waarom anderen hier nu niet meer durven posten. Ik kwam binnen via feedback omdat ik de plaats delict wel even wilde inspecteren en ik heb ondervonden dat ze niet bijten.
Evie, jij doet/deed toch iets met geneeskunde? Wanneer kan ik hechtpleiters eraf halen? Ze zitten nu net anderhalve dag, maar ze irriteren me en zijn ranzig geworden door 't werk.quote:
heyhey hou eens op met die vulgaire taal.. daar krijgen bepaalde mensen gevoelens van ja!quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou haar nu graag door het matras willen trekken ja
Vertel haar ouders gewoon de waarheidquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:
Dus. Mijn collega komt net binnen. Ze heeft vanmiddag aan m'n werkgevers verteld dat ze toch niet blijft omdat het werk toch niet is wat ze ervan verwachtte, ze vond ons allemaal heel gezellig, maar ze heeft geen band met de paarden (gek hé, na amper vier dagen) en het valt haar allemaal toch wat zwaar dat niet thuis wonen.
Nu komt ze net bij mij om te vragen of ik tegen haar ouders wil zeggen dat ze stopt omdat IK haar niet aardig vind. Omdat haar ouders niet mogen weten dat ze 'opgeeft'
. Wtf.
Daar gaat het nu niet om. Alles is al gezegd geweest in feedback. MK moet gewoon ophouden zoals afgesproken in feedback. Het is hier een sc geen feedback topic. Dus hou het allemaal verder gezellig en geen probleem dat er mensen hier niet meer posten. Niemand gaat dood dus aub. Allemaal nu ophouden met dat gedoe en verder sc-en.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef Elvi het volgende:
Je moet toch ergens beginnen jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch een vrij groot deel van het etmaal.
Ja. En dat ik d'r niet tof vind klopt. Maar ze wil dus dat ik zeg dat dat voor haar de reden is dat ze stopt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat diezelfde die zo irritant is?
Dan kom je toch gewoon langs, the more the merrierquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Evie het volgende:
[..]
heyhey hou eens op met die vulgaire taal.. daar krijgen bepaalde mensen gevoelens van ja!
Dat ga ik dan ook gewoon doen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel haar ouders gewoon de waarheid
O ja, inderdaadquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch een vrij groot deel van het etmaal.
[..]
Bescheidenheid siert, toch?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leugens
Al ben je wel mijn favoriete dokter natuurlijk
mwoah denk dat dat best lastig voor je is.. geef je dr een te veel of te weinig aandacht en je hangtquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kom je toch gewoon langs, the more the merriera 3some is awesome
Zo aardig ben ik nu ook weer niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hee als je echt aardig bent dan doe je gewoon wat ze je vraagt
Lekkere "reden" ook om te stoppenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En dat ik d'r niet tof vind klopt. Maar ze wil dus dat ik zeg dat dat voor haar de reden is dat ze stopt.
(Zij weet niet dat ik d'r irritant vind, al heb ik dat wel subtiel laten merken).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |