Ik zou haar nu graag door het matras willen trekken jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je bent verliefd toch? Warmte wakkert dat vaak extra aan
Toch een vrij groot deel van het etmaalquote:
Bescheidenheid siert, toch?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hey, niet zo denigrerend naar jezelf.
Is dat diezelfde die zo irritant is?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:
Dus. Mijn collega komt net binnen. Ze heeft vanmiddag aan m'n werkgevers verteld dat ze toch niet blijft omdat het werk toch niet is wat ze ervan verwachtte, ze vond ons allemaal heel gezellig, maar ze heeft geen band met de paarden (gek hé, na amper vier dagen) en het valt haar allemaal toch wat zwaar dat niet thuis wonen.
Nu komt ze net bij mij om te vragen of ik tegen haar ouders wil zeggen dat ze stopt omdat IK haar niet aardig vind. Omdat haar ouders niet mogen weten dat ze 'opgeeft'
. Wtf.
Ik heb hier gewoon doorgepost en moet zeggen vond het eigenlijk wel redelijk gaan. Maar met wel in m'n achterhoofd dat er weer zoiets zou gebeuren. Zie post maar in de sex fb.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef Elvi het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo waarom anderen hier nu niet meer durven posten. Ik kwam binnen via feedback omdat ik de plaats delict wel even wilde inspecteren en ik heb ondervonden dat ze niet bijten.
Evie, jij doet/deed toch iets met geneeskunde? Wanneer kan ik hechtpleiters eraf halen? Ze zitten nu net anderhalve dag, maar ze irriteren me en zijn ranzig geworden door 't werk.quote:
heyhey hou eens op met die vulgaire taal.. daar krijgen bepaalde mensen gevoelens van ja!quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou haar nu graag door het matras willen trekken ja
Vertel haar ouders gewoon de waarheidquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:
Dus. Mijn collega komt net binnen. Ze heeft vanmiddag aan m'n werkgevers verteld dat ze toch niet blijft omdat het werk toch niet is wat ze ervan verwachtte, ze vond ons allemaal heel gezellig, maar ze heeft geen band met de paarden (gek hé, na amper vier dagen) en het valt haar allemaal toch wat zwaar dat niet thuis wonen.
Nu komt ze net bij mij om te vragen of ik tegen haar ouders wil zeggen dat ze stopt omdat IK haar niet aardig vind. Omdat haar ouders niet mogen weten dat ze 'opgeeft'
. Wtf.
Daar gaat het nu niet om. Alles is al gezegd geweest in feedback. MK moet gewoon ophouden zoals afgesproken in feedback. Het is hier een sc geen feedback topic. Dus hou het allemaal verder gezellig en geen probleem dat er mensen hier niet meer posten. Niemand gaat dood dus aub. Allemaal nu ophouden met dat gedoe en verder sc-en.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef Elvi het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo waarom anderen hier nu niet meer durven posten. Ik kwam binnen via feedback omdat ik de plaats delict wel even wilde inspecteren en ik heb ondervonden dat ze niet bijten.
Je moet toch ergens beginnen jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch een vrij groot deel van het etmaal.
Ja. En dat ik d'r niet tof vind klopt. Maar ze wil dus dat ik zeg dat dat voor haar de reden is dat ze stopt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat diezelfde die zo irritant is?
Dan kom je toch gewoon langs, the more the merrierquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Evie het volgende:
[..]
heyhey hou eens op met die vulgaire taal.. daar krijgen bepaalde mensen gevoelens van ja!
Dat ga ik dan ook gewoon doen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel haar ouders gewoon de waarheid
O ja, inderdaadquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch een vrij groot deel van het etmaal.
[..]
Bescheidenheid siert, toch?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leugens
Al ben je wel mijn favoriete dokter natuurlijk
mwoah denk dat dat best lastig voor je is.. geef je dr een te veel of te weinig aandacht en je hangtquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kom je toch gewoon langs, the more the merriera 3some is awesome
Zo aardig ben ik nu ook weer niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hee als je echt aardig bent dan doe je gewoon wat ze je vraagt
Lekkere "reden" ook om te stoppenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En dat ik d'r niet tof vind klopt. Maar ze wil dus dat ik zeg dat dat voor haar de reden is dat ze stopt.
(Zij weet niet dat ik d'r irritant vind, al heb ik dat wel subtiel laten merken).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |