Ga eens inhoudelijk in op mijn reactie op jouw vorige postquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat een SC van niemand was?

Dat gebeurt inderdaad en dat sucks, maar neemt niet weg dat je zelf kunt proberen to make it work nu met de nieuwe (tijdelijke?) bezetting.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En uiteraard heeft Vinniiee hier niks negatiefs in gezien
Maar ik heb wel wat geleerd vandaag
Ik snap nu eindelijk wat "kliekje" nou echt betekent...
Dit is wat er speelt:
Jullie zijn zo aan elkaar gewend geraakt dat jullie bewust of onbewust, opmerkingen van jullie eigen kliekje pikken, maar dat van buitenstaanders niet.
Zodra een buitenstaander een opmerking maakt die 1 van jullie kliekje niet bevalt, dan zal elk individu van dat kliekje de opmerkingen van de buitenstaander zwartmaken terwijl de opmerkingen van hetzelfde kaliber, gemaakt door kliekjesgenoten, zondermeer worden goedgekeurd en als er door de buitenstaander al direct over die opmerking iemand van het kliekje wordt aangesproken, zal het kliekje als geheel beweren dat dat komt doordat de buitenstaander iets fout heeft gedaan.
Fascinerend ergens wel, alleen jammer dat de standaard mens zo makkelijk te misleiden is.

Brr nee. Katten vind ik leuke beesten, maar lang niet alle katten vind ik mooiquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen, hoor. Het zijn van die typische rassen, net als Naakthonden, bijvoorbeeld.

Volgens mij heb ik tot nu toe altijd netjes op jou gereageerd, of ben ik abuis? Ik vind het alleen zo onnodig om te blijven doorzagen over dit onderwerp. Dat geldt voor jou, maar ook voor Vinnie. Alleen ik reageerde op jou omdat jij jezelf steeds in de slachtofferrol plaatst.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En uiteraard heeft Vinniiee hier niks negatiefs in gezien
Maar ik heb wel wat geleerd vandaag
Ik snap nu eindelijk wat "kliekje" nou echt betekent...
Dit is wat er speelt:
Jullie zijn zo aan elkaar gewend geraakt dat jullie bewust of onbewust, opmerkingen van jullie eigen kliekje pikken, maar dat van buitenstaanders niet.
Zodra een buitenstaander een opmerking maakt die 1 van jullie kliekje niet bevalt, dan zal elk individu van dat kliekje de opmerkingen van de buitenstaander zwartmaken terwijl de opmerkingen van hetzelfde kaliber, gemaakt door kliekjesgenoten, zondermeer worden goedgekeurd en als er door de buitenstaander al direct over die opmerking iemand van het kliekje wordt aangesproken, zal het kliekje als geheel beweren dat dat komt doordat de buitenstaander iets fout heeft gedaan.
Fascinerend ergens wel, alleen jammer dat de standaard mens zo makkelijk te misleiden is.

Nee, want:quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga eens inhoudelijk in op mijn reactie op jouw vorige post
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:20 schreef STING het volgende:
magnetronkoffie, laat het verleden rusten en give it a try.

Wat denk je dat ik de afgelopen dagen heb zitten doen?quote:

MK, laat het gaan aub.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik de afgelopen dagen heb zitten doen?
Ik wist van tevoren al dat dit fout zou gaan, maar optimist die ik ben, ben ik -toch- vrolijk gaan meedoen...totdat ik 1 van hun kliekjesgenoten "aanviel" en gelijk waren alle rapen gaar.
Beste zou zijn om een nieuwe sc te maken voor dit nieuwe kliekje want deze samensmelting..gaat hem denk ik niet worden

Die irritatie ontstond al toen ik vernam dat de mensen die ik een jaar geleden ontvlucht was, nou net naar het topic gingen verhuizen waar ik actief was. Niet dat ik me daarvan aantrok hoor, ik heb notabene zelf gezegd in het r&p fb topic dat ik geen oplossing zag (anderen waren minder mild).quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:23 schreef STING het volgende:
[..]
Dat gebeurt inderdaad en dat sucks, maar neemt niet weg dat je zelf kunt proberen to make it work nu met de nieuwe (tijdelijke?) bezetting.
Dit eindeloos rehashen gaat je verder niets opleveren, alleen irritatie bij jezelf en anderen.

quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:30 schreef complicate het volgende:
[..]
MK, laat het gaan aub.(Zie ook DM)

Je houdt datgene waar je zo tegen bent alleen maar in stand op deze manier.quote:

?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hi Tijn!
Wat zullen je kriebels in den rondte vliegen met deze warmte

quote:
Lees dit nu net pas.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:30 schreef complicate het volgende:
[..]
MK, laat het gaan aub.(Zie ook DM)

Kom-op-zegquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:33 schreef STING het volgende:
[..]
Je houdt datgene waar je zo tegen bent alleen maar in stand op deze manier.
Maar ik heb gezegd wat ik wilde zeggen.
Voor je eigen plezier zou ik je aanraden om het te laten rusten, en niet steeds de slachtofferrol op te zoeken.

MK, neen geen sorry. Hou aub op.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sorry meiden
[..]
Kom-op-zeg
Bewaar de standaard fok-rethoriek maar voor iemand die dat wel geloofd, magoed, tot later.

Ik vind mezelf zelfs best aardig.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef Elvi het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo waarom anderen hier nu niet meer durven posten. Ik kwam binnen via feedback omdat ik de plaats delict wel even wilde inspecteren en ik heb ondervonden dat ze niet bijten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |