abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142650118
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:18 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik dacht dat een SC van niemand was?
Ga eens inhoudelijk in op mijn reactie op jouw vorige post ;)

Jij beweert dat het aan mij ligt. Echter dat argument heb ik net van tafel gehaald en jij komt met iets dat niet eens relevant is..jammer weer.
pi_142650126
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En uiteraard heeft Vinniiee hier niks negatiefs in gezien _O-

Maar ik heb wel wat geleerd vandaag :)

Ik snap nu eindelijk wat "kliekje" nou echt betekent...

Dit is wat er speelt:
Jullie zijn zo aan elkaar gewend geraakt dat jullie bewust of onbewust, opmerkingen van jullie eigen kliekje pikken, maar dat van buitenstaanders niet.

Zodra een buitenstaander een opmerking maakt die 1 van jullie kliekje niet bevalt, dan zal elk individu van dat kliekje de opmerkingen van de buitenstaander zwartmaken terwijl de opmerkingen van hetzelfde kaliber, gemaakt door kliekjesgenoten, zondermeer worden goedgekeurd en als er door de buitenstaander al direct over die opmerking iemand van het kliekje wordt aangesproken, zal het kliekje als geheel beweren dat dat komt doordat de buitenstaander iets fout heeft gedaan.

Fascinerend ergens wel, alleen jammer dat de standaard mens zo makkelijk te misleiden is.
Dat gebeurt inderdaad en dat sucks, maar neemt niet weg dat je zelf kunt proberen to make it work nu met de nieuwe (tijdelijke?) bezetting.
Dit eindeloos rehashen gaat je verder niets opleveren, alleen irritatie bij jezelf en anderen.
pi_142650202
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Kan ik me wel voorstellen, hoor :). Het zijn van die typische rassen, net als Naakthonden, bijvoorbeeld.
Brr nee. Katten vind ik leuke beesten, maar lang niet alle katten vind ik mooi :D
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:25:03 #254
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_142650223
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En uiteraard heeft Vinniiee hier niks negatiefs in gezien _O-

Maar ik heb wel wat geleerd vandaag :)

Ik snap nu eindelijk wat "kliekje" nou echt betekent...

Dit is wat er speelt:
Jullie zijn zo aan elkaar gewend geraakt dat jullie bewust of onbewust, opmerkingen van jullie eigen kliekje pikken, maar dat van buitenstaanders niet.

Zodra een buitenstaander een opmerking maakt die 1 van jullie kliekje niet bevalt, dan zal elk individu van dat kliekje de opmerkingen van de buitenstaander zwartmaken terwijl de opmerkingen van hetzelfde kaliber, gemaakt door kliekjesgenoten, zondermeer worden goedgekeurd en als er door de buitenstaander al direct over die opmerking iemand van het kliekje wordt aangesproken, zal het kliekje als geheel beweren dat dat komt doordat de buitenstaander iets fout heeft gedaan.

Fascinerend ergens wel, alleen jammer dat de standaard mens zo makkelijk te misleiden is.
Volgens mij heb ik tot nu toe altijd netjes op jou gereageerd, of ben ik abuis? Ik vind het alleen zo onnodig om te blijven doorzagen over dit onderwerp. Dat geldt voor jou, maar ook voor Vinnie. Alleen ik reageerde op jou omdat jij jezelf steeds in de slachtofferrol plaatst.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_142650224
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ga eens inhoudelijk in op mijn reactie op jouw vorige post ;)
Nee, want:
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:20 schreef STING het volgende:
magnetronkoffie, laat het verleden rusten en give it a try.
pi_142650249
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:20 schreef STING het volgende:
give it a try.
Wat denk je dat ik de afgelopen dagen heb zitten doen?

Ik wist van tevoren al dat dit fout zou gaan, maar optimist die ik ben, ben ik -toch- vrolijk gaan meedoen...totdat ik 1 van hun kliekjesgenoten "aanviel" en gelijk waren alle rapen gaar.

Beste zou zijn om een nieuwe sc te maken voor dit nieuwe kliekje want deze samensmelting..gaat hem denk ik niet worden :N
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:29:35 #257
47102 Elvi
miemkwien
pi_142650414
quote:
Stop. Alsjeblieft stop nu.
pi_142650441
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:29 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dit.
pi_142650462
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat denk je dat ik de afgelopen dagen heb zitten doen?

Ik wist van tevoren al dat dit fout zou gaan, maar optimist die ik ben, ben ik -toch- vrolijk gaan meedoen...totdat ik 1 van hun kliekjesgenoten "aanviel" en gelijk waren alle rapen gaar.

Beste zou zijn om een nieuwe sc te maken voor dit nieuwe kliekje want deze samensmelting..gaat hem denk ik niet worden :N
MK, laat het gaan aub. O+ (Zie ook DM) ;)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142650464
Gras voor gemaaid. Morgen achter maar ff. Toch beetje netjes houden 8-)
pi_142650477
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:23 schreef STING het volgende:

[..]

Dat gebeurt inderdaad en dat sucks, maar neemt niet weg dat je zelf kunt proberen to make it work nu met de nieuwe (tijdelijke?) bezetting.
Dit eindeloos rehashen gaat je verder niets opleveren, alleen irritatie bij jezelf en anderen.
Die irritatie ontstond al toen ik vernam dat de mensen die ik een jaar geleden ontvlucht was, nou net naar het topic gingen verhuizen waar ik actief was. Niet dat ik me daarvan aantrok hoor, ik heb notabene zelf gezegd in het r&p fb topic dat ik geen oplossing zag (anderen waren minder mild).

Ik vind dat dit best wel eens gezegd en besproken mag worden, ik,laat me niet zomaar door zo'n kliekje koeieneren en zeker niet het kliekje waarvan ik dacht dat ik dat achter me gelaten had.

-Ik- koos ervoor dat topic te verlaten vanwege de sfeer die dit kliekje vertegenwoordigd omdat het niet bij me bleek te passen (believe me, I've tried) en nu probeerde ik het nog een keer.

Tevergeefs helaas.

Misschien had ik hetzelfde moeten doen als de andere oude vaste posters van dit topic en me gewoon ook laten wegdrukken door dit kliekje, maar vluchten zit nou eenmaal niet in mijn karakter.

Ik probeer er altijd het beste van te maken, maar tegen -dit- is geen kruid gewassen (zelfs de modjes van sex willen ze niet meer terughebben, heb ze daar net om gesmeekt, need I say more?).
pi_142650518
quote:
quote:
17s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:30 schreef complicate het volgende:

[..]

pi_142650571
Aloha :W
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_142650604
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
Aloha :W
Hi Tijn!

Wat zullen je kriebels in den rondte vliegen met deze warmte *O*
pi_142650611
Anyway, vandaag weer oom geworden :D
pi_142650643
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]
Je houdt datgene waar je zo tegen bent alleen maar in stand op deze manier.
Maar ik heb gezegd wat ik wilde zeggen.
Voor je eigen plezier zou ik je aanraden om het te laten rusten, en niet steeds de slachtofferrol op te zoeken.
pi_142650656
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:33 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Hi Tijn!

Wat zullen je kriebels in den rondte vliegen met deze warmte *O*
?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_142650689
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:29 schreef Elvi het volgende:

[..]

quote:
17s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:30 schreef complicate het volgende:

[..]

Lees dit nu net pas.

Ja is goed, moet zeggen dat ik eigenlijk nog andere dingen te doen had vandaag, morgen weer een dag :P
pi_142650773
Sorry meiden ;(
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:33 schreef STING het volgende:

[..]

Je houdt datgene waar je zo tegen bent alleen maar in stand op deze manier.
Maar ik heb gezegd wat ik wilde zeggen.
Voor je eigen plezier zou ik je aanraden om het te laten rusten, en niet steeds de slachtofferrol op te zoeken.
Kom-op-zeg :')

Bewaar de standaard fok-rethoriek maar voor iemand die dat wel geloofd, magoed, tot later.
pi_142650849
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:34 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

?
Je bent verliefd toch? Warmte wakkert dat vaak extra aan :+
pi_142650937
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sorry meiden ;(

[..]

Kom-op-zeg :')

Bewaar de standaard fok-rethoriek maar voor iemand die dat wel geloofd, magoed, tot later.
MK, neen geen sorry. Hou aub op. O+ Kijk, vaste users die hier postten, waaronder ik, doen het ook niet meer. So what? Het leven gaat voort. Mods zijn op de hoogte zolang mensen het hier gezellig hebben, hebben we niks te zeggen. Dus aub laat het gaan. We gaan niet dood ofzo :') Serieus, stop nu }:| We posten hier ook niet meer en we leven nog. Hallo :{w
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:42:18 #272
47102 Elvi
miemkwien
pi_142651081
Ik snap eigenlijk niet zo waarom anderen hier nu niet meer durven posten. Ik kwam binnen via feedback omdat ik de plaats delict wel even wilde inspecteren en ik heb ondervonden dat ze niet bijten.
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:42:46 #273
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_142651102
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef Elvi het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo waarom anderen hier nu niet meer durven posten. Ik kwam binnen via feedback omdat ik de plaats delict wel even wilde inspecteren en ik heb ondervonden dat ze niet bijten.
Ik vind mezelf zelfs best aardig.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_142651118
quote:
10s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik vind mezelf zelfs best aardig.
Als je slaapt :7
pi_142651188
quote:
10s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef Samzz het volgende:

[..]