Misschien eens interessant voor jou om te lezen over evolutionaire verklaringen voor dit soort (en andere "goede daden").quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kots meer om mensen die het gebruiken om aandacht te vragen. Aandacht voor zichzelf. Ik kan daar niet zo goed tegen. Dat zal vast niet iedereen zijn die zijn plaatje verandert, maar ik snap niet waarom dat nodig is. Je kan er bij stilstaan, maar het is net alsof de meteen de hele wereld moet weten: "Kijk mij, ik sta stil bij deze ellende. Goed hè?" Zo komt het in ieder geval vaak op me over.
Rouwen, prima. Maar loop er niet zo mee te koop.
Nogmaals, dit geldt niet voor iedereen.
Maar hoe het op jou overkomt, is iets wat aan -jou- ligt, niet aan henquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kots meer om mensen die het gebruiken om aandacht te vragen. Aandacht voor zichzelf. Ik kan daar niet zo goed tegen. Dat zal vast niet iedereen zijn die zijn plaatje verandert, maar ik snap niet waarom dat nodig is. Je kan er bij stilstaan, maar het is net alsof de meteen de hele wereld moet weten: "Kijk mij, ik sta stil bij deze ellende. Goed hè?" Zo komt het in ieder geval vaak op me over.
Rouwen, prima. Maar loop er niet zo mee te koop.
Nogmaals, dit geldt niet voor iedereen.
Lijkt me wel interessant ja. Waar kan ik dat vinden?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien eens interessant voor jou om te lezen over evolutionaire verklaringen voor dit soort (en andere "goede daden").
Is best grappig. Niet dat het perse waar is, maar het zet je wel aan het denken.
Het hangt een beetje van de achterliggende gedachte uit inderdaad.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sommigen zullen inderdaad goedkoop willen scoren, maar de meesten denk ik niet...tenminste, daar ben ik niet van overtuigd.
En bovendien, het is een kleine moeite dus kan me wel van een aantal mensen die ik ken, voorstellen dat ze eventjes hun profielfoto hebben aangepast
Weet ik niet precies eigenlijk. Ik heb het ooit in college gehad. Ik zal vanavond even rondkijken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me wel interessant ja. Waar kan ik dat vinden?
Kan allebei naar mijn inziens. Van sommige mensen weet je het gewoon, omdat ze het altijd doen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar hoe het op jou overkomt, is iets wat aan -jou- ligt, niet aan hen
Dank je art.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:10 schreef artelligence het volgende:
Voor de liefhebbers:
https://decorrespondent.n(...)36857721285-29df66de
oke...quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:10 schreef artelligence het volgende:
Voor de liefhebbers:
https://decorrespondent.n(...)36857721285-29df66de
Alles gaat op zwart las ik net.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik hoop alleen niet dat om 16u de stroom uitvalt ofzo
Ja. Dat zal wel schelen. Het is gewoon zo iritabt dat het constant over haar of haar kutpony moet gaan als ik eens wat vertel over die van mij (die dus slecht staat, da komt vd week).quote:
Ow naja, als dat alles isquote:
Je snapt het niet? Of voel jij je aangesproken? Dat mag uiteraard. Je hoeft je ook niet schuldig te voelen. Ik vind dat de schrijver een goed punt heeft. Ook ik was in eerste instantie bozer om MH17 (want dichterbij) dan om de huidige ellende in Gaza om maar een voorbeeld te noemen.quote:
Dat valt inderdaad op. Hoewel ik het niet heel erg gek vind, eigenlijk. Staat dichterbij je hé.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:17 schreef Fera het volgende:
Grappig genoeg was dat wel één van de eerste dingen die ik opmerkte na de ramp. Dat iedereen het over zoveel Nederlanders had, terwijl ik al die andere mensen net zo belangrijk vond. En dan reageert iedereen wel met een "ja, natuurlijk", maar toch lijkt het alsof dat altijd een beetje aan de kant geschoven wordt.
Dus ja, wel eens met de schrijver.
Ik verwacht zoiets als wat ze altijd doen met dodenherdenking.quote:
Zal me niet verbazen als je zo'n plaatje in beeld krijgt zoals op 4 mei bij de minuut stilte.quote:
300 mensen dood, als mn computer maar werkt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow naja, als dat alles is
Zolang het maar niet de stroom is, want plotslinge stroomuitval is superslecht voor mn computer
Neeneenee, niks van dat allesquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je snapt het niet? Of voel jij je aangesproken? Dat mag uiteraard. Je hoeft je ook niet schuldig te voelen. Ik vind dat de schrijver een goed punt heeft. Ook ik was in eerste instantie bozer om MH17 (want dichterbij) dan om de huidige ellende in Gaza om maar een voorbeeld te noemen.
Ik ben echt nog nooit online geweest op zo'n moment dus ik weet niet zo goed wat er dan gebeurd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal me niet verbazen als je zo'n plaatje in beeld krijgt zoals op 4 mei bij de minuut stilte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |