Stom dat het niet mag.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil ook een rooie... mis de mijne nog steeds
Ik vrees dat het met mijn rooie ook niet lang meer duurt. Hij is gewoon heel helder en kan alles, behalve dan normaal zijn achterpootjes gebruiken. Echt zielig om te zien, vooral omdat hij pas 9 is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil ook een rooie... mis de mijne nog steeds
Ja dat is sneuquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vrees dat het met mijn rooie ook niet lang meer duurt. Hij is gewoon heel helder en kan alles, behalve dan normaal zijn achterpootjes gebruiken. Echt zielig om te zien, vooral omdat hij pas 9 is.
Heeft die ook zo'n brievenbus op de hoek? mis geloof ik nog wat!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn potentiele nieuwe huisje is ook groot genoeg voor katten
Ahwquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vrees dat het met mijn rooie ook niet lang meer duurt. Hij is gewoon heel helder en kan alles, behalve dan normaal zijn achterpootjes gebruiken. Echt zielig om te zien, vooral omdat hij pas 9 is.
Fijn is dat soms.quote:
Weet je hoe fijn dat soms kan zijnquote:
Dat dus.quote:
Nog maar even de fysio en bloedverdunners afwachten, maar als het zo blijft vrees ik wat de dierenarts gaat zeggen.quote:
Ja hoor, alleen niet direct aan gedachtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je hoe fijn dat soms kan zijn
[..]
Dat dus.
Mja onnodig lijden heeft ook weinig zin, dat vind ik dan ook weer zo zielig.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:38 schreef yats het volgende:
[..]
Nog maar even de fysio en bloedverdunners afwachten, maar als het zo blijft vrees ik wat de dierenarts gaat zeggen.
Komt omdat je geen kinderen hebtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen niet direct aan gedacht
Het doet geen pijn of iets, maar het ziet er zo zielig uit dat hij zo graag wil rennen/springen etc maar dat niet kan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja onnodig lijden heeft ook weinig zin, dat vind ik dan ook weer zo zielig.
Bizar hoor....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Het doet geen pijn of iets, maar het ziet er zo zielig uit dat hij zo graag wil rennen/springen etc maar dat niet kan.
Nou ja dat zou goed kunnenquote:
Dat ie geen pijn heeft, wil niet zeggen dat ie niet lijdt héquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Het doet geen pijn of iets, maar het ziet er zo zielig uit dat hij zo graag wil rennen/springen etc maar dat niet kan.
Tja, vooral omdat de oorzaak niet bekend is. De dierenarts vermoed een bloedpropje, maar dat weet je nooit zeker.quote:
Gehen wir Deutsch sprechen?quote:
Du hast angefangen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor.. dat hoeft nou ook weer niet
Is me nog niet opgevallen eigenlijk...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
Nou de tuinbroeken zijn weer helemaal hip tegenwoordig...
Vooruit danquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das weiss ich aber jetzt will ich wieder Niederländisch sprechen .....
Geilquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is het al ja...
Heb geen zin om naar bed te gaan...
Sorry, taalpuristquote:
Verdomme, nu ben ik niet meer underground.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
Qua Engels en Duits welquote:
Haha je bent passéquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verdomme, nu ben ik niet meer underground.
Nee, ik maak teveel d/t fouten. Ik schaam me als jurist ook diep daarvoorquote:
Te kleine hotpants en naveltruitjesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha je bent passé
Tijd voor iets nieuws
Staat haar niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Te kleine hotpants en naveltruitjes
Daar gaat het ook niet om, tuinbroeken zijn ook vaak geen gezicht.quote:
Hm dan zou je daar iets aan kunnen doen toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:42 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik maak teveel d/t fouten. Ik schaam me als jurist ook diep daarvoor
Jep, fas spankt me elke keer als ik een fout maak.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm dan zou je daar iets aan kunnen doen toch?
Oow maak je er daarom zoveelquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:07 schreef yats het volgende:
[..]
Jep, fas spankt me elke keer als ik een fout maak.
Sssstttt, zeg het niet te hardquote:
egt waar? nou dan zal ik is de proef op de som nemen hahaha mischien spankd ze me ookquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:07 schreef yats het volgende:
[..]
Jep, fas spankt me elke keer als ik een fout maak.
Ik ben heel erg benieuwd naar haar reactie morgen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
egt waar? nou dan zal ik is de proef op de som nemen hahaha mischien spankd ze me ook
ik denk dat er niks gebeurd sniksnikquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben heel erg benieuwd naar haar reactie morgen.
Of je krijgt hem dubbel omdat ze weet dat jij het expres doet?quote:
ik geef hem liever haar dubbel haha heerlijk genieten gr grquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:29 schreef yats het volgende:
[..]
Of je krijgt hem dubbel omdat ze weet dat jij het expres doet?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
ik geef hem liever haar dubbel haha heerlijk genieten gr gr
nee tog?quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:35 schreef yats het volgende:
[..]Ok, nu heb je de kans daarop verpest denk ik.
Ik heb de eer gehad haar te mogen meeten. Ze is awesome.quote:Op woensdag 23 juli 2014 02:11 schreef Monopoly het volgende:
Fas is volgens mij wel een toffe vrouw.
"Meeten"quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb de eer gehad haar te mogen meeten. Ze is awesome.
Je leeft nog, dat zegt al wat natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb de eer gehad haar te mogen meeten. Ze is awesome.
Niet op een eerste date.quote:
Zelfs ik leef nog na haar gemeet te hebben.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je leeft nog, dat zegt al wat natuurlijk.
Bedankt kaneel, elke keer als de naam fas voorbij komt denk ik aan stalpoten.
Holy shit en jij bent nog wel zo mager alles.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zelfs ik leef nog na haar gemeet te hebben.
Misschien voorlopig niet meer aanzetten?quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:11 schreef Myraela het volgende:
Mijn laptop was daarnet 95 graden. Ik denk dat dat wel een persoonlijk record is.
Ik bracht Fas, of haar stalpootjes niet op.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je leeft nog, dat zegt al wat natuurlijk.
Bedankt kaneel, elke keer als de naam fas voorbij komt denk ik aan stalpoten.
quote:
Teringquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:11 schreef Myraela het volgende:
Mijn laptop was daarnet 95 graden. Ik denk dat dat wel een persoonlijk record is.
Ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien voorlopig niet meer aanzetten?
Plsquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Holy shit en jij bent nog wel zo mager alles.
Nee, niet vandaag. Wel een tijd geleden meneer kaneelstokje.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik bracht Fas, of haar stalpootjes niet op.
Hm zit er misschien een stofnest in?quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:11 schreef Myraela het volgende:
Ze begon er ooit zelf over trouwens.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, niet vandaag. Wel een tijd geleden meneer kaneelstokje.
Nee, de ventilator doet het gewoon niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm zit er misschien een stofnest in?
Owja dat kan ook. Waarom zet je er geen nieuwe in? Ze zijn meestal tussen de 5 en de 15 euro.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, de ventilator doet het gewoon niet.
Omdat de ventilator helemaal onderin de hele laptop zit. Ik ga zo'n ding niet helemaal uit elkaar halen want dan krijg ik hem nooit meer in elkaar.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Owja dat kan ook. Waarom zet je er geen nieuwe in? Ze zijn meestal tussen de 5 en de 15 euro.
Nieuwe fan, stof verwijderen en even de koelpasta van de processor vervangen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, de ventilator doet het gewoon niet.
Laptops kunnen aan de onderkant ook vaak opengeschroefd worden. Ventilatoren zijn meestal wel goed te bereiken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:23 schreef Myraela het volgende:
Omdat de ventilator helemaal onderin de hele laptop zit. Ik ga zo'n ding niet helemaal uit elkaar halen want dan krijg ik hem nooit meer in elkaar.
Omdat deze laptop dus kut is en je echt alles eruit moet halen voordat je bij de ventilator komt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laptops kunnen aan de onderkant ook vaak opengeschroefd worden. Ventilatoren zijn meestal wel goed te bereiken.
Waarom heeft twitje dat nog niet gedaan, hij is toch ook zo een IT tijger?
Dat heeft Twi toch wel voor je overquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat deze laptop dus kut is en je echt alles eruit moet halen voordat je bij de ventilator komt.
Tof van jequote:Op woensdag 23 juli 2014 09:54 schreef Myraela het volgende:
Ik doe wel eens met acties voor Lego of andere geek-spullen voor CM. Maar nog nooit gewonnen.Als ik een mooi bordspel win mag jij het hebben.
Och arme.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:47 schreef Myraela het volgende:
Sinds de laptop die ik voor twi heb gewonnen heb ik gewoon geen laptop meer gewonnen. Ik heb echt een zwaar leven. Maar ik doe mijn best.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Och arme.
Een laptop, een scooter, een barbecue, een tas.
Pure armoede
Professioneel prijzenwinnaarquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:57 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik zo'n 3000 euro waarde aan spullen heb gewonnen in totaal.Ik maak hier gewoon mijn baan van.
Ik heb een keer en dvd gewonnen op FOK!quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:58 schreef muhahaha het volgende:
Hoe doe je dat toch? Het enige wat ik 'win' zijn boetes.
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een keer en dvd gewonnen op FOK!
Herkenbaar welquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:58 schreef muhahaha het volgende:
Hoe doe je dat toch? Het enige wat ik 'win' zijn boetes.
Ik heb een t-shirt en cd op fok gewonnen en eens een cd van Garbage bij 3fm.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een keer en dvd gewonnen op FOK!
Jahoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:18 schreef Fascination het volgende:
Heb je voor 500/600 euro een goede laptop voor redelijk standaard gebruik?
Jaquote:
Waarom deed je dan mee als je ze eigenlijk niet wilde hebben? :Squote:Op woensdag 23 juli 2014 10:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb een t-shirt en cd op fok gewonnen en eens een cd van Garbage bij 3fm.Met die eerste twee heb ik alleen nooit wat gedaan en liggen weg te rotten in de kast.
Het valt me bij bèta's altijd op dat ze zoveel taalfouten maken. Alsof ze zich te goed voelen om zich daar in te verdiepen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even van me af gooien dat alfawetenschappers absoluut geen artikelen kunnen schrijven. Mi gado wat een ongelofelijke slechte dingen zeg. Zelfs bronverwijzingen zijn te hoog gegrepen voor ze.
Verwijzen naar een ander artikel en dat artikel dan niet in je bronnenlijst zetten, verkeerde jaartallen bij de artikelen, verkeerde namen bij de artikelen, claimen dat je iets in paper A hebt gevonden maar na het te hebben doorgelezen, staat dat er helemaal niet in. Godverdomme (sorry bambi) wat slecht.
Oké.quote:
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even van me af gooien dat alfawetenschappers absoluut geen artikelen kunnen schrijven. Mi gado wat een ongelofelijke slechte dingen zeg. Zelfs bronverwijzingen zijn te hoog gegrepen voor ze.
Verwijzen naar een ander artikel en dat artikel dan niet in je bronnenlijst zetten, verkeerde jaartallen bij de artikelen, verkeerde namen bij de artikelen, claimen dat je iets in paper A hebt gevonden maar na het te hebben doorgelezen, staat dat er helemaal niet in. Godverdomme (sorry bambi) wat slecht.
Ik wil ook.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:18 schreef Fascination het volgende:
Ik moet verslag schrijven over iets. Daar lees ik artikelen voor en dan wil ik de referenties doorlezen omdat de originele artikelen bij relevant lijken voor mijn verslag. Maar dat maken ze dus godsonmogelijk.quote:
Sorryquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het valt me bij bèta's altijd op dat ze zoveel taalfouten maken. Alsof ze zich te goed voelen om zich daar in te verdiepen.
[..]
Oké.Ik ga er zo eentje kopen.
Ja, dacht dat het wat was.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom deed je dan mee als je ze eigenlijk niet wilde hebben? :S
Learning Sciences.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dacht dat het wat was.
Maar om welk vakgebied gaat het dan, Kaneel?
Zegt me niets.quote:
Mensen die het geven van onderwijs op een wetenschappelijke manier proberen te benaderen Dus onderzoeken wat goede methoden zijn om te onderwijzen, goede manieren van kennis toetsen etc.quote:
Ik zie 2 draakjes voor me die al springend: Ome *spring* Yats *spring* wakker *spring* worden *spring*quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:50 schreef yats het volgende:
Goeiemorgen, altijd leuk als s'ochtends ineens je kleine neefje en nichtje aan je bed staan. Ik moet die sleutel toch eens terugvragen
Ja daar kun je een mooie voor kopenquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:18 schreef Fascination het volgende:
Wat zou je aanraden?quote:
En maar zeggen dat je niemand kan vinden voor een triotje. Nee Art, mij neem je niet in de maling. je bent nog gladder dan een paling in een emmer snot.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mij
Oh, het ging over laptops...
Daar kwam het ongeveer op neer. Al zijn het wel hele lieve draakjes.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zie 2 draakjes voor me die al springend: Ome *spring* Yats *spring* wakker *spring* worden *spring*
Je moet je frustratie over die collega ook niet op je laptop botvierenquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:14 schreef Samzz het volgende:
Ik ben bang dat ik ook een nieuwe laptop nodig ga hebben binnenkort...
Ze gaat wegquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:19 schreef yats het volgende:
[..]
Je moet je frustratie over die collega ook niet op je laptop botvieren
Dus de frustratie ook neem ik aan?quote:
Mafkees.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mij
Oh, het ging over laptops...
Eens. Ik vind dat wel een beetje overdreven allemaal.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:27 schreef Faxie het volgende:
Stuk of 4 FB profielfoto's veranderd hier....![]()
Selectief verontwaardigde conformisten
Wat mis ik?quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:27 schreef Faxie het volgende:
Een zwart lintje.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:27 schreef Faxie het volgende:
Mensen die sympathie tonen door hun profielfoto aan te passen voor de slachtoffers/nabestaanden van die vliegtuigramp.quote:
Ow.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen die sympathie tonen door hun profielfoto aan te passen voor de slachtoffers/nabestaanden van die vliegtuigramp.
Heb je gevoeld?quote:
Nationale rouwdag he.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, ik word niet hard van vliegrampen en rouwdagen.
Alleen zijn rug en die was inderdaad vrij hard.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:35 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik moet weer gaan... er komt visite voor de poezels
Beetje afhankelijk van je budget en wat je er mee gaat doen.quote:
Oh noemen we dat zo tegenwoordigquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:35 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik moet weer gaan... er komt visite voor de poezels
Gaat ze je koppelen aan 1 van haar cougar vriendinnen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn moeder wil me voorstellen aan een vrouw. Help.
Altijd he.quote:
Nee, mijn leeftijd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaat ze je koppelen aan 1 van haar cougar vriendinnen?
[..]
Altijd he.
Daar gaat de celibaatleefquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ontknaapservice. De 'girlfriend experience'.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nee gezegd.quote:
Ik bewaar mezelf voor jou.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ontknaapservice. De 'girlfriend experience'.
Nou dat is in ieder geval duidelijk en concreet, bij mij komt het nooit verder als "is blabla niet wat voor je"quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moeders.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:11 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat is in ieder geval duidelijk en concreet, bij mij komt het nooit verder als "is blabla niet wat voor je"
Of "een leuke meid is dat"
Maar ze is niet leuk (genoeg) dan?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeders.
Maar ik schijn deze vroeger gekend te hebben. En kennelijk wilde ze ooit bijles van mij.
Helaas ben ik zo dement als een deur, dus daar weet ik niks meer van.
Weet ik het. Zou niet weten hoe ze er uit ziet.quote:
Waarom dat?quote:
Loop je straks toch ineens de liefste en leukste meid ooit misquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik het. Zou niet weten hoe ze er uit ziet.
Maar heb gewoon geen behoefte er aan.
Ik zat al naar laptops van maximaal 400 euro te kijken, de echte budget dingen. Maar telkens vind ik weer een minpunt wat me echt dwarszit. Ook al naar Chromebooks gekeken, maar geen idee of dat wel zo handig is met school.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van je budget en wat je er mee gaat doen.
Zal wel een lijstje maken voor je vanavond.
Ik zou er iets meer geld voor uitgeven, m'n ma heeft ook zo'n budget ding gekocht en daar is niet meer mee te werken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zat al naar laptops van maximaal 400 euro te kijken, de echte budget dingen. Maar telkens vind ik weer een minpunt wat me echt dwarszit. Ook al naar Chromebooks gekeken, maar geen idee of dat wel zo handig is met school.
Geen behoefte.quote:
Misschien. Maar ik ken al een aardig aantal lieve en leuke meiden hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
Loop je straks toch ineens de liefste en leukste meid ooit mis
Wat voor minpunten bedoel je zoal?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zat al naar laptops van maximaal 400 euro te kijken, de echte budget dingen. Maar telkens vind ik weer een minpunt wat me echt dwarszit. Ook al naar Chromebooks gekeken, maar geen idee of dat wel zo handig is met school.
Tja, jammer. Wie weet was het wel een perfecte vrouw voor jou?quote:
Ik had heel lang een netbookje van ongeveer 300 Euro en die was op zich prima, tot voor kort. Nu heb ik die bij de winkel liggen omdat hij traag is en schoongemaakt moet worden. Maar ik weet niet in hoeverre hij zal verbeteren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:36 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zou er iets meer geld voor uitgeven, m'n ma heeft ook zo'n budget ding gekocht en daar is niet meer mee te werken.
Ik had een paar jaar eerder één van rond de E600 gekocht en daar is nu nog prima mee te werken.
Slecht toetsenbord, slecht scherm, slecht geluid. Dingen die ik toch ook wel belangrijk vind voor mijn typwerk. Sommige kunnen ook niet tegen een stootje, wat op zich wel handig zou zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen behoefte.
[..]
Misschien. Maar ik ken al een aardig aantal lieve en leuke meiden hoor.
[..]
Wat voor minpunten bedoel je zoal?
In dat geval zou ik al niet voor een netbook gaanquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Slecht toetsenbord, slecht scherm, slecht geluid. Dingen die ik toch ook wel belangrijk vind voor mijn typwerk. Sommige kunnen ook niet tegen een stootje, wat op zich wel handig zou zijn.
Wie weet. Maar ik ken de perfecte vrouw voor mij toch al.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:38 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, jammer. Wie weet was het wel een perfecte vrouw voor jou?
Budget apparaten, zoals bij voorbeeld van Medion, kunnen prima jarenlang functioneren zonder enig probleem.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had heel lang een netbookje van ongeveer 300 Euro en die was op zich prima, tot voor kort. Nu heb ik die bij de winkel liggen omdat hij traag is en schoongemaakt moet worden. Maar ik weet niet in hoeverre hij zal verbeteren.
Maar ik mocht eerst ook niet meer dan 400 Euro uitgegeven van mijn moeder. Eigenlijk mag ik nu helemaal geen nieuwe meer, maar wellicht kan ik mijn vader wel overtuigen.
Anders zit er weinig anders op dan 1 of 2 vervangende onderdelen te kopen voor de laptop die je al hebt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Slecht toetsenbord, slecht scherm, slecht geluid. Dingen die ik toch ook wel belangrijk vind voor mijn typwerk. Sommige kunnen ook niet tegen een stootje, wat op zich wel handig zou zijn.
Dat doe ik ook niet. Maar ik heb er wel een gehad die niet slecht was.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:44 schreef kree het volgende:
[..]
In dat geval zou ik al niet voor een netbook gaan
En dat is?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie weet. Maar ik ken de perfecte vrouw voor mij toch al.
Dat is dus nog even afwachten, of het zin heeft.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie weet. Maar ik ken de perfecte vrouw voor mij toch al.
[..]
Budget apparaten, zoals bij voorbeeld van Medion, kunnen prima jarenlang functioneren zonder enig probleem.
[..]
Anders zit er weinig anders op dan 1 of 2 vervangende onderdelen te kopen voor de laptop die je al hebt.
Jij kent haar niet.quote:
Waarom zou het geen zin hebben?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is dus nog even afwachten, of het zin heeft.
Heb je die gewonnen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:02 schreef Fascination het volgende:
Hai, vanaf m'n nieuwe laptop.Haters mogen haten.
Wow, je posts stralen nu al meer dan voorheen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:02 schreef Fascination het volgende:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:06 schreef Faxie het volgende:
Nou er hangt een memo op de deur bij het werk hoor. De machines gaan om 4 uur stil
Dat heb je wel snel gedaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:02 schreef Fascination het volgende:
Omdat ik nog niet weet wat er precies vervangen moet worden, hoeveel dit gaat kosten en of het wel gaat helpen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij kent haar niet.
[..]
Waarom zou het geen zin hebben?
Welke is het geworden?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:02 schreef Fascination het volgende:
Wil je het goedkoper moet je het niet bij een winkel laten doenquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet weet wat er precies vervangen moet worden, hoeveel dit gaat kosten en of het wel gaat helpen.
Ik heb er zelf weinig verstand van en ik weet ook niet precies de oorzaak van het probleem.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je het goedkoper moet je het niet bij een winkel laten doen
Acer Aspire V5-473P. Staat hier op de sticker iig.quote:
Okquote:
Lijkt een beetje op die ik nu heb.quote:
Viel mij ook. Die haloquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wow, je posts stralen nu al meer dan voorheen.
Mooi ding.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Acer Aspire V5-473P. Staat hier op de sticker iig.
Ik had ook een mailtje.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:06 schreef Faxie het volgende:
Nou er hangt een memo op de deur bij het werk hoor. De machines gaan om 4 uur stil
Net als 4 mei alle auto's langs de kant?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had ook een mailtje.
Echter zit ik om 4 uur in de auto, op de snelweg. Zal mij benieuwen of daar nog gekke dingen gebeuren.
Doen ze dat ja?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Net als 4 mei alle auto's langs de kant?
Zelf nooit gezien, maar ik hoor dat wel altijd van mensen.quote:
Iedereen nu een zwart lintje of waxinelichtjes als foto.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:31 schreef kree het volgende:
Mijn complete facebook wall is wel in de rouwsfeer in ieder geval
Niet dat ik het niet erg en een drama vindt, maar ok allemaal je facebook plaatje gaan veranderen omdat iedereen dat doet, tsja.
Ik had er nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelf nooit gezien, maar ik hoor dat wel altijd van mensen.
Vandaag gaan sowieso de vrachtwagenchauffeurs naar de kant heb ik begrepen.
[..]
Iedereen nu een zwart lintje of waxinelichtjes als foto.
Het boeit mij wel, alleen is die facebook hype dan weer zo overdreven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Voor mensen die het absoluut o,niks boeit wat betreft die vliegramp, hebben jullie het er wel heel vaak over
Ben je ook. Gevoelloos en frigide.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:40 schreef Fascination het volgende:
Moet hierbij altijd denken aan een incident op de middelbare school. Meisje dat bij ons in de klas zat, had haar vader verloren. Paar klasgenootjes gingen amper met haar om en hadden haar vader nog nooit ontmoet, maar toch zaten ze te huilen daar. Dan huil je toch gewoon om jezelf? Om het idee dat jij je vader zou verliezen? Ik en een vriendin zeiden dat we dat huilen een beetje overdreven vonden. Uiteraard waren wij toen gevoelloos en egoïstisch.
Volgens mij heeft niemand hier gezegd dat het hem niets boeit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Voor mensen die het absoluut o,niks boeit wat betreft die vliegramp, hebben jullie het er wel heel vaak over
Confronterend dit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je ook. Gevoelloos en frigide.
Mij boeit het ook, ik vind het prima wat ze vandaag gaan doen. Ik heb er ook geen last van als ik het weer tegenkom, het is toch logisch dat het zoveel op het nieuws is enzo?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:42 schreef kree het volgende:
[..]
Het boeit mij wel, alleen is die facebook hype dan weer zo overdreven.
Dacht dat we net van het "emmer water over je heen anders..." gedoe afwaren.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand hier gezegd dat het hem niets boeit.
[..]
Confronterend dit.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:50 schreef Myraela het volgende:
Het boeit me wel, maar meer de hele situatie en de gevolgen die het zou kunnen hebben. Maar ik kan niet rouwen om mensen die ik niet ken.
Naja, misschien had ik het niet heel handig verwoord, ik doelde meer op de nasleep van die ramp (de rouwdag etc), niet de ramp zelf. (zie mijn bovenstaande post)quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
Mij boeit het wel, en ik heb ook mijn plaatjes op facebook gewisseld.
en dit vond ik een mooi stukje
https://www.facebook.com/(...)595122253288?fref=nf
Als je niet frigide was geweest, had je me al lang besprongen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand hier gezegd dat het hem niets boeit.
[..]
Confronterend dit.
ik volg niet alles, maar kijk wel regelmatig het nieuws op tv of ik lees af en toe online wat....quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Naja, misschien had ik het niet heel handig verwoord, ik doelde meer op de nasleep van die ramp (de rouwdag etc), niet de ramp zelf. (zie mijn bovenstaande post)
Idem. Ik kreeg alleen de indruk van sommige users hier dat ze zaten te kotsen omdat ze er ongevraagd mee geconfronteerd worden en -dat- is waar mijn 1e opmerking over gingquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik volg niet alles, maar kijk wel regelmatig het nieuws op tv of ik lees af en toe online wat....
Nou wat ik meer bedoel met die facebook is dat ik zeker weet dat een aantal mensen dan vandaag lachend gierend en brullend aan een drankje zit op het terras, gezellig selfies maakt etc.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Naja, misschien had ik het niet heel handig verwoord, ik doelde meer op de nasleep van die ramp (de rouwdag etc), niet de ramp zelf. (zie mijn bovenstaande post)
De 1 staat er meer bij stil dan een ander.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Idem. Ik kreeg alleen de indruk van sommige users hier dat ze zaten te kotsen omdat ze er ongevraagd mee geconfronteerd worden en -dat- is waar mijn 1e opmerking over ging
Dat laatste, hoevaak ik dat zoetsappige wel niet over de WA krijgquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:57 schreef kree het volgende:
[..]
Nou wat ik meer bedoel met die facebook is dat ik zeker weet dat een aantal mensen dan vandaag lachend gierend en brullend aan een drankje zit op het terras, gezellig selfies maakt etc.
Kortom er geen moment bij stilstaan en alleen even hun plaatje hebben veranderd om te laten zien hoe "meelevend" ze wel niet zijn.
Vanavond veranderd dat weer terug en komen de selfies van deze middag.
Maargoed er zullen er vast ook zijn die het wel bewust doen omdat ze er echt op een bepaalde manier bij stilstaan.
Heb er verder ook geen last van. maar het is dat hyperige wat ik een beetje hypocriet vindt.
Ik doe trouwens nooit mee aan die dingen van deel dit en dat zus en zo.
Of als je echte vrienden hebt dan deel je dit, bleegh walgelijk.
Maar dit is gewoon een fact of life.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:57 schreef kree het volgende:
[..]
Heb er verder ook geen last van. maar het is dat hyperige wat ik een beetje hypocriet vindt.
Idem, ik heb altijd al mn eigen pad gevolgd. Het was niet het makkelijkste pad en soms (vaakquote:Ik doe trouwens nooit mee aan die dingen van deel dit en dat zus en zo.
Of als je echte vrienden hebt dan deel je dit, bleegh walgelijk.
Dit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:50 schreef Myraela het volgende:
Het boeit me wel, maar meer de hele situatie en de gevolgen die het zou kunnen hebben. Maar ik kan niet rouwen om mensen die ik niet ken.
Nou misschien zeg ik het nu weer niet het meest handigquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dit is gewoon een fact of life.
En zat modetrends en modehypes waar diezelfde personen wel aan deelnemen, dus hoezo hypocriet?
Ja ik ook wel eigenlijk.quote:Idem, ik heb altijd al mn eigen pad gevolgd. Het was niet het makkelijkste pad en soms (vaak) ook niet het slimste pad, maar het was wel -mijn- pad!
![]()
Ik kots meer om mensen die het gebruiken om aandacht te vragen. Aandacht voor zichzelf. Ik kan daar niet zo goed tegen. Dat zal vast niet iedereen zijn die zijn plaatje verandert, maar ik snap niet waarom dat nodig is. Je kan er bij stilstaan, maar het is net alsof de meteen de hele wereld moet weten: "Kijk mij, ik sta stil bij deze ellende. Goed hè?" Zo komt het in ieder geval vaak op me over.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Idem. Ik kreeg alleen de indruk van sommige users hier dat ze zaten te kotsen omdat ze er ongevraagd mee geconfronteerd worden en -dat- is waar mijn 1e opmerking over ging
Ja zo denk ik er ook wel over.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kots meer om mensen die het gebruiken om aandacht te vragen. Aandacht voor zichzelf. Ik kan daar niet zo goed tegen. Dat zal vast niet iedereen zijn die zijn plaatje verandert, maar ik snap niet waarom dat nodig is. Je kan er bij stilstaan, maar het is net alsof de meteen de hele wereld moet weten: "Kijk mij, ik sta stil bij deze ellende. Goed hè?" Zo komt het in ieder geval vaak op me over.
Rouwen, prima. Maar loop er niet zo mee te koop.
Nogmaals, dit geldt niet voor iedereen.
Sommigen zullen inderdaad goedkoop willen scoren, maar de meesten denk ik niet...tenminste, daar ben ik niet van overtuigd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:05 schreef kree het volgende:
[..]
Nou misschien zeg ik het nu weer niet het meest handig
Maar wat ik bedoel is vooral dat die mensen er eigenlijk helemaal niet zo bij stil staan, maar denken te scoren als "medelevend persoon" enkel door een plaatje te veranderen.
Dat is hypocriet
Of sowieso als je er nou bij stil staat "het moeten laten zien" van zie je wel ik denk er ook aan.
Misschien eens interessant voor jou om te lezen over evolutionaire verklaringen voor dit soort (en andere "goede daden").quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kots meer om mensen die het gebruiken om aandacht te vragen. Aandacht voor zichzelf. Ik kan daar niet zo goed tegen. Dat zal vast niet iedereen zijn die zijn plaatje verandert, maar ik snap niet waarom dat nodig is. Je kan er bij stilstaan, maar het is net alsof de meteen de hele wereld moet weten: "Kijk mij, ik sta stil bij deze ellende. Goed hè?" Zo komt het in ieder geval vaak op me over.
Maar hoe het op jou overkomt, is iets wat aan -jou- ligt, niet aan henquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me wel interessant ja. Waar kan ik dat vinden?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien eens interessant voor jou om te lezen over evolutionaire verklaringen voor dit soort (en andere "goede daden").
Is best grappig. Niet dat het perse waar is, maar het zet je wel aan het denken.
Het hangt een beetje van de achterliggende gedachte uit inderdaad.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sommigen zullen inderdaad goedkoop willen scoren, maar de meesten denk ik niet...tenminste, daar ben ik niet van overtuigd.
En bovendien, het is een kleine moeite dus kan me wel van een aantal mensen die ik ken, voorstellen dat ze eventjes hun profielfoto hebben aangepast
Weet ik niet precies eigenlijk. Ik heb het ooit in college gehad. Ik zal vanavond even rondkijken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me wel interessant ja. Waar kan ik dat vinden?
Kan allebei naar mijn inziens. Van sommige mensen weet je het gewoon, omdat ze het altijd doen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar hoe het op jou overkomt, is iets wat aan -jou- ligt, niet aan hen
Dank je art.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:10 schreef artelligence het volgende:
Voor de liefhebbers:
https://decorrespondent.n(...)36857721285-29df66de
oke...quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:10 schreef artelligence het volgende:
Voor de liefhebbers:
https://decorrespondent.n(...)36857721285-29df66de
Alles gaat op zwart las ik net.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik hoop alleen niet dat om 16u de stroom uitvalt ofzo
Ja. Dat zal wel schelen. Het is gewoon zo iritabt dat het constant over haar of haar kutpony moet gaan als ik eens wat vertel over die van mij (die dus slecht staat, da komt vd week).quote:
Ow naja, als dat alles isquote:
Je snapt het niet? Of voel jij je aangesproken? Dat mag uiteraard. Je hoeft je ook niet schuldig te voelen. Ik vind dat de schrijver een goed punt heeft. Ook ik was in eerste instantie bozer om MH17 (want dichterbij) dan om de huidige ellende in Gaza om maar een voorbeeld te noemen.quote:
Dat valt inderdaad op. Hoewel ik het niet heel erg gek vind, eigenlijk. Staat dichterbij je hé.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:17 schreef Fera het volgende:
Grappig genoeg was dat wel één van de eerste dingen die ik opmerkte na de ramp. Dat iedereen het over zoveel Nederlanders had, terwijl ik al die andere mensen net zo belangrijk vond. En dan reageert iedereen wel met een "ja, natuurlijk", maar toch lijkt het alsof dat altijd een beetje aan de kant geschoven wordt.
Dus ja, wel eens met de schrijver.
Ik verwacht zoiets als wat ze altijd doen met dodenherdenking.quote:
Zal me niet verbazen als je zo'n plaatje in beeld krijgt zoals op 4 mei bij de minuut stilte.quote:
300 mensen dood, als mn computer maar werkt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow naja, als dat alles is
Zolang het maar niet de stroom is, want plotslinge stroomuitval is superslecht voor mn computer
Neeneenee, niks van dat allesquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je snapt het niet? Of voel jij je aangesproken? Dat mag uiteraard. Je hoeft je ook niet schuldig te voelen. Ik vind dat de schrijver een goed punt heeft. Ook ik was in eerste instantie bozer om MH17 (want dichterbij) dan om de huidige ellende in Gaza om maar een voorbeeld te noemen.
Ik ben echt nog nooit online geweest op zo'n moment dus ik weet niet zo goed wat er dan gebeurd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal me niet verbazen als je zo'n plaatje in beeld krijgt zoals op 4 mei bij de minuut stilte.
Dat heb ik ook wel, hoe hypocriet dat ook is. Voel met Nederlanders meer een binding.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je snapt het niet? Of voel jij je aangesproken? Dat mag uiteraard. Je hoeft je ook niet schuldig te voelen. Ik vind dat de schrijver een goed punt heeft. Ook ik was in eerste instantie bozer om MH17 (want dichterbij) dan om de huidige ellende in Gaza om maar een voorbeeld te noemen.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
300 mensen dood, als mn computer maar werkt.
https://decorrespondent.n(...)13862351460-c3670eb9quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel, hoe hypocriet dat ook is. Voel met Nederlanders meer een binding.
Dat is ook zoiets. Dat hele gebeuren in Gaza werd een beetje vergeten. Hoewel ik dat ook nog wel op het nieuws gezien heb.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar ja, genoeg mensen die ook familie en vrienden in het buitenland hebben zitten. Tegenwoordig kan het allemaal. Maar het is niet alleen bij deze ramp, maar bij elke ramp waar Nederlanders bij betrokken zijn. Ik erger me er altijd een beetje aan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad op. Hoewel ik het niet heel erg gek vind, eigenlijk. Staat dichterbij je hé.
Het is ook niet te doen om je overal druk over te maken, elk gezond mens zou dan uiteindelijk doordraaienquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:26 schreef muhahaha het volgende:
Tjah klinkt misschien hard maar er gaan dagelijks veel mensen dood waardoor veel mensen een beetje hard zijn geworden. Nu het Nederlanders zijn komt het plotseling wel heel dichtbij. Goed voorbeeld is Palestina wel, daar is dagelijks wel geweld.
Volkomen logischquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel, hoe hypocriet dat ook is. Voel met Nederlanders meer een binding.
Waarom dequote:Op woensdag 23 juli 2014 15:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is ook niet te doen om je overal druk over te maken, elk gezond mens zou dan uiteindelijk doordraaien
Je kunt ook niet om iedereen rouwen, dat is zeker waar. Maar het is meer hoe het afgebeeld wordt in de media waar ik me aan stoor. Nederlanders, Nederlanders, Nederlanders. Nee. Mensen!quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:26 schreef muhahaha het volgende:
Tjah klinkt misschien hard maar er gaan dagelijks veel mensen dood waardoor veel mensen een beetje hard zijn geworden. Nu het Nederlanders zijn komt het plotseling wel heel dichtbij. Goed voorbeeld is Palestina wel, daar is dagelijks wel geweld.
Dat is er geloof ik in die regio al 3000 jaar. Kan er niet wakker van liggen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:26 schreef muhahaha het volgende:
Gaat FOK! op zwart, joh?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal me niet verbazen als je zo'n plaatje in beeld krijgt zoals op 4 mei bij de minuut stilte.
True.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:27 schreef Fera het volgende:
Je kunt ook niet om iedereen rouwen, dat is zeker waar. Maar het is meer hoe het afgebeeld wordt in de media waar ik me aan stoor. Nederlanders, Nederlanders, Nederlanders. Nee. Mensen!
Ik nam het even vlug als voorbeeld.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is er geloof ik in die regio al 3000 jaar. Kan er niet wakker van liggen eerlijk gezegd.
Een glas, een plas en alles bleef zoals het was.
Je weet het serieus niet?quote:
Ik snap je helemaal, hoor. Dat heb ik ook wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook zoiets. Dat hele gebeuren in Gaza werd een beetje vergeten. Hoewel ik dat ook nog wel op het nieuws gezien heb.
[..]
Dat is ook zo. Maar ja, genoeg mensen die ook familie en vrienden in het buitenland hebben zitten. Tegenwoordig kan het allemaal. Maar het is niet alleen bij deze ramp, maar bij elke ramp waar Nederlanders bij betrokken zijn. Ik erger me er altijd een beetje aan.
Ik vat het ook niet persoonlijk op.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je weet het serieus niet?![]()
Nou 1 hint, het was niet op jou persoonlijk gericht oid, als dat je geruststelt
Mag ik dat overdreven vindenquote:
Dat mag je.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik dat overdreven vinden?
Ach ja, om vier uur sta ik Sil te bandageren.
Ik snap serieus niet wat je er niet aan kunt snappen. Denk je serieus dat mijn reactie op jouw post niet gelinkt is aan jouw post?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vat het ook niet persoonlijk op.
Snap niet waarom je hier ineens mee komt. Ik doel meer op het feit dat ik een keer serieus ben.
Je kunt een lang topic openen 10 sec voor 4 en niet op refresh drukkenquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik dat overdreven vinden?
Ach ja, om vier uur sta ik Sil te bandageren.
Ik raak je helemaal kwijt hier.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet wat je er niet aan kunt snappen. Denk je serieus dat mijn reactie op jouw post niet gelinkt is aan jouw post?
Je neemt me toch niet in de maling he want dat vind ik zonde van het lekkere weer
Ik heb al wekenlang niet meer op mn facebook gekekenquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:31 schreef muhahaha het volgende:
Ik had gedacht dat het aantal zwarte lintjes op mijn facebook wel mee zou vallen, zag er net een partij voorbij komen.
Ik ben dan ook een halve man.quote:
Slechts de onderste helft.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus ik hoorde jou toendertijd heftig zwaar kreunen en de hoge piepjes waren van kaneel?
Ik moest zo hard lachen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus ik hoorde jou toendertijd heftig zwaar kreunen en de hoge piepjes waren van kaneel?
Pff, dat opdringerige gedoe allemaal.quote:
Ja. En dit is Danny zijn keuze blijkbaar.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pff, dat opdringerige gedoe allemaal.Het is toch iemands keuze wat zij wel of niet willen doen.
Ach ja, die ene minuut, zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pff, dat opdringerige gedoe allemaal.Het is toch iemands keuze wat zij wel of niet willen doen.
Gaat me niet om de minuut, hou gewoon niet van aanzet worden tot een soort verplichte rouwperiode.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ach ja, die ene minuut, zullen we maar zeggen.
Te lang ...quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ach ja, die ene minuut, zullen we maar zeggen.
Nee, dat snap ik wel, het is uit principe. Maar dan nog, het beperkt zich maar tot een minuut, dus dat valt toch wel te relativeren of niet?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaat me niet om de minuut, hou gewoon niet van aanzet worden tot een soort verplichte rouwperiode.
Gaat FOK! op dodenherdenking ook altijd op zwart? Of is dat niet hip genoeg?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:53 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik wel, het is uit principe. Maar dan nog, het beperkt zich maar tot een minuut, dus dat valt toch wel te relativeren of niet?
Krijg je zo'n plaatje in beeld, ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaat FOK! op dodenherdenking ook altijd op zwart? Of is dat niet hip genoeg?
Oh, nooit meegekregen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Krijg je zo'n plaatje in beeld, ja.
Je kunt toch wel 1 minuutje dan wat anders gaan doen ofzo?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaat me niet om de minuut, hou gewoon niet van aanzet worden tot een soort verplichte rouwperiode.
Ze zegt net dat het niet om de 1 minuut gaat.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt toch wel 1 minuutje dan wat anders gaan doen ofzo?
Daar gaat het toch niet om?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt toch wel 1 minuutje dan wat anders gaan doen ofzo?
Daar ging het in mijn post toch ook helemaal niet om?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze zegt net dat het niet om de 1 minuut gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |