Ik heb al wekenlang niet meer op mn facebook gekekenquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:31 schreef muhahaha het volgende:
Ik had gedacht dat het aantal zwarte lintjes op mijn facebook wel mee zou vallen, zag er net een partij voorbij komen.
Ik ben dan ook een halve man.quote:
Slechts de onderste helft.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus ik hoorde jou toendertijd heftig zwaar kreunen en de hoge piepjes waren van kaneel?
Ik moest zo hard lachen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus ik hoorde jou toendertijd heftig zwaar kreunen en de hoge piepjes waren van kaneel?
Pff, dat opdringerige gedoe allemaal.quote:
Ja. En dit is Danny zijn keuze blijkbaar.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pff, dat opdringerige gedoe allemaal.Het is toch iemands keuze wat zij wel of niet willen doen.
Ach ja, die ene minuut, zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pff, dat opdringerige gedoe allemaal.Het is toch iemands keuze wat zij wel of niet willen doen.
Gaat me niet om de minuut, hou gewoon niet van aanzet worden tot een soort verplichte rouwperiode.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ach ja, die ene minuut, zullen we maar zeggen.
Te lang ...quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ach ja, die ene minuut, zullen we maar zeggen.
Nee, dat snap ik wel, het is uit principe. Maar dan nog, het beperkt zich maar tot een minuut, dus dat valt toch wel te relativeren of niet?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaat me niet om de minuut, hou gewoon niet van aanzet worden tot een soort verplichte rouwperiode.
Gaat FOK! op dodenherdenking ook altijd op zwart? Of is dat niet hip genoeg?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:53 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik wel, het is uit principe. Maar dan nog, het beperkt zich maar tot een minuut, dus dat valt toch wel te relativeren of niet?
Krijg je zo'n plaatje in beeld, ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaat FOK! op dodenherdenking ook altijd op zwart? Of is dat niet hip genoeg?
Oh, nooit meegekregen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Krijg je zo'n plaatje in beeld, ja.
Je kunt toch wel 1 minuutje dan wat anders gaan doen ofzo?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaat me niet om de minuut, hou gewoon niet van aanzet worden tot een soort verplichte rouwperiode.
Ze zegt net dat het niet om de 1 minuut gaat.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt toch wel 1 minuutje dan wat anders gaan doen ofzo?
Daar gaat het toch niet om?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt toch wel 1 minuutje dan wat anders gaan doen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |