Slecht toetsenbord, slecht scherm, slecht geluid. Dingen die ik toch ook wel belangrijk vind voor mijn typwerk. Sommige kunnen ook niet tegen een stootje, wat op zich wel handig zou zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen behoefte.
[..]
Misschien. Maar ik ken al een aardig aantal lieve en leuke meiden hoor.
[..]
Wat voor minpunten bedoel je zoal?
In dat geval zou ik al niet voor een netbook gaanquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Slecht toetsenbord, slecht scherm, slecht geluid. Dingen die ik toch ook wel belangrijk vind voor mijn typwerk. Sommige kunnen ook niet tegen een stootje, wat op zich wel handig zou zijn.
Wie weet. Maar ik ken de perfecte vrouw voor mij toch al.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:38 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, jammer. Wie weet was het wel een perfecte vrouw voor jou?
Budget apparaten, zoals bij voorbeeld van Medion, kunnen prima jarenlang functioneren zonder enig probleem.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had heel lang een netbookje van ongeveer 300 Euro en die was op zich prima, tot voor kort. Nu heb ik die bij de winkel liggen omdat hij traag is en schoongemaakt moet worden. Maar ik weet niet in hoeverre hij zal verbeteren.
Maar ik mocht eerst ook niet meer dan 400 Euro uitgegeven van mijn moeder. Eigenlijk mag ik nu helemaal geen nieuwe meer, maar wellicht kan ik mijn vader wel overtuigen.
Anders zit er weinig anders op dan 1 of 2 vervangende onderdelen te kopen voor de laptop die je al hebt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Slecht toetsenbord, slecht scherm, slecht geluid. Dingen die ik toch ook wel belangrijk vind voor mijn typwerk. Sommige kunnen ook niet tegen een stootje, wat op zich wel handig zou zijn.
Dat doe ik ook niet. Maar ik heb er wel een gehad die niet slecht was.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:44 schreef kree het volgende:
[..]
In dat geval zou ik al niet voor een netbook gaan
En dat is?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie weet. Maar ik ken de perfecte vrouw voor mij toch al.
Dat is dus nog even afwachten, of het zin heeft.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie weet. Maar ik ken de perfecte vrouw voor mij toch al.
[..]
Budget apparaten, zoals bij voorbeeld van Medion, kunnen prima jarenlang functioneren zonder enig probleem.
[..]
Anders zit er weinig anders op dan 1 of 2 vervangende onderdelen te kopen voor de laptop die je al hebt.
Jij kent haar niet.quote:
Waarom zou het geen zin hebben?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is dus nog even afwachten, of het zin heeft.
Heb je die gewonnen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:02 schreef Fascination het volgende:
Hai, vanaf m'n nieuwe laptop.Haters mogen haten.
Wow, je posts stralen nu al meer dan voorheen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:02 schreef Fascination het volgende:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:06 schreef Faxie het volgende:
Nou er hangt een memo op de deur bij het werk hoor. De machines gaan om 4 uur stil
Dat heb je wel snel gedaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:02 schreef Fascination het volgende:
Omdat ik nog niet weet wat er precies vervangen moet worden, hoeveel dit gaat kosten en of het wel gaat helpen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij kent haar niet.
[..]
Waarom zou het geen zin hebben?
Welke is het geworden?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:02 schreef Fascination het volgende:
Wil je het goedkoper moet je het niet bij een winkel laten doenquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet weet wat er precies vervangen moet worden, hoeveel dit gaat kosten en of het wel gaat helpen.
Ik heb er zelf weinig verstand van en ik weet ook niet precies de oorzaak van het probleem.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je het goedkoper moet je het niet bij een winkel laten doen
Acer Aspire V5-473P. Staat hier op de sticker iig.quote:
Okquote:
Lijkt een beetje op die ik nu heb.quote:
Viel mij ook. Die haloquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wow, je posts stralen nu al meer dan voorheen.
Mooi ding.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Acer Aspire V5-473P. Staat hier op de sticker iig.
Ik had ook een mailtje.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:06 schreef Faxie het volgende:
Nou er hangt een memo op de deur bij het werk hoor. De machines gaan om 4 uur stil
Net als 4 mei alle auto's langs de kant?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had ook een mailtje.
Echter zit ik om 4 uur in de auto, op de snelweg. Zal mij benieuwen of daar nog gekke dingen gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |