Beetje afhankelijk van je budget en wat je er mee gaat doen.quote:
Oh noemen we dat zo tegenwoordigquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:35 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik moet weer gaan... er komt visite voor de poezels
Gaat ze je koppelen aan 1 van haar cougar vriendinnen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn moeder wil me voorstellen aan een vrouw. Help.
Altijd he.quote:
Nee, mijn leeftijd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaat ze je koppelen aan 1 van haar cougar vriendinnen?
[..]
Altijd he.
Daar gaat de celibaatleefquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ontknaapservice. De 'girlfriend experience'.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nee gezegd.quote:
Ik bewaar mezelf voor jou.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ontknaapservice. De 'girlfriend experience'.
Nou dat is in ieder geval duidelijk en concreet, bij mij komt het nooit verder als "is blabla niet wat voor je"quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moeders.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:11 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat is in ieder geval duidelijk en concreet, bij mij komt het nooit verder als "is blabla niet wat voor je"
Of "een leuke meid is dat"
Maar ze is niet leuk (genoeg) dan?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeders.
Maar ik schijn deze vroeger gekend te hebben. En kennelijk wilde ze ooit bijles van mij.
Helaas ben ik zo dement als een deur, dus daar weet ik niks meer van.
Weet ik het. Zou niet weten hoe ze er uit ziet.quote:
Waarom dat?quote:
Loop je straks toch ineens de liefste en leukste meid ooit misquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik het. Zou niet weten hoe ze er uit ziet.
Maar heb gewoon geen behoefte er aan.
Ik zat al naar laptops van maximaal 400 euro te kijken, de echte budget dingen. Maar telkens vind ik weer een minpunt wat me echt dwarszit. Ook al naar Chromebooks gekeken, maar geen idee of dat wel zo handig is met school.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van je budget en wat je er mee gaat doen.
Zal wel een lijstje maken voor je vanavond.
Ik zou er iets meer geld voor uitgeven, m'n ma heeft ook zo'n budget ding gekocht en daar is niet meer mee te werken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zat al naar laptops van maximaal 400 euro te kijken, de echte budget dingen. Maar telkens vind ik weer een minpunt wat me echt dwarszit. Ook al naar Chromebooks gekeken, maar geen idee of dat wel zo handig is met school.
Geen behoefte.quote:
Misschien. Maar ik ken al een aardig aantal lieve en leuke meiden hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
Loop je straks toch ineens de liefste en leukste meid ooit mis
Wat voor minpunten bedoel je zoal?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zat al naar laptops van maximaal 400 euro te kijken, de echte budget dingen. Maar telkens vind ik weer een minpunt wat me echt dwarszit. Ook al naar Chromebooks gekeken, maar geen idee of dat wel zo handig is met school.
Tja, jammer. Wie weet was het wel een perfecte vrouw voor jou?quote:
Ik had heel lang een netbookje van ongeveer 300 Euro en die was op zich prima, tot voor kort. Nu heb ik die bij de winkel liggen omdat hij traag is en schoongemaakt moet worden. Maar ik weet niet in hoeverre hij zal verbeteren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:36 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zou er iets meer geld voor uitgeven, m'n ma heeft ook zo'n budget ding gekocht en daar is niet meer mee te werken.
Ik had een paar jaar eerder één van rond de E600 gekocht en daar is nu nog prima mee te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |