Professioneel prijzenwinnaarquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:57 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik zo'n 3000 euro waarde aan spullen heb gewonnen in totaal.Ik maak hier gewoon mijn baan van.
Ik heb een keer en dvd gewonnen op FOK!quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:58 schreef muhahaha het volgende:
Hoe doe je dat toch? Het enige wat ik 'win' zijn boetes.
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een keer en dvd gewonnen op FOK!
Herkenbaar welquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:58 schreef muhahaha het volgende:
Hoe doe je dat toch? Het enige wat ik 'win' zijn boetes.
Ik heb een t-shirt en cd op fok gewonnen en eens een cd van Garbage bij 3fm.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een keer en dvd gewonnen op FOK!
Jahoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:18 schreef Fascination het volgende:
Heb je voor 500/600 euro een goede laptop voor redelijk standaard gebruik?
Jaquote:
Waarom deed je dan mee als je ze eigenlijk niet wilde hebben? :Squote:Op woensdag 23 juli 2014 10:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb een t-shirt en cd op fok gewonnen en eens een cd van Garbage bij 3fm.Met die eerste twee heb ik alleen nooit wat gedaan en liggen weg te rotten in de kast.
Het valt me bij bèta's altijd op dat ze zoveel taalfouten maken. Alsof ze zich te goed voelen om zich daar in te verdiepen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even van me af gooien dat alfawetenschappers absoluut geen artikelen kunnen schrijven. Mi gado wat een ongelofelijke slechte dingen zeg. Zelfs bronverwijzingen zijn te hoog gegrepen voor ze.
Verwijzen naar een ander artikel en dat artikel dan niet in je bronnenlijst zetten, verkeerde jaartallen bij de artikelen, verkeerde namen bij de artikelen, claimen dat je iets in paper A hebt gevonden maar na het te hebben doorgelezen, staat dat er helemaal niet in. Godverdomme (sorry bambi) wat slecht.
Oké.quote:
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even van me af gooien dat alfawetenschappers absoluut geen artikelen kunnen schrijven. Mi gado wat een ongelofelijke slechte dingen zeg. Zelfs bronverwijzingen zijn te hoog gegrepen voor ze.
Verwijzen naar een ander artikel en dat artikel dan niet in je bronnenlijst zetten, verkeerde jaartallen bij de artikelen, verkeerde namen bij de artikelen, claimen dat je iets in paper A hebt gevonden maar na het te hebben doorgelezen, staat dat er helemaal niet in. Godverdomme (sorry bambi) wat slecht.
Ik wil ook.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:18 schreef Fascination het volgende:
Ik moet verslag schrijven over iets. Daar lees ik artikelen voor en dan wil ik de referenties doorlezen omdat de originele artikelen bij relevant lijken voor mijn verslag. Maar dat maken ze dus godsonmogelijk.quote:
Sorryquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het valt me bij bèta's altijd op dat ze zoveel taalfouten maken. Alsof ze zich te goed voelen om zich daar in te verdiepen.
[..]
Oké.Ik ga er zo eentje kopen.
Ja, dacht dat het wat was.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom deed je dan mee als je ze eigenlijk niet wilde hebben? :S
Learning Sciences.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dacht dat het wat was.
Maar om welk vakgebied gaat het dan, Kaneel?
Zegt me niets.quote:
Mensen die het geven van onderwijs op een wetenschappelijke manier proberen te benaderen Dus onderzoeken wat goede methoden zijn om te onderwijzen, goede manieren van kennis toetsen etc.quote:
Ik zie 2 draakjes voor me die al springend: Ome *spring* Yats *spring* wakker *spring* worden *spring*quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:50 schreef yats het volgende:
Goeiemorgen, altijd leuk als s'ochtends ineens je kleine neefje en nichtje aan je bed staan. Ik moet die sleutel toch eens terugvragen
Ja daar kun je een mooie voor kopenquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:18 schreef Fascination het volgende:
Wat zou je aanraden?quote:
En maar zeggen dat je niemand kan vinden voor een triotje. Nee Art, mij neem je niet in de maling. je bent nog gladder dan een paling in een emmer snot.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mij
Oh, het ging over laptops...
Daar kwam het ongeveer op neer. Al zijn het wel hele lieve draakjes.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zie 2 draakjes voor me die al springend: Ome *spring* Yats *spring* wakker *spring* worden *spring*
Je moet je frustratie over die collega ook niet op je laptop botvierenquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:14 schreef Samzz het volgende:
Ik ben bang dat ik ook een nieuwe laptop nodig ga hebben binnenkort...
Ze gaat wegquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:19 schreef yats het volgende:
[..]
Je moet je frustratie over die collega ook niet op je laptop botvieren
Dus de frustratie ook neem ik aan?quote:
Mafkees.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mij
Oh, het ging over laptops...
Eens. Ik vind dat wel een beetje overdreven allemaal.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:27 schreef Faxie het volgende:
Stuk of 4 FB profielfoto's veranderd hier....![]()
Selectief verontwaardigde conformisten
Wat mis ik?quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:27 schreef Faxie het volgende:
Een zwart lintje.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:27 schreef Faxie het volgende:
Mensen die sympathie tonen door hun profielfoto aan te passen voor de slachtoffers/nabestaanden van die vliegtuigramp.quote:
Ow.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen die sympathie tonen door hun profielfoto aan te passen voor de slachtoffers/nabestaanden van die vliegtuigramp.
Heb je gevoeld?quote:
Nationale rouwdag he.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, ik word niet hard van vliegrampen en rouwdagen.
Alleen zijn rug en die was inderdaad vrij hard.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:35 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik moet weer gaan... er komt visite voor de poezels
Beetje afhankelijk van je budget en wat je er mee gaat doen.quote:
Oh noemen we dat zo tegenwoordigquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:35 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik moet weer gaan... er komt visite voor de poezels
Gaat ze je koppelen aan 1 van haar cougar vriendinnen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn moeder wil me voorstellen aan een vrouw. Help.
Altijd he.quote:
Nee, mijn leeftijd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaat ze je koppelen aan 1 van haar cougar vriendinnen?
[..]
Altijd he.
Daar gaat de celibaatleefquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ontknaapservice. De 'girlfriend experience'.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nee gezegd.quote:
Ik bewaar mezelf voor jou.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ontknaapservice. De 'girlfriend experience'.
Nou dat is in ieder geval duidelijk en concreet, bij mij komt het nooit verder als "is blabla niet wat voor je"quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moeders.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:11 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat is in ieder geval duidelijk en concreet, bij mij komt het nooit verder als "is blabla niet wat voor je"
Of "een leuke meid is dat"
Maar ze is niet leuk (genoeg) dan?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeders.
Maar ik schijn deze vroeger gekend te hebben. En kennelijk wilde ze ooit bijles van mij.
Helaas ben ik zo dement als een deur, dus daar weet ik niks meer van.
Weet ik het. Zou niet weten hoe ze er uit ziet.quote:
Waarom dat?quote:
Loop je straks toch ineens de liefste en leukste meid ooit misquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik het. Zou niet weten hoe ze er uit ziet.
Maar heb gewoon geen behoefte er aan.
Ik zat al naar laptops van maximaal 400 euro te kijken, de echte budget dingen. Maar telkens vind ik weer een minpunt wat me echt dwarszit. Ook al naar Chromebooks gekeken, maar geen idee of dat wel zo handig is met school.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van je budget en wat je er mee gaat doen.
Zal wel een lijstje maken voor je vanavond.
Ik zou er iets meer geld voor uitgeven, m'n ma heeft ook zo'n budget ding gekocht en daar is niet meer mee te werken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zat al naar laptops van maximaal 400 euro te kijken, de echte budget dingen. Maar telkens vind ik weer een minpunt wat me echt dwarszit. Ook al naar Chromebooks gekeken, maar geen idee of dat wel zo handig is met school.
Geen behoefte.quote:
Misschien. Maar ik ken al een aardig aantal lieve en leuke meiden hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
Loop je straks toch ineens de liefste en leukste meid ooit mis
Wat voor minpunten bedoel je zoal?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zat al naar laptops van maximaal 400 euro te kijken, de echte budget dingen. Maar telkens vind ik weer een minpunt wat me echt dwarszit. Ook al naar Chromebooks gekeken, maar geen idee of dat wel zo handig is met school.
Tja, jammer. Wie weet was het wel een perfecte vrouw voor jou?quote:
Ik had heel lang een netbookje van ongeveer 300 Euro en die was op zich prima, tot voor kort. Nu heb ik die bij de winkel liggen omdat hij traag is en schoongemaakt moet worden. Maar ik weet niet in hoeverre hij zal verbeteren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:36 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zou er iets meer geld voor uitgeven, m'n ma heeft ook zo'n budget ding gekocht en daar is niet meer mee te werken.
Ik had een paar jaar eerder één van rond de E600 gekocht en daar is nu nog prima mee te werken.
Slecht toetsenbord, slecht scherm, slecht geluid. Dingen die ik toch ook wel belangrijk vind voor mijn typwerk. Sommige kunnen ook niet tegen een stootje, wat op zich wel handig zou zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen behoefte.
[..]
Misschien. Maar ik ken al een aardig aantal lieve en leuke meiden hoor.
[..]
Wat voor minpunten bedoel je zoal?
In dat geval zou ik al niet voor een netbook gaanquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Slecht toetsenbord, slecht scherm, slecht geluid. Dingen die ik toch ook wel belangrijk vind voor mijn typwerk. Sommige kunnen ook niet tegen een stootje, wat op zich wel handig zou zijn.
Wie weet. Maar ik ken de perfecte vrouw voor mij toch al.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:38 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, jammer. Wie weet was het wel een perfecte vrouw voor jou?
Budget apparaten, zoals bij voorbeeld van Medion, kunnen prima jarenlang functioneren zonder enig probleem.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had heel lang een netbookje van ongeveer 300 Euro en die was op zich prima, tot voor kort. Nu heb ik die bij de winkel liggen omdat hij traag is en schoongemaakt moet worden. Maar ik weet niet in hoeverre hij zal verbeteren.
Maar ik mocht eerst ook niet meer dan 400 Euro uitgegeven van mijn moeder. Eigenlijk mag ik nu helemaal geen nieuwe meer, maar wellicht kan ik mijn vader wel overtuigen.
Anders zit er weinig anders op dan 1 of 2 vervangende onderdelen te kopen voor de laptop die je al hebt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Slecht toetsenbord, slecht scherm, slecht geluid. Dingen die ik toch ook wel belangrijk vind voor mijn typwerk. Sommige kunnen ook niet tegen een stootje, wat op zich wel handig zou zijn.
Dat doe ik ook niet. Maar ik heb er wel een gehad die niet slecht was.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:44 schreef kree het volgende:
[..]
In dat geval zou ik al niet voor een netbook gaan
En dat is?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie weet. Maar ik ken de perfecte vrouw voor mij toch al.
Dat is dus nog even afwachten, of het zin heeft.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie weet. Maar ik ken de perfecte vrouw voor mij toch al.
[..]
Budget apparaten, zoals bij voorbeeld van Medion, kunnen prima jarenlang functioneren zonder enig probleem.
[..]
Anders zit er weinig anders op dan 1 of 2 vervangende onderdelen te kopen voor de laptop die je al hebt.
Jij kent haar niet.quote:
Waarom zou het geen zin hebben?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is dus nog even afwachten, of het zin heeft.
Heb je die gewonnen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:02 schreef Fascination het volgende:
Hai, vanaf m'n nieuwe laptop.Haters mogen haten.
Wow, je posts stralen nu al meer dan voorheen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:02 schreef Fascination het volgende:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:06 schreef Faxie het volgende:
Nou er hangt een memo op de deur bij het werk hoor. De machines gaan om 4 uur stil
Dat heb je wel snel gedaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:02 schreef Fascination het volgende:
Omdat ik nog niet weet wat er precies vervangen moet worden, hoeveel dit gaat kosten en of het wel gaat helpen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij kent haar niet.
[..]
Waarom zou het geen zin hebben?
Welke is het geworden?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:02 schreef Fascination het volgende:
Wil je het goedkoper moet je het niet bij een winkel laten doenquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet weet wat er precies vervangen moet worden, hoeveel dit gaat kosten en of het wel gaat helpen.
Ik heb er zelf weinig verstand van en ik weet ook niet precies de oorzaak van het probleem.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je het goedkoper moet je het niet bij een winkel laten doen
Acer Aspire V5-473P. Staat hier op de sticker iig.quote:
Okquote:
Lijkt een beetje op die ik nu heb.quote:
Viel mij ook. Die haloquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wow, je posts stralen nu al meer dan voorheen.
Mooi ding.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Acer Aspire V5-473P. Staat hier op de sticker iig.
Ik had ook een mailtje.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:06 schreef Faxie het volgende:
Nou er hangt een memo op de deur bij het werk hoor. De machines gaan om 4 uur stil
Net als 4 mei alle auto's langs de kant?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had ook een mailtje.
Echter zit ik om 4 uur in de auto, op de snelweg. Zal mij benieuwen of daar nog gekke dingen gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |