Stom dat het niet mag.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil ook een rooie... mis de mijne nog steeds
Ik vrees dat het met mijn rooie ook niet lang meer duurt. Hij is gewoon heel helder en kan alles, behalve dan normaal zijn achterpootjes gebruiken. Echt zielig om te zien, vooral omdat hij pas 9 is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil ook een rooie... mis de mijne nog steeds
Ja dat is sneuquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vrees dat het met mijn rooie ook niet lang meer duurt. Hij is gewoon heel helder en kan alles, behalve dan normaal zijn achterpootjes gebruiken. Echt zielig om te zien, vooral omdat hij pas 9 is.
Heeft die ook zo'n brievenbus op de hoek? mis geloof ik nog wat!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn potentiele nieuwe huisje is ook groot genoeg voor katten
Ahwquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vrees dat het met mijn rooie ook niet lang meer duurt. Hij is gewoon heel helder en kan alles, behalve dan normaal zijn achterpootjes gebruiken. Echt zielig om te zien, vooral omdat hij pas 9 is.
Fijn is dat soms.quote:
Weet je hoe fijn dat soms kan zijnquote:
Dat dus.quote:
Nog maar even de fysio en bloedverdunners afwachten, maar als het zo blijft vrees ik wat de dierenarts gaat zeggen.quote:
Ja hoor, alleen niet direct aan gedachtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je hoe fijn dat soms kan zijn
[..]
Dat dus.
Mja onnodig lijden heeft ook weinig zin, dat vind ik dan ook weer zo zielig.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:38 schreef yats het volgende:
[..]
Nog maar even de fysio en bloedverdunners afwachten, maar als het zo blijft vrees ik wat de dierenarts gaat zeggen.
Komt omdat je geen kinderen hebtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen niet direct aan gedacht
Het doet geen pijn of iets, maar het ziet er zo zielig uit dat hij zo graag wil rennen/springen etc maar dat niet kan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja onnodig lijden heeft ook weinig zin, dat vind ik dan ook weer zo zielig.
Bizar hoor....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Het doet geen pijn of iets, maar het ziet er zo zielig uit dat hij zo graag wil rennen/springen etc maar dat niet kan.
Nou ja dat zou goed kunnenquote:
Dat ie geen pijn heeft, wil niet zeggen dat ie niet lijdt héquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Het doet geen pijn of iets, maar het ziet er zo zielig uit dat hij zo graag wil rennen/springen etc maar dat niet kan.
Tja, vooral omdat de oorzaak niet bekend is. De dierenarts vermoed een bloedpropje, maar dat weet je nooit zeker.quote:
Gehen wir Deutsch sprechen?quote:
Du hast angefangen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor.. dat hoeft nou ook weer niet
Is me nog niet opgevallen eigenlijk...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
Nou de tuinbroeken zijn weer helemaal hip tegenwoordig...
Vooruit danquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das weiss ich aber jetzt will ich wieder Niederländisch sprechen .....
Geilquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is het al ja...
Heb geen zin om naar bed te gaan...
Sorry, taalpuristquote:
Verdomme, nu ben ik niet meer underground.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
Qua Engels en Duits welquote:
Haha je bent passéquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verdomme, nu ben ik niet meer underground.
Nee, ik maak teveel d/t fouten. Ik schaam me als jurist ook diep daarvoorquote:
Te kleine hotpants en naveltruitjesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha je bent passé
Tijd voor iets nieuws
Staat haar niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Te kleine hotpants en naveltruitjes
Daar gaat het ook niet om, tuinbroeken zijn ook vaak geen gezicht.quote:
Hm dan zou je daar iets aan kunnen doen toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:42 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik maak teveel d/t fouten. Ik schaam me als jurist ook diep daarvoor
Jep, fas spankt me elke keer als ik een fout maak.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm dan zou je daar iets aan kunnen doen toch?
Oow maak je er daarom zoveelquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:07 schreef yats het volgende:
[..]
Jep, fas spankt me elke keer als ik een fout maak.
Sssstttt, zeg het niet te hardquote:
egt waar? nou dan zal ik is de proef op de som nemen hahaha mischien spankd ze me ookquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:07 schreef yats het volgende:
[..]
Jep, fas spankt me elke keer als ik een fout maak.
Ik ben heel erg benieuwd naar haar reactie morgen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
egt waar? nou dan zal ik is de proef op de som nemen hahaha mischien spankd ze me ook
ik denk dat er niks gebeurd sniksnikquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben heel erg benieuwd naar haar reactie morgen.
Of je krijgt hem dubbel omdat ze weet dat jij het expres doet?quote:
ik geef hem liever haar dubbel haha heerlijk genieten gr grquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:29 schreef yats het volgende:
[..]
Of je krijgt hem dubbel omdat ze weet dat jij het expres doet?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
ik geef hem liever haar dubbel haha heerlijk genieten gr gr
nee tog?quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:35 schreef yats het volgende:
[..]Ok, nu heb je de kans daarop verpest denk ik.
Ik heb de eer gehad haar te mogen meeten. Ze is awesome.quote:Op woensdag 23 juli 2014 02:11 schreef Monopoly het volgende:
Fas is volgens mij wel een toffe vrouw.
"Meeten"quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb de eer gehad haar te mogen meeten. Ze is awesome.
Je leeft nog, dat zegt al wat natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb de eer gehad haar te mogen meeten. Ze is awesome.
Niet op een eerste date.quote:
Zelfs ik leef nog na haar gemeet te hebben.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je leeft nog, dat zegt al wat natuurlijk.
Bedankt kaneel, elke keer als de naam fas voorbij komt denk ik aan stalpoten.
Holy shit en jij bent nog wel zo mager alles.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zelfs ik leef nog na haar gemeet te hebben.
Misschien voorlopig niet meer aanzetten?quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:11 schreef Myraela het volgende:
Mijn laptop was daarnet 95 graden. Ik denk dat dat wel een persoonlijk record is.
Ik bracht Fas, of haar stalpootjes niet op.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je leeft nog, dat zegt al wat natuurlijk.
Bedankt kaneel, elke keer als de naam fas voorbij komt denk ik aan stalpoten.
quote:
Teringquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:11 schreef Myraela het volgende:
Mijn laptop was daarnet 95 graden. Ik denk dat dat wel een persoonlijk record is.
Ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien voorlopig niet meer aanzetten?
Plsquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Holy shit en jij bent nog wel zo mager alles.
Nee, niet vandaag. Wel een tijd geleden meneer kaneelstokje.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik bracht Fas, of haar stalpootjes niet op.
Hm zit er misschien een stofnest in?quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:11 schreef Myraela het volgende:
Ze begon er ooit zelf over trouwens.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, niet vandaag. Wel een tijd geleden meneer kaneelstokje.
Nee, de ventilator doet het gewoon niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm zit er misschien een stofnest in?
Owja dat kan ook. Waarom zet je er geen nieuwe in? Ze zijn meestal tussen de 5 en de 15 euro.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, de ventilator doet het gewoon niet.
Omdat de ventilator helemaal onderin de hele laptop zit. Ik ga zo'n ding niet helemaal uit elkaar halen want dan krijg ik hem nooit meer in elkaar.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Owja dat kan ook. Waarom zet je er geen nieuwe in? Ze zijn meestal tussen de 5 en de 15 euro.
Nieuwe fan, stof verwijderen en even de koelpasta van de processor vervangen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, de ventilator doet het gewoon niet.
Laptops kunnen aan de onderkant ook vaak opengeschroefd worden. Ventilatoren zijn meestal wel goed te bereiken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:23 schreef Myraela het volgende:
Omdat de ventilator helemaal onderin de hele laptop zit. Ik ga zo'n ding niet helemaal uit elkaar halen want dan krijg ik hem nooit meer in elkaar.
Omdat deze laptop dus kut is en je echt alles eruit moet halen voordat je bij de ventilator komt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laptops kunnen aan de onderkant ook vaak opengeschroefd worden. Ventilatoren zijn meestal wel goed te bereiken.
Waarom heeft twitje dat nog niet gedaan, hij is toch ook zo een IT tijger?
Dat heeft Twi toch wel voor je overquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat deze laptop dus kut is en je echt alles eruit moet halen voordat je bij de ventilator komt.
Tof van jequote:Op woensdag 23 juli 2014 09:54 schreef Myraela het volgende:
Ik doe wel eens met acties voor Lego of andere geek-spullen voor CM. Maar nog nooit gewonnen.Als ik een mooi bordspel win mag jij het hebben.
Och arme.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:47 schreef Myraela het volgende:
Sinds de laptop die ik voor twi heb gewonnen heb ik gewoon geen laptop meer gewonnen. Ik heb echt een zwaar leven. Maar ik doe mijn best.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Och arme.
Een laptop, een scooter, een barbecue, een tas.
Pure armoede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |