Oow maak je er daarom zoveelquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:07 schreef yats het volgende:
[..]
Jep, fas spankt me elke keer als ik een fout maak.
Sssstttt, zeg het niet te hardquote:
egt waar? nou dan zal ik is de proef op de som nemen hahaha mischien spankd ze me ookquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:07 schreef yats het volgende:
[..]
Jep, fas spankt me elke keer als ik een fout maak.
Ik ben heel erg benieuwd naar haar reactie morgen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
egt waar? nou dan zal ik is de proef op de som nemen hahaha mischien spankd ze me ook
ik denk dat er niks gebeurd sniksnikquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben heel erg benieuwd naar haar reactie morgen.
Of je krijgt hem dubbel omdat ze weet dat jij het expres doet?quote:
ik geef hem liever haar dubbel haha heerlijk genieten gr grquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:29 schreef yats het volgende:
[..]
Of je krijgt hem dubbel omdat ze weet dat jij het expres doet?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
ik geef hem liever haar dubbel haha heerlijk genieten gr gr
nee tog?quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:35 schreef yats het volgende:
[..]Ok, nu heb je de kans daarop verpest denk ik.
Ik heb de eer gehad haar te mogen meeten. Ze is awesome.quote:Op woensdag 23 juli 2014 02:11 schreef Monopoly het volgende:
Fas is volgens mij wel een toffe vrouw.
"Meeten"quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb de eer gehad haar te mogen meeten. Ze is awesome.
Je leeft nog, dat zegt al wat natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb de eer gehad haar te mogen meeten. Ze is awesome.
Niet op een eerste date.quote:
Zelfs ik leef nog na haar gemeet te hebben.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je leeft nog, dat zegt al wat natuurlijk.
Bedankt kaneel, elke keer als de naam fas voorbij komt denk ik aan stalpoten.
Holy shit en jij bent nog wel zo mager alles.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zelfs ik leef nog na haar gemeet te hebben.
Misschien voorlopig niet meer aanzetten?quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:11 schreef Myraela het volgende:
Mijn laptop was daarnet 95 graden. Ik denk dat dat wel een persoonlijk record is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |