Stom dat het niet mag.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil ook een rooie... mis de mijne nog steeds
Ik vrees dat het met mijn rooie ook niet lang meer duurt. Hij is gewoon heel helder en kan alles, behalve dan normaal zijn achterpootjes gebruiken. Echt zielig om te zien, vooral omdat hij pas 9 is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil ook een rooie... mis de mijne nog steeds
Ja dat is sneuquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vrees dat het met mijn rooie ook niet lang meer duurt. Hij is gewoon heel helder en kan alles, behalve dan normaal zijn achterpootjes gebruiken. Echt zielig om te zien, vooral omdat hij pas 9 is.
Heeft die ook zo'n brievenbus op de hoek? mis geloof ik nog wat!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn potentiele nieuwe huisje is ook groot genoeg voor katten
Ahwquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vrees dat het met mijn rooie ook niet lang meer duurt. Hij is gewoon heel helder en kan alles, behalve dan normaal zijn achterpootjes gebruiken. Echt zielig om te zien, vooral omdat hij pas 9 is.
Fijn is dat soms.quote:
Weet je hoe fijn dat soms kan zijnquote:
Dat dus.quote:
Nog maar even de fysio en bloedverdunners afwachten, maar als het zo blijft vrees ik wat de dierenarts gaat zeggen.quote:
Ja hoor, alleen niet direct aan gedachtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je hoe fijn dat soms kan zijn
[..]
Dat dus.
Mja onnodig lijden heeft ook weinig zin, dat vind ik dan ook weer zo zielig.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:38 schreef yats het volgende:
[..]
Nog maar even de fysio en bloedverdunners afwachten, maar als het zo blijft vrees ik wat de dierenarts gaat zeggen.
Komt omdat je geen kinderen hebtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen niet direct aan gedacht
Het doet geen pijn of iets, maar het ziet er zo zielig uit dat hij zo graag wil rennen/springen etc maar dat niet kan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja onnodig lijden heeft ook weinig zin, dat vind ik dan ook weer zo zielig.
Bizar hoor....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Het doet geen pijn of iets, maar het ziet er zo zielig uit dat hij zo graag wil rennen/springen etc maar dat niet kan.
Nou ja dat zou goed kunnenquote:
Dat ie geen pijn heeft, wil niet zeggen dat ie niet lijdt héquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Het doet geen pijn of iets, maar het ziet er zo zielig uit dat hij zo graag wil rennen/springen etc maar dat niet kan.
Tja, vooral omdat de oorzaak niet bekend is. De dierenarts vermoed een bloedpropje, maar dat weet je nooit zeker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |