Dat heb ik ook wel, hoe hypocriet dat ook is. Voel met Nederlanders meer een binding.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je snapt het niet? Of voel jij je aangesproken? Dat mag uiteraard. Je hoeft je ook niet schuldig te voelen. Ik vind dat de schrijver een goed punt heeft. Ook ik was in eerste instantie bozer om MH17 (want dichterbij) dan om de huidige ellende in Gaza om maar een voorbeeld te noemen.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
300 mensen dood, als mn computer maar werkt.
https://decorrespondent.n(...)13862351460-c3670eb9quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel, hoe hypocriet dat ook is. Voel met Nederlanders meer een binding.
Dat is ook zoiets. Dat hele gebeuren in Gaza werd een beetje vergeten. Hoewel ik dat ook nog wel op het nieuws gezien heb.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je snapt het niet? Of voel jij je aangesproken? Dat mag uiteraard. Je hoeft je ook niet schuldig te voelen. Ik vind dat de schrijver een goed punt heeft. Ook ik was in eerste instantie bozer om MH17 (want dichterbij) dan om de huidige ellende in Gaza om maar een voorbeeld te noemen.
Dat is ook zo. Maar ja, genoeg mensen die ook familie en vrienden in het buitenland hebben zitten. Tegenwoordig kan het allemaal. Maar het is niet alleen bij deze ramp, maar bij elke ramp waar Nederlanders bij betrokken zijn. Ik erger me er altijd een beetje aan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad op. Hoewel ik het niet heel erg gek vind, eigenlijk. Staat dichterbij je hé.
Het is ook niet te doen om je overal druk over te maken, elk gezond mens zou dan uiteindelijk doordraaienquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:26 schreef muhahaha het volgende:
Tjah klinkt misschien hard maar er gaan dagelijks veel mensen dood waardoor veel mensen een beetje hard zijn geworden. Nu het Nederlanders zijn komt het plotseling wel heel dichtbij. Goed voorbeeld is Palestina wel, daar is dagelijks wel geweld.
Volkomen logischquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel, hoe hypocriet dat ook is. Voel met Nederlanders meer een binding.
Waarom dequote:Op woensdag 23 juli 2014 15:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is ook niet te doen om je overal druk over te maken, elk gezond mens zou dan uiteindelijk doordraaien
Je kunt ook niet om iedereen rouwen, dat is zeker waar. Maar het is meer hoe het afgebeeld wordt in de media waar ik me aan stoor. Nederlanders, Nederlanders, Nederlanders. Nee. Mensen!quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:26 schreef muhahaha het volgende:
Tjah klinkt misschien hard maar er gaan dagelijks veel mensen dood waardoor veel mensen een beetje hard zijn geworden. Nu het Nederlanders zijn komt het plotseling wel heel dichtbij. Goed voorbeeld is Palestina wel, daar is dagelijks wel geweld.
Dat is er geloof ik in die regio al 3000 jaar. Kan er niet wakker van liggen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:26 schreef muhahaha het volgende:
Gaat FOK! op zwart, joh?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal me niet verbazen als je zo'n plaatje in beeld krijgt zoals op 4 mei bij de minuut stilte.
True.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:27 schreef Fera het volgende:
Je kunt ook niet om iedereen rouwen, dat is zeker waar. Maar het is meer hoe het afgebeeld wordt in de media waar ik me aan stoor. Nederlanders, Nederlanders, Nederlanders. Nee. Mensen!
Ik nam het even vlug als voorbeeld.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is er geloof ik in die regio al 3000 jaar. Kan er niet wakker van liggen eerlijk gezegd.
Een glas, een plas en alles bleef zoals het was.
Je weet het serieus niet?quote:
Ik snap je helemaal, hoor. Dat heb ik ook wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook zoiets. Dat hele gebeuren in Gaza werd een beetje vergeten. Hoewel ik dat ook nog wel op het nieuws gezien heb.
[..]
Dat is ook zo. Maar ja, genoeg mensen die ook familie en vrienden in het buitenland hebben zitten. Tegenwoordig kan het allemaal. Maar het is niet alleen bij deze ramp, maar bij elke ramp waar Nederlanders bij betrokken zijn. Ik erger me er altijd een beetje aan.
Ik vat het ook niet persoonlijk op.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je weet het serieus niet?![]()
Nou 1 hint, het was niet op jou persoonlijk gericht oid, als dat je geruststelt
Mag ik dat overdreven vindenquote:
Dat mag je.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik dat overdreven vinden?
Ach ja, om vier uur sta ik Sil te bandageren.
Ik snap serieus niet wat je er niet aan kunt snappen. Denk je serieus dat mijn reactie op jouw post niet gelinkt is aan jouw post?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vat het ook niet persoonlijk op.
Snap niet waarom je hier ineens mee komt. Ik doel meer op het feit dat ik een keer serieus ben.
Je kunt een lang topic openen 10 sec voor 4 en niet op refresh drukkenquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik dat overdreven vinden?
Ach ja, om vier uur sta ik Sil te bandageren.
Ik raak je helemaal kwijt hier.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet wat je er niet aan kunt snappen. Denk je serieus dat mijn reactie op jouw post niet gelinkt is aan jouw post?
Je neemt me toch niet in de maling he want dat vind ik zonde van het lekkere weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |