Betekent niet dat mensen er niet over mogen praten.quote:
Daar gaat het dus niet om.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt toch wel 1 minuutje dan wat anders gaan doen ofzo?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om?
Het gaat erom dat je min of meer gedwongen wordt mee te doen met de kudde.
Snap niet hoe mensen hier overheen hebben kunnen lezenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt toch wel 1 minuutje dan wat anders gaan doen ofzo?
Jij mist op jouw beurt het standpunt wat die mensen trachten te maken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Snap niet hoe mensen hier overheen hebben kunnen lezenMaar goed, dus nu nogmaals met het belangrijke gedeelte vetgedrukt
Ik denk dat jij de gene bent die hen niet snapt, in plaats van andersom. Niet lullig bedoeld.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Snap niet hoe mensen hier overheen hebben kunnen lezenMaar goed, dus nu nogmaals met het belangrijke gedeelte vetgedrukt
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de gene bent die hen niet snapt, in plaats van andersom. Niet lullig bedoeld.
Zelfs nadat ik mijn eigen post herhaald heb en het belangrijke deel vetgedrukt heb, kunnen jullie alleen maar het niet-vetgedrukte deel zien, mijn godquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de gene bent die hen niet snapt, in plaats van andersom. Niet lullig bedoeld.
En dat standpunt is?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij mist op jouw beurt het standpunt wat die mensen trachten te maken.
Je hebt de reclame zo vaak gezien dat je het kan dromen inmiddels?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:15 schreef artelligence het volgende:
Lekker bellen met hem, lekker bellen met haar. Oeh lekker bellen met elkaar. Nul negen nul zes nul negen elf, nul negen nul zes nul negen elf...
Wel met geil hees stemmetje ...quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:15 schreef artelligence het volgende:
Lekker bellen met hem, lekker bellen met haar. Oeh lekker bellen met elkaar. Nul negen nul zes nul negen elf, nul negen nul zes nul negen elf...
Respectloos Kree.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:15 schreef kree het volgende:
Ik was een bakje aan het zetten en toen was het ineens al 3 over 4
Ik zie je vetgedrukte deel prima hoor. En ik denk de andere mensen ook.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zelfs nadat ik mijn eigen post herhaald heb en het belangrijke deel vetgedrukt heb, kunnen jullie alleen maar het niet-vetgedrukte deel zien, mijn god
Nou oke, enlighten me
Ik zeg toch ook helemaal niet dat dat niet mag???quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Betekent niet dat mensen er niet over mogen praten.
Oftewel, zie TTquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie je vetgedrukte deel prima hoor. En ik denk de andere mensen ook.
Maar ik denk dat je gewoon niet helemaal snapt wat zij met hun post hebben bedoeld. Het gaat niet om wat anders doen. Het gaat om het principe dat je niet zelf mag kiezen om bijvoorbeeld door te posten, aangezien FOK! dit zelf uitzet. Dus eigenlijk word je dan een bepaalde kant opgeduwd.
En waarom was dat dan volgens jou?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:17 schreef Myraela het volgende:
Discussies met magnetronkoffie, nu weet ik weer waarom die weg was gegaan.
Maar je apparaat niet!quote:
Niet pratend tegen je koffiezetapparaat?quote:
Doe datquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:16 schreef Royco1 het volgende:
Vermoeiende discussies zo, ik ga er maar een radler 0,0 op pakken.
Ik heb 'm als ringtone gehad op m'n Samsung e70(?). Gisteren zag ik 'm liggen en spitte de bestanden door. Wel geinig al die 'oude' foto's, maar ook muziek en geile 0900 tune.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt de reclame zo vaak gezien dat je het kan dromen inmiddels?
Hehe nee want ze zegt alleen maar brrrrrrrrzzzzzz.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet pratend tegen je koffiezetapparaat?
Ik praat wel eens in mezelf als ik thee zet. Ik hou van goede gesprekken.
Jullie? Ik leg slechts uit waarom er wellicht sprake was van een miscommunicatie tussen jou en een aantal anderen. Je kan ook vriendelijk reageren in plaats van te zeggen dat we zeiken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oftewel, zie TT
Want ja, jullie zijn gewoon aan het zeiken nu, excuus als dat agressief of ongegrijpelijk voor jullie overkomt
Er is wel een verschil tussen gewoon wat anders gaan doen en huilie huilie doen omdat je 60 secondes kort eventjes wat anders moet gaan doen dan fokkenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:19 schreef Royco1 het volgende:
Maar als ik mag doen wat ik wil dan mag ik dus ook zeiken.
Je snapt het nog steeds niet. Hahahaquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen gewoon wat anders gaan doen en huilie huilie doen omdat je 60 secondes kort eventjes wat anders moet gaan doen dan fokken
Dat is niet wat er staat in de TT, daar staat doe wat je wilt. Niet doe wat anders dan dat je wil omdat wat je wil niet kan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen gewoon wat anders gaan doen en huilie huilie doen omdat je 60 secondes kort eventjes wat anders moet gaan doen dan fokken
Er kan nu in ieder geval niet gezegd zijn dat we er (in dit topic) niet bij stil hebben gestaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet iedereen reageerde zo vriendelijk als jij, maar dat heb je niet gelezen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Jullie? Ik leg slechts uit waarom er wellicht sprake was van een miscommunicatie tussen jou en een aantal anderen. Je kan ook vriendelijk reageren in plaats van te zeggen dat we zeiken.
Jawel, maar ergens vind ik dat niet zo gek met zo'n vijandige TT, als ik eerlijk mag zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet iedereen reageerde zo vriendelijk als jij, maar dat heb je niet gelezen?
Je weet zelf toch ook wel dat de TT maar een beperkt aantal letters kan bevatten?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet wat er staat in de TT, daar staat doe wat je wilt. Niet doe wat anders dan dat je wil omdat wat je wil niet kan.
Ik werd gebeld door een vriend, dus ik was niet echt stil. Telefoon bleef het gewoon doen btw.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
Er kan nu in ieder geval niet gezegd zijn dat we er (in dit topic) niet bij stil hebben gestaan.
You don't tell me what to doquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je weet zelf toch ook wel dat de TT maar een beperkt aantal letters kan bevatten?![]()
Dus niet zo mierenneuken en pak nog een biertje
Het is best geil als een vrouw die je leuk vindt dat met zo'n foute stem zegt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:15 schreef artelligence het volgende:
Zwart lintje.quote:
Ik heb een hekel aan bellen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is best geil als een vrouw die je leuk vindt dat met zo'n foute stem zegt.
Waarom is dat ineens zo vijandig? Naja, de reden heb ik al aan Royco gegeven (beperkt aantal letters).quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel, maar ergens vind ik dat niet zo gek met zo'n vijandige TT, als ik eerlijk mag zijn.
Iets met pot en ketel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom is dat ineens zo vijandig? Naja, de reden heb ik al aan Royco gegeven (beperkt aantal letters).
Jullie zijn zelf toch -juist- niet van het kusjekroel? Waarom dan ineens overal door aangevallen voelen?
Ik mag toch wel mn mening hebben? Of stuit dat jullie teveel tegen de borst?
Natuurlijk mag je een mening hebben, maar het kwam meer over alsof je de mening van anderen onzinnig vond en er niets over wilde horen. Vandaar mijn eerste opmerking na de OP. Mensen mogen er best over praten. Iets afdoen als gezeik moedigt dat niet echt aan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom is dat ineens zo vijandig? Naja, de reden heb ik al aan Royco gegeven (beperkt aantal letters).
Jullie zijn zelf toch -juist- niet van het kusjekroel? Waarom dan ineens overal door aangevallen voelen?
Ik mag toch wel mn mening hebben? Of stuit dat jullie teveel tegen de borst?
de teringquote:
Misschien moet je niet alles zo serieus nemen, maakt het leven een stuk makkelijker.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
de tering
Echt, misschien dat Myra niet meer weet waarom ik de sex sc uitgegaan ben, maar ik weet het weer
Ik wou er -niets- over horen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je een mening hebben, maar het kwam meer over alsof je de mening van anderen onzinnig vond en er niets over wilde horen. Vandaar mijn eerste opmerking na de OP. Mensen mogen er best over praten. Iets afdoen als gezeik moedigt dat niet echt aan.
En aub, wat minder dat ''jullie''. Generaliseren is niet echt tof.
Dat leek zo door de TT. Erg aardig komt het niet over. En als je je erg stoort aan de mening van anderen, kun je ook gewoon niet reageren in plaats van zeggen dat iets gezeik is. Inhoudelijk reageren of het er niet mee eens zijn is natuurlijk prima, maar "wat een gezeik, ga gewoon wat anders doen" voegt niet veel toe aan het gesprek.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wou er -niets- over horen?
Je kunt zelf toch ook wel snappen dat als je in een topic bent en het halve topic heeft het steeds het niveau van "Iiieee weer een nageltje gebroken!" dat je dat op een gegeven moment wel gezien hebt?
Nee generalizeren is niet echt tof? No shit
Iets creatievere die van dodenherdenking is altijd wel mooi. Maar die gebruiken ze ook al jaren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht. Een disco dansende eenhoorn?
Ehm, je bent zelf snel op je teentjes getrapt -_-quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:34 schreef Myraela het volgende:
Ik weet het ook nog wel hoor. Je bent erg snel op je teentje getrapt, weet niet wanneer je iets serieus of niet moet lezen en hebt een behoorlijke plaat voor je kop.
Koude douche wil nog wel eens helpenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Het zal het warme weer wel zijn.. my gawd zeg.
Koop nieuwe danquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:39 schreef Barbusse het volgende:
Mag ik jullie er even op wijzen dat door al het gezeur in de feedback mijn popcorn inmiddels op is?
Neehoor, ik kan er alleen maar om lachen dat je het gewoon echt niet lijkt te begrijpen. Ik moet er dan nog iets harder om lachen als je zegt dat wij het niet begrijpen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ehm, je bent zelf snel op je teentjes getrapt -_-
Eigenlijk wel, maar ik kan eerlijk gezegd geen popcorn meer zienquote:
Tsja, dat zal mn karakter wel zijn, ik ben nou recht voor z'n raap en ja, sommigen denken daardoor dat ik koppig/dom/debiel/whatever ben, maar dat maakt mij allemaal niets uit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat leek zo door de TT. Erg aardig komt het niet over. En als je je erg stoort aan de mening van anderen, kun je ook gewoon niet reageren in plaats van zeggen dat iets gezeik is. Inhoudelijk reageren of het er niet mee eens zijn is natuurlijk prima, maar "wat een gezeik, ga gewoon wat anders doen" voegt niet veel toe aan het gesprek.
En ik snap niet wat je bedoelt. Welk topic heeft dat niveau? En wat heeft dat hiermee te maken?
Dat kan ik me voorstellen. Knuffel voor jou en beterschap voor Bolle (die bolle rooie van mij gaat t ook niet best mee, dus ik ken het gevoel)quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Dat zal wel schelen. Het is gewoon zo iritant dat het constant over haar of haar kutpony moet gaan als ik eens wat vertel over die van mij (die dus slecht staat, da komt vd week).
Ik zit ermee in m'n maag dat Bolle slecht staat en het enige wat zij zegt is Ja mijn pony dit, mijn pony dat... Terwijl de anderen hier iedere dag vragen hoe het gaat.
Mijn excuusquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:39 schreef Barbusse het volgende:
Mag ik jullie er even op wijzen dat door al het gezeur in de feedback mijn popcorn inmiddels op is?
Ik heb nog popcorn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik kan eerlijk gezegd geen popcorn meer zien
Voor iemand die zo snel kan lachen om dingen, kan je wel ontzettend hard zeiken om niksquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, ik kan er alleen maar om lachen dat je het gewoon echt niet lijkt te begrijpen. Ik moet er dan nog iets harder om lachen als je zegt dat wij het niet begrijpen.
Ze geeft gewoon haar mening, doe eens niet zo denigrerend.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor iemand die zo snel kan lachen om dingen, kan je wel ontzettend hard zeiken om niks
Kijk, dit is helder. Dank je wel. Ik ben zelf ook een vrij direct persoon, maar daar kleven ook nadelen aan. Niet iedereen zal dit altijd op de juiste manier opvatten en dat zul je dan ook te horen krijgen. Maar deze uitleg is in ieder geval een stuk beter te begrijpen dan de andere posts.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, dat zal mn karakter wel zijn, ik ben nou recht voor z'n raap en ja, sommigen denken daardoor dat ik koppig/dom/debiel/whatever ben, maar dat maakt mij allemaal niets uit.
Die mensen mogen vooral lekker zo door blijven denken, het zal me worst wezen wat -zulke- mensen van mij vinden
En ik had het over dit topic (vorige deel, ik vergeleek het met dat gezeik over "nu word ik gedwongen om 1 minuutje lang niet te kunnen fokken! Boehoe". Nou, lekker important is dat zeg
En ja, ik zeg gewoon zonder slap gelul eromheen wat ik daarvan vind en als mensen dat niet bevalt (ik heb het wel vaker meegemaakt dat ik voor vanalles werd uitegmaakt dus dat ben ik wel gewend)..tsja...ik zit er niet mee
"Doe gewoon normaal", zeg ik dan maar
Ik bedenk me nog iets Myra....dit kan (naar jouw mening dan) wel waar zijn, maar is eigenlijk helemaal geen antwoord op de eigenlijke vraagquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:34 schreef Myraela het volgende:
Ik weet het ook nog wel hoor. Je bent erg snel op je teentje getrapt, weet niet wanneer je iets serieus of niet moet lezen en hebt een behoorlijke plaat voor je kop.
Zoals dit. Dit komt best gemeen over, vind je niet?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor iemand die zo snel kan lachen om dingen, kan je wel ontzettend hard zeiken om niks
Omdat je vanwege die kenmerken zulke discussies nooit aankon en je altijd aangevallen voelde. Daarom.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik bedenk me nog iets Myra....dit kan (naar jouw mening dan) wel waar zijn, maar is eigenlijk helemaal geen antwoord op de eigenlijke vraag![]()
Dus waarom was ik daar ook alweer weggegaan volgens jou?
Agressief en denigrerend, ach jeetje tis toch wat he?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze geeft gewoon haar mening, doe eens niet zo denigrerend.
Ik probeer het.quote:
Vermoeiend? Als er iets is waar ik allergisch voor ben dan is het wel stupiditeit en negativisme (en al helemaal in groepen!!!)quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat je vanwege die kenmerken zulke discussies nooit aankon en je altijd aangevallen voelde. Daarom.
Maar het beviel mij prima die tijd zonder jou in SEX. Dus ik denk dat ik dat in dit topic ook maar toe ga passen. Want dit is vermoeiend.
Ja, dat "jeetje het is toch wat", dachten wij nou bij jouw gejank in feedback. Hypocriet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Agressief en denigrerend, ach jeetje tis toch wat he?
Wat mij betreft welquote:
Hm, da's wel iets voor mij.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:55 schreef Myraela het volgende:
Trouwens laatst bij die wijn-actie flessen oranje Canei gekocht. 6 flessen 3 euro. Hij is echt onwijs lekker, het is heeft niets met wijn te maken maar smaakt naar perzik.En nu kwam vandaag de limoen versie ook binnen.
![]()
Soort Radler onder de wijn.
Ach jeetje, het is toch watquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat "jeetje het is toch wat", dachten wij nou bij jouw gejank in feedback. Hypocriet.
Ik had laatst de Strawberry. Die is best zoet, maar best oké.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:55 schreef Myraela het volgende:
Trouwens laatst bij die wijn-actie flessen oranje Canei gekocht. 6 flessen 3 euro. Hij is echt onwijs lekker, het is heeft niets met wijn te maken maar smaakt naar perzik.En nu kwam vandaag de limoen versie ook binnen.
![]()
Soort Radler onder de wijn.
https://www.wijnvoordeel.(...)qi20bvti8tc8i3pg9el4quote:
Aan wie zal dat toch liggen ;-)quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vorige keer lukte ook al niet
Dus toen ben ik maar vertrokken en eh...whatever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |