SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Your beauty never ever scared me.
De andere zijn Paxcon en Rez?quote:
Dealwithit.gif.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:10 schreef Fok-it het volgende:
Ik kan gewoon niet met kaneel's biseksualiteit omgaan
Geen punt. Ik zag jou gewoon als 100 procent heteroquote:Op zondag 13 juli 2014 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De andere zijn Paxcon en Rez?
[..]
Dealwithit.gif.
Ik snap niet wat het punt is?
Gewoon een legitieme vraag toch?quote:
Het gaat me meer om de reactie die dit teweeg zal brengen.quote:
Die komen er al een tijdje hoor.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:13 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso wat zitten er ineens veel bekenden in SEX-SC?
Je weet inmiddels hoe ze daar mee omgaan.quote:
Dat kan. Dacht niet dat ik ooit die indruk had gegeven, maar kennelijk wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen punt. Ik zag jou gewoon als 100 procent hetero
Ja weet nietquote:Op zondag 13 juli 2014 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet inmiddels hoe ze daar mee omgaan.
Je krijgt toch geen antwoord. Je wordt doorverwezen naar het feedback topic waar ze je vraag ook negeren. Je krijgt een note, een stap dichter bij een ban, ze zal nog pissiger op je worden.
Omdat je geen antwoord krijgt in feedback, moet je maar mailen met forum@fok waar je een hoop leugens te lezen krijgt.
Been there, done that.
[..]
Dat kan. Dacht niet dat ik ooit die indruk had gegeven, maar kennelijk wel.
Whehe, it's funny 'cause it's true.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet inmiddels hoe ze daar mee omgaan.
Je krijgt toch geen antwoord. Je wordt doorverwezen naar het feedback topic waar ze je vraag ook negeren. Je krijgt een note, een stap dichter bij een ban, ze zal nog pissiger op je worden.
Omdat je geen antwoord krijgt in feedback, moet je maar mailen met forum@fok waar je een hoop leugens te lezen krijgt.
Been there, done that.
Mag ik niet zeggen, anders krijg ik ban.quote:
Hou je notes maar even in de gaten straks.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, it's funny 'cause it's true.
Dat mag je niet zeggen.quote:
Tamashi. Al ken ik haar niet.quote:
Volgens mij heb ik haar ooit gezien toen ik halfdronken met twee vlaggetjes in mijn haar los ging op Ilse de Lange en Waylon (Stiekem was ik geeneens dronken)quote:Op zondag 13 juli 2014 12:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tamashi. Al ken ik haar niet.
Maar ze schijnt een kuthoer te zijn dus hef zal wel zo zijn
Bazenprogramquote:Op zondag 13 juli 2014 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
SPT / FISH'O'MANIA #2: 13 juli 2014 - 13:00 uur - RTL7 #2
Vandaag weer
Met je esf-makkers?quote:Op zondag 13 juli 2014 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
SPT / FISH'O'MANIA #2: 13 juli 2014 - 13:00 uur - RTL7 #2
Vandaag weer
[..]
Volgens mij heb ik haar ooit gezien toen ik halfdronken met twee vlaggetjes in mijn haar los ging op Ilse de Lange en Waylon (Stiekem was ik geeneens dronken)
Ik verspreid mijn horizon, het was tijd om buiten tvsc te kijkenquote:Op zondag 13 juli 2014 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Studiotje. Begin jij ook aan je forumbrede FOK!-carriere?
Hoiquote:Op zondag 13 juli 2014 12:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik verspreid mijn horizon, het was tijd om buiten tvsc te kijken
Het heeft mij 6 jaar gekost om VBL te verlatenquote:Op zondag 13 juli 2014 12:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik verspreid mijn horizon, het was tijd om buiten tvsc te kijken
Zoiets. Hoogtepunt van mijn leven. De week dat ik mijn tentamens definitief verneukte.quote:
Studiotjequote:
Zo de knetter.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het heeft mij 6 jaar gekost om VBL te verlaten. Wat dapper van je om de vleugels nu al te spreiden. Hopelijk is het geen hoogmoed en blijf je ver weg van de zon
![]()
Goed gekeurd.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:44 schreef Studiotje het volgende:
Studiotje![]()
Eh eh.. dat lijstje staat in het vorige topic
GC / [GRTD #4420] kus
Hij is goed gekeurd maar is hij ook goedgekeurd?quote:
Ik wist niet dat je vlak bij de Toot woonde.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Studiotje![]()
GC / [GRTD #4420] kus
[..]
Zo de knetter.Ik doe mijn best, ik doe mijn best
Oh, waar woont de Toot dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je vlak bij de Toot woonde.
Almeloooquote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is goed gekeurd maar is hij ook goedgekeurd?
24 ja? De club wordt groter en groter. Bij deze ga ik nog beter mijn best doen om je door deze moeilijke eerste periode heen te loodsen. Ik heb het volste vertrouwen in je kameraadquote:Op zondag 13 juli 2014 12:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Studiotje![]()
GC / [GRTD #4420] kus
[..]
Zo de knetter.Ik doe mijn best, ik doe mijn best
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
24 ja? De club wordt groter en groter. Bij deze ga ik nog beter mijn best doen om je door deze moeilijke eerste periode heen te loodsen. Ik heb het volste vertrouwen in je kameraad
Vanavond aan de SBS () of toch voetbal?
Dat kanquote:Op zondag 13 juli 2014 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Almelo, Amersfoort. Ik was in de war. :S
Dat is toch met die kleine tering krullenbol die op een krukje staat tijdens interviews?quote:Op zondag 13 juli 2014 12:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dank dank. En vanavond SBS6 ja, alleen wegmisbruikers denk ik, daarna Foessball
Andre?quote:Op zondag 13 juli 2014 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch met die kleine tering krullenbol die op een krukje staat tijdens interviews?
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Andre?
We kijken alleen voor Koos Spee
Vet. Hij draagt dezelfde achternaam als Bassie en Adriaan, Bassie en Adriaanquote:
Hij heeft een net iets andere achternaam als Bassie en Adriaanquote:Op zondag 13 juli 2014 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vet. Hij draagt dezelfde achternaam als Bassie en Adriaan, Bassie en Adriaan![]()
Als SBS op zondag nou gewoon Bassie en Adriaan en de Gezonken stad zou uitzenden deed ik mee.
Oh... schaamtevol ditquote:Op zondag 13 juli 2014 12:57 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hij heeft een net iets andere achternaam als Bassie en Adriaan
de Gezonken stad tbh
Ik denk dat Sof nog lekker slaapt daar waar ze om 4:00 nog op TC zat geloof ikquote:
TC is lang geleden voor mij zegquote:Op zondag 13 juli 2014 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat Sof nog lekker slaapt daar waar ze om 4:00 nog op TC zat geloof ikHet is dat ik nog even op TC kwam om met mijn kat gedag te zwaaien
Het komt gewoon ook allemaal al uit begin jaren 80, zo oud en nog zo actueelquote:Op zondag 13 juli 2014 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh... schaamtevol dit
De huilende professor vond ik de minste denk ik
Ja foto van je katquote:Op zondag 13 juli 2014 13:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
TC is lang geleden voor mij zegFoto van je kat!
Heeft ze de hele avond met Morti lopen flirten?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat Sof nog lekker slaapt daar waar ze om 4:00 nog op TC zat geloof ikHet is dat ik nog even op TC kwam om met mijn kat gedag te zwaaien
ik ben bij S01E09quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
TC is lang geleden voor mij zegFoto van je kat!
Ik durf nietquote:Op zondag 13 juli 2014 13:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Het komt gewoon ook allemaal al uit begin jaren 80, zo oud en nog zo actueel
[..]
Ja foto van je kat![]()
Straks neemt dat beest weer wraakquote:Op zondag 13 juli 2014 02:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oke dit moet ik toch nog even posten.
Mijn kat nam het mij kennelijk zo kwalijk/was zo dankbaar dat hij, dat teringbeest net binnenkomt met een muis in zijn bek
Fijn dit. Ik ga op muizenjacht
Geen idee.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ze de hele avond met Morti lopen flirten?
Oeh gaat lekker. Weet even niet hoeveel afleveringen er per seizoen zijn maar volgens mij ben je nu bijna bij seizoen 2quote:
ik ging 03:25 slapen en werd rond tien uur weer wakker van die schapenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ik weet in ieder geval dat seizoen er tien heeftquote:Op zondag 13 juli 2014 13:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh gaat lekker. Weet even niet hoeveel afleveringen er per seizoen zijn maar volgens mij ben je nu bijna bij seizoen 2Dat gaat snel!
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet in ieder geval dat seizoen er tien heeft
Hehe, ik was er om 8:30 uit en ben daarna ook weer lekker gaan liggenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet in ieder geval dat seizoen er tien heeft
waarom zo vroeg? door je ouders?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hehe, ik was er om 8:30 uit en ben daarna ook weer lekker gaan liggen
fylax probeerde me te hosselenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ze de hele avond met Morti lopen flirten?
Ohja dacht ik alquote:Op zondag 13 juli 2014 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hond knuffelen, dag zeggen > richting bed
hoiquote:
Whehehehehehe.quote:
KSgodquote:Op zondag 13 juli 2014 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehehehehe.
Nouja, beschouw het maar als een compliment, denk ik.
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehehehehe.
Nouja, beschouw het maar als een compliment, denk ik.
Hij wist niet eens wat luxaflex wasquote:Op zondag 13 juli 2014 13:16 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ons Luxaflexje
Zou die al weer wakker zijn?
Ik had het over fylaxquote:
Tootboi.quote:
quote:
niet etenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tootboi.
Ik heb zin om te eten. Weerhou mij hiervan.
[..]
Ik had zijn foto is US gezien, ja.
wat dan?quote:
incl. energy drink?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:26 schreef Studiotje het volgende:
Frikandelbroodjes in de oven, extra Hela curry toegevoegd
Opgeruimd, gestofzuigd en met Bogie gespeeld.quote:
Wel íets eten.quote:
goed bezigquote:Op zondag 13 juli 2014 13:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Opgeruimd, gestofzuigd en met Bogie gespeeld.
Ik zie ook nog was liggen om op te vouwen. Maar dat vind ik zo kut om te doen.quote:
Zin in.quote:
kom je hier stofzuigen dan vouw ik je was opquote:Op zondag 13 juli 2014 13:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie ook nog was liggen om op te vouwen. Maar dat vind ik zo kut om te doen.
Ik zou je frikandelbroodje eten.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:26 schreef Studiotje het volgende:
Frikandelbroodjes in de oven, extra Hela curry toegevoegd
Oef, frikandelbroodmaagd gespot.quote:
Ik doe mijn bestquote:
Heb al wat op hoor vanmorgen.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:30 schreef supersof het volgende:
[..]
kom je hier stofzuigen dan vouw ik je was op
ik haat stofzuigenquote:
Ik vind het wel leuk.quote:
Dat vind ik nog wel het minst erge huishoudelijke klusje eigenlijkquote:
?quote:
Normaal gesproken zou ik nu kwijlen, maar ik heb geen eetlust vandaag. Beetje yoghurt met bosvruchten gehad. Puur omdat ik van mezelf moest eten.quote:
afwassen doe ik niet en strijken ook nietquote:Op zondag 13 juli 2014 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk.
Leuker dan afwassen of strijken iig
Ik heb sinds gisteravond al hongerquote:Op zondag 13 juli 2014 13:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik nu kwijlen, maar ik heb geen eetlust vandaag. Beetje yoghurt met bosvruchten gehad. Puur omdat ik van mezelf moest eten.
Stofzuigenquote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Stofzuigen
Zeker als er iets op de grond ligt wat verrekte veel geluid maakt in de slang, het gevoel dat er echt iets gebeurd. Magisch.
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Stofzuigen
Zeker als er iets op de grond ligt wat verrekte veel geluid maakt in de slang, het gevoel dat er echt iets gebeurd. Magisch.
Nog niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:32 schreef supersof het volgende:
[..]
afwassen doe ik niet en strijken ook niet
Het duurt zo lang en je staat stil en ik kan het niet goedquote:Op zondag 13 juli 2014 13:33 schreef Fera het volgende:
Strijken is wel chill, gewoon TV of muziek aan en gaan.
Ik streek vroeger alles. Mijn moeder gebruikt het strijkijzer nooit. Dus ik zal hem wel mogen hebben als ik verhuis.quote:
ja die heb ik niet dus dan hoef ik niet te strijken ;squote:
ik ook alleen overhemden van mijn manquote:Op zondag 13 juli 2014 13:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga echt nooit in mijn eigen huis strijken
Ik doe er wel lang over en ben er ook geen held in.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niet.
[..]
Het duurt zo lang en je staat stil en ik kan het niet goed
Je hebt geen bloesjes of iets?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ja die heb ik niet dus dan hoef ik niet te strijken ;s
Ik hoop op een dag gewoon een schoonmaakster te kunnen betalenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook alleen overhemden van mijn manMaar als ik geld genoeg heb dan breng ik die wel naar een stomerij ofzo en dan doen zij dat maar :'D
jawel maar die doe ik nooit aan, heb er maar tweequote:
Vouwen kan ik ook niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doe er wel lang over en ben er ook geen held in.Maar vouwen is erger. Wat een aids.
Het liefst hang ik alles op.
Hopelijk zet de emancipatie spoedig door. Ik wil ook gewoon een huisman kunnen worden.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:35 schreef Amarantha het volgende:
Misschien ooit als ik ouder ben en een echte huisvrouw ben
Ja dat wil ik ookquote:Op zondag 13 juli 2014 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop op een dag gewoon een schoonmaakster te kunnen betalen
Ik kan dat echt heel goedquote:Op zondag 13 juli 2014 13:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan dan wel weer goed kleding opvouwen vind ik zelf
Oké, dat is wel fijn dan.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:37 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel maar die doe ik nooit aan, heb er maar twee
Ik heb ook wel eens scheurtje daar gehad.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:37 schreef Toto69 het volgende:
Blijft mooi dat Mascherano z'n anus gescheurd heeft
Ik vouw altijd scheef, de hals zit nooit mooi in het midden bij een shirt. Al doe ik het 20x over. En mijn moeder doet het, hup, in één keer. Gvd.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vouwen kan ik ook niet.Ben echt motorisch gestoord geloof ik
Ik had trouwens gelijk qua Fas. Geen antwoord en doorverwezen.
Weet je ook eens hoe het voeltquote:Op zondag 13 juli 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké, dat is wel fijn dan.
[..]
Ik heb ook wel eens scheurtje daar gehad.
Was kut jongen
Je wou een vrouw stoppen dus ging je sliden en scheurde je je anus?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb ook wel eens scheurtje daar gehad.
Was kut jongen
Ik ookquote:Op zondag 13 juli 2014 13:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kleding opvouwen vind ik dan wel weer leuk
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je wou een vrouw stoppen dus ging je sliden en scheurde je je anus?
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Was opvouwen, eens in de maand.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kleding opvouwen vind ik dan wel weer leuk
Daarom glim je zelf ook zo?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:41 schreef Fera het volgende:
Ik vind het echte poetswerk veel leuker. Dat alles blinkt en lekker ruikt.
Ik snap gewoon niet hoe stof werkt, denk ik.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vouw altijd scheef, de hals zit nooit mooi in het midden bij een shirt. Al doe ik het 20x over. En mijn moeder doet het, hup, in één keer. Gvd.
Ja, ik zag het. Teleurstellend.
Ik had zo'n pijn en poep was rood.quote:
Nee. Poep te groot.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat durf ik nooit te doen. Ik ben zo'n autist die als alles schoon is meteen wat omstootquote:Op zondag 13 juli 2014 13:41 schreef Fera het volgende:
nee dat is ook saaiquote:Op zondag 13 juli 2014 13:41 schreef Fera het volgende:
Nee, dat is vet.quote:
Ik heb een hond die meteen met haren gaat strooien.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat durf ik nooit te doen. Ik ben zo'n autist die als alles schoon is meteen wat omstoot
Ik zie het maar mijn frikandelbroodjes verdienen mijn aandacht. Anders komen ze niet goed uit mijn peopert vanavondquote:
Ondertussen koervenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik zie het maar mijn frikandelbroodjes verdienen mijn aandacht. Anders komen ze niet goed uit mijn peopert vanavond
gadverquote:Op zondag 13 juli 2014 13:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik zie het maar mijn frikandelbroodjes verdienen mijn aandacht. Anders komen ze niet goed uit mijn peopert vanavond
En dan scheurt je anus?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hondenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een hond die meteen met haren gaat strooien.
quote:
Stil nouquote:Op zondag 13 juli 2014 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hier wel iets dat zijn anus scheurt
Kadden verharen ook.quote:
Chinchilla.quote:
Ligt aan de hond of kat. Zoveel rassen binnen beide soorten.quote:
Catdog.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt aan de hond of kat. Zoveel rassen binnen beide soorten.
Simpele huistuin en keuken katquote:Op zondag 13 juli 2014 13:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt aan de hond of kat. Zoveel rassen binnen beide soorten.
Wat een baggerprogramma was dat.quote:
Europese Korthaar dus.quote:
Bogie beste huisdier.quote:
Jij ook al fan? Jeetje.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij ook al fan? Jeetje.
Wat een hosselbaas, die hond van mij. Hoeft nooit bang te zijn dat ik hem dump. Er staan zo tien vrijwilligers klaar om hem op te vangen.
Pic van de kat.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:53 schreef supersof het volgende:
wij hebben amerikaanse korthaar volgens mij
of kan dat niet
In het asiel werken ook vrijwilligersquote:Op zondag 13 juli 2014 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij ook al fan? Jeetje.
Wat een hosselbaas, die hond van mij. Hoeft nooit bang te zijn dat ik hem dump. Er staan zo tien vrijwilligers klaar om hem op te vangen.
Al gedaanquote:Op zondag 13 juli 2014 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij ook al fan? Jeetje.
Scherp.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
In het asiel werken ook vrijwilligers
En dat zal hij nooit vergeten.quote:
quote:
Zou zeggen EK. Waarom denk je Amerikaans?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:57 schreef supersof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
enige foto die ik zo heb
Ergens lijkt het wel een beetje zo.quote:
hoorde ik van mijn moeder lang geledenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou zeggen EK. Waarom denk je Amerikaans?
Ik heb een vriend die zijn poes en kat serieus na 5 jaar nog altijd Poes en Kat noemt. Waarom ook moeilijk doen, een naam is een naamquote:Op zondag 13 juli 2014 13:57 schreef Studiotje het volgende:
[..]Eigen is z'n naam Moa. Maar noem 'm Mojo Jojo
Bazennamenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die zijn poes en kat serieus na 5 jaar nog altijd Poes en Kat noemt. Waarom ook moeilijk doen een naam is een naam
Geen idee eigenlijk. Dacht dat het meer met de regio van afkomst te maken had.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:59 schreef supersof het volgende:
[..]
hoorde ik van mijn moeder lang geleden
wat is het verschil?
dan moet je etenquote:
Is grappig, toch?quote:
Mag ik een teiltje?quote:
geen dankquote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo belangrijk is thigh gap nu ook weer niet :s
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik word een beetje misselijk van het geflirt hier.
Toedels.
welk geflirtquote:Op zondag 13 juli 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toedels.
blijfquote:
Dat geslijm van Mort is gewoon té.quote:
alsof dat serieus is :'Dquote:
Niet zo jelly doen ouwe reusquote:Op zondag 13 juli 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toedels.
Zegt die fappendquote:Op zondag 13 juli 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toedels.
Uhu.quote:
Welke?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga nergens heen. Lig Harry Potter te kijken.
Alsof je dat volhoudt na het zien van deze clipquote:Op zondag 13 juli 2014 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je flirt nooit met mij
[..]
Ik fap niet.
oh die is leukquote:
Ik ben daar vroeger aan geopereerdquote:Op zondag 13 juli 2014 14:07 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh ja, zometeen scheurt iets anders dan je anus
Ik kan niet hard worden van mevrouw Minaj.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begin langzamerhand behoorlijk jaloers op Sof te worden. Zeker als je Mortaxx zijn looks erbij indenkt
[..]
Alsof je dat volhoudt na het zien van deze clip
Dat konijn op 0:20
Wel een goede ja.quote:
Rip velquote:Op zondag 13 juli 2014 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben daar vroeger aan geopereerd
tonijn is lekker maar bmt vind ik niks, die salami en peperoniquote:
huh lrquote:Op zondag 13 juli 2014 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begin langzamerhand behoorlijk jaloers op Sof te worden. Zeker als je Mortaxx zijn looks erbij indenkt
[..]
Alsof je dat volhoudt na het zien van deze clip
Dat konijn op 0:20
je staat er niet bij bij vbl bij mij?quote:
Ik laat mij ook niet remmen door de kaders van een subforum. Ik zit in een vrije rol.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:22 schreef supersof het volgende:
[..]
je staat er niet bij bij vbl bij mij?
Oh okequote:Op zondag 13 juli 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik laat mij ook niet remmen door de kaders van een subforum. Ik zit in een vrije rol.
En een meer serieus antwoord. Dat klopt maar het is niet boeiend genoeg om er om te vragen
wtfquote:
quote:
oh neequote:
quote:
twitter:OostveenBert twitterde op maandag 21-04-2014 om 12:32:32@ii_oc kritiek prima. Maar ik ga aangifte tegen u doen. reageer retweet
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]twitter:OostveenBert twitterde op maandag 21-04-2014 om 12:32:32@ii_oc kritiek prima. Maar ik ga aangifte tegen u doen. reageer retweet
quote:
ja gisteravond was mijn afscheid tcquote:
Voor je wordt afgevoerd Sof. Wat vind jij van dit jurkje los van de anorexia?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gisteravond was mijn afscheid tc
#neverforget
Godver waarom wist ik gewoon dat het over die user ging?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor je wordt afgevoerd Sof. Wat vind jij van dit jurkje los van de anorexia?
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #102
Ik vind die foto nogal disturbingquote:Op zondag 13 juli 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word alleen een beetje naar van die lucifer armpjes en beentjes, dat breekt toch elk momentquote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Botten zijn even sterk dan wanneer er een laag vet omheen zitquote:Op zondag 13 juli 2014 15:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik word alleen een beetje naar van die lucifer armpjes en beentjes, dat breekt toch elk moment
Ik zal je altijd op die manier herinneren.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gisteravond was mijn afscheid tc
#neverforget
Ja, is best bekende userquote:Op zondag 13 juli 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat zijn/voormalige account of iets dergelijks? En mijn commentaar was best positief.
Het ziet er zo breekbaar uitquote:Op zondag 13 juli 2014 15:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Botten zijn even sterk dan wanneer er een laag vet omheen zit
Holy shit, dat gitaartje heeft nog meer vet op zich dan die gast.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een bekende user zijn is meestal iets wat ik ontloop. Het komt meestal met extreem geforceerd, niet grappig gedrag.quote:
Deze heeft nogal issues. Hoge schulden bij wehkamp enzo. Schuldhulpverleningquote:Op zondag 13 juli 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een bekende user zijn is meestal iets wat ik ontloop. Het komt meestal met extreem geforceerd, niet grappig gedrag.
Tot zover mijn analyse/spreekbeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |