abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze zondag 13 juli 2014 @ 12:13:06 #1
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142236854


Welkom in het GRTD SC-topic.

V: Voetbal, bier en tieten. Dat is puur genieten!
A: Uiteraard.

V: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Ja, natuurlijk! Gewoon onderaan typen en posten, en je hoort er zo bij!
Baggerusers die komen bashen, trollen of wat dan ook, worden genegeerd. Je moet ook even dit lijstje invullen en posten! Zo kennen we je meteen wat beter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.

Klik hier voor alle statistieken van dit topic

Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.

Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost :)
Your beauty never ever scared me.
  zondag 13 juli 2014 @ 12:13:13 #2
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142236858
quote:
9s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:06 schreef Fok-it het volgende:

[..]

2 zonder Etsu meegerekend
De andere zijn Paxcon en Rez?

quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:10 schreef Fok-it het volgende:
Ik kan gewoon niet met kaneel's biseksualiteit omgaan
Dealwithit.gif.

Ik snap niet wat het punt is?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  roze zondag 13 juli 2014 @ 12:13:59 #3
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142236875
Sowieso wat zitten er ineens veel bekenden in SEX-SC? :o
Your beauty never ever scared me.
  zondag 13 juli 2014 @ 12:14:02 #4
319979 Fok-it
All is well
pi_142236876
quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

De andere zijn Paxcon en Rez?

[..]

Dealwithit.gif.

Ik snap niet wat het punt is?
Geen punt. Ik zag jou gewoon als 100 procent hetero :+
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_142236883
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:11 schreef Fera het volgende:
Wow. Zie Fas in SEX SC. :o
Gewoon een legitieme vraag toch?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 13 juli 2014 @ 12:15:27 #6
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142236900
quote:
11s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:14 schreef Fascination het volgende:

[..]

Gewoon een legitieme vraag toch?
Het gaat me meer om de reactie die dit teweeg zal brengen.

Verder heb je in principe gelijk. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 13 juli 2014 @ 12:16:03 #7
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142236912
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:13 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso wat zitten er ineens veel bekenden in SEX-SC? :o
Die komen er al een tijdje hoor.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 13 juli 2014 @ 12:16:26 #8
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142236929
quote:
11s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:14 schreef Fascination het volgende:

[..]

Gewoon een legitieme vraag toch?
Je weet inmiddels hoe ze daar mee omgaan.

Je krijgt toch geen antwoord. Je wordt doorverwezen naar het feedback topic waar ze je vraag ook negeren. Je krijgt een note, een stap dichter bij een ban, ze zal nog pissiger op je worden.
Omdat je geen antwoord krijgt in feedback, moet je maar mailen met forum@fok waar je een hoop leugens te lezen krijgt.

Been there, done that.

quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Geen punt. Ik zag jou gewoon als 100 procent hetero :+
Dat kan. Dacht niet dat ik ooit die indruk had gegeven, maar kennelijk wel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  roze zondag 13 juli 2014 @ 12:16:33 #9
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142236931
quote:
10s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:16 schreef Fera het volgende:

[..]

Die komen er al een tijdje hoor.
Oh :') Viel me ineens op
Your beauty never ever scared me.
  zondag 13 juli 2014 @ 12:17:16 #10
319979 Fok-it
All is well
pi_142236943
quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je weet inmiddels hoe ze daar mee omgaan.

Je krijgt toch geen antwoord. Je wordt doorverwezen naar het feedback topic waar ze je vraag ook negeren. Je krijgt een note, een stap dichter bij een ban, ze zal nog pissiger op je worden.
Omdat je geen antwoord krijgt in feedback, moet je maar mailen met forum@fok waar je een hoop leugens te lezen krijgt.

Been there, done that.

[..]

Dat kan. Dacht niet dat ik ooit die indruk had gegeven, maar kennelijk wel.
Ja weet niet _O- vind het wel grappig
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_142236967
quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je weet inmiddels hoe ze daar mee omgaan.

Je krijgt toch geen antwoord. Je wordt doorverwezen naar het feedback topic waar ze je vraag ook negeren. Je krijgt een note, een stap dichter bij een ban, ze zal nog pissiger op je worden.
Omdat je geen antwoord krijgt in feedback, moet je maar mailen met forum@fok waar je een hoop leugens te lezen krijgt.

Been there, done that.
Whehe, it's funny 'cause it's true. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  roze zondag 13 juli 2014 @ 12:19:23 #12
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142236983
Wie is een kuthoer?
Your beauty never ever scared me.
  zondag 13 juli 2014 @ 12:20:03 #13
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142236991
quote:
10s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Wie is een kuthoer?
Mag ik niet zeggen, anders krijg ik ban. ;(

quote:
10s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:18 schreef Fascination het volgende:

[..]

Whehe, it's funny 'cause it's true. :')
Hou je notes maar even in de gaten straks. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 13 juli 2014 @ 12:20:33 #14
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142236998
quote:
10s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Wie is een kuthoer?
Dat mag je niet zeggen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 13 juli 2014 @ 12:21:43 #15
319979 Fok-it
All is well
pi_142237025
quote:
10s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Wie is een kuthoer?
Tamashi. Al ken ik haar niet.
Maar ze schijnt een kuthoer te zijn dus hef zal wel zo zijn
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_142237342
SPT / FISH'O'MANIA #2: 13 juli 2014 - 13:00 uur - RTL7 #2
Vandaag weer :)

quote:
6s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:21 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Tamashi. Al ken ik haar niet.
Maar ze schijnt een kuthoer te zijn dus hef zal wel zo zijn
Volgens mij heb ik haar ooit gezien toen ik halfdronken met twee vlaggetjes in mijn haar los ging op Ilse de Lange en Waylon (Stiekem was ik geeneens dronken)
  zondag 13 juli 2014 @ 12:36:45 #17
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142237391
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:36 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Bazenprogram
Hoi Studiotje. Begin jij ook aan je forumbrede FOK!-carriere?
  zondag 13 juli 2014 @ 12:39:10 #19
319979 Fok-it
All is well
pi_142237410
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
SPT / FISH'O'MANIA #2: 13 juli 2014 - 13:00 uur - RTL7 #2
Vandaag weer :)

[..]

Volgens mij heb ik haar ooit gezien toen ik halfdronken met twee vlaggetjes in mijn haar los ging op Ilse de Lange en Waylon (Stiekem was ik geeneens dronken)
Met je esf-makkers?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_142237422
Fish o mania _O_
  zondag 13 juli 2014 @ 12:39:40 #21
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142237427
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Hoi Studiotje. Begin jij ook aan je forumbrede FOK!-carriere?
Ik verspreid mijn horizon, het was tijd om buiten tvsc te kijken :P
  roze zondag 13 juli 2014 @ 12:42:22 #22
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142237494
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:39 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Ik verspreid mijn horizon, het was tijd om buiten tvsc te kijken :P
Hoi :W Vertel vertel wie ben je?
Your beauty never ever scared me.
pi_142237497
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:39 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Ik verspreid mijn horizon, het was tijd om buiten tvsc te kijken :P
Het heeft mij 6 jaar gekost om VBL te verlaten :o. Wat dapper van je om de vleugels nu al te spreiden. Hopelijk is het geen hoogmoed en blijf je ver weg van de zon ;) ;)

quote:
10s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:39 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Met je esf-makkers?
Zoiets. Hoogtepunt van mijn leven. De week dat ik mijn tentamens definitief verneukte.
  zondag 13 juli 2014 @ 12:44:42 #24
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142237543
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:42 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Hoi :W Vertel vertel wie ben je?
Studiotje :W :s) Eh eh.. dat lijstje staat in het vorige topic :@

GC / [GRTD #4420] kus

quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Het heeft mij 6 jaar gekost om VBL te verlaten :o. Wat dapper van je om de vleugels nu al te spreiden. Hopelijk is het geen hoogmoed en blijf je ver weg van de zon ;) ;)
Zo de knetter. :@ Ik doe mijn best, ik doe mijn best
  roze zondag 13 juli 2014 @ 12:46:28 #25
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142237578
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:44 schreef Studiotje het volgende:
Studiotje :W :s) Eh eh.. dat lijstje staat in het vorige topic :@

GC / [GRTD #4420] kus
Goed gekeurd.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 13 juli 2014 @ 12:47:27 #26
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142237604
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:46 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Goed gekeurd.
:D!
  zondag 13 juli 2014 @ 12:47:54 #27
319979 Fok-it
All is well
pi_142237617
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:46 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Goed gekeurd.
Hij is goed gekeurd maar is hij ook goedgekeurd? :D
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 13 juli 2014 @ 12:49:40 #28
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142237647
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:44 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Studiotje :W :s) Eh eh.. dat lijstje staat in het vorige topic :@

GC / [GRTD #4420] kus

[..]

Zo de knetter. :@ Ik doe mijn best, ik doe mijn best
Ik wist niet dat je vlak bij de Toot woonde.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 13 juli 2014 @ 12:50:58 #29
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142237667
quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik wist niet dat je vlak bij de Toot woonde.
Oh, waar woont de Toot dan? :@
  zondag 13 juli 2014 @ 12:51:27 #30
319979 Fok-it
All is well
pi_142237679
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:50 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Oh, waar woont de Toot dan? :@
Almelooo
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  roze zondag 13 juli 2014 @ 12:51:37 #31
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142237683
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:47 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hij is goed gekeurd maar is hij ook goedgekeurd? :D
_O-
Your beauty never ever scared me.
pi_142237689
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:44 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Studiotje :W :s) Eh eh.. dat lijstje staat in het vorige topic :@

GC / [GRTD #4420] kus

[..]

Zo de knetter. :@ Ik doe mijn best, ik doe mijn best
24 ja? De club wordt groter en groter. Bij deze ga ik nog beter mijn best doen om je door deze moeilijke eerste periode heen te loodsen. Ik heb het volste vertrouwen in je kameraad :@

Vanavond aan de SBS ( :r ) of toch voetbal?
  zondag 13 juli 2014 @ 12:51:59 #33
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142237691
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:51 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Almelooo
Dat is nou niet echt dichtbij :')
  zondag 13 juli 2014 @ 12:52:28 #34
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142237699
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:51 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Dat is nou niet echt dichtbij :')
Almelo, Amersfoort. Ik was in de war. :S
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 13 juli 2014 @ 12:52:48 #35
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142237705
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

24 ja? De club wordt groter en groter. Bij deze ga ik nog beter mijn best doen om je door deze moeilijke eerste periode heen te loodsen. Ik heb het volste vertrouwen in je kameraad :@

Vanavond aan de SBS ( :r ) of toch voetbal?
:Y


Dank dank. En vanavond SBS6 ja, alleen wegmisbruikers denk ik, daarna Foessball

quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Almelo, Amersfoort. Ik was in de war. :S
Dat kan :@

Ben er wel geboren waar toot woont :@
pi_142237732
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:52 schreef Studiotje het volgende:

[..]

:Y

Dank dank. En vanavond SBS6 ja, alleen wegmisbruikers denk ik, daarna Foessball
Dat is toch met die kleine tering krullenbol die op een krukje staat tijdens interviews? :')
  zondag 13 juli 2014 @ 12:54:17 #37
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142237746
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Dat is toch met die kleine tering krullenbol die op een krukje staat tijdens interviews? :')
Andre? :D

We kijken alleen voor Koos Spee :Y
  zondag 13 juli 2014 @ 12:54:19 #38
319979 Fok-it
All is well
pi_142237748
Zo Granny time, dag :W

Nu gaan jullie dit allemaal vies opvatten natuurlijk, smeerlappen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_142237758
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:54 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Andre? :D

We kijken alleen voor Koos Spee :Y
  zondag 13 juli 2014 @ 12:55:00 #40
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142237770
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS _O_

En andre :')
pi_142237803
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:55 schreef Studiotje het volgende:

[..]

KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS _O_

En andre :')
Vet. Hij draagt dezelfde achternaam als Bassie en Adriaan, Bassie en Adriaan _O_

Als SBS op zondag nou gewoon Bassie en Adriaan en de Gezonken stad zou uitzenden deed ik mee.
  zondag 13 juli 2014 @ 12:57:45 #42
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142237834
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Vet. Hij draagt dezelfde achternaam als Bassie en Adriaan, Bassie en Adriaan _O_

Als SBS op zondag nou gewoon Bassie en Adriaan en de Gezonken stad zou uitzenden deed ik mee.
Hij heeft een net iets andere achternaam als Bassie en Adriaan :'(

de Gezonken stad tbh _O_
pi_142237864
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:57 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Hij heeft een net iets andere achternaam als Bassie en Adriaan :'(

de Gezonken stad tbh _O_
Oh... schaamtevol dit :@

De huilende professor vond ik de minste denk ik :{
  roze zondag 13 juli 2014 @ 13:00:07 #44
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142237886
Ben benieuwd hoe ver Sof is met Girls *O*
Your beauty never ever scared me.
pi_142237909
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:00 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd hoe ver Sof is met Girls *O*
Ik denk dat Sof nog lekker slaapt daar waar ze om 4:00 nog op TC zat geloof ik _O- Het is dat ik nog even op TC kwam om met mijn kat gedag te zwaaien
  roze zondag 13 juli 2014 @ 13:01:44 #46
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142237917
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik denk dat Sof nog lekker slaapt daar waar ze om 4:00 nog op TC zat geloof ik _O- Het is dat ik nog even op TC kwam om met mijn kat gedag te zwaaien
TC is lang geleden voor mij zeg :o Foto van je kat!
Your beauty never ever scared me.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:01:56 #47
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142237920
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Oh... schaamtevol dit :@

De huilende professor vond ik de minste denk ik :{
Het komt gewoon ook allemaal al uit begin jaren 80, zo oud en nog zo actueel _O_
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:01 schreef Amarantha het volgende:

[..]

TC is lang geleden voor mij zeg :o Foto van je kat!
Ja foto van je kat :o :9~
  zondag 13 juli 2014 @ 13:02:48 #48
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142237948
http://nos.nl/wk2014/vide(...)en-fopt-higuain.html
Die kop van hem daarna is zo leuk he :D
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:03:03 #49
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142237956
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik denk dat Sof nog lekker slaapt daar waar ze om 4:00 nog op TC zat geloof ik _O- Het is dat ik nog even op TC kwam om met mijn kat gedag te zwaaien
Heeft ze de hele avond met Morti lopen flirten?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  roze zondag 13 juli 2014 @ 13:03:16 #50
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142237964
En daar is Sof :D Sof, lees even paar berichtjes boven je hihi
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')