Hoe kan jij internet hebben in een vliegtuig?quote:Op zondag 13 juli 2014 11:54 schreef richolio het volgende:
Jongens, er zit hier zo'n knap meisje in het vliegtuig, wat moet ik doen?
Bij het inchecken net zei die vrouw 'fijne vlucht', toen zei ik 'hetzelfde'
#AutiProblems
Wat voor mij altijd werkt, is je piemel uit je broek halen.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:54 schreef richolio het volgende:
Jongens, er zit hier zo'n knap meisje in het vliegtuig, wat moet ik doen?
Bij het inchecken net zei die vrouw ook 'fijne vlucht', toen zei ik 'hetzelfde'
#AutiProblems
Zal ik doen.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Let wel goed op jezelf he, kaneeltje
Schrikt ze dan niet?quote:Op zondag 13 juli 2014 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor mij altijd werkt, is je piemel uit je broek halen.
[..]
Zal ik doen.
Via een kabel die uit het raam hangt XDDquote:Op zondag 13 juli 2014 11:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan jij internet hebben in een vliegtuig?
Ligt aan de groottequote:
Waar ga je heen?quote:Op zondag 13 juli 2014 11:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Via een kabel die uit het raam hangt XDD
Nee we staan nog op de grond
Nicequote:
Alleen als hij monsterlijk groot is. Maar dat is een positieve schrik. Als ze niet reageert moet je juist bij jezelf te rade gaan. Dan heeft ze het waarschijnlijk niet gezien. Ouch.quote:
Ik heb jouw formaten wel eens in de gangen gehoord hier. Ik denk dat ze dat wel eens eerder heeft gezien.quote:
Hoe dat zo?quote:Op zondag 13 juli 2014 11:56 schreef Fera het volgende:
Kaneel is echt een mannenmagneet volgens mij.
Dat zijn stomme geruchten !!quote:Op zondag 13 juli 2014 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb jouw formaten wel eens in de gangen gehoord hier. Ik denk dat ze dat wel eens eerder heeft gezien.
[..]
Hoe dat zo?
Kost je wel wat om in monao chicks te hosselenquote:Op zondag 13 juli 2014 11:58 schreef richolio het volgende:
Ben helemaal alone, wel goed om chicks te hosselen
Valt me op.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb jouw formaten wel eens in de gangen gehoord hier. Ik denk dat ze dat wel eens eerder heeft gezien.
[..]
Hoe dat zo?
Waar aan?quote:
Ik heb in mijn gehele FOK!carrière slechts 3 mannen gezien die mij wilden neuken. Valt dus wel mee.quote:
2 zonder Etsu meegerekendquote:Op zondag 13 juli 2014 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb in mijn gehele FOK!carrière slechts 3 mannen gezien die mij wilden neuken. Valt dus wel mee.
quote:
Tegen mij wordt ook gezegd dat vrouwen als bosjes voor me vallen. Dat neem ik toch ook niet serieus?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |