quote:
Jawel, heb hef al beloofd. En anders zie ik haar helemaal nooitquote:
Dan niet zeuren.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel, heb hef al beloofd. En anders zie ik haar helemaal nooitdat schiet ook niet echt op
Wel oké. Met jou?quote:
Dat ligt niet aan mij helaas. Ik ben niet degene met het rijbewijsquote:Op zondag 13 juli 2014 11:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan niet zeuren.Anders gewoon niet te lang blijven.
Wauw, wel met een knijper op je neus voor de geur?quote:Op zondag 13 juli 2014 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een appel op vandaag.
#gezondeleef
Valt mee, toch?quote:Op zondag 13 juli 2014 11:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan mij helaas. Ik ben niet degene met het rijbewijsnee zal wel uurtje of 2 worden
Dat deed je gister ook al tot smiddags laatquote:Op zondag 13 juli 2014 11:46 schreef Fera het volgende:
Ik heb eigenlijk zin om mijn bed te omringen met eten en drinken en de hele dag daar te blijven.
Toen heb ik niks gegeten.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat deed je gister ook al tot smiddags laat
En wat is het?quote:Op zondag 13 juli 2014 11:47 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Zo blij dat ik zo'n ding heb
Tegen insectenbeten. Ik heb momenteel 4 hele lelijke dikke muggenbulten op één schouder zitten, doot dit spul jeukt het wel een stuk minderquote:
Om muggenbeten te behandelen.quote:
Oh kan ik ook wel gebruiken dus.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tegen insectenbeten. Ik heb momenteel 4 hele lelijke dikke muggenbulten op één schouder zitten, doot dit spul jeukt het wel een stuk minder
Herkenbaar welquote:Op zondag 13 juli 2014 11:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh kan ik ook wel gebruiken dus.
Mijn halve voet ligt open door het krabbengewoon stuk huid weg
Let wel goed op jezelf he, kaneeltjequote:Op zondag 13 juli 2014 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al een half uur jeuk aan mijn linkerhand en pols.
Raaaawr.
Ik verdenk de appel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |