Het gaat weer wennen worden om elke dag 5 dagen lang om 7 uur op te staan en tot 16:15 school hebbenquote:
take a bow vind ik leukquote:Op zondag 13 juli 2014 03:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stay vind ik dan wel echt een zeik nummer
gewoon skippen togquote:Op zondag 13 juli 2014 03:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het gaat weer wennen worden om elke dag 5 dagen lang om 7 uur op te staan en tot 16:15 school hebben
Russian roulette, mooi nummerquote:
Doei xxquote:
Gewoon golddiggen togquote:Op zondag 13 juli 2014 03:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wil mijn best doen mang
Alles 7+ staan ja tog
Oke, je vriendin ligt hier uitgeput naast me.quote:
Als je eventjes de foto bekijkt die ik geplaatst hebquote:Op zondag 13 juli 2014 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke, je vriendin ligt hier uitgeput naast me.
She don't give a Damn
Hup hup naar bed Luxaflex, gr gr papaquote:Op zondag 13 juli 2014 03:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je eventjes de foto bekijkt die ik geplaatst heb
Waar?quote:Op zondag 13 juli 2014 03:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je eventjes de foto bekijkt die ik geplaatst heb
hjb of geen selfies meerquote:Op zondag 13 juli 2014 03:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hup hup naar bed Luxaflex, gr gr papa
Dit jaquote:
Ik kan niet wachten tot ik moeder ben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |