quote:Op zondag 13 juli 2014 02:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oke dit moet ik toch nog even posten.
Mijn kat nam het mij kennelijk zo kwalijk/was zo dankbaar dat hij, dat teringbeest net binnenkomt met een muis in zijn bek
Fijn dit. Ik ga op muizenjacht
ik neem het mee naar achterenquote:Op zondag 13 juli 2014 02:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
oke kan je mij asjeblieft niet meer bannen ik zal niet meer schelden
Jat geld van je ouders,quote:Op zondag 13 juli 2014 02:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik wil mijn notes zijn maar ik heb geen geld wat moet ik nu doen
gadverquote:Op zondag 13 juli 2014 02:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best wel kut dit. Deur maar dicht en in een hoekje drijven. Godverdomme ik wil slapen.
gewoon een spoor van kaas makenquote:Op zondag 13 juli 2014 02:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best wel kut dit. Deur maar dicht en in een hoekje drijven. Godverdomme ik wil slapen.
gewoon bellen voor proef-aboquote:Op zondag 13 juli 2014 02:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik wil mijn notes zijn maar ik heb geen geld wat moet ik nu doen
ik luister geen rihannaquote:Op zondag 13 juli 2014 03:03 schreef Fok-it het volgende:
Rihanna aan het luisteren
Sof vind dit leuk
Niet?quote:
sommige oude nummers welquote:
Vind haar als enige nog wel echt leukquote:
ja kloptquote:Op zondag 13 juli 2014 03:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind haar als enige nog wel echt leuk
Beyoncé en shit bah
JRRY vind je opmerking niet leukquote:Op zondag 13 juli 2014 03:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind haar als enige nog wel echt leuk
Beyoncé en shit bah
JRRY kan m'n kont kussen wanneer hij zat is van al die andere mannelijke billenquote:
hahaquote:Op zondag 13 juli 2014 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JRRY kan m'n kont kussen wanneer hij zat is van al die andere mannelijke billen
Stay vind ik dan wel echt een zeik nummerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |